Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kalbant apie gel. st. pats požemis santykinai tvarkingas. Erzina tik poreikis naudotis laiptais. Laiptai yra padidintos rizikos susižaloti vieta. Jei būtų nuožulnūs visur nusileidimai būtų liuks perėjimas (bet žinau, kad vietos nėra).
    Nelabai prisimenu, seniai buvau ten, bet atrodo, kad ten laiptai bent jau nesulūžę, neaukšti, nestatūs, pakankamai platūs ir, aišku, vienodi, todėl saugesni negu tose senose sovietinėse perėjose.
    Senamiestyje po sankryža su Vilniaus gatve irgi gan saugūs laiptai (na, jeigu tau nereikia tempti vežimėlio arba dviračio), o KMP ir Savanoriuose — baisesni.

    Silpnesnės sveikatos žmonėms nesaugūs yra aukšti, statūs, siauri, ilgi (daug laiptų be aikštelės) laiptai be turėklų, o tokių Kaune būna ne tik požeminėse perėjose.
    ПТН ПНХ
    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      O dėl ko ten vietos nėra? Kokios nors sudėtingos komunikacijos po žeme? Nes ant žemės tai vietos ten kaip kokiam oro uoste
      Vytauto pr. pusėje vietos nėra tiek daug, bet Čiurlionio g. tikrai pilna vietos.
      Tačiau reiktų perstatyt visą požeminę perėją, siaurinant Čiurlionio g.
      Aš, kaip turbūt supratote, svarsčiau ar įmanoma kokia santykinai pigi idėja fix, vietoj esamų laiptų, perdaryt į pandusus.

      Comment


        Panašu, kad ir kitas dvi Donelaičio g. perėjas perdarys į tokias, kur gali kirsti įstrižai (kaip Maironio g.):

        Click image for larger version

Name:	don2.jpg
Views:	700
Size:	430,3 kB
ID:	2063465

        Click image for larger version

Name:	don1.jpg
Views:	710
Size:	445,9 kB
ID:	2063464

        Comment


          2023-08-20 Įstrižos perėjos Donelaičio g. ir Gedimino/Mickevičiaus g. sankryžose jau su veikiančiais šviesoforais ir atitinkamu ženklinimu.
          Click image for larger version

Name:	don1.jpg
Views:	513
Size:	435,6 kB
ID:	2069936
          Click image for larger version

Name:	don2.jpg
Views:	512
Size:	279,6 kB
ID:	2069937

          Comment


            Vytauto pr. irgi praverstų įstrižos ir papildomos pėsčiųjų perėjos.

            Būtų gerai nauja perėja tarp Parodos g. ir Laisvės al.
            Miško g. ir Griunvaldo g. papildomos perėjos per Vytauto pr., įskaitant įstrižas perėjas.

            Karo ligoninės ir Bažnyčio g. taip pat manau galėtų būti šviesoforinės sankryžos su įstrižom perėjom.
            Šiaulių g. taip pat vietoje pėsčiųjų šviesoforo, saugesnis sprendimas šviesoforinė sankryža.

            --
            Pats Vytauto pr. galėtų turėti daugiau A juostų, o juostų plotis (Google Maps išmatuoju 3,75-4 m) leidžia ir 1,5 m pločio dviračių juostas prilipdyt kaip K. Donelaičio g. atkarpoje. Siaurausia vieta, kur išskirtas kairysis posūkis į Kęstučio g. Ten radikalų sprendimą siulyčiau, A juosta tęsiasi iki Kęstučio g. stotelės, +VT šviesoforai. Greitis Naujamiestyje manau neturėtų būti didesnis nei 30 km/h, būtų zona 30.
            Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.21, 14:17.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Vytauto pr. irgi praverstų įstrižos ir papildomos pėsčiųjų perėjos.

              Būtų gerai nauja perėja tarp Parodos g. ir Laisvės al.
              Miško g. ir Griunvaldo g. papildomos perėjos per Vytauto pr., įskaitant įstrižas perėjas.

