Parašė Aiwa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tai gal apskritai uždraudžiam nuosavą autotransportą?Parašė r08n Rodyti pranešimąTokie piliečiai yra tikra aukso gysla, tik gaila, kad savivaldybė to neišnaudoja. Tereikia tik užsiprašyti už parkavimą ~5 Lt/h ar gal dar daugiau.
Comment
-
Parašė Aiwa Rodyti pranešimąPf.. su viešu transportu... Kaip bomžui
Jei rimtai, tai Lietuvoje reikėtų įvesti intelekto patikrinimo testą prieš išduodant teises. Juk silpnapročiai yra didžiausia avarijų priežastis.
Comment
-
Gal iš kokios karališkos šeimos esat kilęs, kad gyvenime tik vieną kartą VT pasinaudojot?Parašė Smauglys Rodyti pranešimąNa nebent nereikia parkuoti. Bet kaip ir sakei, į dėžutę nelipsiu ir aš. Kažkada netyčia teko važiuoti, tai kaip atrodė vos ne kaip pramoga, tik gaila kad keleiviai nekokie buvo...
Comment
-
Prie gero priprantama greitai. Kita vertus, kas gali, tegul naudojasi automobiliais. Bet tada tegul nezyzia dėl su tarša susijusių mokesčių.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąGal iš kokios karališkos šeimos esat kilęs, kad gyvenime tik vieną kartą VT pasinaudojot?
Tamstos pasisakymas labiau primena minėtus mistinius VT bomžus...Parašė Aiwa Rodyti pranešimąJo? 5m patirties be jokio incidento
Smirdėkit toliau silpnapročiai intelektualai 
O koks tada mieste oras būtų, kai daugelis nuosavų transportų naudotųsi? Kokios būtų spūstys ir kur reikėtų statyti automobilius tiek centre, tiek gyvenamuose rajonuose?Parašė Aiwa Rodyti pranešimąAš tai už viešą transportą užplėščiau 10lt, gal mažiau vaikų ir bomžų važinės
beje ir gatvės geresnės būklės būtų, mažiau sunkiasvorės technikos važiuotų.
Vėžlio greičiu? Neteisingas stereotipas. Prasmirdęs? Neteisingas stereotipas. Aš noriu protingų argumentų.Parašė Aiwa Rodyti pranešimąJo, mane trolikas iš Vydūno al. nuveš kada man reikia ir kur man reikia...
Nejuokinkit, jei turiu ir galiu už ką važinėt su savo auto nė neketinu važiuot kažkur prasmirdusiam, vėžlio greičiu judančioj dėžutėj.
O tai su mašina jau ponas? Kokiais argumentais, faktais galėtum paaiškinti savo nenorą naudotis VT?Parašė Aiwa Rodyti pranešimąPf.. su viešu transportu... Kaip bomžuiPaskutinis taisė Ametistas; 2011.12.22, 15:37.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O ką? nežinojai? Taigi kai nusiperki trečią guolį iš karto ponu patampi ir įgyji teisę kitus bomžais vadint.Parašė Ametistas Rodyti pranešimą<..>O tai su mašina jau ponas?
Comment
-
Pinigų sutaupai.Parašė Mjso Rodyti pranešimąVažinėjau tikrai dažnai ir praktiškai kasdien su VT, bet pliusų niekaip nerandu
Comment
-
runkelis - jis ir runkelistane runkelisEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Ilgiau važiuoji (taikau Kaunui, gal Vilniuje kitaip), laikas - pinigai.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąPinigų sutaupai.
Comment
-
Priklauso nuo to kokį darbą dirbi. Yra tokių darbų, kuomet automobilis yra neatsiejama darbo priemonė. O šiaip, dauguma žmonių važiuoja į/iš darbą(-o) vien dėl to, kad tai yra komfortabiliau.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąIlgiau važiuoji (taikau Kaunui, gal Vilniuje kitaip), laikas - pinigai.
Comment
-
100% pritariu. Tarkim as uzdirbu daugiau nei vidutine alga, turiu savo automobili, taciau vaziuodamas troleibusus nesijauciu bomzu. Jauciuosi puikiu miestieciu. Jei vaziuoju i centra ir reikia palikti auto keliom valandom tai daznai persedu i troleibusa. Ir labai tuo dziaugiuosi.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ provincialinis mastymas...
