Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Dar tokia įdomesnė gatvė yra Partizanų g., ten tik dvi juostos bet kamščiai belekokie nes žmonės ją renkasi vietoj Savanorių pr.. Reiktų sunaikinti tranzitą ja, kad galėtų važiuoti tik gyventojai. Galbūt tiesiog perkirsti ją pusiau ties Muravos TP, Atžalyno progimnazija ir Urbšio progimnazija? Arba irgi padaryti vienkrypte skirtingose atkarpose, kad negalėtum varyti tiesiai. Vienas gabaliukas į ŠR, kitas gabaliukas į PV ir t.t.
    Partizanų g. jau dabar šviesoforai pareguliuoti taip, kad Savanorių pr. tampa patrauklesnis.

    Partizanų g. taip pat įrengtos iškilios perėjos.

    Dar vienas faktorius Savanorių pr. remontas. Bus matyt kaip po remonto pasiskirstys srautai.

    Gatvė aptarnauja tankiai apgyvendintą rajoną. Darosi nelabai aišku kas tranzitas, kas grįžta namo.

    Rimtesnę tranzito funkciją atlieka Partizanų g. link Ateities pl. rajono. Ten įrengtos salelės perėjose, bet pats eismo organizavimas yra košmaras. Piko metu neretai srautas į Pramonės pr. stovi dviem eilėm, o gatvė turi tik dvi itin plačias 5 m pločio juostas. Tas pats analogiškai Saulėtekio Krėvės pr. Vienintelis privalumas, kad ten parkavimo nelikę ir jo mažai buvo.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.19, 12:09.

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą

      Sveicarijoje kazkaip sugeba gatves be šulinių pastatyti. Ir ne tik ten
      iš pirmo šuvio šveicarijoje atsitiktinėje vietoje nuleidau google žmogeliuką pasidairyti

      https://www.google.lt/maps/@47.37731...8192?entry=ttu

      kur jie kanalizacijas ir komunikacijas išvedžioja? po namais? oru? jie neaptarnaujami?

      Comment


        Jie padarė stebuklą

        Comment


          Parašė iPhone Rodyti pranešimą
          Kaune vyksta darbai kurie sakyčiau yra arti stebuklo. Ilgą laiką erzino labai nelygūs šuliniai Parodos kalne. Šiuo metu labai daug šulinių jau yra sutvarkyta ir vis dar tvarko juos.
          Iš pirmo vaizdo atrodo labai kokybiškai, man asmeniškai Kaune nematyta technologija. Gal kas supranta gali pakomentuoti, kaip ir kas ten daroma.
          Arti stebuklo - nes tvarko šuliniu, o iki stebuklo trūksta tik tiek, kad tuos darbus darytų ne piko metu.. Nes kai piko metu uždaro vieną eismo juostą Parodos kalne, nieko gero.
          Pastebėjau man rodos kelias savaites jau ten tvarko. Vis pravažiuojant naujų šulinių sutaisytų atsiranda
          Didesnis stebuklas būtų, jeigu sugebėtų kažkaip įpareigoti visus šulinius vienoje linijoje dėti ar panašiai. O tai dabar dabar jeigu Vytauto ar Juozapavičiaus pr. atsistoji, kad išvengt vienų, tai ant kitų būtinai pataikysi (arba reik apžergt kelias juostas, jei eismo nedaug).


          P.S. galbūt kažkas žinot ir galit užvest ant kelio kodėl Maironio g. rekordinis kiekis šulinių gatvės kvadratiniame metre?
          https://www.google.lt/maps/@54.89855...8192?entry=ttu
          Lyg naujoviška greičio slopinimo priemonė padaryta

          Comment


            Parašė JPeters Rodyti pranešimą

            Pastebėjau man rodos kelias savaites jau ten tvarko. Vis pravažiuojant naujų šulinių sutaisytų atsiranda
            Didesnis stebuklas būtų, jeigu sugebėtų kažkaip įpareigoti visus šulinius vienoje linijoje dėti ar panašiai. O tai dabar dabar jeigu Vytauto ar Juozapavičiaus pr. atsistoji, kad išvengt vienų, tai ant kitų būtinai pataikysi (arba reik apžergt kelias juostas, jei eismo nedaug).


            P.S. galbūt kažkas žinot ir galit užvest ant kelio kodėl Maironio g. rekordinis kiekis šulinių gatvės kvadratiniame metre?
            https://www.google.lt/maps/@54.89855...8192?entry=ttu
            Lyg naujoviška greičio slopinimo priemonė padaryta
            Dėl šulinių vietos ir kiekio, reik suprasti požeminių tinklų specifiką. Tokiose gatvėse dažnai yra tiek tinklų, kad ten niekas tarp jų nebetelpa ir t. t. Visi tiklai užima daug vietos, ir ten tokia raizgalynė kad daug kam net sunku įsivaizduot. Kiekvienas pasijungimas - įsikirtimas į tinklus yra su šuliniu, dažnai kažkur kažkas netelpa - tada atsiranda vietoj vienos didelės kameros po žeme su vienu šulinio dangčiu du mažesni šuliniai po gatve ir du dangčiai ir t.t.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
              Studentų g. tai irgi koma, ten reikėtų įvesti žalią/mėlyną zoną ir automobilių sumažėtų ko gero perpus.
              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
              Dar tokia įdomesnė gatvė yra Partizanų g., ten tik dvi juostos bet kamščiai belekokie nes žmonės ją renkasi vietoj Savanorių pr.. Reiktų sunaikinti tranzitą ja, kad galėtų važiuoti tik gyventojai. Galbūt tiesiog perkirsti ją pusiau ties Muravos TP, Atžalyno progimnazija ir Urbšio progimnazija? Arba irgi padaryti vienkrypte skirtingose atkarpose, kad negalėtum varyti tiesiai. Vienas gabaliukas į ŠR, kitas gabaliukas į PV ir t.t.
              Ar pačiam viskas su protu gerai?

              Gatvių tinklo tankumas bei alternatyvių maršutų egzistavimas t.y. galimybė pasiekti maršruto tikslą kiek įmanoma labiau tiesiogiai, o iškilus problemai (uždaryta gatvė dėl remonto, laikinai nevykstantis sustojęs eismas dėl avarijos ar piko) yra vienas iš dalykų dėl ko Kauno eismas yra pakankamai geras lyginant su Vilniaus, kur iš kai kurių rajonų važiuoti yra viena stambi gatvė (pvz. Pilaitė). O čia blet: reiktų perkirst pusiau gatvę NES ŽMONĖS JA NAUDOJASI KAIP ALTERNATYVA KOL SAVANORIAI REMONTOJAMI norėdami nebūti kamštyje ilgiau.

              JMJ, tokių acto garintojų čia yra ...
              Paskutinis taisė m1ndas; 2023.09.27, 05:01.

              Comment


                Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                Ar pačiam viskas su protu gerai?

                Gatvių tinklo tankumas bei alternatyvių maršutų egzistavimas t.y. galimybė pasiekti maršruto tikslą kiek įmanoma labiau tiesiogiai, o iškilus problemai (uždaryta gatvė dėl remonto, laikinai nevykstantis sustojęs eismas dėl avarijos ar piko) yra vienas iš dalykų dėl ko Kauno eismas yra pakankamai geras lyginant su Vilniaus, kur iš kai kurių rajonų važiuoti yra viena stambi gatvė (pvz. Pilaitė). O čia blet: reiktų perkirst pusiau gatvę NES ŽMONĖS JA NAUDOJASI KAIP ALTERNATYVA KOL SAVANORIAI REMONTOJAMI norėdami nebūti kamštyje ilgiau.

                JMJ, tokių acto garintojų čia yra ...
                Partizanų gatve visi važinėja nesvarbu yra remontas ar nėra. Piko metu per ją kamščiai turbūt iki gatvės įpusėjimo, ties kuriuo siūliau uždaryti. Dabar gyventojams tenka stovėti ir laukti, nors turim artimą „stroad'ui“ daiktą pavadinimu Savanorių pr., kuriuo ir turėtų naudotis visas tranzitas.

                Comment


                  Parašė JPeters Rodyti pranešimą

                  Didesnis stebuklas būtų, jeigu sugebėtų kažkaip įpareigoti visus šulinius vienoje linijoje dėti ar panašiai.
                  Tai neįmanoma - sudėti į vieną liniją 4 ar 6 tinklų šulinius.
                  Nors yra spendimas - statyti požeminius kolektorius, liks truputį mažiau šulinių.
                  Prie to pačio ir metro galėtų paleisti :-)
                  -

                  Comment


                    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą



                    Ar pačiam viskas su protu gerai?

                    Gatvių tinklo tankumas bei alternatyvių maršutų egzistavimas t.y. galimybė pasiekti maršruto tikslą kiek įmanoma labiau tiesiogiai, o iškilus problemai (uždaryta gatvė dėl remonto, laikinai nevykstantis sustojęs eismas dėl avarijos ar piko) yra vienas iš dalykų dėl ko Kauno eismas yra pakankamai geras lyginant su Vilniaus, kur iš kai kurių rajonų važiuoti yra viena stambi gatvė (pvz. Pilaitė). O čia blet: reiktų perkirst pusiau gatvę NES ŽMONĖS JA NAUDOJASI KAIP ALTERNATYVA KOL SAVANORIAI REMONTOJAMI norėdami nebūti kamštyje ilgiau.

                    JMJ, tokių acto garintojų čia yra ...
                    Kaip gyvenęs kieme, kurio išvažiavimas buvo į Partizanų g., galiu patvirtinti, kad šiai gatvei yra kažkokia patologinė trauka iš vairuotojų pusės. N metų, kai nebuvo jokių Savanorių pr. remontų, ji kimšdavosi. Realiai jei reikėdavo ryte arba ~17 val. (o dažnai net ir kitu metu, pvz savaitgalį) kažkur važiuoti ir kelionė trukdavo ~30 min, 10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo. Kai eidavau iš namų link Savanorių pr. (IRIS, MacDonalds), praeidamas Partizanų g. matydavau kamščius, o priėjęs Savanorių pr. rasdavau juos gan laisvus, su geru pralaidumu ir judėjimu (ypač žinant gerai sureguliuotą Savanorių pr. "žalią bangą"). Ne kart esu galvojęs pasikelti kokį droną piko metu ir nufotografuoti šią situaciją, paskleisti foto internete ar žiniasklaidoje, gal bent dalį vairuotojų paveiktų tai. Nes dabar atrodo yra tas senas išsišaknijęs mąstymas likęs - mažose gatvelėse greičiau/lengviau pravažiuosi nei magistralinėmis gatvėmis. Kas šiais laikais yra nesąmonė.

                    Comment


                      Bent jau Partizanų g. tarp Basanavičiaus al. ir Pramonės pr. tranzitas tik kenkia vietiniams gyventojams. Ten iš vis greitis turėtų būt 30 km/h, aukštesni kalniukai, kad net vaikams būtų saugu.

                      Comment


                        Parašė taspac Rodyti pranešimą

                        Kaip gyvenęs kieme, kurio išvažiavimas buvo į Partizanų g., galiu patvirtinti, kad šiai gatvei yra kažkokia patologinė trauka iš vairuotojų pusės. N metų, kai nebuvo jokių Savanorių pr. remontų, ji kimšdavosi. Realiai jei reikėdavo ryte arba ~17 val. (o dažnai net ir kitu metu, pvz savaitgalį) kažkur važiuoti ir kelionė trukdavo ~30 min, 10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo. Kai eidavau iš namų link Savanorių pr. (IRIS, MacDonalds), praeidamas Partizanų g. matydavau kamščius, o priėjęs Savanorių pr. rasdavau juos gan laisvus, su geru pralaidumu ir judėjimu (ypač žinant gerai sureguliuotą Savanorių pr. "žalią bangą"). Ne kart esu galvojęs pasikelti kokį droną piko metu ir nufotografuoti šią situaciją, paskleisti foto internete ar žiniasklaidoje, gal bent dalį vairuotojų paveiktų tai. Nes dabar atrodo yra tas senas išsišaknijęs mąstymas likęs - mažose gatvelėse greičiau/lengviau pravažiuosi nei magistralinėmis gatvėmis. Kas šiais laikais yra nesąmonė.
                        Kas važiuoja, pasimoko pralaukdami kelis kartus prie Partizanų g. šviesoforų, kažkaip išmoksta Savanoriais greit pravažiuot.
                        Nežinau kas čia vyksta. Dar gali būti, kad patys vietiniai labai masiškai važiuoja auto iš darbo/į darbą, o tik dalis tranzitas, ypač kurie nauji toje miesto dalyje.

                        o šiuo metu paaiškinčiau nebent remontais.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Bent jau Partizanų g. tarp Basanavičiaus al. ir Pramonės pr. tranzitas tik kenkia vietiniams gyventojams. Ten iš vis greitis turėtų būt 30 km/h, aukštesni kalniukai, kad net vaikams būtų saugu.
                          Tai jo, jo visda bendras gatves, bendrą gėrį reiktų aukoti vietinių interesų labui.

                          Tegu sėdi tie lodoriai savanorių gatvėj ar krėvės prospekte kamščiuose su mašinom ir neatvažiuodinėja čia kitomis gatvėmis.
                          Tegu savanorių gyventojai dar daugiau eismo gauna, kodėl ne. Kam rūpi savanorių gatvės vaikų saugumas, triukšmas ir pan.

                          Nu ką gali pasakyt į tokius vaikiškus argumentus

                          Comment


                            Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                            Tegu sėdi tie lodoriai savanorių gatvėj ar krėvės prospekte kamščiuose su mašinom ir neatvažiuodinėja čia kitomis gatvėmis.
                            Tie lodoriai sėdi partizanų gatvėje vietoje to kad seniai būtų nuvažiavę per savanorius.

                            Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                            Tegu savanorių gyventojai dar daugiau eismo gauna, kodėl ne. Kam rūpi savanorių gatvės vaikų saugumas, triukšmas ir pan.
                            nulinis saugumo ir komforto lygis savanorių prospekte žemiau nebenukris. priešingai negu partizanų g., kurioje abu lygiai pakiltų. žinoma savanorių „stroad“ tikra nėra gera gatvė, nu bet yra kaip yra.

                            Comment


                              Parašė taspac Rodyti pranešimą

                              Kaip gyvenęs kieme, kurio išvažiavimas buvo į Partizanų g., galiu patvirtinti, kad šiai gatvei yra kažkokia patologinė trauka iš vairuotojų pusės. N metų, kai nebuvo jokių Savanorių pr. remontų, ji kimšdavosi. Realiai jei reikėdavo ryte arba ~17 val. (o dažnai net ir kitu metu, pvz savaitgalį) kažkur važiuoti ir kelionė trukdavo ~30 min, 10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo. Kai eidavau iš namų link Savanorių pr. (IRIS, MacDonalds), praeidamas Partizanų g. matydavau kamščius, o priėjęs Savanorių pr. rasdavau juos gan laisvus, su geru pralaidumu ir judėjimu (ypač žinant gerai sureguliuotą Savanorių pr. "žalią bangą"). Ne kart esu galvojęs pasikelti kokį droną piko metu ir nufotografuoti šią situaciją, paskleisti foto internete ar žiniasklaidoje, gal bent dalį vairuotojų paveiktų tai. Nes dabar atrodo yra tas senas išsišaknijęs mąstymas likęs - mažose gatvelėse greičiau/lengviau pravažiuosi nei magistralinėmis gatvėmis. Kas šiais laikais yra nesąmonė.
                              Tai arba visa masė žmonių elgesi neracionaliai (kaip jūs sakot: "patologiška trauka") ir niekaip neišmoksta nevažiuoti partizanke arba ... (drum roll) jūs klystat (aišku tokios versijos nevertinot) ir ten srautas yra proporcingas alternatyviems srautams? Palengvinsiu jums darbą - tokius psiaudomokslinius tyrimus galit atlikti su google maps traffic funkcionalumu ir waze programėle. Pažiūrėkite kurios gatvės kemšasi ir ar partizanai kažkuo išskirtiniai ir raudonuoja dažniau.

                              PRIMENU - partizanų gatvė yra dalis TANKIAUSIAI apgyvento LIETUVOJE dainavos rajono - ar kyla minčių kodėl gali atrodyti, jog eismas neproporcingai didelis ir kodėl RIBOTI EISMĄ ŠIA GATVE YRA BLOGIS nes daugybei žmonių apsunkinsit gyvenimą? Ne? Taip ir maniau
                              Click image for larger version

Name:	Selection_064.png
Views:	606
Size:	619,6 kB
ID:	2079195

                              Comment


                                Tikriausiai 90% publikos, kuri laukia pasukti (ir po to užkišinėja) iš Partizanų g. į Basanavičiaus al. yra tranzitas - tikrai ne kažkoks „tankiausio rajono padarinys“. Bent siaurojoje atkarpoje nuo Pramonės pr. iki Basanavičiaus al. tikrai būtų galima apriboti tranzitą.

                                Netoli nusukimo į Basanavičiaus al. teko matyti kaip taksi tiesiog važiuoja šaligatviu, kad aplenkti kamštį - tuoj vairuotojai patys padarys antrą juostą

                                Comment


                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą

                                  10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo.
                                  Tai šimtai "išsukančių iš kiemo" ir užkemšat partizanus. Be to centro link gatvė užbaigiama T formos sankryža, sukurta kamščiams generuoti.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                    Tikriausiai 90% publikos, kuri laukia pasukti (ir po to užkišinėja) iš Partizanų g. į Basanavičiaus al. yra tranzitas - tikrai ne kažkoks „tankiausio rajono padarinys“. Bent siaurojoje atkarpoje nuo Pramonės pr. iki Basanavičiaus al. tikrai būtų galima apriboti tranzitą.

                                    Netoli nusukimo į Basanavičiaus al. teko matyti kaip taksi tiesiog važiuoja šaligatviu, kad aplenkti kamštį - tuoj vairuotojai patys padarys antrą juostą
                                    Nepataisomas. Srautas rodo poreikį gatvę turėti, tai jūsų logika yra apriboti ar net sunaikinti.
                                    Kaip paaiškint tokį mąstymą? Jūs nekenčiat kitų žmonių? Ar tik tų, kurie automobilius vairuoja?

                                    Aš neturiu ką jums pasakyt - tiesiog keliai linksta / rankos svyra tokių patologinių nesąmonių klausantis.

                                    Comment


                                      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                                      Nepataisomas. Srautas rodo poreikį gatvę turėti, tai jūsų logika yra apriboti ar net sunaikinti.
                                      Kaip paaiškint tokį mąstymą?
                                      Tai pagal srautą ir kamščius galima iš karto eiti prie prielaidos kad Partizanų gatvę reiktų platinti iki kokių šešių juostų. Bet kažkaip visi supranta kad tai būtų nesąmonė.

                                      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

                                      Jūs nekenčiat kitų žmonių? Ar tik tų, kurie automobilius vairuoja?
                                      Perkelti visą tranzitinį eismą į trigubai platesnę LYGIAGREČIĄ gatvę už 200 metrų tikrai nėra vairuotojų GENOCYDAS.

                                      Comment


                                        Prie Kauno marių:
                                        Click image for larger version

Name:	1695712645588.jpg
Views:	2275
Size:	1,22 MB
ID:	2079273

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          Tai pagal srautą ir kamščius galima iš karto eiti prie prielaidos kad Partizanų gatvę reiktų platinti iki kokių šešių juostų. Bet kažkaip visi supranta kad tai būtų nesąmonė.



                                          Perkelti visą tranzitinį eismą į trigubai platesnę LYGIAGREČIĄ gatvę už 200 metrų tikrai nėra vairuotojų GENOCYDAS.
                                          Kaip ir rašiau, ne gatvių plotis, o alternatyvių gatvių egzistavimas t.y. gatvių tinklo tankis padeda išvengti kamščių.
                                          O jūs ar ne po 2-jų postų kudakuojant čia apie 6-ias juostas?

                                          Jums pakanka sąmoningumo, kad aš neteigiau Partizanų platinimo kaip sprendimo niekur, tik kovoju su jūsų iniciatyva naikinti ir BE ABEJONĖS BLOGINTI susisiekimą Dainavos rajone? Jūsų argumentas, kad tranzitinį eismą drausti reikia, nes daug vairuotojų keliauja partizanais yra NEABEJOTINAI KENKĖJIŠKAS. Keliavimas ta gatve reiškia, jog tai gatvei yra poreikis, o jūs jį pamatęs norit sunaikint.

                                          Norit pasakysiu, kada kamščiai sumažėtų? Jei būtų dar bent viena ar dvi jungtys su partizanais ir savanoriais bei partizanais ir net krėvės prospektu.

                                          Click image for larger version

Name:	2023-09-30 13_39_08-Google Maps.png
Views:	510
Size:	795,7 kB
ID:	2079275

                                          Comment

                                          Working...
                                          X