Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tikiuosi ne tik ant tilto naują dangą paklos, bet pakeis ir žiedo dangą, nes dabar, važiuojant žiedu, galima vairą iš rankų pamesti...

    Comment


      Parašė aMariux Rodyti pranešimą
      tikiuosi ne tik ant tilto naują dangą paklos, bet pakeis ir žiedo dangą,
      Taip ir bus.

      Comment


        Pritarta Vilijampolės tilto kapitalinio remonto projekto įgyvendinimui
        labai smagios naujienos, bet tikiuosi, kad neuždels ir su panemunės tiltu, nes ir ten švelniai tariant ne kokia situacija...

        Comment


          Čia tas tltas prie kurio yra žiedas, o prie žiedo Iki parduotuvė ir pastatas su žalio stiklo fasadu?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Tas pats

            Comment


              Projektuotojai tampa savininkų įkaitais ir Kaune

              Planai (ne visi man buvo žinomi, gal ir jums taip pat nebus):
              Prie Karmėlavos jau verkiant reikia aplenkiančio miestelį kelio, taip pat naujo plento, kuris jungtų Kauno oro uostą, Laisvąją ekonominę zoną (LEZ) su greitkeliu Vilnius - Kaunas. Kauno apskrities bendrajame plane numatyta tiesti ir magistralės Klaipėda - Kaunas atšaką, kuri prasidėtų nuo Babtų ir eitų šiauriau Kauno miesto iki Karmėlavos. Projektuojamas ir plentas, kuris turėtų sujungti magistralę su Vilkija.

              <...>

              Bendrajame plane numatyta, kad iš LEZ ir oro uosto bus galima važiuoti nauju Karmėlavos pietuose esančiu keliu. “Jis įsilies į dabartinį plentą jau už miestelio, - sakė R.Morkevičius. - Kitame etape numatyta šį lankstą sujungti dar ir su nauju keliu, kurį reikės tiesti nuo LEZ iki greitkelio Vilnius - Kaunas. Taip pat juo būtų galima patekti į Ateities plentą, aplenkiant Ramučių gyvenvietę.”

              Projektuotojai siūlo prie LEZ įrengti žiedą, pastatyti viaduką, kad mašinos saugiai įvažiuotų į LEZ ir Karmėlavos lankstą.

              <...>

              Taip pat numatyta galimybė tiesti naują greitkelį per Kruonį, Taurakiemį iki Rokų.
              Paskutinis taisė ; 2007.06.22, 12:51.
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                Kruonis, įtariu, pasirinktas dėl to, kad būtų aplenktos Kauno marios. Tai yra - kur dingo planuotas lankstas per HES?

                Comment


                  /\ turbūt

                  Aš viską įsivaizduoju maždaug taip:


                  Masteliai gana nemaži.
                  Paskutinis taisė ; 2007.06.22, 23:12.
                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                  Comment


                    Parašė Rodyti pranešimą
                    /\ turbūt

                    Aš viską įsivaizduoju maždaug taip:


                    Masteliai gana nemaži.
                    Woba. Tik speju kad tu keliu (ypac naujo tilto per Neri ir kelio link Klaipedos) per artimiausius 15 metu nepamatysim, nes tuoj vel islys Rakauskas ir prades aiskinti, kad vietoj to reikia platinti kelia ir tilta per Neri salia Megos. Jei padarys apvaziavima tai Megai tikrai bus nekas, nes ju pagrindinis privalumas buvo ~25,000 pravaziuojanciu automobiliu per para.

                    Comment


                      ziurint i zemelapi kazkip lenda mintis kad vistik tas naujas "slypukas" apie domeikava ir aukstyn pataps pagrindine kauno pletros dalimi su laiku jeigu sitie projektai bus igyvendinti
                      *censored*

                      Comment


                        o ka reiskia ta atsaka iki Vilkijos ?

                        Comment


                          /\
                          Projektuojamas ir plentas, kuris turėtų sujungti magistralę su Vilkija.

