Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    va varlių bendruomenės tai netušti šoviniai

    Gaideliai, kol nebus Lietuvoje žuvusių 0 arba bent jau arti to, tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą.
    Ar manote, kad 200 žūvančių žmonių per metus yra padori kaina, patiems spręsti kokiu greičiu šiandien pavyks tą posūkį ar įkalnę įveikti? 99 kartus manau pavyks, o 100 jau kaktomušą įsimurinsite į šiukšliavežį.
    Siūlau pagalvoti apie lašinių, čipsų, batono į kurį pridėta plunksnų pūkų, valgomųjų ledų iš visokių aliejų uždraudimą. Nes kiek žmonių miršta dėl cholesterolio pasekmių....

    Aš tikiuosi, kad nepaisant skambių šūkių, vis tik kažkur giliau yra suvokimas, kad 0 žuvusiųjų yra nepasiekiamas tikslas. Kad ir kaip graudžiai tai skambėtų. Net jei visą transportą sujungtum į skynet`ą, vis tiek bus žmonės, kurie nebus to tinklo dalimi. Ar bus?

    Kiekvienas žuvęs žmogus yra 1 žuvusiu žmogum per daug. Bet reikia suvokti tokių siekių "kainą".

    Aviacija su savo eksploatacijos kaina (dubliuotom sistemom lėktuvuose, sertifikavimais, įgulos paruošimais ir (re)sertifikavimais, ir t.t.), vis tiek nėra 100% saugus transportas. Incidentai įvyksta, žmonės žūsta. Reikia turėti omenyje, kad visame pasaulyje vienu metu skrenda ~20 000 lėktuvų. Kalbant apie automobilių transportą Lietuvoje, mes kalbam apie dešimtis kartų daugiau žmonių, kurie dalyvauja eisme. Elementari tikimybių teorija sako, kad norint pasiekti bent tą patį saugumo lygi, kaip aviacija, reikės dešimtimis, ar šimtais kartų daugiau pastangų ir lėšų....
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.22, 10:27.
    Mano blogas

    Comment


      Man patinka kai gaideliai įsižeidžia ir čia toliau pradeda šiauštis, taip tik save parodo
      Vienas gali vadinti kitus veganais ar dar ten kuo, o kai tave pavadina jau skauda ir siunčia kur pačiam seniai vieta

      Kai bandai paaiškinti kaip ne ekspertas ir nebuvęs toj vietoje, tik iš vienos foto, tada netinka, einama į kraštutinumus varlės, visoje Lietuvoje greitis 10 ir t.t. kiti pabando pasakyti, kad netinka posūkių kampai, aukščių pokyčiai ir kiti veiksniai, tai ir netinka nes jis ekspertas mato, kad su savo gelda tą posūkį tuščiam kelį šiandien išemė, nesvarbu, kad ryt ten gali būti pėsčiasis, dviratininkas ar sunkvežimis. Nesvarbu nes tai prieštarauja jo logikai. Jį tenkina saugumo kaina apie 200 žuvusių per metus, manęs netenkina.

      Dabar atsirado laiptai, taip pas save namuose gali daryti kokius nori laiptus. O viešose vietose laiptai pagal reglamentus daromi su poilsio aikštelėmis su "pertekliniais" ženklinimais akliesiems, dviratininkams ir t.t. tad vėl šūvis pro šalį, kurio vėliau vėl bandys išsižadėti ir pripaišyti kitiems kaip ir siūlymai sumažinti greitį iki 10, ar uždrausti automobilizmą buvo ne mano, bet jei jums netinka esami ribojimai tada palaikau jūsų kraštutinumus.​​​​

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Siūlau pagalvoti apie lašinių, čipsų, batono į kurį pridėta plunksnų pūkų, valgomųjų ledų iš visokių aliejų uždraudimą. Nes kiek žmonių miršta dėl cholesterolio pasekmių....

