Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    2022 m. "saugumo" priemonėms buvo skirta 0,3% LAKD biudžeto. Tuo tarpu, nuo visų skirtų lėšų, 0,65% net nebuvo panaudota ir grąžinta biudžetui.
    Su dabartine kelių situacija tai jau net už 0,65proc. neįsisavinimą reikėtų nagus nukapoti.
    Nieko turbūt šiemet greit įsisavins, nes advokataujate nepriekaištingai

    Mįslė: kuriame iš šių vietų LKAD įrengė apsauginius barjerus?
    A: https://www.google.lt/maps/@55.53458...8192?entry=ttu
    B: https://www.google.lt/maps/@55.54084...8192?entry=ttu

    Totalizatorius: Kada prasidės šios vietos remontas? https://www.google.lt/maps/@55.73345...8192?entry=ttu Greit metukų jubiliejus bus kaip ribojimo ženklai stovi. Lažybos pradedamos...

    Jei čia jums viskas okey ... tai tada nebėra apie ką diskutuot. "Kiekvienam po asmeninį radarą"

    Comment


      Ne OK, bet kam vėl eilinį kartą supriešinti su radarais?

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Ne OK, bet kam vėl eilinį kartą supriešinti su radarais?
        Ar kas priešina? Jei tvoras su tokiais prioritetais tiesia, tai ir su radarų tinklu tokių bajeriu pilna.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą


          Juodu ant balto parašiau, kad pernai net nebuvo įsisavinta 0,65% numatyto biudžeto, tai neskyrus to 0,3% "saugumo priemonėms" (ar koks ten terminas naudojamas), tas skaičius tiesiog būtų buvęs 0,95%. Bet ne, geriau liaudžiai susikurti šiaudinę baidyklę ir ją ceremoniškai deginti.
          Kitaip pasakysiu - iš to 0,3% (kurio tik dalį sudaro patys radarai), tu net mažiausio kelio ruožo nesuremontuotum. Čia tiesiog šimtais kartų skiriasi kaštai ir apimtys.

          Na bet ir toliau sėkmės skaičiuojant trupinius ir galvojant, kad tie trupiniai yra visa ko problema ir sprendimas.
          LAKD dirba ribotas skaičius darbuotojų. Šiuo metu - 301. Nenustebčiau, jei ir laisvų etatų yra. Manau, kad darbui su radarų projektais yra priskirti atskiri specialistai, gal ir koks padalinys suformuotas. Kai yra dirbama su projektais radarų statymui, lieka mažiau specialistų užsiimti būklės monitoringu, ruošti technines sąlygas kitiems projektams, vykdyti rangos konkursus, prižiūrėti darbų eigą. Mano pagrindinė mintis ta, kad greičiausiai LAKD, dėliodama prioritetus savo įstaigos viduje, renkasi daryti lengvesnius, greičiau padaromus ir mažiau jų specialistų indėlio reikalaujančius darbus, o ne užsiimti projektais, visų pirma susijusiais su kelių būkle. Tokiu būdu direkcijos viduje sparčiau vykdomi projektai, kurie sudaro mažesnę jų biudžeto dalį. Žinoma, tai susiję ir su bendru nepakankamu finansavimu.

          Nepanaudoti biudžeto pinigai (0,65%) yra įprastas dalykas biudžetinėse įstaigose, dirbančiose su statybų projektais. Jie paprastai atsiranda dėl rangovų vėlavimų, kai neatlikus darbų, neišeina jų užaktuoti. Tokių pinigų perskirstymas tarp projektų yra dažnas reiškinys lapkričio - gruodžio mėnesiais. Bet pasitaiko, kad ne visus pinigus įmanoma perskirstyti tarp projektų, t.y. rangovai neapsiima atlikti papildomų darbų, nes ir taip nespėja pagal prisiimtus įsipareigojimus. Tai neturėtų būti argumentas kalbant apie radarų (ne)statymą.

          LAKD 2022 veiklos ataskaitoje yra minimi tikslai ir rodikliai. Vienas įdomiausių rodiklių man skamba taip: Valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga, kurių kelio dangos būklės indekso (DBI) reikšmė viršija leistinas ribas, dalis valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga tinkle proc. Jis yra 38,67%. Mano nuomone, tai gerokai perdaug. Toje ataskaitoje pateikiama ir daugiau rodiklių, kurie rodo direkcijos prioritetus ir jų įgyvendinimą (pvz. žvyrkelių išasfaltuota ~83% nuo planuoto kiekio, kai greičio kontrolės įrenginių pastatyta 100%).

