Parašė m1ndas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Šiuo atveju iš abiejų pusių yra platūs keliai - Taikos pr. ir Savanorių pr.. Tai realiai vairuotojams beveik niekas nepasikeistų, o gyventojams gerokai palengvėtų. Tai kame problema uždarius tranzitą šia gatve? Ar čia jau „kenkėjiškas susidorojimas su Dainavos rajono susisiekimu“? Belieka pridurti jog bus vygdomaz vairuotoju gecocydas.
- 1 patinka
-
Aš jau viską paaiškinau praėjusiuose savo postuose, bet pakartosiu sutrumpintai:Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šiuo atveju iš abiejų pusių yra platūs keliai - Taikos pr. ir Savanorių pr.. Tai realiai vairuotojams beveik niekas nepasikeistų, o gyventojams gerokai palengvėtų. Tai kame problema uždarius tranzitą šia gatve? Ar čia jau „kenkėjiškas susidorojimas su Dainavos rajono susisiekimu“? Belieka pridurti jog bus vygdomaz vairuotoju gecocydas.
- vairuotomas, kurie gyvena perskirstoje gatvėje, nebūtų galimybės tiesiogiai pasiekti kelionės tikslus važiuojant aplinkui.
- kamšio metu savanariuose prarandama puikus būdas išvengti / sumažinti kamščio pasėkmes
- savanorių prospekte avarijos / remonto metu prarandamas būdas padaryti apylanką
Klausimas ar reiktų čia panaikinti "tranzitinį eismą" ?
- 2 patinka
Comment
-
1. Kaip jau minėjo šios gatvės ex-gyventojas, šiuo metu greičiau pėsčiomis gali eiti negu per piką bandyti tiesiogiai pasiekti kelionės tikslą šia gatveParašė m1ndas Rodyti pranešimą
Aš jau viską paaiškinau praėjusiuose savo postuose, bet pakartosiu sutrumpintai:
- vairuotomas, kurie gyvena perskirstoje gatvėje, nebūtų galimybės tiesiogiai pasiekti kelionės tikslus važiuojant aplinkui.
- kamšio metu savanariuose prarandama puikus būdas išvengti / sumažinti kamščio pasėkmes
- savanorių prospekte avarijos / remonto metu prarandamas būdas padaryti apylanką
2. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita
3. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita
Ne, nes šitoje skylėje tranzitas (greičiausiai, nesu važiavęs) netrukdo.Parašė m1ndas Rodyti pranešimąKlausimas ar reiktų čia panaikinti "tranzitinį eismą" ?
- 1 patinka
Comment
-
Čia yra raktinis jūsų nesupratimo momentas: "Tranzito komfortas gyventojų sąskaita." Du elementarūs kontraargumentai:Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
1. Kaip jau minėjo šios gatvės ex-gyventojas, šiuo metu greičiau pėsčiomis gali eiti negu per piką bandyti tiesiogiai pasiekti kelionės tikslą šia gatve
2. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita
3. Tranzito komfortas gyventojų sąskaita
Ne, nes šitoje skylėje tranzitas (greičiausiai, nesu važiavęs) netrukdo.
- Aš gyvenu krėvės prospekte, visai nieko būtų perkirst, kad nevažinėtų pacai su modifikuotais duslintuvais, šaudančiais, taip pat sunku išvažiuoti iš kiemo piko metu. Kodėl Krėvės neperkitus? Juk man trukdo.
- Kaip ir minėjau, kelių žmonių patogumui pabloginama situacija daugumai. Patys partizanų gyventojai gyvenatys prie gatvės perkirtimo zonos būtų atkirsti ir reiktų važiuoti per tuos pačius savanorius.
- 1 patinka
Comment
-
Na jau buvo rašyta, jog Savanorių ir Taikos prospektai yra kaip arterijos, o Partizanų g. yra tiesiog naudojama ne pagal paskirtį - tokiems srautams ši gatvė nėra pritaikyta, o pritaikymui arba nėra vietos, arba nėra prasmės, nes už 200 metrų yra Savanorių pr.Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Čia yra raktinis jūsų nesupratimo momentas: "Tranzito komfortas gyventojų sąskaita." Du elementarūs kontraargumentai:
- Aš gyvenu krėvės prospekte, visai nieko būtų perkirst, kad nevažinėtų pacai su modifikuotais duslintuvais, šaudančiais, taip pat sunku išvažiuoti iš kiemo piko metu. Kodėl Krėvės neperkitus? Juk man trukdo.
Perkirtimas iš ties nėra labai tobulas šios problemos sprendimas. Galbūt tranzitą būtų galima riboti skaitant įvažiuojančių ir išvažiuojančių mašinų numerius ties kiekviena Partizanų g. sankryža?Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
- Kaip ir minėjau, kelių žmonių patogumui pabloginama situacija daugumai. Patys partizanų gyventojai gyvenatys prie gatvės perkirtimo zonos būtų atkirsti ir reiktų važiuoti per tuos pačius savanorius.
- 1 patinka
Comment
-
Nepergyvenkit, kitais metais isardys trinkeles, ispjaustys asfalta ir paklos laidus po zeme, kaip Montvilos gatveje, Garliavoje. Manau forumeciai tures ir kitu pavyzdziuParašė Litch Rodyti pranešimąProtu nesuvokiama, kodėl kapitaliai rekonstravus gatvę ir perklojus naujai visas inžinerines komunikacijas elektros laidai "pamiršti" ir liko "puošti" Kauno miesto kraštovaizdžio. ESO grynasis pelnas 2022 buvo 31 mln eur, taip, kad tai tikrai ne piniginė problema.
- 2 patinka
Comment
-
Yra du tipai elektros stulpų, tik jie vizualiai vienodi.
Yra betoniniai* stulpai apšvietimui, tai kai daro remontus, savivaldybė juos visur paslepia.
Yra betoniniai stulpai berods įvadai į namus. Labiausiai paplitę individualių namų kvartaluose. Jų savivaldybė neliečia. Lyg ESO juos ir krapšto.
Tai kadangi ESO ne savivaldybė, tai ir nesuderina.
Šiaip man tas betoninių sovietinių stulpų paslėpimas ne ką mažiau aktualus nei sovietinių daugiabučių renovacija. Jie tikrai baisesni nei pas europinius kaimynus (latviai, estai pasiliko daugiau medinių stulpų, o lenkų betoniniai stulpai ne tokie sunkūs, mažesnio tūrio, tai geriau žiūrisi).
Tokie stulpai gali likti kur nors laukuose, nuošaliose vietovėse, bet ne miestuose ir gyvenvietėse.
*ar cementbetoniniai, nežinau kaip tiksliai vadinas.Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.08, 16:08.
Comment
-
Gelžbetoniniai - nes jie armuoti, "geležis+betonas"Parašė =PoDV Rodyti pranešimą
*ar cementbetoniniai, nežinau kaip tiksliai vadinas.
- 2 patinka
Comment
-
Nepaminėjau, kad neretai stulpai būna kombinuoti. Viena laidų eilė ESO, kita apšvietimui. Darant remontus, savivaldybė savo dalį nusiima ir įrengia naujas atramas be laidų. Lieka senos ESO atramos. Vaizdelis jau būna truputį geresnis, nes nelieka tiek daug laidų, ir naujos atramos būna tvarkingesnės, nei iš sovietmečio atlikusios netolygiai sudėtos atramos apšvietimui. Geriausia, aišku, kad nebūtų tų gelžbetonio stulpų iš vis.
Pvz. Baranausko g. Prieš ir po remonto.
Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.09, 00:55.
Comment
-
Viskas yra suderinama su ESO, visada galima atlikti įrenginių iškėlimą, tai šiuo atveju sukabeliavimą ir elektros energijos tiekimo atsatatymą esamiems vartotojams, aišku, visą sąmatą (jei gerai pamenu) dengia užsakovas. Tas galioja 0,4; 10 ir 35 kV tinklams, sunkiau tik su Litgrid tinklais, nes elektrotechniškai nėra geras variantas kabeliuoti ir to vengiama. Tad savaivaldybė pataupo ant projekto sąmatos ir nekabeliuoja, laukia kada ateis ESO planinė tinklo rekonstrukcija toje vietoje.
- 4 patinka
Comment
-
Nu kokia politinė valia čia... Ar suprantat kiek tūkstančių kilometrų oro linijų prižiūri ESO? Kiek probleminių vietų yra per visą Lietuvą, kur žmonėms nepatiekiama kokybiška elektros energija? Ir kai paskaičiuoji kiek visom rekonstrukcijom reikia pinigų, tai ESO neapsiima tvarkyti vietų, kad alia gražiau būtų, bet tvarko elektrotechniškai prasčiausias vietas.Parašė Litch Rodyti pranešimąMatomai nėra politinės valios, paspausti ESO už naudojimąsi miesto žeme savo stulpams laikyti, tai ir gali šitaip darkytis.
- 3 patinka
Comment
-
Elektros linijos ore tankiai apgyvendintuose miestuose nera vien estetine problema, ir saugumo. Manote siaip sau eso visiems metaliniu tvoru savininkams issiunte laiskus su informacija isirengti izeminima. Laidai truksta. As ir pats esu mates po audros nutrukusi elektroa kabeli besiranganti ir zaizaruojanti viduryje gatves, vaizdelis ne is maloniuju.
O toks atsakas, kad pilnai padenkite islaidas - perklosime parodo visiska savivaliavima. Juk savivaldybei parengus visus zemes darbus kabeliu perklojimas butu labai logiskas zingsnis, nes didziaja perkabeliavimo kainos dali ir sudaro butent zemes darbai - senos dangis salinimas, transeju kasimas, naujos dangos klojimas. Stulpu demontavimas ir kabeliu istempimas cia gi lengvoji dalis.
- 1 patinka
Comment
-
Na, vėl pasikartosiu, investicijos pirmiausiai teikiamos ten, kur yra prasta elektros kokybė, o tokių vietų, ypač regionuose, yra labai daug. Kas liečia linijos pakišimimą po žeme, tai nepamirškite, kad reikia ir kabelių spintas pastatyti, kas kartais užsuką didelę karuselę, prireikia ir transformatorinę rekonstruoti arba apskritai keisti. Ir tokie darbai kai susisumuoja, susidaro apvali suma pinigų, be to, juk gatves remontuoja netik Kaune, o ir kituose miestuose... Tad viskas atsiremia į finansus, o elektrikmas oro linijos netrukdo, jie kaip tik mieliau jas ir matytų, nes darbo priežiūrai kur kas mažiau reikiaParašė Litch Rodyti pranešimąElektros linijos ore tankiai apgyvendintuose miestuose nera vien estetine problema, ir saugumo. Manote siaip sau eso visiems metaliniu tvoru savininkams issiunte laiskus su informacija isirengti izeminima. Laidai truksta. As ir pats esu mates po audros nutrukusi elektroa kabeli besiranganti ir zaizaruojanti viduryje gatves, vaizdelis ne is maloniuju.
O toks atsakas, kad pilnai padenkite islaidas - perklosime parodo visiska savivaliavima. Juk savivaldybei parengus visus zemes darbus kabeliu perklojimas butu labai logiskas zingsnis, nes didziaja perkabeliavimo kainos dali ir sudaro butent zemes darbai - senos dangis salinimas, transeju kasimas, naujos dangos klojimas. Stulpu demontavimas ir kabeliu istempimas cia gi lengvoji dalis.
- 1 patinka
Comment
-
Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
1. Lietaus nuotekos nuvestos ant šaligatvio.
2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
3. Kojų laužymo strypas? Apskritai naujo šaligatvio suvedimas su komerciniais pirmais aukštais vertas atskiro reportažo.
4. Šventieji konteineriai, ar konteineriai dviratininkams?
5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
6. Koją į purvyną, ir pasieksi.
7. Šventasis reklaminis stendas.
8. Iš kitos pusės. Praėjimas 1,5 žmogaus.
9. Šventasis reklaminis stendas su elektyčke.
10. Kelią užtveria kalnas taktilinių plytelių. Negi dės iš naujo visą šaligatvį?
Kaip ne profesionalo akiai darbų kokybė gal ir neatrodo labai prasta, bet visose sudėtingesnėse vietose pasirinktas lengviausias kelias.
Ryt įkelsiu antrą pietų pasivaikščiojimo dalį.Paskutinis taisė Naujas Vartotojas; 2023.10.17, 17:10.
- 22 patinka
Comment
-
Vaziavau ir dviraciu. Labai smagu kad atsirado takas ir kitoje Savanoriu puseje. Labai gaila kad Taikos pr. tik vienoj pusej, nors vietos uztenka. Kas nepatiko su siuo taku kad yra dideles atkarpos (pvz prie Kalnieciu parko stoteles, prie tarpmiestiniu autobusu stoteles), kur dviraciu takas nutruksta. Nelabai supratau minties, cia tam kad atsargiau prie stoteliu vaziuoti?Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimąNuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
Kaip ne profesionalo akiai darbų kokybė gal ir neatrodo labai prasta, bet visose sudėtingesnėse vietose pasirinktas lengviausias kelias.
Ryt įkelsiu antrą pietų pasivaikščiojimo dalį.
Comment
-
Tokiais stulpeliais požeminės komunikacijos žymimos tam tikrais atvejais. Pvz. ryšių kabelių movos vieta grunte. Bet čia miestas, visos ryšių komunikacijos turėtų būti ryšių kanalų sistemose.Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimąNuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
Tai galimai dujininkai sklendę savo pasižymėję. Galėtų tokiems žymėjimams miestuose kažkokius kompaktiškus ženklus sugalvoti. Suprantu tokius stulpus laukuose, kur reikia kad iš po sniego matytųsi ar pan.
-
Comment
-
Pagal dažymą, greičiausiai dujininkai. Bet ne esmė kas ten, esmė kad jo ten negali būti,Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tokiais stulpeliais požeminės komunikacijos žymimos tam tikrais atvejais. Pvz. ryšių kabelių movos vieta grunte. Bet čia miestas, visos ryšių komunikacijos turėtų būti ryšių kanalų sistemose.
Tai galimai dujininkai sklendę savo pasižymėję. Galėtų tokiems žymėjimams miestuose kažkokius kompaktiškus ženklus sugalvoti. Suprantu tokius stulpus laukuose, kur reikia kad iš po sniego matytųsi ar pan.
Comment
-
Kauno atveju, stulpeliai, stendai, šiukšliadėžių vietos ne taip svarbu. Tol kol įrenginiai nekabina suaugusio žmogaus dviračio vairo.
Nors sutinku, kad reikia vengti tokių kliūčių.
Pagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą. Dar vandens nuvedimas svarbu mūsų klimatui, ledas yra ne juokas. Jei paliks bėgt į šaligatvį bus blogai.
Kas patiko, kad raudonas asfaltas nenutrūksta ties įvažiavimais į kiemus. Būtų pagerinę saugumą Pramonės pr. jei būtų tą patį padarę, dabar iš vis menkas malonumas važiuoti atkarpa tarp V. Krėvės pr. ir Taikos pr.
Taip pat, kad vis tik atsirado pervažos per svarbias gatves kaip Birželio 23-osios ir Kovo 11-osios g.
Kitoje pusėje esantys takai nutrūksta ties tomis pačiomis sankryžomis.
Comment
Comment