Nesuprantu, kuria linkme čia ironija nukreipta? Per platus šaligatvis? Kur problema?
Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija
Su gatve ir šaligatvių pločiais viskas gerai. Galima kritikuoti tik darbų kokybę ir pavadinimą "arterinė gatvė", nes nei transporto, nei pėsčiųjų judėjimui tai nėra jokia arterija
Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.
Aš dabar tik galvoju ar nebus taip, kad likusioje Tilto g. dalyje planuoja palikti asfaltą?
Tai panasu kad taip ir bus. Uztai ir iskeliau nuostaba, lyg sako kad visos dangos bus akmenines, veliau jau prabyla ir apie aksvalda. Tai 100 procentu taip ir bus.
Dėl transporto, siūlyčiau pabandyti pažiūrėti situaciją vakarinio piko metu. Gerokai platesnis nei magistralinio lygio įvažiavimas nuo Goštauto g. puikiai skatina tranzitą ta gatve, aplenkiant Žygimantų g. kamštį.
Ten susiaurinus iki 3m ar dar kiek vistiek taip pat vyks tranzitas. Per daug geras kampo nukirtimas.
Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
Nes niekas savivaldybėje to nesupranta ir nenori suprast
Man įdomu, kodėl Tilto g. leidžiamas tranzitas, nors ji yra D kategorijos ir nieks per šią rekonstrukciją nepakeis tos situacijos. O dar įdomu, kodėl šioje gatvėje nepasirinktas kitoks plytelių klojimo raštas, kuris būtų patogesnis dviratininkams važiuoti. Nes dabar plytelės yra statmenai važiavimo krypčiai, o Olandijoje tokioms gatvėms plytelės klojamos siauresnės ir dar jos yra kampu važiavimo krypčiai, o ne statmenai.
Nes planuojant nebuvo jokio viešo svarstymo, gatvė projektuota visiškai ignoruojant dviratininkų poreikius. Pagal ID Vilnius tendencijas didesnis jų rūpestis yra trinkelių spalva (nes prisikabins KPD) o ne patogios gatvės ne tik automobilistams įrengimas.
Nes planuojant nebuvo jokio viešo svarstymo, gatvė projektuota visiškai ignoruojant dviratininkų poreikius. Pagal ID Vilnius tendencijas didesnis jų rūpestis yra trinkelių spalva (nes prisikabins KPD) o ne patogios gatvės ne tik automobilistams įrengimas.
Matosi, kaip rūpėjo trinkelių spalva, todėl numatė šviesiai pilko kiniško akmens spalvą, kuri visiškai nebūdinga Lietuvoje randamiems akmenims bei senamiesčiams.
Matosi, kaip rūpėjo trinkelių spalva, todėl numatė šviesiai pilko kiniško akmens spalvą, kuri visiškai nebūdinga Lietuvoje randamiems akmenims bei senamiesčiams.
mm keistas sprendimas viska daryt baltai, silpnaregiams ir seniems zmones nera gerai, as pats vos nepargriunu uzsiziopsojes kai spalvos visur vienodos.
O siaip geriau nei buvo, bet buvo galima padaryt daug geriau.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
mm keistas sprendimas viska daryt baltai, silpnaregiams ir seniems zmones nera gerai, as pats vos nepargriunu uzsiziopsojes kai spalvos visur vienodos.
O siaip geriau nei buvo, bet buvo galima padaryt daug geriau.
Laikini eismo pokyčiai Drujos gatvėje: įrengs trūkstamą pėsčiųjų ir dviračių taką
Vilniaus senamiestyje antradienį pradedamas spręsti kelis dešimtmečius vairuotojus ir pėsčiuosius trikdęs Drujos gatvės „butelio kaklelis“. Pertvarkius išsikišusį sandėlį ir įrengus trūkstamą infrastruktūrą, iki metų galo šiaurinėje gatvės dalyje atsiras daugiau erdvės visiems eismo dalyviams.
Nuo antradienio, birželio 3 d. vakaro vairuotojus Drujos gatvėje pasitiks laikini eismo ribojimai: 1-2 mėnesiams uždaroma viena iš keturių (šiaurinė) eismo juostų. Per šį laiką bus demontuota eismui trukdanti sandėlio dalis. Maždaug nuo liepos vidurio pastato pertvarkymas bei bendro pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas tęsis su švelnesniais eismo ribojimais – apie juos informacija bus pateikta atskirai.
Didžiąją dalį demontavimo darbų rangovai sieks atlikti naktimis, todėl dienos metu eismas faktiškai gali būti sklandesnis nei skelbiama. Visais atvejais eismo dalyviams rekomenduojama stebėti įspėjamuosius ženklus ir būti atidiems.
Darbus atliks šioje teritorijoje daugiabučių ir administracinį projektą „Vilniaus Džiazas“ plėtojanti prabangaus NT vystytoja „Unique Properties“. Bendrovė jau skelbė, kad vilniečiams puikiai pažįstamas 1936 m. statybos elegantiškas 2 aukštų administracinis pastatas su mansarda yra tvarkomas jį pritaikant šiuolaikiniams poreikiams – čia įsikurti galėtų biurai, klinika ar ugdymo įstaigos. O šio pastato priestatui-sandėliui sukurtas kompromisinis sprendimas, „nupjaunantis“ eismui trukdantį tūrį.
Visame „Vilniaus Džiazo“ komplekse šiuo metu aktyviai vystomas naujas dviejų korpusų daugiabutis su 66 butais ir 11 komercinių patalpų, restauruojamas minėtas 488 kv. m ploto administracinis kultūros paveldo objektas ir pertvarkomas 521 kv. m ploto buvęs sandėlis, taip pat turėsiantis administracinę paskirtį. Pagal susitarimą su Vilniaus miesto savivaldybe, šalia komplekso bus įrengtas viešas Ričardo Gavelio vardo skveras ir nutiesta K. Vanagėlio gatvės atkarpa, kuri sukurs jungtį pėstiesiems ir dviratininkams tarp Drujos ir Daukšos gatvių.
Nauji „Vilniaus Džiazo“ pastatai mieste išsiskirs itin aukštomis, naujos statybos objektuose ypač retai sutinkamomis 4,5 m lubomis. Visą kompleksą numatoma užbaigti per artimiausius metus.
Na ir dar vakar kaip tyčia darbų metu teko pro šalį eiti:
Įdomu ar dviračių jungtis bus pirmapradė, ar perprojektuota. 2024 m. ženklą (kaip dažnai būna tik iš vienos pusės) panaikino. Ženklai to pastato kitoj pusėj 2024 m. dar liko, nebent šiemet panaikino per kapitalinį naikinimą.
Comment