Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal perdėjau, vidutinis automobilis.
    Dar vienas netelpantis, tikrai daug už jį platesnių modelių yra:
    Iš nuotraukos atrodo lyg įtilpo?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šitas parketnikas siauresnis už didelę dalį sedanų ar universalų.
    už pasatą platesnis ant 5 cm

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?
    Gal perdėjau, vidutinis automobilis.
    Dar vienas netelpantis, tikrai daug už jį platesnių modelių yra:

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    „Arti priparkuota“ yra priglaudus ratą. Turintiems gražius ratlankius yra padangos su atsikušia gumyte.
    Tikrai niekur nėra reikalavimo ir nėra priimtina glausti ratą.
    Minimum 10cm yra daugiau nei normalu ir daugiau nei priiimtina.
    Lygiai tas pats ir su linija kitoje ousėje, turi būti minimum 20cm (nes į gatvės pusę).
    Niekaip šita mašina neįsitenka.
    Ir ji yra toli gražu ne plačiausias SUV

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?
    Šitas parketnikas siauresnis už didelę dalį sedanų ar universalų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    „Arti priparkuota“ yra priglaudus ratą. Turintiems gražius ratlankius yra padangos su atsikušia gumyte.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Net siauras automobilis netelpa:
    Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.
    Net siauras automobilis netelpa:
    Jei dar veidrodėlis neužlenkts būtų dar labiau išsikištų.
    Ir čia jau labai arti šaligatvio priparkuota (garantuotai ne toliau nei leistinas atstumas)

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.
    Platinti reikėtų ne važiuojamosios dalies sąskaita, o lendant į šaligatvius. Dėl tiek tikrai niekas nebūtų nukentėję, parkavimui 20 - 30 cm plotis turi labai didelę įtaką.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Na nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.
    Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
    Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.
    Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Na nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.
    Turbūt yra kitokių racionalesnių priemonių gatvę daryti nepatrauklia tranzitui, nei išsikišę automobiliai į važiuojamąją dalį..? Ar čia manai toks užmanymas buvo..?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    jau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo
    Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
    Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    jau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norit radikalios minties? Man dėl parkavimo Kęstučio g. kyla abejonių, aplink pilna vietos parkavimui, geriau iš abejų pusių 2 m dviračių tako juostos arba, kad tikrai užsifiksuotų kaip vienpusės po kokius 1,75 m palikt, galima būtų turėt normalesnę važiavimo juostą (A juosta gali būt tokio pačio pločio).

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.
    siaip reikia sutikti, kad isilginio parkavimo STR reikalavimas 2.0m plotis yra per mazas. Maziausiai reikia koki 2.20-2.30m. Retas kuris rizikuoja nubraukt rata i borta ir privaryt prie pat jo. Ir masinos nera jau tokios siauros, tarkim passatas nuo veidrodzio iki veidrodzio yra 2.10m (jei neuzlenkti). Kestucio gatveje eismo juostos autobusu 3.25m, lengvuju 3.05, parkavimo 2.00m. Dali plocio dar suvalgo paciu juostu zenklinimas. Tai is principo lengvuju eismo juosta dar net ne maziausios reiksmes, kokia galetu buti, bet vaziuoti nepatogu. Yra pliusu yra minusu, pliusai - del nepatogumo mazeja greitis, vairuotojai gali rinktis kitus marsrutus del nepatogumo, mazet teoriskai turetu masinu, minusai - praktiskai vairuotojai vis tiek nesirenka kito marsruto ir vaziuoja keikdamiesi, vaziuoti nepatogu

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

    Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.
    Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
    Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.

    Komentuoti:

Working...
X