                          <...>

                          Apskritis į bendrąjį planą įtraukė ir naują kelią nuo Sitkūnų iki Vilkijos.
                          Tik tiksliai nežinau, kur yra Sitkūnai (berods 17 kilometrų nuo Kauno), tai žemėlapyje kelio susijungimai su magistrale ir plentu ties Vilkija gali būti ne visiškai tiksliose vietose, čia pažymėjau tik apytiksliai, tačiau esminis brėžinys turėtų būti maždaug toks.
                          Paskutinis taisė ; 2007.06.28, 09:02.
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            Pakelės lūšnų savininkai tapo milijonieriais
                            Logistikos centrų plėtra išaugino žemės sklypų kainas prie magistralių

                            Kaunas lenkia Vilnių

                            Verslininkai skuba pasipelnyti iš pro Kauną kasdien einančio krovinių srauto. Marijampolės, Jonavos, Klaipėdos, Vilniaus kryptimis, šalia svarbių magistralių, vienas po kito statomi logistikos centrai.

                            Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) dygsta didžiulis „Kaunas terminal“ logistikos centras, o septyni kilometrai už Kauno, šalia „Via Baltica“ magistralės – „Baltic Logistic City“.

                            Įgyvendinus visus plėtros etapus, pirmojo centro plotas sieks apie 50 tūkst., o antrojo – apie 56 tūkst. kvadratinių metrų.

                            Rengiami ir mažesnių 10-20 tūkst. kv. metrų ploto logistikos centrų projektai. Nenorinčios nuomotis sandėlių įmonės svarsto galimybes pačios pasistatyti apie 5 tūkst. kv. metrų ploto logistikos centrus.

                            Bendrovės „YIT Kausta“ nekilnojamojo turto verslo direktorius Artūras Vilimas yra sakęs, kad šiais metais Kauno apylinkėse bus pasiūlyta 100 tūkstančių kvadratinių metrų ploto sandėlių, Vilniaus prieigose – perpus mažiau.

                            Už arą – iki 12 tūkst. litų

                            Norintieji įsigyti sklypą šalia Kauno, turi pakloti iki 10 ir daugiau tūkstančių litų už arą.

                            Netoli Mastaičių gyvenvietės esantis 3,99 hektarų sklypas įvertintas 4,8 mln. Lt. Tačiau prekybos agentas neslėpė, kad dėl kainos galima derėtis.

                            Toje pačioje vietovėje plytintis 3,13 ha sklypas įvertintas 2 mln. Lt. Pirmojo aro kaina – 12 tūkst. Lt., antrojo – 6,5 tūkst. Lt. Abiejų sklypų detalieji planai sutvarkyti. Pigiau kainuotų įsigyti taip pat netoli Mastaičių esantį vieno hektaro sklypą su sodyba. Tiesa, sodyba tinkama tik nugriauti, o sklypas suskirstytas į dvi valdas – namų ir žemės ūkio.

                            Prekybos agentas tvirtino, kad už 600 tūkst. Lt įsigijus visą žemę, nekiltų jokių problemų pakeisti jos paskirtį. Agento teigimu, aplinkui įsikūrusios tik degalinės, angarai ir transporto įmonės, todėl jokių keblumų nekiltų. Perkant tik vieną iš sklypo valdų, žemės kaina gerokai išaugtų.

                            „Sklypų kainos labai skiriasi atsižvelgiant į įvairias subtilybes – ar yra vandens rezervuaras, reikalingas priešgaisrinei sistemai, kokios kategorijos elektros įvadas.

                            Aukščiausia kategorija tinkama ir šaldymo įrangai, todėl svarbi, jei įmonės veiklai reikalingi šaldytuvai“, – aiškino Nekilnojamojo turto bendrovės „OberHaus“ Kauno biuro Komercinio skyriaus vadovas Saulius Umbrasas.

                            Aplips logistikos centrais

                            „Daugiausia ieškoma 10-20 tūkst. kvadratinių metrų sandėliuoti tinkamo ploto. Yra paklausa ir mažesnių sklypų, apie 5 tūkst. kv. metrų ploto sandėliams.

                            Ateityje tikrai dar bus statomi ir tokio dydžio logistikos centrai kaip „Kaunas Terminal“ ar „Baltic Logistic City“. Jau rengiami projektai logistikos centrams Marijampolės, Vilniaus kryptimis“, – sakė S.Umbrasas. Jo teigimu, per ateinančius trejus metus Kaunas turėtų aplipti logistikos centrais aplink magistralinius kelius.

