Parašė evil
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jo, bet pats išsireiškimas "saugus greitis" yra toks pusiau filosofinis: jei 90km/h leistino greičio atkarpoje važiavai 80km/h ir susidūrei su žvėriu. Nepasirinkai saugaus greičio? Nes saugus greitis yra toks, prie kurio įvykis būtų neįvykęs (t.y. visada mažesnis, nei važiavai prieš įvykstant įvykiui).
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
50 nėra minimalus, o maksimalus leidžiamas greitis. Jeigu tokie konceptai tau nesuprantami, reiktų padaryti paslaugą sau ir visuomenei ir niekada daugiau nesėsti už vairo.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai jei Pašiliuose leidžiamas greitis yra 50km/h, sausa, šviesu, kelias tuščias. Kodėl jame reikia važiuoti 30km/h? (arba 10-20km/h tempiant priekabą)?
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Principe taip. Aš asmeniškai naktį paprastais keliais, kur nėra tvorų nuo žvėrių, važiuoju 70-75km/h, nors leidžiama 90km/h. Jei smarkiai užlyja lietus, kartais ir iki 50km/h tenka lėtinti.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Tai jo, bet pats išsireiškimas "saugus greitis" yra toks pusiau filosofinis: jei 90km/h leistino greičio atkarpoje važiavai 80km/h ir susidūrei su žvėriu. Nepasirinkai saugaus greičio? Nes saugus greitis yra toks, prie kurio įvykis būtų neįvykęs (t.y. visada mažesnis, nei važiavai prieš įvykstant įvykiui).
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei tranzitas važiuotų ne per Vidiškių centrą, o aplinkkeliu, nereiktų lipdyti tramplinų nei budėti pareigūnams su fenu.Parašė John Rodyti pranešimąRomai, nu plyz, kam tokias pievas rašinėti? Ne vaikai esam. Proe ko čia greičio kalneliai vs aplinkkeliai?-
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Viskas suprantama. LAKD nuomone, toje atkarpoje, esant geroms eismo sąlygoms, tai yra saugus greitis (kitu atveju stovėtų ženklai greičio ribojimui). Kodėl reikia pridaryti kliūčių ir riboti jį iki ženkliai mažesnio?Parašė John Rodyti pranešimą
50 nėra minimalus, o maksimalus leidžiamas greitis. Jeigu tokie konceptai tau nesuprantami, reiktų padaryti paslaugą sau ir visuomenei ir niekada daugiau nesėsti už vairo.
Ir išvis, diskusija prasidėjo dėl gulinčių policininkų, kaip priemonės greičio ribojimui. Pvz. susiaurinimai, arba kitos priemonės lygiai taip pat slopina greitį, bet per juos nereikia ropoti kaip per kliūtį. Beje toje atkarpoje dėl tų gulinčių policininkų nuo kelio nenubėga vanduo ir palijus lietuj susidaro balos per pusę kelio (irgi padidina saugumą, nes per balą gi greitai nelėksi?)
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tuomet atsakyk kiek važiuoji ar važiuotum Panevėžys-Vilnius? Ten neaptvertų atkarpų oj ir oj. Ir dar ženklų "Žvėrys" pristatyta. Ir nesvarbu ar kelias prastas, ar geras, sūsidurimui su žvėrimi tai vienodai. Nebent išvengus kliūties magistralėje gal neprireiks vartytis į laukus.Parašė John Rodyti pranešimą
Principe taip. Aš asmeniškai naktį paprastais keliais, kur nėra tvorų nuo žvėrių, važiuoju 70-75km/h, nors leidžiama 90km/h. Jei smarkiai užlyja lietus, kartais ir iki 50km/h tenka lėtinti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Važiuoju pagal situaciją. Tikrai nesitikiu, kad man kažkas garantuos saugumą ir idealias sąlygas važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. Nesugebant šito suvokti, vertėtų rinktis kitokį keliavimo būdą, nei mašina.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai tuomet atsakyk kiek važiuoji ar važiuotum Panevėžys-Vilnius? Ten neaptvertų atkarpų oj ir oj. Ir dar ženklų "Žvėrys" pristatyta. Ir nesvarbu ar kelias prastas, ar geras, sūsidurimui su žvėrimi tai vienodai. Nebent išvengus kliūties magistralėje gal neprireiks vartytis į laukus.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką reiškia "pagal situaciją"? Koks tada yra saugus greitis magistralėje naktį lyjant lietui ir saugantis žvėrių? 100km/h... 70... 60...? Žinau situaciją, kai stirną puikiai pasigavo važiuojant 50km/h. Ir lygiai taip pat viskas buvo pakišta po bendriniu teiginiu "nepasirinko saugaus greičio". Ar važiuodamas magistrale 40km/h pats netampi "briedžiu" kitiems? Tai gal tada ir kelias nevertas magistralės statuso?Parašė John Rodyti pranešimą
Važiuoju pagal situaciją. Tikrai nesitikiu, kad man kažkas garantuos saugumą ir idealias sąlygas važiuoti maksimaliu leistinu greičiu. Nesugebant šito suvokti, vertėtų rinktis kitokį keliavimo būdą, nei mašina.