        Aš tikiuosi, kad nepaisant skambių šūkių, vis tik kažkur giliau yra suvokimas, kad 0 žuvusiųjų yra nepasiekiamas tikslas. Kad ir kaip graudžiai tai skambėtų. Net jei visą transportą sujungtum į skynet`ą, vis tiek bus žmonės, kurie nebus to tinklo dalimi. Ar bus?

        Kiekvienas žuvęs žmogus yra 1 žuvusiu žmogum per daug. Bet reikia suvokti tokių siekių "kainą".

        Aviacija su savo eksploatacijos kaina (dubliuotom sistemom lėktuvuose, sertifikavimais, įgulos paruošimais ir (re)sertifikavimais, ir t.t.), vis tiek nėra 100% saugus transportas. Incidentai įvyksta, žmonės žūsta. Reikia turėti omenyje, kad visame pasaulyje vienu metu skrenda ~20 000 lėktuvų. Kalbant apie automobilių transportą Lietuvoje, mes kalbam apie dešimtis kartų daugiau žmonių, kurie dalyvauja eisme. Elementari tikimybių teorija sako, kad norint pasiekti bent tą patį saugumo lygi, kaip aviaciją, reikės dešimtimis, ar šimtais kartų daugiau pastangų....
        Kažkodėl Skandinavijoje yra kitaip mąstančių ir siekiančių to, kad ir kaip tai kažkam atrodo neįmanoma.
        Vėl pusę teiginio ignoruojama ir pasiimama kas naudinga, sakiau ne tik 0 bet ir arti to.

        Aviacijoje tinka dubliuojancios sistemos, kelyje kad pridėta daugiau ženklų ar kur ypač pavojinga lenkti tai ištisines linijas padubliuoja ženklais jau blogis, jau perteklius.

        Temoje A1 ir panašiose, remonto darbuose jau per mažai ženklų, čia per daug. Ten kažkaip reikia kartoti ženklus kas 100 metrų nes užsimirsta, čia jau daug ženklų klaidina.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Aviacijoje tinka dubliuojancios sistemos, kelyje kad pridėta daugiau ženklų ar kur ypač pavojinga lenkti tai ištisines linijas padubliuoja ženklais jau blogis, jau perteklius.
          Tomchiau: tarp "tinka" ir "kainuoja" yra esminis skirtumas. Tikiuosi supranti skirtumą?
          Mano blogas

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
            Man patinka kai gaideliai įsižeidžia ir čia toliau pradeda šiauštis, taip tik save parodo
            Vienas gali vadinti kitus veganais ar dar ten kuo, o kai tave pavadina jau skauda ir siunčia kur pačiam seniai vieta
            ​​​​
            Ar pastebi, kad gaideliais, marozais, ir panašiais epitetais vadinat forumiečius jūs, o ne Romas, Predator ar goolfietis, Malinauskas...