Sakyciau cia ne tik provincialus mastymas, bet dar ir kompleksiuku pilnas pas ji.
Comment
-
Už komfortą reikia mokėti. Jei jau neišeina apsieiti be to komforto, tai tada ir nereikia skųstis, kad kasdien pastatyti automobilį centre yra brangu. Čia jau renkiesi ar taupai pinigus, ar išleidi juos tam komfortui, kuris realiai nevertas tų išlaidų.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąPriklauso nuo to kokį darbą dirbi. Yra tokių darbų, kuomet automobilis yra neatsiejama darbo priemonė. O šiaip, dauguma žmonių važiuoja į/iš darbą(-o) vien dėl to, kad tai yra komfortabiliau.
O jei automobilis yra darbo priemonė, tai niekas viešojo transporto kaip pakaitalo nesiūlo.
Comment
-
Kalbant apie mokamą parkavimą, tai tas komfortas čia nelabai prie ko. Ir pats mokestis nelabai logiškas. Jeigu norima sumažinti centro gatvėse besiparkuojančių automobilių skaičių, tai reikia paimti ir pastatyti ženklus "Stovėti draudžiama" bei pastatyti keletą parkingų. Šiuo metu tas mokestis yra ne kas kita, kaip savivaldybės uždarbiavimas.Parašė sleader Rodyti pranešimąUž komfortą reikia mokėti. Jei jau neišeina apsieiti be to komforto, tai tada ir nereikia skųstis, kad kasdien pastatyti automobilį centre yra brangu. Čia jau renkiesi ar taupai pinigus, ar išleidi juos tam komfortui, kuris realiai nevertas tų išlaidų.
O jei automobilis yra darbo priemonė, tai niekas viešojo transporto kaip pakaitalo nesiūlo.
Comment
-
1) Dažniausiai (ne visada) VT važiuoti yra pigiau.Parašė MjsoVažinėjau tikrai dažnai ir praktiškai kasdien su VT, bet pliusų niekaip nerandu
2) Svarbus argumentas VT naudai- išvengi vairavimo ir su tuo susijusios milžiniškos atsakomybės.
Ir šiaip, iki 18 metų kažkaip apsieinama be automobilio, nors toli gražu ne visi lanko mokyklą, esančią šalia namų. Ir juk važinėja jaunimas turbūt ne tik maršrutu namai-mokykla-namai. Bet vat sulaukus pilnametystės daugelis puola laikytis teises ir pirkti automobilius, net ir tie, kurie visą darbo dieną sėdi viename biure, o ne važinėjasi po miestą. Mobilumas lieka toks pats, kaip ir mokyklos laikais, bet mat gyvenimo be automobilio jau nebeįmanoma įsivaizduoti? Kodėl? Ko taip bijoti viešojo transporto?
Juk jaunystėje pravažinėjot VT, ir visi likot sveiki ir gyvi.
Bet gi niekas nereikalauja, kad už vairo būtų leidžiama sėstis ne nuo 18, o, tarkime, nuo 15 metų.
P.S. Mano žodžiai skirti ne tiems, kam automobilis yra darbo priemonė ir ne tiems, kas gyvena užmiestyje, kur viešojo transporto visiškai nėra arba jis labai retai kursuoja
Comment
-
Jo bomžai=vaikai. Auksinė logika.Parašė Aiwa Rodyti pranešimąAš tai už viešą transportą užplėščiau 10lt, gal mažiau vaikų ir bomžų važinės
beje ir gatvės geresnės būklės būtų, mažiau sunkiasvorės technikos važiuotų.
Comment
-
Gal persėda dėl to, kad anksčiau nebuvo galimybės? Mane kas asmeniškai su VT užknisa, tai kad su juo užtrunki trigubai ilgiau (dėl to tenka keltis dag anksčiau, grįžti taip pat daug vėliau) , dar batus apmyndžioja, vasarą neįmanoma važiuot nes tvanku kaip šiltnamyje, prisiuostai visokių kvapų, nekalbu jau apie mikrobų kiekį VT
p.s. tema ne apie VT, taid..
Comment
Comment