              Karo ligoninės ir Bažnyčio g. taip pat manau galėtų būti šviesoforinės sankryžos su įstrižom perėjom.
              Šiaulių g. taip pat vietoje pėsčiųjų šviesoforo, saugesnis sprendimas šviesoforinė sankryža.

              .
              T formos sankryžose tokiose kaip Miško/Vytauto pr. ir Griunvaldo/Vytauto pr. įstrižų sankryžų įrenginėti visiškai nėra prasmės, nes bet bet kur tavo esamą vietą ir norimą pasiekti vietą skiria viena gatvė. Jos reikalingos ten kur tenka kirsti dvi gatves, kad pasiekti tikslą, t.y kaip minimum keturšalė sankryža turi būti.
              Šiaulių g., Karo ligoninės ir Bažnyčios g. šviesoforo, ačiū, bet nereikia, nes eismo ten mažai ir jis lėtas, kadangi nėra kelio tiesiai ir kaip pėstysis ten problemų visai nematau, nors vaikštau dažnai. Tokiose vietose pėsčiajam patogiau kai nereikia laukti ir visada turi prioritetą prieš automobilius. Šviesoforai, pėstiesiems išskirtinai, reikalingi didelio eismo, didelio greičio gatvėse, kitur jie trugdo.

              Comment


                Gal teko kam pastebėti, bet daugumoje pėsčiųjų perėjų neveikia laikmačiai. Čia tokia įranga nekokybiška ar su tam tikru tikslu išjungiami?

                Comment


                  Parašė Effka Rodyti pranešimą
                  Gal teko kam pastebėti, bet daugumoje pėsčiųjų perėjų neveikia laikmačiai. Čia tokia įranga nekokybiška ar su tam tikru tikslu išjungiami?
                  Pastebėjau. Man toks pat klausimas kilo.

                  Comment


                    Matyt panašiai kaip Vilniuje - pradėjus taikyt adaptyvų ciklą laikmačiai išjungti, nes neaišku, kiek laiko truks ciklas.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Matyt panašiai kaip Vilniuje - pradėjus taikyt adaptyvų ciklą laikmačiai išjungti, nes neaišku, kiek laiko truks ciklas.
                      Suprantu, kad adaptyvus, bet automobilių šviesaforai visvien skaičiuoja kažkokius laiko intervalus, tai prie jų ir perėjos laikamatį gali suderinti. Nemanau, jog būtų problema pvz. Iš 20 s staigiai peršoka į 5 s. Ir juo labiau kad tik pastačius šviesaforus su laikmačiu, visi taip veikė, tik ilgainiui vienas po kito atsijungė.

                      Comment


                        Baigėsi subscription.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Kai kuriose sankryžose nebereikia kviesti mygtuko pėsčiojo. Pasibaigus žaliai fazei ir užsidegus raudonai, "laukite" išsikviečia automatiškai. Laikmačiai irgi niekur nedingę.

                          Manau, kad labai gerai. Beprasmiška netyčia užtaikius ant tinkamo tiek lygiagrečiai automobiliams, tiek pėstiesiems žalio signalo, o pėstiesiems toliau dega raudona, nes niekas neiškvietė mygtuko.

                          Mygtukas lieka aktualus naktį, kai eismas visiškai pagal daviklius reguliuojamas.

                          Vienintelė vieta, kur šis reguliavimas nėra tinkamas yra reguliuojamos pėsčiųjų perėjos (be sankryžos). Tokiais atvejais nėra tikslinga laikyt žalią jei nėra pėsčiųjų. Tik iškvietus pati raudonos spalvos fazė neturėtų trukti daugiau nei 60 sec, miesto centre 30 sec. Nėra gerai, kad Savanorių pr. pėstysis žalios šviesos turi laukt iki kažkur 120-140 sec.