            Mano blogas

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą
              Man patinka kai gaideliai įsižeidžia ir čia toliau pradeda šiauštis, taip tik save parodo
              Vienas gali vadinti kitus veganais ar dar ten kuo, o kai tave pavadina jau skauda ir siunčia kur pačiam seniai vieta
              ......
              ......
              ......
              Dabar atsirado laiptai, taip pas save namuose gali daryti kokius nori laiptus. O viešose vietose laiptai pagal reglamentus daromi su poilsio aikštelėmis su "pertekliniais" ženklinimais akliesiems, dviratininkams ir t.t. tad vėl šūvis pro šalį, kurio vėliau vėl bandys išsižadėti ir pripaišyti kitiems kaip ir siūlymai sumažinti greitį iki 10, ar uždrausti automobilizmą buvo ne mano, bet jei jums netinka esami ribojimai tada palaikau jūsų kraštutinumus.​​​​
              Ką rūkai? Gal mažink? Ne mano teiginys, bet veganas - įžeidimas?
              Po avataru užrašas "Žinovas"... diskusijoje aš ne ekspertas, nebuvau vietoje ir tam param, param. Neužtenka nuotraukų, neužtenka maps 360 vaizdo? Ko trūksta, asfalto šiurkstumo palaižius?
              Netinka ale posūkiai... prašom tiesios atkarpos... ir čia kažkokios slaptos informacijos reik?
              Praeita savaitė prie medžio prilipo minimaliame posūkyje su ribojimu 70. Jis "tikrai" laikėsi ribojimų Ir turim vieną iš tų 200. Ką darom? dar po STOP ženklą į kiekvieną posūkį?
              Prieš tris savaites naktis, kelias su šalia pėsčiųjų dviračių taku ir du "šilti" vaiduokliai kelyje. Nedaug trūko iki 202. Ka darom? Gal man išlipt ir atsiprašyt reikėjo?
              Ir ant viešų trijų pakopų reglamentuotų laiptų gali sprandą nusisukti ar dantis išsibarškint. Tai kur pro šalį? Kaip sprendžiam? Kiekvienam po apraišus prie turėklų?
              Kurio savo teiginio išsižadėjau?
              "tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą." Čia kažkas KITAS rašė ar jūs? Siūlyti ir pritarti siūlymui keičia situaciją?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Ką rūkai? Gal mažink? Ne mano teiginys, bet veganas - įžeidimas?
                Po avataru užrašas "Žinovas"... diskusijoje aš ne ekspertas, nebuvau vietoje ir tam param, param. Neužtenka nuotraukų, neužtenka maps 360 vaizdo? Ko trūksta, asfalto šiurkstumo palaižius?
                Netinka ale posūkiai... prašom tiesios atkarpos... ir čia kažkokios slaptos informacijos reik?
                Praeita savaitė prie medžio prilipo minimaliame posūkyje su ribojimu 70. Jis "tikrai" laikėsi ribojimų Ir turim vieną iš tų 200. Ką darom? dar po STOP ženklą į kiekvieną posūkį?
                Prieš tris savaites naktis, kelias su šalia pėsčiųjų dviračių taku ir du "šilti" vaiduokliai kelyje. Nedaug trūko iki 202. Ka darom? Gal man išlipt ir atsiprašyt reikėjo?
                Ir ant viešų trijų pakopų reglamentuotų laiptų gali sprandą nusisukti ar dantis išsibarškint. Tai kur pro šalį? Kaip sprendžiam? Kiekvienam po apraišus prie turėklų?
                Kurio savo teiginio išsižadėjau?
                "tol pritarsiu čia mandrųjų marginalų kraštutinėms idėjoms sumažinti iki 10km/h ar išvis drausti automobilizmą." Čia kažkas KITAS rašė ar jūs? Siūlyti ir pritarti siūlymui keičia situaciją?

                Comment


                  Vidutinio greičio matuokliai Geležinio Vilko gatvėje.

                  Ženklų nėra, vyksta kalibracija (pagal žymas ant bortelių).

                  Atkarpos tęsiasi šitaip:
                  • Važiuojant nuo Savanorių: nuo švieslentės (60 km/h) iki Seimo tunelio pabaigos (60 km/h). Pagal kalibracijos žymas - įvažiavimas į atkarpą fiksuojamas iki ženklo 50 km/h.
                  • Važiuojant nuo Šeškinės: nuo Seimo tunelio pradžios (60 km/h) iki Vingio parko tilto (60 km/h).
                  "Numatyta, kad naujieji vidutinio greičio matuokliai bus įrengti Geležinio Vilko gatvės atkarpoje nuo Vingio parko viaduko iki tunelio po Seimu abiem judėjimo kryptimis, Vakariniame aplinkkelyje ties Pilaitės prospektu ir T. Narbuto gatvėje link Sėlių gatvės" (DELFI)

