Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimą
    Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
    Čia kažkur turėtumėm matyti pagrindimą/įrodymą, kad latakas ant šaligatvio yra projektą vykdžiusių darbas ir dėl to neva reiktų prasčiau vertinti projektą?
    Jei tokio didelio projekto tik tokie trūkumai tai projektas kuo puikiausiai pavyko.

    Aiško, jo trūkumai yra visiškai kitokie, nei šitame forume visi aptaria, bet nu ką padarysi. Čia dar netokio šūdo esu priskaitęs

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Pagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą.
      Absolučiai viso Kauno pagrindinė bėda yra, kad ties sankryžomis arba perėjomis nutrūksta takai ir nėra dviračių pervažų. Toks vaizdas susidaro, jog kažkas taip liepia daryt, nes kartojasi visur.

      Comment


        Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimą
        Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
        iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
        Paskutinis taisė digital; 2023.10.18, 23:54. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

        Comment


          Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

          iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
          Aha, ypač lietaus nuotekos ant šaligatvio...

          Comment


            Labai teisingos įžvalgos, kad čia viskas gerai, gali atrodyti tik žmogui sakančiam: "svarbeuse dariti". O mąstančiam žmogui kils klausimas, kodėl įvažiavimas į kažkokį eilinį kiemą prioretizuojamas prieš visus centriniu keliu judančius pėsčiuosius ir dviratininkus. Na o tie "šventieji" ženklai, tikra vyšnaitė ant torto. Nors ir faktiškai nebenaudojami, vis tiek apsunkins judėjimą tūkstančiams.

            Comment


              Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

              iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
              Jūsų nelaimei, visi išdėstyti paistalai yra reglamentų pažeidimai arba jų nesilaikymai, tad galima lengvai pagrįsti

              Comment


                1. Šventieji šlagbaumai.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133146.jpg Views:	0 Size:	1,50 MB ID:	2083417

                2. Dviračių takas užsaibaigia, nors vietos atrodo pakankamai.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133301.jpg Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2083418

                3. Šventasis Narvesenas.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133819.jpg Views:	0 Size:	2,26 MB ID:	2083419

                4. Stulpas šalia dvirtakio.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133836.jpg Views:	0 Size:	2,18 MB ID:	2083421

                5. Dvirtakis nutrūksta ties Kalniečių stotele.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134025.jpg Views:	0 Size:	2,08 MB ID:	2083422

                6. Ir mažiems ir dideliems.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134049.jpg Views:	0 Size:	1,73 MB ID:	2083423

                7. Dvirtakis vėl nutrūksta ties Dubingių parkingu.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134156.jpg Views:	0 Size:	2,32 MB ID:	2083424

                Pietų pertrauka įpusėjo, laikas suktis atgal. Keletas pastebėjimų iš kitos Savanorių pusės.

                8. Nauja betono aikštė prie naujosios IKI.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134543.jpg Views:	0 Size:	2,28 MB ID:	2083425

                9. Užprogramuotas konfliktas.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_135212.jpg Views:	0 Size:	2,88 MB ID:	2083426

                10. Keturių juostų perėja per skersgatvį su vienu ofisynu ir autoplovykla.

                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_135455.jpg Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	2083427

                11. Dvirtakis baigiasi, ir prasideda stačiais bortais.
                Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_140555.jpg Views:	0 Size:	1,93 MB ID:	2083428

                Iki kitų pasivaikščiojimų.
                Paskutinis taisė Naujas Vartotojas; 2023.10.19, 09:37.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                  Absolučiai viso Kauno pagrindinė bėda yra, kad ties sankryžomis arba perėjomis nutrūksta takai ir nėra dviračių pervažų. Toks vaizdas susidaro, jog kažkas taip liepia daryt, nes kartojasi visur.
                  Kiek atsimenu ir koks susidaro vaizdas, nutraukinėja dvirtakius dėl dviejų dalykų:
                  • Pėstiesiems nori palikt vietos, kad nestoviniuotų ant dvirtakių.
                  • Prastas matomumas, dviračiai greitai važiuos, nepastebės, partrenks, etc. (nesvarbu, kad vis tiek važiuoja tik nelegaliai ir tik dalis nulipa).

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Kiek atsimenu ir koks susidaro vaizdas, nutraukinėja dvirtakius dėl dviejų dalykų:
                    • Pėstiesiems nori palikt vietos, kad nestoviniuotų ant dvirtakių.
                    • Prastas matomumas, dviračiai greitai važiuos, nepastebės, partrenks, etc. (nesvarbu, kad vis tiek važiuoja tik nelegaliai ir tik dalis nulipa).
                    Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
                    ПТН ПНХ
                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                    Comment


                      Parašė Litch Rodyti pranešimą
                      Labai teisingos įžvalgos, kad čia viskas gerai, gali atrodyti tik žmogui sakančiam: "svarbeuse dariti". O mąstančiam žmogui kils klausimas, kodėl įvažiavimas į kažkokį eilinį kiemą prioretizuojamas prieš visus centriniu keliu judančius pėsčiuosius ir dviratininkus. Na o tie "šventieji" ženklai, tikra vyšnaitė ant torto. Nors ir faktiškai nebenaudojami, vis tiek apsunkins judėjimą tūkstančiams.
                      Va šitas mane labiausiai nervuojantis dalykas, niekaip nesuprasiu kam tuos kalnelius daro (realiai vien dėl jų aš vengiu savonorių pr.).