p.s. lygiai taip pat paironizuojant: nuskęsti įmanoma ir sriubos lėkštėje. Nesugebant to suvokti, vertėtų rinktis kitą maitinimosi būdą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesą sakant net nežinau, ką atsakyti. Na panašiai kaip sunku ką nors atsakyti žmogui, nemokančiam atidaryti neužrakintų durų ar pereiti gatvės per šviesoforinę perėją. Jei jau tokie klausimai kyla, turbūt reiktų nebe su forumo nariais konsultuotis, o ieškoti kitos srities specialistų.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ką reiškia "pagal situaciją"? Koks tada yra saugus greitis magistralėje naktį lyjant lietui ir saugantis žvėrių? 100km/h... 70... 60...? Žinau situaciją, kai stirną puikiai pasigavo važiuojant 50km/h. Ir lygiai taip pat viskas buvo pakišta po bendriniu teiginiu "nepasirinko saugaus greičio". Ar važiuodamas magistrale 40km/h pats netampi "briedžiu" kitiems? Tai gal tada ir kelias nevertas magistralės statuso?
p.s. lygiai taip pat paironizuojant: nuskęsti įmanoma ir sriubos lėkštėje. Nesugebant to suvokti, vertėtų rinktis kitą maitinimosi būdą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinai kokiu greičiu važiuoji? Paprastai būna automobilyje prietaisas, vadinamas spidometru, galima į jį pasižiūrėti.Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesą sakant net nežinau, ką atsakyti.
-
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nes pagal KET, prieš pėsčiųjų perėjas reikia pristabdyti ir jei ten nebutų "gulinčių policininkų" didžioji dalis vairuotojų 50km/h zonoje pravažiuotų mažiausiai 60km/h greičiu.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Nevažiuoji? O kodėl 50km/h greičio zonoje reikia važiuoti 30km/h?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš mano minėtų 7 gulinčių policininkų Pašiliuose (4km atkarpoj nuo kelio 144 link Babtų) , nėra nei vieno, kuris padarytas dėl pėsčiųjų perėjos. Ten išvis nėra nei vienos pėsčiųjų perėjos. Taip kad tai ne argumentas.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nes pagal KET, prieš pėsčiųjų perėjas reikia pristabdyti ir jei ten nebutų "gulinčių policininkų" didžioji dalis vairuotojų 50km/h zonoje pravažiuotų mažiausiai 60km/h greičiu.
edit: beje taisyklių punktas, sakantis, kad reikia sumažinti greitį prieš perėjas, sako:
t.y. prilėtinti reikia tik tada, kai stovi šalia arba žengia į perėja pėstysis. Jei aplink jokių pėsčiųjų nėra, prilėtinti nereikia. Tiesa sakant būtų absoliučiai kvaila, važiuojant naktį, tuščiu miestu, stovinėti prie kiekvienos perėjos?Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos, vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą perėjoje įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį.Paskutinis taisė goolfietis; 2023.08.02, 09:14.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta savoka „saugaus kreičio pasirinkimas iki stipriai mažesnio nei ženkle“ yra nesąmonė, nes va draugas net Regitroj egzamino neišleikė išvažiavęs iš Grigiškių miesto, nes važiavo ne 100 km/h, o 80 km/h. KET yra 2 gyvenvietės pabaigos kelio ženklai su skirtingomis reikšmėmis, tad ne visi susigaudo, jį net instruktorius klaidingai mokino pasirinkti greitį, bet, jeigu tarp dviejų greičių jis pasiėmė „atsargesnį / jam tuo momentu saugesnį“, buvo neteisus ir egzaminas neišlaikytas. Galima sakyti nemoka taisyklių, tad pats kaltas (nors teorija išlaikyta – tai moka). Visgi pagal tokią oficialią logiką, neturėtų būti galima pasirinkti stipriai mažesnio greičio ir kitose stuacijose.