                  Nuotraukos mano

                  Click image for larger version  Name:	IMG_5507.jpg Views:	1 Size:	1,13 MB ID:	2122503
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5500.jpg Views:	1 Size:	1,64 MB ID:	2122502
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5517.jpg Views:	1 Size:	701,8 kB ID:	2122505
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5511.jpg Views:	1 Size:	1,31 MB ID:	2122513
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5530.jpg Views:	1 Size:	1013,5 kB ID:	2122507
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5532.jpg Views:	1 Size:	829,0 kB ID:	2122508
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5536.jpg Views:	1 Size:	1,22 MB ID:	2122512
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5537.jpg Views:	1 Size:	2,63 MB ID:	2122514
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5546.jpg Views:	1 Size:	697,5 kB ID:	2122506
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5539.jpg Views:	1 Size:	825,5 kB ID:	2122509
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5545.jpg Views:	1 Size:	1,21 MB ID:	2122510
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5552.jpg Views:	1 Size:	1,02 MB ID:	2122511
                  Click image for larger version  Name:	IMG_5553.jpg Views:	1 Size:	124,5 kB ID:	2122504

                  Comment


                    Viskas. Oficialiai vairocojų genocyyyydas atkeliavo ir į Geležiaką. Kaip dabar reikės praskrist 130 km/h viduryje miesto?

                    Comment


                      Yra jau LNK video reportažas apie naujuosius sektorinius matuoklius, įrengimo vietas, planus, ir kainą: https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...uokliai/245024

                      Geležinio Vilko gatvėje vidutinio greičio matuokliai veiks abiem kryptimis. Taip pat matuokliai vidutinį greitį matuos Vakariniame aplinkkelyje nuo Pilaitės prospekto iki Oslo gatvės, Teodoro Narbuto gatvėje nuo Laisvės prospekto iki Sėlių gatvės. Tačiau vienas ruožas vietą kas kurį laiką keis.

                      „Bus vienas (10 imitacinių korpusų), į kurį bus kilnojamas vienas sektorinis greičio matuoklis. Suplanuota 60 vietų, į kurias bus galima perkelti ir tas imitacines dėžes, į kurias bus montuojama kamera“, – pasakojo Vilniaus Infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas.

                      Tose vietose, pasak savivaldybės atstovo, matuokliai įrengti ne be reikalo.

                      „Yra nusiskundimų, daug avarinių situacijų, juodosios dėmės... Atsižvelgiant į visą situaciją, matome, kad ne viską sprendžia stacionarūs greičio matuokliai. Buvo nuspręsta išbandyti ir sektorinius greičio matuoklius mieste“, – aiškino A. Visockas.

                      Tiesa kol kas matuokliai dar neveikia, bet jau greitai prasidės įrangos testavimas.

                      „Manau, kad testavimo darbai ilgai neužtruks, iki poros mėnesių gali užtrukti ir paskui jau vairuotojai gali gauti pranešimus... Planuojame, kad vasarą jau turėtų pradėti veikti jau pilnu pajėgumu“, – žadėjo A. Visockas.

                      Vidutinio greičio matuoklių įrengimas su priežiūra kainavo kiek daugiau nei 400 tūkstančių eurų.

                      Kol kas sprendimas dar nepriimtas, tačiau neatmetama, kad tokių vidutinio greičio matuoklių sostinėje ateityje daugės.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Viskas. Oficialiai vairocojų genocyyyydas atkeliavo ir į Geležiaką. Kaip dabar reikės praskrist 130 km/h viduryje miesto?
                        vsio, nebeprasileksi va taip https://www.facebook.com/reel/941626420759743/

                        Comment


                          Gerai, kad nebebijo daryt sektorinio net jei per vidurį yra nusukimas. Sekanti vieta - vakariniam aplinkelyje.