                      __________________________________________________ __________________________________________________ _______

                      Gryžtant prie studentų g. tai Kaunas turbūt niekad nesustos žavėti savo darbų kultūra (jos nebuvimu) pridrėbė trinkelių ant šaligatvio eik kaip nori ir kur nori. Kaip sakoma kur šikau ten ir palikau. Click image for larger version

Name:	20231019_104021.jpg
Views:	1503
Size:	2,50 MB
ID:	2083507 Click image for larger version

Name:	20231019_104044.jpg
Views:	1497
Size:	2,55 MB
ID:	2083508

                      Comment


                        Parašė manometras Rodyti pranešimą

                        Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
                        Naujose projektuose jau po truputį prisiima įrengti tas pervažas, bet ne visur.
                        Matyt vadovaujasi mano tais paminėtais punktais.

                        Įdomiausias pavyzdys Krikščiukaičio g. ir Linkuvos g. ruožas. Per pačią Krikščiukaičio g. pervažos įrengtos nereguliuojamoje perėjoje, kur autobusai važiuoja, o per Ariogalos gatvę nėra, nes namas užstoja. Galėjo šviesoforą įrengti, bet matyt BRANGU.

                        Comment


                          Na, taip, nori, kad dviratininkai būtų neabejotinai patys kalti, jei važiuos ten ir kas nors atsitiks.
                          Beje, neseniai žiūrėjau vieną video apie Vyborgą (dabar tai miestas Rusijoje, o anksčiau buvo Švedija / Suomija). Žmogus filmavo važiuodamas dviračiu. Tai ten kažkaip atvirkščiai padaryta, negu Lietuvoje populiaru: visur yra raudonos ir sužymėtos dviračių pervažos per sankryžas, bet nė velnio nėra dviračių takų arba juostų. Irgi stebėjausi.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą

                            Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
                            Ko gero net ne pinigų klausimas, protingai darant ir gerai viską apgalvojus būtų viskas panašiai kainavę. Tiesiog manau bėda yra tame, kad reik įsisavinti pinigus, projekto nėra, ai padarom greitai kaip gaunasi taip bus gerai ir taip lieka visi šitie "kasekai".
                            Tam, kad perkelti kioską ar reklaminius stendus - reikia daug laiko, derinimų su savininkais ir t.t. ir tuo niekas nenori - neturi laiko užsiimti, dėl to daro viską paprastesniu būdu.

                            Darbo kultūra - atskira tema. Apie tai būtų galima parašyti vadovėlį, kaip negalima dirbti. Bet kai dirba Autokausta, niekas nebestebina ir negaliu suvokti kiek giliai visa kauno valdžia yra sulindusi į jų trilitrinius stiklainius...

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Jūsų nelaimei, visi išdėstyti paistalai yra reglamentų pažeidimai arba jų nesilaikymai, tad galima lengvai pagrįsti


                              1. Lietaus nuotekos nuvestos ant šaligatvio.
                              kur pažeidimas? Stogas ir jo nuotekos yra namo, kodėl miestas turi spręsti namo problemas? Miestas įrengs lietaus tinklą namui ir jį prižiūrės?

                              2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
                              Dujotiekio riboženklis, nematau problemos jį perkelti. Taip, pagal STR per arti tako.

                              3. Kojų laužymo strypas? Apskritai naujo šaligatvio suvedimas su komerciniais pirmais aukštais vertas atskiro reportažo.
                              Tas strypas tarp kolonų yra pastato turtas. Miestas neturi teisės jo demontuot.

                              4. Šventieji konteineriai, ar konteineriai dviratininkams?
                              kas negerai? Netilps dviratis pravžiuot? Ten beveik metras iki tako, koks pažeidimas?

                              5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
                              nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?

                              6. Koją į purvyną, ir pasieksi.
                              Sutinku.

                              7. Šventasis reklaminis stendas.
                              Reklamos būna su nuomos sutartimi. Siūlai demontuot nutraukt sutartis ir mokėt kompenacijas už sutarčių pažeidimus?

                              8. Iš kitos pusės. Praėjimas 1,5 žmogaus.
                              Iš vis neaišku kokia pretenzija "1,5 žmogaus"

                              9. Šventasis reklaminis stendas su elektyčke.
                              žiūrėti 7 p.

                              10. Kelią užtveria kalnas taktilinių plytelių. Negi dės iš naujo visą šaligatvį?
                              Laikinas sandėliavimas, neiškentėsi?

                              Comment


                                1. Šventieji šlagbaumai.
                                Užtvarai ant sklypos ribos, dėl 50cm pasiryžęs prisidėt permontuot visą įrangą? Kameras? Užtvarus ir kita, dėl tokio ruožo?

                                2. Dviračių takas užsaibaigia, nors vietos atrodo pakankamai.
                                ka reiškia pakanka? Dvirtakį padaryt 2,0-2,5m o pėsčiom paleist per 1,0m? Tipo pėstysis tai jau ne žmogus? Tik dviratis žmogus?

                                3. Šventasis Narvesenas.
                                Kioskas nesamonė, tikuos patrauks jį.

                                4. Stulpas šalia dvirtakio.
                                Sutinku, arti, bet ne blogiausia situacija gyvenime, ar tikrai netilpsi?

                                5. Dvirtakis nutrūksta ties Kalniečių stotele.
                                Ten tarpmiestinė stotelė su trim laukimo stoginėm, daug žmonių ant tako, ar tikrai dviratis pats svarbiausias?

                                6. Ir mažiems ir dideliems.
                                nereguojam

                                7. Dvirtakis vėl nutrūksta ties Dubingių parkingu.
                                Taip nutruksta, nes ties dubingiais jis netelpa. Ar geriau privest iki sankryzos ir kitoj pusej jo nebutu? Manau is anksto geriau nutraukt, del galimu konfliktu.

                                Pietų pertrauka įpusėjo, laikas suktis atgal. Keletas pastebėjimų iš kitos Savanorių pusės.

                                8. Nauja betono aikštė prie naujosios IKI.
                                nereguojam

                                9. Užprogramuotas konfliktas.
                                situacija bus sklypais. Nera vietos greta dar vienam pesciuju takui.

                                10. Keturių juostų perėja per skersgatvį su vienu ofisynu ir autoplovykla.
                                Sutinku, autostrada.

                                11. Dvirtakis baigiasi, ir prasideda stačiais bortais.
                                Dvirtakis baigiasi pries pereja, kad nelktu ir nuliptu. Ar galejo buti dvirtakine pereja? Manau galejo.

                                Comment


                                  Užnerio g. rekonstrukcija 2023-10-21
                                  Bus plati 4 juostų gatvė (iki žiedo su Vytėnų g.). Panašu, jog didžioji dalis darbų baigta.
                                  Projektą galima pamatyti šiame žemėlapyje

                                  Link Vytėnų g.
                                  Galėjo čia suprojektuoti ir dviračių taką, nors padaryti taką iki Šilainių šiek tiek problematiška.
                                  Užnerio g. žiūrint link Vytėnų g.

                                  Projekto riba.
                                  Toliau (į dešinę) kitas rekonstavimo etapas („Megos“ mazgas). Žinoma, keistai atrodo „staiga“ užsibaigiantys šaligatviai.
                                  Riba tarp dviejų etapų
                                  Valstybinės reikšmės susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)
                                  Kauno susisiekimo projektų brėžiniai žemėlapyje (arcgis.lt)

                                  Comment


                                    Trijų mergelių tiltas 2023-11-04. Dirba ir šeštadienį. p.s. Prasidėjus remontui žadėjo baigti iki metų pabaigos...
                                    Attached Files
                                    Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                    Comment


                                      Ačiū. Buvo įdomu koks progresas per metus nuo uždarymo. Na... it's something... Vasaros metu buvo sunku rasti dirbančių ten. Gal iki vasaros sezono ir užbaigs.

                                      Įdomu, kad paskutinė renovacija buvo daryta 2014m. ir atlaikė tik 8 metus (čia vieta jūsų stumimui ant Kupčinsko ir konservatorių).

                                      Comment


                                        Parašė skyrma Rodyti pranešimą
                                        Ačiū. Buvo įdomu koks progresas per metus nuo uždarymo. Na... it's something... Vasaros metu buvo sunku rasti dirbančių ten. Gal iki vasaros sezono ir užbaigs.

                                        Įdomu, kad paskutinė renovacija buvo daryta 2014m. ir atlaikė tik 8 metus (čia vieta jūsų stumimui ant Kupčinsko ir konservatorių).
                                        Nepanašu, kad 2014 m. rimta renovacija buvo daryta. Danga nebuvo perasfaltuota. Tiesiog sutvarkytas gerbūvis: įrengtas apšvietimas, nudažytos tvoros ir apšvietimo stulpai, tvoros sutvarkytos ir t.t. Prieš tai tiltas atrodė tiesiog apleistas.

                                        Kalbant bendrai apie tų laikų darbus mieste, prie Kupčinsko pradėta tvarkyti, tik kad nebūtų apleista. nedideliais mąstais. Megaprojektų nebuvo tikimąsi

                                        Comment


                                          Kad prie Kupčinsko ir pradėti mega projektai infrastrūktūrai: pradedadant Juozapavičiaus pr, Parodos kalnu, Savanorių estakada, Panemunės tilto statybos pradžia ir baigiant Refix’u. Ir darbai trukdavo pakankamai greitai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X