Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ten riekėtų padaryti dviračių gatvę. Sutvarkytų betvarkę, mašinos ramiai pravažiuoti galėtų ir dviratininkai ant 40kmh netrankytų pėsčiųjų ir kitų žioplių siaurame take pagal upę. Win win win.
- 3 patinka
-
Ta prasme tikrai Nemuno krantinėje yra ne parkas, dviračių takai, jaukios kavinės, o... parkofkė ir šiukšlių dėžės?

- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kauno šiknaskylėParašė Trimitas Rodyti pranešimąNuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Prasidėjo Kaunakiemio gatvės tvarkymo darbai. Bet asfaltą nurinkinėja random vietose, tai ne iki galo aišku ar viską tvarkys ar tiesiog palopymas.
Komentuoti:
-
-
o tai kaip kelio platinimas išspręs problemą jeigu visi važiuos prie pat linijos (o ne laikydamiesi dešinio krašto)? darant prielaidą kad visi yra nevispročiai kaip pats teigiate.Parašė Krokas Rodyti pranešimą
tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos
Komentuoti:
-
tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietosParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad ten beveik nėra, kad 2 fūros ar autobusai vienu metu susitiktų.Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai
Aisku sutinku 3.75m biski per daug
3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu 
Tad jei tokiu retu atveju prie 3m. vos prasilenktų, vadinasi 3.25m per akis tam vienam kartui per dieną ar savaitę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiaiParašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
Aisku sutinku 3.75m biski per daug
3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Neries krantinėje, važiuojant nuo Vileišio tilto kairėje kelio pusėje esantys medžiai uždengti lentomis. Taip medžiai uždengti iki sąjungos aikštės.
Gal kas žino ar čia prasidės gatvės ir šaligatvių remontas ar tiesiog kokią nors šiluminę trasą keis?
Komentuoti:
-
kad ant posūkio jau yra padarytas išplatėjimas?Parašė Krokas Rodyti pranešimąSu tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve.
Tai ten žiedas darysis, nebebus to tramplino. Bet savo darbą puikiai atliekaParašė Krokas Rodyti pranešimąJei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve. Jei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra galaParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAtkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.
Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?
p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kame sveikas protqs platknto gatvę tokioje vietoje kai jau ir tqaip tem pilnai pakanka ploćio?Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąLabai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.
Komentuoti:
-
Labai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.
Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąGal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.18, 10:28.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gali būti, kad dar neaišku ar pagal 2018 m. madas rekonstruos, pvz. gal sugebės sujungti Gravrogkų ir Biržiškų g. takus. Žiedas turbūt atsiras toks kaip Studentų ir Gričiupio g. sankr.
Spėčiau numatys 3,25 m plotį.
Tikiuosi bus kažkas arčiau Studentų g. projekto. Iš vis dėl parkingo ir dvirtakių norėčiau vienpusio eismo Gravrogkų ir Riomerio gatvėse, galėtų prasitęsti dviračių takas iki VI forto žiedo. Tik Riomerio g. jau kitam projekte dar kartą būtų rekonstruota kažkada labai vėliau.
Komentuoti:
-
Paskelbtas Biržiškų g. ir M. Riomerio g. (nuo Biržiškų g. iki garažų) kapitalinio remonto pirkimas. Pagal 2018 metų projektą suprojektuota autostrada t.y. C(2) kat. gatvėje 3,75 m pločio juostos.
Jei darbo projekte nieko nekeis, negana to, jog Vilniaus stiliumi paliks nesąmoningus pločius, bet ir atkarpoje nuo A. ir J. Gravrogkų g. iki garažų suvienodins plotį nuo dabartinių 3,5 m (pagal Google Earth) iki 3,75 m, arba kitaip, dar išplatins gatvę. Toliau nuo garažų iki VI forto žiedo lieka 3,5 m.
Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
P. S.: Kiek atsimenu, toje atkarpoje dažnai viršydavo greitį ir lakstydavo, situacija kažkiek pagerėjo įrengus iškiliąją sankryžą su A. ir J. Gravrogkų g. Dabar numatomas mini žiedas kaip Studentų ir Gričiupio g. sankryžoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: