Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turiu tokį šiaip bendrą klausimą:
    kur parašyti laišką arba gal iš forumiečių kas nors netyčia žinos ar žada kada nors užbaigti Užnerio gatvę? Seniau nutiesė vieną gabalą ir dar truputis liko.
    http://www.maps.lt/map/#obj=494276;6...6090708&z=5000

    Comment


      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
      Turiu tokį šiaip bendrą klausimą:
      kur parašyti laišką arba gal iš forumiečių kas nors netyčia žinos ar žada kada nors užbaigti Užnerio gatvę? Seniau nutiesė vieną gabalą ir dar truputis liko.
      http://www.maps.lt/map/#obj=494276;6...6090708&z=5000
      Išaisiškinti, kokia teritorijai ta vieta priklauso, nes ten ties miesto ir rajono riba. Jei miesto - kreiptis į Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrių (užklausimas, kada bus planuojama ir pan.), į vietos seniūniją - užklausimas, kokia situacija ir planai, o inicijuoti - raštiškas kreipimasis (ne el. paštu žinoma) į Kauno miesto savivaldybės Miesto ūkio departamentą. Su rajonu panašiai.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Įpusėjo Kauno miesto gatvių ženklinimo darbai

        Kaune gatvės bus ženklinamos visą liepos mėnesį, mat anksčiau baigti darbus trukdė dažni lietūs. Šiuo metu gatvėse – įpusėjęs darbymetis.
        http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-darbai-288008

        Comment


          Šilainiuose, jau nemažai išdažė.

          Comment


            Akropolio garažėlis

            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...us-nera-288220

            Kauno „Akropolį“ valdanti bendrovė „Deka Immobilien“ uždarė kai kurias prekybos centro garažo dalis, nes rado defektų, kurių nebuvo matyti, kai bendrovė įsigijo „Akropolį“.

            Comment


              Pristatyti P. Vileišio tilto prietilčių projekto keturi skirtingi variantai
              Kauno miesto savivaldybės tarybos Kolegijos nariams Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius pristatė keturis skirtingus variantus, kaip galėtų atrodyti P. Vileišio tilto prietilčiai.
              Šis projektas pradėtas rengti, siekiant optimizuoti transporto, važiuojančio P. Vileišio tiltu į Vilijampolės mikrorajoną, eismą.
              „Pateikti variantai yra labai įvairialypiai, leidžiantys projektą vykdyti keliais etapais, priklausomai nuo poreikių. Visus P. Vileišio tilto prietilčių projekto keturis variantus svarstymui pateiksime Eismo saugumo komisijai. Transporto, Urbanistikos, Miesto tvarkymo skyriai palaiko trečią variantą, kuriame yra dvi žiedinės sankryžos bei pravažiavimas po tiltu į Neries krantinę. Šio varianto įgyvendinimas būtų vykdomas dviem etapais: iš pradžių įrengiant žiedines sankryžas, o vėliau, kuomet plėstųsi Brastos g. užstatymas, būtų galima įrengti ir pravažiavimus po tiltu", - kalbėjo Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius.

              http://www.kaunas.lt/index.php?1105817885

              Comment


                Koreguojama Kauno miesto gatvių priežiūros 2010-2012 metų programa
                2010-07-21

                Šią savaitę Kauno miesto savivaldybės taryba ketina patvirtinti pakoreguotą Kauno miesto gatvių priežiūros 2010-2012 metų programą. Turimos lėšos buvo perskirstytos, todėl kai kuriems darbams bus skiriama arba mažesnė, arba didesnė lėšų dalis.

                Programoje atsirado ir naujų įrašų. Paskutiniu metu Kauno miestą buvo išklupusi ne viena liūtis, po kurių miestas patyrė labai didelių nuostolių. Su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos buvo pasiektas susitarimas ir iš Kelių priežiūros ir plėtros programos buvo gauta beveik 600 tūkst. litų liūčių padariniams likviduoti.

                „Didelių pasikeitimų gatvių priežiūros programoje nėra, tiesiog lėšos perskirstomos pagal galimybes ir poreikius. Džiugu, kad gavome lėšų liūčių padariniams likviduoti. Mums labai svarbu, jog finansavimas bus skirtas viaduko Rokuose per geležinkelį (nuo Rokų g. iki kelio Rokai-Kudirkai) rekonstrukcijai. Viadukas yra avarinės būklės, techninis projektas yra paruoštas, statybų leidimas gautas, todėl belieka tik pradėti darbus", - sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos bus panaudojamos įvairiausių techninių projektų rengimui (576,7 tūkst. litų), kelių tiesybai ir kapitaliniam jų remontui (3,211 mln. litų), paprastam gatvių remontui (4,5 mln. litų).

