Kokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
Collapse
X
-
Taigi tobulieji sektoriniai. Panevėžio raj. Karsakiškis labai puikiai toks veikia. Deja vienas blogybė: saugumas bus 99 proc., tačiau biudžeto smarkiai nepapildysi.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
- 1 patinka
Comment
-
O kas svarbiau saugumas ar pinigai? Kalneliai nepapildo, bet miestelio gyventojams komforto ir nesuteikia... ar malonu gyventi šalia kelio kur furos stabdinėja, bilda per kalnelį, tada greitėjasi... tai gal dar grindiniu išgrįsti? Tekę šalia tokio kelio nakvoti, kur dar ir kelio juostos grublėtos per gyvenvietę. Tai kai naktį fura penkiais ratais užgroja, beveik "lopšinė".Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kalneliai papildo biudžetą?
- 7 patinka
Comment
-
1. Sektorinis greičio matuoklisParašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?
2. Horizontalios kliūtys
- 4 patinka
Comment
-
Bet čia kosTmosas. Kodėl šioje vietoje Lietuva nesusirenka pinigų. Stato kameras visuose keliuose, tai ką sunku palyginti numerius kurie važiuoja link uosto Klaipėdoje ar link Kalvarijų ir nukreipti tuos pažeidėjus į atskirą kelią patikrinimui? Lenkai ant sienos net autobaną uždarę, tikrina visus tik sieną pervažiavus (tiek iš Lietuvos tiek iš pvz. Vokietijos važiuojant nuo Drezdeno). Pure profit būtų. Surinktų pusę sumos kiek iš draudimo mokesčio nori surinkti.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTik pastebėsiu kad sektoriniai matuokliai praktiškai neveikia užsieniečiams. Bent jau fūros iš rusijos ar baltarusijos juos pilnai ignoruoja, nes žino, kad bauda namuose nepasivys.
- 2 patinka
Comment
-
Reali greičio kontrolė. Pamatavo, kad fūra važiuoja ant 90 gyvenvietėje - stop, fūristas palieka teises ir toliau eina pėsčias (jei koks rusakalbis kelia balsą - bananu per inkstus ir namo tėviškėn), transporto priemonė su kroviniu konfiskuojama.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKokios būtų racionalesnės alternatyvos tokioje gyvenvietėje?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Kai kurios saugumo salelės, ypač žiemą, kai būna purvu ir sniegu aptaškyti jas žymintys ženklai, o iš priekio akina atvažiuojančios mašinos, tampa nesaugumo salelėmis. Tokių vietų pilna pvz. A16 Trakai - Vilnius.
Prieš gyvenvietes esančios greičio mažinimo salelės lengvosioms mašinoms yra patogesnis variantas nei mašinų laužymo kalneliai. Tačiau ten važinėjai ir sunkusis transportas bei autobusai.
Nežinia, kokiu greičiu KK137 važiavo autobusas, bet panašu, kad prie nelaimės prisidėjo tai, kad greičio mažinimo salelė nelabai pritaikyta ilgoms transporto priemonėms.
Delfi.lt 2024.08.19
Nelaimė Šakių rajone – apvirto keleivinis autobusas, nukentėjo 26 žmonės
Kaip informavo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD), pranešimas apie nelaimę buvo gautas pirmadienį, apie 5.55 val. Informuota, jog Šakių rajone, Žygėnų kaime, nuo kelio nuvažiavo ir apvirto keleivinis autobusas. Anot gelbėtojų, autobuse važiavo apie 47 žmonės.
Autobusas važiavo maršrutu Ryga–Kaliningradas.

Anot policijos, įvykio metu nukentėjo 26 žmonės, jie išgabenti į ligoninę. (...) Įtariama, jog nelaimė galėjo įvykti dėl nesuvaldyto autobuso – vairuotojas kliudė salelę, nuvažiavo nuo kelio ir apvirto ant šono.
https://www.delfi.lt/news/daily/crim...ones-120043951
Comment
-
Kas kaip nori, tai taip ir išvedžios.
Ši salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę.
Gal tuomet išardykime visas inžinerinio saugumo priemones, kad prisnūdę ar pan. autobusų ir sunkvežimių vairuotojai galėtų nestabdydami praskrieti visas gyvenvietes ant kokių 90-100 km/h ?
Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio. Gal nelabai adekvatu čia kalbėti apie kažkokius sniegus rugpjūčio viduryje? Jeigu autobusui reikia daugiau ten pristabdyti, tai vairuotojas ir turi tą padaryti. Ne veltui D kategorijos vairuotojui pažymėjimo gavimui ir tolimesniam darbui komercinio transporto vairuotojams, keliami aukštesni reikalavimai nei eiliniam B kategorijos vairuotojui.
Man tai didesnis klausimas kiek keleivių, iš nukentėjusiųjų, buvo prisisegę privalomus naudoti saugos diržus.Paskutinis taisė sleader; 2024.08.19, 10:36.