                            Nekilnojamojo turto ekspertas pastebėjo, kad, nepaisant paklausos, komercinės paskirties sklypų užmiestyje kainos auga nežymiai, nes aplink Kauną formuojama nemažai naujų komercinės paskirties sklypų.

                            Kaunas išnaudoja savo padėtį

                            „Logistikos centrai dygsta ir šalia kitų miestų, bet iš Kauno patogu aptarnauti visą šalį.

                            Čia sueina visi keliai, greitas išvažiavimas. Juk Kaunas yra šalies geografinis centras“, – svarstė Savivaldybės Plėtros programų valdymo skyriaus vedėjas Vygintas Grinis.

                            Antrąjį šalies miestą kerta „Via Baltica“ magistralė, jungianti Helsinkį, Taliną, Rygą, Panevėžį, Kauną, Varšuvą, Vroclavą ir Prahą, auga Karmėlavos oro uosto reikšmė, ateityje per Kauną turėtų nusidriekti „Rail Baltic“ europinė vėžė. Visa tai sudaro puikias sąlygas logistikos centrų plėtrai.

                            V.Griniaus teigimu, tai naudinga ne tik verslininkams, bet ir eiliniams kauniečiams. Kuriamos naujos darbo vietos.

                            Jei įmonė registruota Kauno savivaldybėje, ji moka mokesčius miestui.

                            Augant transporto srautui, neišvengiamos ir neigiamos pasekmės – didėjanti aplinkos tarša, kelių amortizacija.
                            laikinoji sostine

                            Comment


                              <...> šalia „Via Baltica“ magistralės – „Baltic Logistic City“.
                              Apie šį sužinojau tik pirmadienį, kai teko pro jį pravažiuoti. Pačio terminalo pastatas jau atrodo beveik pabaigtas, turėtų pradėti veikti nuo rugsėjo. Tai turbūt yra pirmasis 27000 kvadratinių metrų ploto logistikos miesto etapas (spalvotasis paveikslėlio pastatas).

                              Štai kaip atrodys galutinis rezultatas:


                              Baigtas tai bus didžiausias logistikos centras Baltijos šalyse. Į šį logistikos miestelį įeis: maždaug penki modernūs A klasės lygio sandėliai, ofisų pastatas, motelis, degalinė, poilsio aikštelės, logistikos paslaugų centras, konferencijų salės, ekspozicijom skirtos patalpos, sunkiasvorių automobilių stovėjimo aikštynai, patogūs privažiavimai. Investicijos - 24 milijonai eurų. Bus sukurta apie 400 darbo vietų. Daugiau informacijos čia.
                              Paskutinis taisė ; 2007.06.28, 16:14.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Kairįjį Nemuno krantą išraizgys naujos trasos

                                Po žeme rausiami tuneliai bus skirti ir pėstiesiems, ir traukiniams

                                Įpusėjo svarbus etapas

                                Palei Nemuną tiesiamame greitojo eismo ruože jau pastatytos dvi požeminės pėsčiųjų perėjos, o prie M.K.Čiurlionio tilto prasidėjo traukiniams skirtos požeminės trasos statyba.

                                Dvi požeminės pėsčiųjų perėjos skirtos Marvelės gyventojams, kad jie saugiai galėtų kirsti šiuo metu baigiamą tiesti magistralę ir patekti prie Nemuno pakrantės.

                                „Nors perėjomis vaikščioti dar negalima, tačiau gyventojai jau dabar mums dėkoja“,- sakė greitojo eismo gatvės statybos darbus koordinuojantis savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Vyšniauskas.

                                Pradunda apie 1 500 vagonų

                                Traukiniams skirtą požeminę trasą rausia M.K.Čiurlionio tilto transporto mazgo koncesijos konkursą laimėjusi bendrovė „Gargždų hidrostatyba“. Maždaug 800 metrų ilgio geležinkelio atkarpa pamažu leisis žemyn.

                                Nusileidusi maždaug 4 metrus, ji palįs po automobilių eismui skirta kelio juosta.

                                Transporto žiedo statytojai paliks tik vieną iš trijų dabar esančių geležinkelio bėgio linijų.

                                Paskaičiuota, kad vienos linijos užteks, nes po M.K.Čiurlionio tiltu esanti geležinkelio atkarpa labai menkai apkrauta. Per metus ja pravažiuoja tik apie 1 tūkst. 500 vagonų. Dažniausiai šiuo keliu gabenama bendrovės „Kauno grūdai“ produkcija.

                                Laikinai užtvers gatvę

                                Požeminę geležinkelio trasą pradėjusi statyti bendrovė kitą savaitę planuoja užtverti susisiekimą tarp J.Bakanausko ir H. ir O. Minkovskių gatvės, todėl keletą dienų iš Aleksoto pasiekti centrinę Kauno dalį bus gerokai sunkiau.

                                „Gargždų hidrostatyba“ šiuo metu stato estakadai skirtus pastolius.

                                Viso transporto mazgo įrengimo darbus ketinama baigti iki kitų metų lapkričio mėnesio.

                                Šių darbų vertė – 80,2 mln. litų.

                                Atlikus visus numatytus darbus, M.K.Čiurlionio tiltas plačia magistrale bus sujungtas su Europos prospektu. Dar viena magistralės juosta nuo tilto leisis į H. ir O. Minkovskių gatvę.

                                Iš perėjos – į pramogų zoną

                                Dvi perėjos ties Marvele pastatytos naudojant skirtingas statybines medžiagas.

                                „Arčiau Aleksoto tilto esanti perėja pastatyta iš betono. Ji jau beveik baigta, liko tik paskutiniai apdailos darbai.

                                Statydami kitą perėją naudojome itališką skardą. Visa tunelio anga yra išklota šia skarda“, – sakė bendrovės „Kamesta“ statybos darbų vadovas Petras Stasys Sirvydis.

                                Perėjų ilgis – apie 40 metrų, plotis – 3 metrai, aukštis – 2,5 metro.

                                Sujungs tris tiltus

                                Viena požeminė perėja ribojasi su pramogoms numatyta Nemuno krantine: krantinėje bus įrengta laužavietė, sėdėjimo vietos, nedidelė koncertų scena.

                                Iš šios vietos atsiveria puikus Santakos bei Senamiesčio vaizdas.

                                Kitų metų pabaigoje, kai turėtų būti įrengtas M.K.Čiurlionio tilto transporto žiedas, Nemuno kairiajame krante pradės veikti greito eismo gatvė, sujungsianti tris tiltus – M.K.Čiurlionio, Aleksoto ir Č.Radzinausko.

                                Aleksoto tilto transporto mazgą planuojama atidaryti ateinantį lapkritį.

                                info: laikinoji sostinė
                                2007-07-10

                                Comment


                                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                  labai smagios naujienos, bet tikiuosi, kad neuždels ir su panemunės tiltu, nes ir ten švelniai tariant ne kokia situacija...
                                  Teko ne per seniausiai juo pasivaikščioti. Jausmas nekoks - ištrupėjusios skylės į apačią, turėklai tiek nurūdiję, kad jau vietomis siūbuoja ir vos laikosi. Tad jei koks praeivis stumteltų tai su visu turėklu ir nudardėtum. Keista, kad jis dar nepaskelbtas "avariniu".

                                  Comment


                                    Gražią viziją temdo būsimi daugiabučiai
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Veiverių pl. rimti darbai vyksta. Lyg asfaltą kai kur naują kloja, Lyg ir tvora prie DG aerodromo pastatyta.
                                      Kaunas yra Kaunas

                                      Comment


                                        ten verkiant reikia tvarkyti ta atkarpa nuo europos pr iki maximos. po viena juosta palikta eismui. nu kur tai matyta. ir danga pasibaisetina su tais susiktais suliniais kas 30 cm vienas nuo kito.

                                        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                        Veiverių pl. rimti darbai vyksta. Lyg asfaltą kai kur naują kloja, Lyg ir tvora prie DG aerodromo pastatyta.
                                        www.tomflagman.com

                                        Comment


                                          Stoja Marvelės gatvės projektas, taip pat Vilijampolės tilto rekonstrukcija. Ištrauka iš "5 kanalo" žinių:


                                          Tuo pačiu papildau ištrauka iš vakarykščių žinių:


                                          Eilinį kartą biurokratizmas... kažkokia nesamonė...
                                          Kada tai baigsis?
                                          Paskutinis taisė mmm; 2007.09.25, 21:07.
                                          Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X