                A.Juozapavičiaus prospekto (nuo Karaliaus Mindaugo pr. iki Panemunės tilto) projektavimo darbams numatyta 150 tūkst. Lt, o prospekto rekonstrukcijai 1 mln. litų. Parodos g. ir K. Petrausko g. (nuo K. Donelaičio g. iki Vydūno al.) projektavimo darbams 40 tūkst. litų, o kapitaliniam remontui numatyta 500 tūkst. litų.

                Planuojama Kelių priežiūros ir plėtros programos tikslines lėšas (6,55 mln. litų) panaudoti: Laisvės alėjos (nuo Trakų g. iki Vilniaus g.) rekonstravimo projektui parengti - 1,5 mln. Lt, automobilių stovėjimo aikštelei prie paminklo Žemaičių plento tiesėjams įrengti - 353 tūkst. Lt.. Dar 4,7 mln. litų bus skirta antrojo tilto į Nemuno salą statyboms pabaigti.

                Taip pat į programą įtraukta Čečėnijos aikštei pritaikymo kultūros ir poilsio reikmėms skirtos lėšos iš paskolos (300 tūkst. litų).
                Šaltinis: http://www.kaunas.lt/index.php?3276425354
                Sekite savo banknotus

                Comment


                  Tarnautojai K.Baršausko gatvėje pėstiesiems įrengė nesaugią perėją

                  Užuot rūpinusis pėsčiųjų saugumu, miesto valdžia pėsčiuosius pati kiša po automobilių ratais. Prie prekybos centro „Molas“ naujai įrengta perėja veda tiesiai į gatvę.

                  Itin judrioje K.Baršausko gatvėje neseniai įrengta nauja perėja, tačiau pėstiesiems nuo to saugiau nebus. Mat per perėją nuo „Molo“ einantys kauniečiai patenka tiesiai ant važiuojamosios Pašilės gatvės dalies.
                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-pereja-290905

                  Comment


                    Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                    Tarnautojai K.Baršausko gatvėje pėstiesiems įrengė nesaugią perėją



                    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-pereja-290905
                    Man tai čia protu nesuvokiama. Daro ir nemato ką daro, o vėliau sugalvoja, kad tai buvo nesusikalbėjimas tarp dviejų institucijų ir reiks perdaryt. Idiots.

                    Comment


                      "pramazino" truputėlį. Tik nesuprantu vieno ar ten darbininkai akli ir nemato, kad pėsčiųjų perėja žymima ant sankryžos, ar ten projektuotojai tokie buki, kad nesugeba nužymėti brėžiniuose normalios pėsčiųjų perėjos.

                      Comment


                        Na nera ten taip ziauriai, truputis gal ant sankryzos tik, i tos puses, kur masinos vis tiek nesuks dar kol neperejai perejos. O siaip tai ideja lyg ir nebloga, nes automatiskai panaikinamos net TRYS buvusios problemines vietos (kai suki i desine, ziuri i kaire del masinu ir iskart i desine del pesciuju) - is pasiles i desine, is gavroku i desine ir is molo isvaziavimo i desine.
                        Tiesa papildomai atsirado pereja per pasiles gatve

                        Comment


                          Gatvėse bus saugiau?
                          Laimutis GENYS
                          LS korespondentas
                          2010-08-28
                          Kauniečiai pastebėjo pokyčių gatvėse – pavojingiausios perėjos pažymėtos specialiais ženklais, kai kur įrengtos apsauginės salelės. Specialistai tikina, jog šios priemonės padidins pėsčiųjų saugumą.


                          Pavojingiausios perėjos mieste pažymėtos specialiais ženklais, kai kur įrengtos apsauginės salelės. M.Patašiaus nuotr.

                          Artėjant rugsėjo pirmajai, kai miesto gatves užplūs tūkstančiai moksleivių, miesto tvarkdariai skuba pasirūpinti jų saugumu pėsčiųjų perėjose.

                          Savivaldybės Transporto skyrius baigia įgyvendinti eismo saugumo programą, kurios vertė beveik 1,5 milijono litų.

                          Skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, iki rugsėjo 1-osios bus baigtos iš naujo ženklinti visos pėsčiųjų perėjos, esančios prie ugdymo įstaigų.

                          „Šimtą pėsčiųjų perėjų paženklinome specialia plastikine danga. Ji ryškesnė ir patvaresnė“, – sakė valdininkas.

