Vaidošiau - tarp Statybos fakulteto ir stadiono yra asfaltuotas kelias, užimantis visą laisvą plotą. O gremžti žemes ir artinti aikštelę prie stadiono (iš tikrųjų tai norint pastatyti naują aikštelę automobiliams, reikėtų ją tiesiog atremti vienu galu į stadioną) nemanau, kad realu. Be to, žinant mūsų studentų ir daugumos kitų vairuoklių būdą, man visiškai aišku, kad tokiu atveju mašinos būtų statomos tiesiog stadione. Ne, geriau jau pėsčiomis pavaikščioti...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Čia visi svaigsta dėl tramvajaus (metro?), gal ir Kaune reikia kelti tokią idėją? Pavyzdžiui, nuo Karmėlavos oro uosto per visą Savanorių prospektą iki Laisvės alėjos. Po to per visą Karaliaus Mindaugo pr., per žemutinius Šančius iki Panemunės tilto, arba visas Šiaurės prospektas, per Pramonės pr. iki stoties. Būtų greitas miegamųjų rajonų susisiekimas su centru, su oro uostu, sumažėtų automobilių kamščių, oras pasidarytų grynesnis.
Būtų ne žiedinė sistema, bet linijinė.
Talinas turi apie 400,000 gyventojų, panašiai kaip Kaunas ir turi tramvajų.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Taline to tramvajaus nedaug yra. Tik keli maršrutai. Nedaug ir troleibusų.
Kaunas turi labai gerai išplėtotą troleibusų maršrutų tinklą!
Kol kas nemanau, kad Kaune būtų reikalingas tramvajus. Geriau plėtoti troleibusų maršrutus, atnaujinti parką, kas ir daroma- nauji troleibusai, kontaktinis tinklas link Šilainių.
Comment
-
Bet tramvajaus linija būtų žymiai greičiau ir patogiau. Be to, moderniam miestui - modernus transportas. Brno yra tramvajus, o miestas panašus į Kauną.Parašė music Rodyti pranešimą
Taline to tramvajaus nedaug yra. Tik keli maršrutai. Nedaug ir troleibusų.
Kaunas turi labai gerai išplėtotą troleibusų maršrutų tinklą!
Kol kas nemanau, kad Kaune būtų reikalingas tramvajus. Geriau plėtoti troleibusų maršrutus, atnaujinti parką, kas ir daroma- nauji troleibusai, kontaktinis tinklas link Šilainių.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Kažkur buvo rašyta, kad pvz. planuojamame Panemunės tilte bus numatyta ir galimybė tiesti trasą bėginiam transportui. Čiurlionio, Varnių tiltai taip pat manau pakankamai platūs ... Žodžiu kai kas galvoja apie perspektyvą
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ir man atrodo, tai būtų žymiai pigiau padaryti, negu Vilniuje. Jei dar greituoju traukiniu sujungus Kauną - Vilnių, tai visai puiku būtų.Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažkur buvo rašyta, kad pvz. planuojamame Panemunės tilte bus numatyta ir galimybė tiesti trasą bėginiam transportui. Čiurlionio, Varnių tiltai taip pat manau pakankamai platūs ... Žodžiu kai kas galvoja apie perspektyvą
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Pries kokius 15 metu buvo tokia kalba, bet tuo metu buvo kalbama, kad is visu Lietuvos miestu tramvajui tinkamiausia yra Klaipeda, nes tiek Vilniuje, tiek Kaune labai nelygus reljefas, tad cia zymiai geriau tinka troleibusai (kaip pavyzdys buvo pateiktas San Franciskas, ten tramvajaus nera, yra tik troleibusai ir cable cars, tam tikra funikulieriu rusis su lynu po zeme, na ir metro, aisku - BART).Parašė liutass Rodyti pranešimąČia visi svaigsta dėl tramvajaus (metro?), gal ir Kaune reikia kelti tokią idėją? Pavyzdžiui, nuo Karmėlavos oro uosto per visą Savanorių prospektą iki Laisvės alėjos. Po to per visą Karaliaus Mindaugo pr., per žemutinius Šančius iki Panemunės tilto, arba visas Šiaurės prospektas, per Pramonės pr. iki stoties. Būtų greitas miegamųjų rajonų susisiekimas su centru, su oro uostu, sumažėtų automobilių kamščių, oras pasidarytų grynesnis.
Būtų ne žiedinė sistema, bet linijinė.
Talinas turi apie 400,000 gyventojų, panašiai kaip Kaunas ir turi tramvajų.
Na bet siaip ar taip, visos sitos kalbos su realiais projektais turbut bendro turi nedaug, cia daugiau rinkiminiai triukai tai gal ir gerai, kad bent jau Kaune niekas del to is tuscio i kiaura nepilsto.
Beje, Ryga tikrai yra lygumoje, del Talino tiksliai nepamenu, bet ten turbut tramvajus irgi tik toje dalyje kur lyguma.
Comment
-
Šiaip Kaune viešojo transporto sistema išvystyta gerai, bent man pakanka. Į bet kurią miesto vietą galima patekt jei ne tiesiogiai, tai su vienu persėdimu - tereikia gerai žinot visus autobusų ir troleibusų maršrutus
o mikriukai tai išvis gerai - nuveža tiesiogiai beveik į kurią tik nori vietą. Sutinku su music, kad Kaune troleibusų maršrutų tinklas išlėtotas labai gerai - iš Raudondvario pl. į centrą, Savanorių pr. Iš Petrašiūnų į Urmą, centrą, Sananorių pr., Klinikas. Iš Eigulių į centrą, Savanorių pr., Urmą. Iš Panemunės į centrą, Klinikas. Ko gi dar reikia?
O dėl tramvajaus - Kaunas konservatyvesnis miestas, turintis tam tikrą kultūros paveldo dvasią, Kaunas labai skiriasi nuo Kauno, manau tramvajus šiek tiek sugadintų tą vaizdą (juk jei darytų tramvajų, tai tą modernųjį, o jis nelabai tiktų prie Kauno). Man patinka kaip yra
tik gal mikriukų galėtų sumažėt.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ne, ne ir dar kartą ne. "Esame kaimu, kaimu ir likime"? Čia pasakyta "pagražintai", bet bandau mintį perteikt. Kaunas turi eit į priekį, žinoma, reikia derint modernumą su Kauno klasika, bet jei tai priežastis miesto stagnacijai, tuomet aš nesutinku. Tie patys troleibusai ir autobusai ateityje vis modernės. Dvejonės dėl tramvajaus man kyla tik jo būtinumo klausimu. Bet jei jis reikalingas, jei, tuomet aš būčiau tik už. Beje, Vilnius taip pat turi paveldo dvasią, ne vien Kaunas, bet tai jiems nesudaro neįveikiamų problemų visapusiškai miesto plėtrai. Per didelis konservatyvumas mūsų yda.Parašė amiko Rodyti pranešimąO dėl tramvajaus - Kaunas konservatyvesnis miestas, turintis tam tikrą kultūros paveldo dvasią, Kaunas labai skiriasi nuo Kauno, manau tramvajus šiek tiek sugadintų tą vaizdą (juk jei darytų tramvajų, tai tą modernųjį, o jis nelabai tiktų prie Kauno). Man patinka kaip yra
Comment
-
Oi, atsiprašau, sumaišiauParašė Smauglys Rodyti pranešimą", Kaunas labai skiriasi nuo Kauno, " !?!
Kaunas labai skiriasi nuo Vilniaus. Vilnius - verslo ir politikos didmiestis. Kaunas - kultūros miestas. Kol kas sunkiai įsivaizduoju modernų Kauną
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Greitojo tramvajaus Vilnius-Kaunas modelis lyg ir eina į realybę... Lietuvos geležinkeliai įsigys 2 dviaukščius elektrinius greituosius traukinius, kurie nuo 2008 m. (nepamenu kurio mėn.) važinės maršrutu Kaunas-N.Vilnia vietoj dabartinių šiame maršrute esančių elektrinių senukų
Traukinys nuvažiuos per 50 min. Plačiau delfyje buvo prieš savaitę ar dvi...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O kalbant apie viešojo susisiekimo gerinimą mieste, tai kam tas tramvajus, vis tiek nesurinktų žmonių... Nebent reiktų nuimt autikų ir trulikų maršrutus tose vietose... Bent kol Kaunas nesiplės taip sparčiai kaip Vilnius, tai Kaunui nereiks jokio tramvajaus, pakaks troleibusų, autobusų ir mikriukų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment






Comment