          Ir darkart rašau: aš kreipiu dėmesį ne į pinigus, finansavimą (kurio taip ar taip trūksta), o visų pirma į prioritetų sudėliojimą įstaigos viduje.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Saugiau būtų nesinaudoti pašaliniais prietaisais vairuojant, o stebėti kelią, tad prancūzijos pavyzdys neabejotinai geresnis.
            Teorija gal ir tokia, bet praktikoje yra kitaip. Mašinos ekraną visvien reikia stebėti ir jie ne šiaip sau įrengiami mašinose. Juo labiau, kad Waze informaciją apie kelią dažniausiai pateikia geriau, bei pats kelias. Ypač garsiniu būdu. Pavyzdžiui, leistiną greitį arba toliau priekyje esančias kliūtis.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              Iš vienos pusės, neturėtų nemaloniai stebinti (važiuoji sau ramiai pagal taisykles ir nesuki galvos). Iš kitos - pas mus kartais trūksta greitį primenančių kelio eismo ženklų, dėl ko kartais pamatęs vidutinio ženklą pradedi dvejoti, koks čia buvo leistinas. Patiko kaip yra Prancūzijoje - jei yra radaras, tai iš karto prie ženklo apie jį perspėjama kiek ten galima važiuoti, o ir šiaip, greitį primenantys ženklai statomi daug dažniau, nei pas mus.
              Ispanijoje dar labiau patiko, ne tik ant radaro greitis uždėtas, bet ir pats radaras nukreiptas į priešingą pusę, matuoja greitį tik tau pravažiavus pro jį, tad ramiai gali spėti pakoreguot greitį.

              Manau greitis prie radaro rurėtų būti privalomas. Ir rie patys krentantys per stabdžius neretwa tai daro, nes suabejoja koks ten greitis.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Ispanijoje dar labiau patiko, ne tik ant radaro greitis uždėtas, bet ir pats radaras nukreiptas į priešingą pusę, matuoja greitį tik tau pravažiavus pro jį, tad ramiai gali spėti pakoreguot greitį.

                Manau greitis prie radaro rurėtų būti privalomas. Ir rie patys krentantys per stabdžius neretwa tai daro, nes suabejoja koks ten greitis.
                Jei vairuotojas nežino, koks greitis yra liedžiamas, tai turbūt išvis nereiktų vairuoti.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Jei vairuotojas nežino, koks greitis yra liedžiamas, tai turbūt išvis nereiktų vairuoti.
                  Nieko keisto jei "braliukai" https://www.google.lt/maps/@56.46104...8192?entry=ttu nežino, tai ir mes galim

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Jei vairuotojas nežino, koks greitis yra liedžiamas, tai turbūt išvis nereiktų vairuoti.
                    Tu kaip visada su kategoriškumais, o realybėje absoliuti dauguma vairuotojų vienu ar kitu metu yra suabejoję koks yra greitis.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Jei vairuotojas nežino, koks greitis yra liedžiamas, tai turbūt išvis nereiktų vairuoti.
                      Čia tokia psichologinė trauma susiformavus, kad jei jau šaudo, tai matomai turi būti ir greičio ribojimas pasikeitęs (yra beje tokių vietų ir A1). Aš irgi kartais suabejoju savo atmintim, ar jau buvo sankryža, kur robojimas pasibaigė ir pan. Kai kuriose šalyse greičio ženklas pakartojamas po kiekvienos sankryžos
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2023.09.03, 19:49.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Kolegos, pavažinėkite po pasaulį toliau nei Pilaitė ar Viršuliškės ir pamatysite, kad kažkas Lietuvoje labai netvarkoj su keliais.

                        Kur kas turtingenė Lietuva su kelių būkle atsiliko net nuo Balkanų šalių - mus jau lenkia Rumunija ir net Albanija.
                        Tačiau radarų pas mus pristatyta beveik tiek pat, kiek 6 kartus pagal plotą didesnėje ir 10 kartų daugiau gyventojų turinčioje Lenkijoje. Ir Llietuvoje niekam nesvarbu, kad Lenkijoje krašto keliuose bus pastatyta 100 aplinkelių, o pas mus iki 2035 metų turbūt nebus nė vieno.