                          Šią vasarą dvidešimtyje miesto gatvių buvo įrengtos saugumo salelės. Taip pat pastatyti ryškiomis spalvomis nudažyti stiebai, o ant jų sumontuoti tamsoje šviesą atspindintys atšvaitai, įspėjantys vairuotojus apie pėsčiųjų perėjas.

                          Tokių saugumo priemonių buvo imtasi šešių eismo juostų gatvėse ir ypač pavojingose perėjose.

                          Iš šiam projektui skirtų lėšų taip pat bus įrengtos šviesoforais reguliuojamos pėsčiųjų perėjos Vandžiogalos ir Vaidoto gatvėse.

                          „To paties projekto pinigus panaudosime ir dviračių tako, besidriekiančio nuo kempingo iki Lampėdžių, vienai iš atkarpų bei dviračių takui po Vilijampolės tiltu nutiesti“, – pasakojo P.Keras.

                          Kartu su viena draudimo kompanija savivaldybė šiemet mokslų metų pradžioje mieste rengs akciją „Apsaugok mane“. Jos metu specialia simbolika bus pažymėtos pėsčiųjų perėjos šalia mokyklų.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Gatvėse bus saugiau?
                            Laimutis GENYS
                            LS korespondentas
                            2010-08-28
                            O Kauno buduliai komentaruose skundžiasi, kad jiems dabar sukurtos papildomos kliūtis su savo kledarais apvažiuoti tas kliūtis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Man pradzioje irgi nepatiko. Bet jau apsipratau. Geriau apsviete butu perejes mano manymu..

                              Comment


                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                Man pradzioje irgi nepatiko. Bet jau apsipratau. Geriau apsviete butu perejes mano manymu..
                                Nesutinku. Apšvietimas būtų davęs teigiamų rezultatų tik tamsiu paros metu. O ši investicija naudinga visuomet.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Nesutinku. Apšvietimas būtų davęs teigiamų rezultatų tik tamsiu paros metu. O ši investicija naudinga visuomet.
                                  Labai gerai, kad įrengė tas saleles. Dabar žymiai geriau matosi perėjų vietos, nes kelio ženklus šaligatviuose dažnai užstoja medžių šakos.

                                  Dėl papildomo apšvietimo - jis tikrai nepakenktų, bet jį įrengti galima ir vėliau.
                                  Lankantis šiaurės Italijoje net kiek nustebino - kiekviena perėja išryškinta ne tik panašiomis salelėmis su kelio ženklais, naktį ryškiu papildomu apšvietimu, bet taip pat ir dieną naktį žybčiojančiais oranžiniais "šviesoforais". Gal kiek ir perlenkta lazda, bet nepastebėti tokių perėjų neįmanoma
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    jau rašiau kažkur, kad tokie projektai turi būti vykdomi valstybės mastu. visuose lietuvos miestuose ir kaimuose perėjų salelės turi būti vienodos, pasyvaus saugumo priemonės (gulintys policininkai) vienodos, šviesoforai ir jų mirksėjimo trukmė vienodi.
                                    tam reikalingi standartai ir valstybiniai konkursai priemonėms pirkti. taip būtų paprasčiau ir pigiau. galų gale atvykus į kitą miestą, nereikėtų patirti stresą dėl neįprastų priemonių
                                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                    Comment


                                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                      O Kauno buduliai komentaruose skundžiasi, kad jiems dabar sukurtos papildomos kliūtis su savo kledarais apvažiuoti tas kliūtis.
                                      Skamba panašiai kaip: valkatos pėstieji yra nepatenkinti budulių vairavimu.

                                      Comment


                                        Draugystes/Pramones sankryzoje bus kasnors esminio atlikta? Berods juk zadejo rekonstrukcijai skirt daug pinigu, as maniau, kad ten praples gatve kai kuriose vietose ar dar kazka rimto padarys, o ten tiesiog atnaujimi borteliai ir panasiai.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Draugystes/Pramones sankryzoje bus kasnors esminio atlikta? Berods juk zadejo rekonstrukcijai skirt daug pinigu, as maniau, kad ten praples gatve kai kuriose vietose ar dar kazka rimto padarys, o ten tiesiog atnaujimi borteliai ir panasiai.
                                          tikimasi, kad ten padidės pėsčiųjų srautai (transporto ir iki šiol buvo ohoho) todėl jų saugumui ir daro tas saleles su paaukštintais bordiūrais. kaip pastebiu, gatvių plotis nepadidės
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X