- 19 patinka
Comment
-
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.Parašė sleader Rodyti pranešimąŠi salelė yra vadinamieji "gyvenvietės vartai" - įrengta būtent tam, kad į gyvenvietę transporto priemonės neįvažiuotų dideliu greičiu. Gyvenvietės ženklai ir 50 km/h ruožas prasideda dar prieš salelę. (...)
Prie nelaimės prisidėjo tik tai, kad vairuotojas nepasirinko tinkamo greičio.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :

https://www.google.com/maps/@55.0456...5410&entry=ttu
- 4 patinka
Comment
-
Ne neatsižvelgiama. Tiesiog vykdomas aftobusų vairotojų genocydas.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 9 patinka
Comment
-
Ką tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 1 patinka
Comment
-
Jei važiuotų pro ten 50km/h greičiu - puikiai įtilptų į kelio ribas ir net nereiktų kirsti kampo.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Aišku, kad svarbiausia nepasirinktas tinkamas greitis.
Ar projektuojant saleles atsižvelgiama, kad mašinos tilptų į kelio ribas?
Šioje konkrečioje salelėje pakraščiai buvo nuvažinėti jau pernai . Ta Žygėnų salelė atvažiuojant nuo Šakių pusės atrodo taip. :
- 5 patinka
Comment
-
Negarsėjo Lietuva vienu didžiausių ar net didžiausiu avaringumu Europoje kažkur 2006 m.? Tai matyt palikimas iš ten ateina, nors ir praėjo 20 metų.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKą tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 2 patinka
Comment
-
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKą tik parvažiavom iš atostogų Čekijoje. Pačioj Čekijoj nuvažiavom ~1000km - dideliais ir mažais miesteliais, magistralėm ir vietinės reikšmės keliukais. Iš viso mačiau 1 "papą" - pakeltą guzą ant gatvės (mieste). Greičio mažinimo iškreivinimus mačiau kelis.
Tiesa beveik kiekvienam miestelyje/kaimelyje pakabintas greičio matavimo stendas (ne radaras) savikontrolei.
Pažiūrėjus į statistiką, kyla klausimas - kuriuo momentu visi automarozai suvažiavo į Lietuvą, o Čekijoje liko tik pavyzdingi vairuotojai? Turit įdėjų?
- 3 patinka
Comment
-
Nestovėjau ir nematavau, kokiu greičiu vietiniai važinėja pro tuos savikontrolės ekranus. Bet: apvažiavom ratu beveik visą Čekiją, todėl labai maža tikimybė, kad kažkaip sugebėjau pataikyti, ir visur kur važiavau, buvo vykdyti kažkokie genocidai.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
Beje, dar įdomus pastebėjimas: turim omeny Čekijos reljefą, pilną tokių "mūsų" akiai pavojingų vietų (stačios nuokalnės + posūkiai - žiemą įdomu būtų), kur, jei tai būtų Lietuva, būtų tvoros, greičio ribojimo ženklai ir dar ko gero radaras. O ten nieko - viskas palikta savimonei. Ir nieko...
Comment
-
O gal tiesiog rimtai užsiimta kelių budulių fiksavimu ir baudimu?Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Įvažiuojant į Dovilus iš Jakų pusės yra toks greičio stendas savikontrolei be jokių fizinių kliūčių.. Vis tiek dauguma per miestelį lekia viršydami greitį. Kiek esu matęs vienintelė gatvė, kurioje stendas masiškai ne raudonavo buvo Vilniaus Didlaukio gatvė. Gal tavo matytose čekų gatvėse buvo įvykdytas automobilių genocidas?
- 3 patinka
Comment
-
Žiūriu autobuso firma Ecolines lyg vykdo tarptautinius pervežimus. Gaila, nuotraukose nesimato lentelės su miestais, nes išdužus stiklui nukrito ant žolės, bet numeriai lietuviški, neseniai registruoti 2024 m. (?).
Būtų kokia Kautra, Toks, ar Šakių autobusų parkas, tai būtų žiauriau dėl vyraujančių vyresnio amžiaus keleivių, kuriems sužalojimai blogiau baigtųsi. Tarptautiniuose labiau vyrauja vidutinio amžiaus žmonės, darbininkai ir studentai iš užsienio.
Vairavo ne Lietuvos pilietis (Latvijos pilietis, nenustebčiau jeigu tai Latvijos rusas). Įsivaizduoju vairavo atsipūtęs ir turbūt netgi pasipūtęs dėl Lietuvos užmiesčio kelių būklės
Iš kitos pusės, dėl didelių atstumų atkreipiau dėmesį, pradeda ignoruoti staigesnius posūkius, nes norisi kuo greičiau tiesia linija "per Europą" pralėkt. Pats važiavau kažkada Flixbus, tai tik įvažiavus į Latvija ant staigesnio posūkio vos į aptvarus neįvažiavo
Comment
Comment