Ženklus susistatė, dirba
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kauno miesto savivaldybė skubiai spręs Baltų prospekto apšvietimo problemą
Kaip visada Lietuvoje- iki pirmos nelaimės nieko nedaroma. O juk didmiesčiuose dar nemažai ypač prastai apšviestų arba išvis neapšviestų gatvių, ką jau kalbėti apie mažesnes gyvenvietes.
Comment
-
Šiaip tai, ta perėja, bent jau ankščiau žibėjo kažkokiomis lemputėmis. Tad nelabai būtų galima sakyti, jog buvo visiškai nieko nedaroma.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKauno miesto savivaldybė skubiai spręs Baltų prospekto apšvietimo problemą
Kaip visada Lietuvoje- iki pirmos nelaimės nieko nedaroma. O juk didmiesčiuose dar nemažai ypač prastai apšviestų arba išvis neapšviestų gatvių, ką jau kalbėti apie mažesnes gyvenvietes.
Comment
-
Kas iš tų žibančių lempučių? Greitis 70 km/h, visa gatvė neapšviesta. Kaskart pravažiuodamas pagalvodavau, kad nelaimė bet kada gali įvykti. Sovietinio paveldo infrastruktūra padarė savo. Ne veltui dabar rengiamos vakarietiško modelio Pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklės, kurių neturėjo Lietuva iki šiol. 50 km/h bus maksimalus greitis naujai įrengiamose perėjose, be to jos turės būti privalomai apšviestos tamsiu metu.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąŠiaip tai, ta perėja, bent jau ankščiau žibėjo kažkokiomis lemputėmis. Tad nelabai būtų galima sakyti, jog buvo visiškai nieko nedaroma.Paskutinis taisė dsanto; 2011.12.02, 12:34.
Comment
-
Tam ir turi būti saugi infrastruktūra, kad nebūtų nelaimių.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą/\ Yra ir baisesnių vietų Kaune. Nebūtų partrenkę to senuko, tai nebūtų ir viso karnavalo..
Comment
-
Žinoma, jokių būdų nesidžiaugiu senuko partrenkimu, bet ar ilgai dar Baltų prospektas skendėtų tamsoje? Baisi tragedija pagaliau atkreipė valdininkų dėmesį į įsisenėjusią problemą. Juk nenormalu, kai tokia gatvė yra neapšviesta??Parašė Čikupakas/\ Yra ir baisesnių vietų Kaune. Nebūtų partrenkę to senuko, tai nebūtų ir viso karnavalo..
Comment
-
Gatvę apšviesti jau buvo numatyta kitų metų biudžete. Dabar kalba eina apie laikiną perėjų apšvietimą iki kitų metų projekto įgyvendinimo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŽinoma, jokių būdų nesidžiaugiu senuko partrenkimu, bet ar ilgai dar Baltų prospektas skendėtų tamsoje? Baisi tragedija pagaliau atkreipė valdininkų dėmesį į įsisenėjusią problemą. Juk nenormalu, kai tokia gatvė yra neapšviesta??
Comment
-
Tame ir bėda, kad ne pirmą žmogų ten užmuša. Ir greitis 70km/h, ir gatvė neapšviesta, ir visuomeninio transporto stotelė šalia, tad ir žmonių srautas didelis. Taip, kad jei nieko nedarys, toliau žmonės ten žus.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą/\ Yra ir baisesnių vietų Kaune. Nebūtų partrenkę to senuko, tai nebūtų ir viso karnavalo..
Comment
-
Kada ankščiau užmušė? Negirdėjau nieko, nors visai netoliese gyvenu.Parašė Dzipas Rodyti pranešimąTame ir bėda, kad ne pirmą žmogų ten užmuša. Ir greitis 70km/h, ir gatvė neapšviesta, ir visuomeninio transporto stotelė šalia, tad ir žmonių srautas didelis. Taip, kad jei nieko nedarys, toliau žmonės ten žus.
Comment
-
Užpernai berods, o tau tik užmuštus skaičiuoti, tie kur partrenkti "šiaip" jau nesiskaito?Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKada ankščiau užmušė? Negirdėjau nieko, nors visai netoliese gyvenu.
Comment
-
Skaitos visi, bet visų ir neapsaugosi..Parašė Dzipas Rodyti pranešimąUžpernai berods, o tau tik užmuštus skaičiuoti, tie kur partrenkti "šiaip" jau nesiskaito?
Comment
-
Visų neapsaugosi, bet daugumą galima.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąSkaitos visi, bet visų ir neapsaugosi..
Comment
-
Tai tuomet vien tik apšvietimas nepadės. Greitį taipogi reikėtų sumažinti iki 50 km/h (dabartinis greičio apribojimas nėra saugus gatvėje, kurioje yra paprastų pėsčiųjų perėjų), arba, norint ir toliau leisti važiuoti 70 km/h, reikėtų įrengti atitvarus, o vietoje judriausių perėjų pastatyti viadukus.Parašė Dzipas Rodyti pranešimąTame ir bėda, kad ne pirmą žmogų ten užmuša. Ir greitis 70km/h, ir gatvė neapšviesta, ir visuomeninio transporto stotelė šalia, tad ir žmonių srautas didelis. Taip, kad jei nieko nedarys, toliau žmonės ten žus.
Galų gale, kadangi čia miesto gatvė, todėl dėl greičio sumažinimo iki 50 kph neturėtų niekam kilti problemų.
Comment
-
Išasfaltuota.Parašė qwerty_ Rodyti pranešimąVėl dirbama Seniavos plente. Panašu, kad lyginamas paviršius prieš asfaltavimą.
Comment
-
2011 m. daugiausia kainavę gatvių remonto darbai
Šaltinis: Kauno miesto savivaldybėViadukas per geležinkelį Rokuose – 1,9 mln. litų.
Nuokalnės g. (nuo Varnių tilto iki Tvirtovės al.) – 1,845 mln. litų.
Veiverių g. (nuo 55 iki 117 namo numerio) – 1,727 mln. litų.
Taikos pr. ir Kovo 11-osios g. žiedinė sankryža – 1,34 mln. litų.
Technikumo g. rekonstrukcija – 0,7 mln. litų.
Kažkaip trūksta Juozapavičiaus ir Jurbarko g.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.12.04, 10:53.
Comment
-
Iš vaizdo panašu jog gatvė yra pakankamai plati (gal ~7 metrus). Autobuso plotis yra ~2,5 m. Taigi jei stotelėje sustojus autobusui, važiuojant mažu greičiu įmanoma prasilenkti - visai geras sprendimas. Tai yra priemonė mažinti automobilių greitį. Tačiau jei autobusui sustojus stotelėje, dvi transporto priemonės negali prasilenkti, tada tikrai nepagalvota.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNuotraukoje matosi, kad stotelei praplatėjimo nepadarė. Kažkaip šitie visi paadfaltavimai labai jau trumpam laikui numatyti. Ir čia ne viena vieta Kaune, kur asfaltuojama naujai, bet nepagalvojama apie EISMĄ.
Comment
Comment