Pvz., per lėtai skrendantis lėktuvas tiesiog nukris (dėl fizikos), tai ir su užmiesčio keliais, bijai „skristi“ / bijai greičio, bijai žvėrių – nevažiuok. Žvėrių susidūrimo neišvengs visi, kaip ir neišvengia dviratninkai pradurtos padangos.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir gerai, kad neišlaikė - jei žmogus nesugeba "susigaudyt" ką koks ženklas reiškia, jam dar ne laikas dalyvaut eisme.Parašė dondc Rodyti pranešimąKET yra 2 gyvenvietės pabaigos kelio ženklai su skirtingomis reikšmėmis, tad ne visi susigaudo, jį net instruktorius klaidingai mokino pasirinkti greitį
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esmė teiginio kaip suprantu yra ne ženklų susigaudyme, o traktavimas, kad važiavimas lėčiau nei leidžiamas maksimalus yra trukdymas kitiems.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Gal ir gerai, kad neišlaikė - jei žmogus nesugeba "susigaudyt" ką koks ženklas reiškia, jam dar ne laikas dalyvaut eisme.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O jei padaryt atvirkščiai? Pėstiesiems visada perėjoje degtų žalia ir vairuotojas turėtų priešais perėją sustot ant sensoriaus ir tas po kokių poros minučių jam ijungtų žalią (kad negadinto eismo pėstiesiems)?Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimąManu viskas išsispręstų jei visos perėjos būtų su šviesoforais ir jie turėtu būti įjungiami po tam tikro laiko tarpo, kad jie negadintų eismo (pėstieji nuspausti galėtų tik po kažkokio laiko, o ne 1 pėstysi paskui kitas ir eismo 0).
Pėstysis nėra antrarūšis žmogus ir tos nesąmonės su mygtukų spaudaliojimais turi baigtis, nes nėra normalu kai turi palaukti pora minučių, kartais netgi tusčioje gatvėje.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daug „linksmųjų kalnelių“ yra ne tik ne ant perėjos, bet ir prieš pat išvažiuojant iš miesto/ribojamo greičio teritorijos. Tokie atvejai, kai greitis be racionalios priežasties kaitaliojamas 50->30->90 km/h, yra turbūt patys kvailiausi.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
nes pagal KET, prieš pėsčiųjų perėjas reikia pristabdyti ir jei ten nebutų "gulinčių policininkų" didžioji dalis vairuotojų 50km/h zonoje pravažiuotų mažiausiai 60km/h greičiu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš principo jie yra tam, kad įvažiuojant į miestelį numestum nuo 90km/h iki 50km/h, bet jei pastatysi tik vienoje pusėje, tai bus apvažiuojami priešpriešine. Ir šiaip su eiliniu automobiliu važiuojant netenka numetinėt iki 30km/h, laisvai 40-50km/h įveikiama.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Daug „linksmųjų kalnelių“ yra ne tik ne ant perėjos, bet ir prieš pat išvažiuojant iš miesto/ribojamo greičio teritorijos. Tokie atvejai, kai greitis be racionalios priežasties kaitaliojamas 50->30->90 km/h, yra turbūt patys kvailiausi.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pirmiausia tai nieks nėra antrarūšis, bet jei vienas pėstysis gali kada panorėjęs stabdyti keliasdešimt mašinų srautą, tai jau kosmosas.Parašė evil Rodyti pranešimą
O jei padaryt atvirkščiai? Pėstiesiems visada perėjoje degtų žalia ir vairuotojas turėtų priešais perėją sustot ant sensoriaus ir tas po kokių poros minučių jam ijungtų žalią (kad negadinto eismo pėstiesiems)?
Pėstysis nėra antrarūšis žmogus ir tos nesąmonės su mygtukų spaudaliojimais turi baigtis, nes nėra normalu kai turi palaukti pora minučių, kartais netgi tusčioje gatvėje.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment