Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kalbant apie gel. st. pats požemis santykinai tvarkingas. Erzina tik poreikis naudotis laiptais. Laiptai yra padidintos rizikos susižaloti vieta. Jei būtų nuožulnūs visur nusileidimai būtų liuks perėjimas (bet žinau, kad vietos nėra).
    Nelabai prisimenu, seniai buvau ten, bet atrodo, kad ten laiptai bent jau nesulūžę, neaukšti, nestatūs, pakankamai platūs ir, aišku, vienodi, todėl saugesni negu tose senose sovietinėse perėjose.
    Senamiestyje po sankryža su Vilniaus gatve irgi gan saugūs laiptai (na, jeigu tau nereikia tempti vežimėlio arba dviračio), o KMP ir Savanoriuose — baisesni.

    Silpnesnės sveikatos žmonėms nesaugūs yra aukšti, statūs, siauri, ilgi (daug laiptų be aikštelės) laiptai be turėklų, o tokių Kaune būna ne tik požeminėse perėjose.
    ПТН ПНХ
    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      O dėl ko ten vietos nėra? Kokios nors sudėtingos komunikacijos po žeme? Nes ant žemės tai vietos ten kaip kokiam oro uoste
      Vytauto pr. pusėje vietos nėra tiek daug, bet Čiurlionio g. tikrai pilna vietos.
      Tačiau reiktų perstatyt visą požeminę perėją, siaurinant Čiurlionio g.
      Aš, kaip turbūt supratote, svarsčiau ar įmanoma kokia santykinai pigi idėja fix, vietoj esamų laiptų, perdaryt į pandusus.

      Comment


        Panašu, kad ir kitas dvi Donelaičio g. perėjas perdarys į tokias, kur gali kirsti įstrižai (kaip Maironio g.):

        Click image for larger version

Name:	don2.jpg
Views:	389
Size:	430,3 kB
ID:	2063465

        Click image for larger version

Name:	don1.jpg
Views:	401
Size:	445,9 kB
ID:	2063464

        Comment


          2023-08-20 Įstrižos perėjos Donelaičio g. ir Gedimino/Mickevičiaus g. sankryžose jau su veikiančiais šviesoforais ir atitinkamu ženklinimu.
          Click image for larger version

Name:	don1.jpg
Views:	207
Size:	435,6 kB
ID:	2069936
          Click image for larger version

Name:	don2.jpg
Views:	203
Size:	279,6 kB
ID:	2069937

          Comment


            Vytauto pr. irgi praverstų įstrižos ir papildomos pėsčiųjų perėjos.

            Būtų gerai nauja perėja tarp Parodos g. ir Laisvės al.
            Miško g. ir Griunvaldo g. papildomos perėjos per Vytauto pr., įskaitant įstrižas perėjas.

            Karo ligoninės ir Bažnyčio g. taip pat manau galėtų būti šviesoforinės sankryžos su įstrižom perėjom.
            Šiaulių g. taip pat vietoje pėsčiųjų šviesoforo, saugesnis sprendimas šviesoforinė sankryža.

            --
            Pats Vytauto pr. galėtų turėti daugiau A juostų, o juostų plotis (Google Maps išmatuoju 3,75-4 m) leidžia ir 1,5 m pločio dviračių juostas prilipdyt kaip K. Donelaičio g. atkarpoje. Siaurausia vieta, kur išskirtas kairysis posūkis į Kęstučio g. Ten radikalų sprendimą siulyčiau, A juosta tęsiasi iki Kęstučio g. stotelės, +VT šviesoforai. Greitis Naujamiestyje manau neturėtų būti didesnis nei 30 km/h, būtų zona 30.
            Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.21, 13:17.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Vytauto pr. irgi praverstų įstrižos ir papildomos pėsčiųjų perėjos.

              Būtų gerai nauja perėja tarp Parodos g. ir Laisvės al.
              Miško g. ir Griunvaldo g. papildomos perėjos per Vytauto pr., įskaitant įstrižas perėjas.

              Karo ligoninės ir Bažnyčio g. taip pat manau galėtų būti šviesoforinės sankryžos su įstrižom perėjom.
              Šiaulių g. taip pat vietoje pėsčiųjų šviesoforo, saugesnis sprendimas šviesoforinė sankryža.

              .
              T formos sankryžose tokiose kaip Miško/Vytauto pr. ir Griunvaldo/Vytauto pr. įstrižų sankryžų įrenginėti visiškai nėra prasmės, nes bet bet kur tavo esamą vietą ir norimą pasiekti vietą skiria viena gatvė. Jos reikalingos ten kur tenka kirsti dvi gatves, kad pasiekti tikslą, t.y kaip minimum keturšalė sankryža turi būti.
              Šiaulių g., Karo ligoninės ir Bažnyčios g. šviesoforo, ačiū, bet nereikia, nes eismo ten mažai ir jis lėtas, kadangi nėra kelio tiesiai ir kaip pėstysis ten problemų visai nematau, nors vaikštau dažnai. Tokiose vietose pėsčiajam patogiau kai nereikia laukti ir visada turi prioritetą prieš automobilius. Šviesoforai, pėstiesiems išskirtinai, reikalingi didelio eismo, didelio greičio gatvėse, kitur jie trugdo.

              Comment

              Working...
              X