                          Vasarą, Jonavos g. teko matyt pusiau kurioziškų situacijų kai tam tikri šviesoforai patys uždegdavo raudoną automobiliams, nors pėsčiųjų nėra. Tai netrukdavo labai ilgai, gal parą, bet santykinai neretai tokia situacija atsitikdavo, galvodavau, gal mygtukas sugedo, etc., o gal eksperimentavo su būsimais pakeitimais, sunku pasakyt.
                          Paskutinis taisė PoDV; Šiandien, 01:15.

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Kai kuriose sankryžose nebereikia kviesti mygtuko pėsčiojo. Pasibaigus žaliai fazei ir užsidegus raudonai, "laukite" išsikviečia automatiškai. Laikmačiai irgi niekur nedingę.
                            Tai kir čia pagerėjimas? Kam žalias automatiškai jei ne visada būna pėsčiųjų?


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Manau, kad labai gerai. Beprasmiška netyčia užtaikius ant tinkamo tiek lygiagrečiai automobiliams, tiek pėstiesiems žalio signalo, o pėstiesiems toliau dega raudona, nes niekas neiškvietė mygtuko.
                            Tai mygtuko esmė ir yra efektyvus srauto valdymas, kad veltui nedegti žalios pėstiesiems jei niekas nekvietė.

                            Comment


                              Su mygtaukais didelė problema, kad jie dažnai neveikia (pvz Ožeškienės, Laisvės perėjos). Tada gatvę gali pereiti, tik jei kas kitoje pusėje paspaudžia veikiantį mygtuką. Ten išvis nesusipratimas, kad automatiškai neužsidega žalia kirsti savanorių prispektą, kai automobiliams dega raudona. Kerti Ožeškienės gatvę, ir tada stovi salelėje visą ciklą, jei kas nors prieštai nebuvo paspaudęs mygtuko ir nedega žalia kirsti Savanorių prospektą.

                              Comment


                                Pabuvus Nyderlandų miestuose kur pėsčiųjų šviesoforas paspaudus mygtuką įsijungia žalias signalas beveik iskart arba ne ilgiau nei 30sek laukimo, Kaune pėsčiųjų šviesoforai yra gyvas pragaras.ypač savaitgaliais.

                                Comment


                                  Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                  Pabuvus Nyderlandų miestuose kur pėsčiųjų šviesoforas paspaudus mygtuką įsijungia žalias signalas beveik iskart arba ne ilgiau nei 30sek laukimo, Kaune pėsčiųjų šviesoforai yra gyvas pragaras.ypač savaitgaliais.
                                  Absoliuti dauguma įsijungia per 30sek.
                                  Pamenu pramonės pr ties Chemijos žiedu kaip išskirtinumą, prieš kelis metus ten budavo ir 90 sek skaičius degdavo.
                                  Paskutinis taisė Gator; Šiandien, 13:38.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Absoliuti dauguma įsijungia per 30sek.
                                    Pamenu pramonės pr ties Chemijos žiedu kaio išskirtinumą, prieš kelis metus ten budavo ir 90 sek skaičius degdavo.
                                    Sutapimas gal, bet kaip tik prieš ~30min teko eiti pro, kaip suprantu, tą patį pramonės pr. pėsčiųjų šviesoforą prie chemijos g. žiedo, tikrai teko laukti apie minutę. Laiko atskaitos nebuvo, nors šviesoforo langelis tam yra. Gerai kad mygtukas mirksėjo "laukite", nes būtų galima manyti, kad nepersijungs.

                                    Comment


                                      Kaži kadanors Pramonės/Draugystės sankryža sulauks meilės pėstiesiems, nes visad tenka laukt irgai ir nuobodžiai, net spaust neliko ko

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Absoliuti dauguma įsijungia per 30sek.
                                        Pamenu pramonės pr ties Chemijos žiedu kaip išskirtinumą, prieš kelis metus ten budavo ir 90 sek skaičius degdavo.
                                        Paskutinis pavyzdys buvo Tvirtovės al, kertant ties buvusiu politechnikumu, ar kaip jis ten. Paspaudžiau, skaičiuoja nuo 45s, tada ties 15s pavirto į 70s. Osom.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment

                                        Working...
                                        X