                        Čia ne pinigų trūkumo, o savotiškų SusisMin ir LAKD prioritetų klausimas.
                        Taip, labai netvarkoje, kai prioritetas yra ne saugumui ar viešajam transportui, o kelių remontui.
                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tuo pačiu tai primena, kiek Lietuvoje daug vairuotojų, kurie dar negirdėjo apie Waze programėlę (ir apskritai Internetą ir smartphonus?), kuri ne tik rodo toje vietoje leistiną greitį, bet ir mašinos greitį pagal GPS. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl absoliuti dauguma vairuotojų kerta per stabdžius ir važiuoja -10km/h.
                        O tu visada važinėji su GPS? Nes aš tai GPS išistraukiu tik tada kai važiuoju kur dar nesu buvęs, dažniausiai tai maršrutą žinau mintinai.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Ispanijoje dar labiau patiko, ne tik ant radaro greitis uždėtas, bet ir pats radaras nukreiptas į priešingą pusę, matuoja greitį tik tau pravažiavus pro jį, tad ramiai gali spėti pakoreguot greitį.
                          Pas mus kelių "saugumas" kaip tikslas statant radarus tik fasadas, iš visos tvarkos kur ir kaip statomi radarai akivaizdu, kad sistema sudaryta ne saugumui gerinti, o maksimaliai surinkt pinigų į biudžetą.

                          Comment


                            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                            Pas mus kelių "saugumas" kaip tikslas statant radarus tik fasadas, iš visos tvarkos kur ir kaip statomi radarai akivaizdu, kad sistema sudaryta ne saugumui gerinti, o maksimaliai surinkt pinigų į biudžetą.
                            Kad tai yra vienas ir tas pats. Jeigu toje vietoje maksimaliai surenkama baudų, tai toje vietoje maksimaliai yra viršijamas gretis, vadinasi ten yra labai žemas saugumas.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Kad tai yra vienas ir tas pats. Jeigu toje vietoje maksimaliai surenkama baudų, tai toje vietoje maksimaliai yra viršijamas gretis, vadinasi ten yra labai žemas saugumas.
                              Arba žemas saugumas, arba ženklai neatitinka realios situacijos.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Arba žemas saugumas, arba ženklai neatitinka realios situacijos.
                                Realios saugumo prasme ar realios kelio inžinerine prasme?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Kad tai yra vienas ir tas pats. Jeigu toje vietoje maksimaliai surenkama baudų, tai toje vietoje maksimaliai yra viršijamas gretis, vadinasi ten yra labai žemas saugumas.
                                  Telšių r., Saušilio k., miške vaikinas (gim. 2001 m.) nesuvaldė vairuojamo keturračio motociklo „Bombardier“. Per avariją sužeistas keleivis.

                                  Labai žemas saugumas miške buvo. Radaras nepamaišytų. O jei rimčiau, tai garantuoju 100 proc. tokie atvejai irgi keliauja į bendrą statistiką "nepasirinko saugaus greičio". Nors įvykis neturi jokio ryšio su saugumu bendro naudojimo keliuose ir juose diegiamomis saugumo priemonėmis..

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Telšių r., Saušilio k., miške vaikinas (gim. 2001 m.) nesuvaldė vairuojamo keturračio motociklo „Bombardier“. Per avariją sužeistas keleivis.

                                    Labai žemas saugumas miške buvo. Radaras nepamaišytų. O jei rimčiau, tai garantuoju 100 proc. tokie atvejai irgi keliauja į bendrą statistiką "nepasirinko saugaus greičio". Nors įvykis neturi jokio ryšio su saugumu bendro naudojimo keliuose ir juose diegiamomis saugumo priemonėmis..
                                    Paryškinau. Play stupid games, win stupid prizes.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Realios saugumo prasme ar realios kelio inžinerine prasme?
                                      Inžinerine. Arba kelias saugus ir pastatytas debiliškas ženklas. Arba kelias nesaugus, bet infrastruktūra tokių mastelių, kad psichologiškai per didelis greitis atrodo tinkamas.

                                      Su tinkama infrastruktūra viršijančių būtų pavieniai ereliai ir nebūtų „maksimaliai surenkama baudų“.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Telšių r., Saušilio k., miške vaikinas (gim. 2001 m.) nesuvaldė vairuojamo keturračio motociklo „Bombardier“. Per avariją sužeistas keleivis.

                                        Labai žemas saugumas miške buvo. Radaras nepamaišytų. O jei rimčiau, tai garantuoju 100 proc. tokie atvejai irgi keliauja į bendrą statistiką "nepasirinko saugaus greičio". Nors įvykis neturi jokio ryšio su saugumu bendro naudojimo keliuose ir juose diegiamomis saugumo priemonėmis..
                                        Kam reikalingi tokie kraštutiniai anekdotai? Visiškai nieko nėįrodo.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Paryškinau. Play stupid games, win stupid prizes.
                                          Ir... tai ne transporto priemonė? neįtraukiama prie visų eismo įvykių? win stupid prizes: Įvykių suvestinės | Lietuvos policija (lrv.lt)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X