                          Comment


                            Šitų dizainas kitoks nei buvau radęs informaciją apie matuoklių funkcionalumus. Šitie TA ir draudimus turbūt fiksuoja?
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3115 Smilgiai-Porijai ties 1,890 km numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota. Atsižvelgiant į tai, vadovaujantis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimais, priimtas sprendimas pėsčiųjų perėją panaikinti.
                              https://www.google.lt/maps/@55.97753...8192?entry=ttu

                              Kai pinigai liejasi laisvai....
                              Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
                              Nu bet gi specialistams geriau žinoti

                              Comment


                                Didžiausia nesąmonė yra nestatyti pėsčiųjų infrastruktūros. Suprantu gatveles tarp namų kur dalintis plotu nėra jokios problemos net ir didmiesčiuose, tačiau KK gyvenvietėje tikrai turėtų turėti šaligatvius bei gatvės apšvietimą.

                                Comment


                                  Via Radarlita nėra Šaligatvių Direkcija. Situacija su KK miestuose ir miesteliuose galimai pradės keistis tik tada, kai bus įgyvendinta siūloma reforma - kelius einančius per gyvenvietes atiduoti savivaldybėms.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Via Radarlita nėra Šaligatvių Direkcija. Situacija su KK miestuose ir miesteliuose galimai pradės keistis tik tada, kai bus įgyvendinta siūloma reforma - kelius einančius per gyvenvietes atiduoti savivaldybėms.
                                    Na taip, automobilių direkcija ir pėsčiųjų infrastruktūra nedera gaila kad ten sėdi moliai.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3115 Smilgiai-Porijai ties 1,890 km numatyta naikinti esamą pėsčiųjų perėją, nes esamoje situacijoje nėra išvystytos pėsčiųjų infrastruktūros abipus kelio ir jos plėtra artimiausiu metu nėra suplanuota. Atsižvelgiant į tai, vadovaujantis Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių reikalavimais, priimtas sprendimas pėsčiųjų perėją panaikinti.
                                      https://www.google.lt/maps/@55.97753...8192?entry=ttu
                                      O įrengta kada? Prieš ar po taisyklių įsigaliojimo?

                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      Kai pinigai liejasi laisvai....
                                      Pirma suprojektuojam nesąmonę, po įrengiam betikslę perėją, palaukiam keletą metų.... ateina nušvitimas "reik kažką daryti" bingo...darom projektą perėjos naikinimui... viską išardom, nufrezuojam ir išliejam naują greičio kalnelį. Visi patenkinti... vieni pliusiukais saugumo vizijų ataskaitose, kiti darbų užsakymais.
                                      Nu bet gi specialistams geriau žinoti
                                      Tamsta pasirodo dar ir telepatas. Aš tai būčiau spėjęs, kad nesąmonę daro būtent dabar, nes kažkokiam bemevistui kalniukas trukdė prasnešt, tai pareportino, kad čia tos perėjos nereikia.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        O įrengta kada? Prieš ar po taisyklių įsigaliojimo?

                                        Tamsta pasirodo dar ir telepatas. Aš tai būčiau spėjęs, kad nesąmonę daro būtent dabar, nes kažkokiam bemevistui kalniukas trukdė prasnešt, tai pareportino, kad čia tos perėjos nereikia.
                                        O koks skirtumas po kokių taisyklių galiojimo... aj juk pas mus logika ir sveiku protu nesivadovaujam, darom perėją iš pievos į žmogaus kiemą.

                                        Na ir kaip gi be advokatavimo VIA*** Panaikinus iškilią perėją įrengiamas greičio mažinimo kalnelis. Tai toliau ieškok bemvisto skundo

                                        Comment


                                          Kelyje 1906, ties Pagynės kaimu įvyko nematytas dalykas: kaimo ribos perkeltos nuo 1906 kelio į įvažiavimus į kaimą. Pagynė yra šone nuo pačio kelio, todėl greičio ribojimų retai kas laikydavosi. Dabar greitis ties Pagyne pasidarė 90km/h.
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X