23.1. vieta yra gyvenvietėje;
23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal X skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra [nuo 30 iki 50 km/h - neturi prasmės] iki 50 km/h įskaitytinai
(rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai
greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
/.../
23.7. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės be iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos
reikės pereiti ne platesnę kaip 8,5 m važiuojamąją gatvės dalį;
23.8. pėstiesiems iki iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikės pereiti ne
platesnę kaip 7,0 m važiuojamąją gatvės dalį;
23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal X skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra [nuo 30 iki 50 km/h - neturi prasmės] iki 50 km/h įskaitytinai
(rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai
greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
/.../
23.7. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės be iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos
reikės pereiti ne platesnę kaip 8,5 m važiuojamąją gatvės dalį;
23.8. pėstiesiems iki iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikės pereiti ne
platesnę kaip 7,0 m važiuojamąją gatvės dalį;
Geltoni skydai turėtų būti draudžiami įrengiant perėjų ženklus ant reguliuojamų perėjų.
Perėja, kuriai geltoni skydai nereikalingi ir kuria vizualinę taršą (Kaunas, Draugystės g.) turint omenyje perėjos plotį:
Perėja tranzitinėje magistralinėje gatvėje (Kaunas, Pramonės pr.). Tokioje gatvėje nereguliuojamų perėjų neturėtų būti. Skydai išskiria padidinto rizikingumo perėją dėl gatvės projektavimo specifikos.
Komentuoti: