Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Tas gatves paminėjau, nes jos jau dabar naudojamos tranzitui aplenkti Senamiestį, ne dėl to kad man jos nepatiktų, tiesiog jos yra ten kur yra ir jų naudojimas išliktų toks pats.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nesutinku dėl apvažiavimo per Šopeno ar aplinkines gatves. Į ten intensyviai plečiasi miesto centras, daug naujos gyvenamosios statybos, Vilnius connect, siaurinamos gatvės. Jau dabar ten gyvybės gal net ir daugiau nei Pylimo g. Ten bus viena iš zonų kur turės dominuoti judėjimas pėsčiom, dviračiu ir VT. Vienintelis realus pietinis apvažiavimas yra nuo Drujos Sukilėlių, Liepkalnio, Žirnių gatvės.
Dėl zonos plėtimo dar piečiau tai aš tam nematau tokios galimybės. Žirnių g. aplenkia didžiają dalį miesto ir tikslas iki jos išplėsti netranzitinę zoną net turint geriausią įmanomą viešąjį transportą būtų sunkiai įgyvendinamas. Maksimum kas įmanoma turbūt tai iš Drujos g. nukreipti tranzitą į kitą bėgių pusę per tą Vilniaus connect planuojamą tranzitinę gatvę palei bėgius (ir taip aplenkiant Šopeno/Seinų/Geležinkelio gatves), bet tuomet vakarinėje pusėje zona turėtų plėstis iki pat Švitrigailos g.. Bet vėlgi tai svajonės tolimai ateičiai, kuomet/jeigu turėsime daug aukštesnio lygio VT.
Tiesiog manau jog atlaisvinti Maironio ir Pylimo gatves nuo tranzito yra realu jau dabar ir tai duotų daug daugiau naudos nei potenciali tolimesnė netranzitinės zonos plėtra (prieš kurią aš nesu nusiteikęs, bet stengiuosi išlikti realistu), kuri tikrai apsunkintų eismą nes liestų gatves iš kurių lengvai eismo kitur neperkelsi, o esamas viešasis transportas tiesiog netempia savo kokybe jog galėtų normaliai amortizuoti pokyčius, kurie jau būtų labiau globalūs nei lokalūs miesto atžvilgiu (visi pokyčiai yra ir tokie ir tokie bet skiriasi santykis).
P.S. o tai kad Paupio gyventojai ir toliau naudotųsi Maironio g. tai nematau problemos nes jei tavo kelionės pradžia ar pabaiga patenka į netranzitinę zoną tai tranzitu techniškai nevažiuoji, o juk ir nėra taip kad jie keltų kažkokias problemas, didžioji dalis tranzito Maironio g. su Paupiu neturi nieko bendro.
Comment
-
Šiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .
Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės.
Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
Comment
-
Nepiko metu matėt jog laikas tas pats ar pro Maironio ar pro Olandų gatvę. O piko metu būna visur kamščiai, argi mes norime piko metu prie Katedros ir Šv. Onos bažnyčios matyti Los Andželą?Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .
Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės.
Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
Pylimo g. vienpusė, galima grąžinti dvipusį eismą į Mindaugo g. (kurioje dabar ir taip visas plotis neišnaudojamas) ir ten perkelti eismą šiaurės kryptimi iš Pylimo g..
O gyventojų su ar be automobilių ne tik padaugėjo bet ir daugės ir toliau. Tik tiek kad žmonės prisitaiko ir taip kaip induced demand padidina automobilių skaičių gatvėse, taip pat ir sumažina uždarant gatves/panaikinant tranzitą. Jau esu minėjęs jog Sietle metams buvo visiškai uždarytas vienas iš centrinių miesto greitkelių ir gyvenimas nesustojo, kamščių net sumažėjo, nors mieste gyventojų skaičius auga ženkliai sparčiau nei Vilniuje.
Mano siūlymas yra gerinti VT taip kad jis gatvėse nestovėtų ir judėtų savo dedikuotomis juostomis taip jį populiarinant or palengvinant judėjimą gatvėse visiems. Bet Maironio ir Pylimo g. yra Senamiesčio dalis ir jose yra per daug potencialo, kad jį ir toliau gniaužti automobilių tranzitu. Šitą nusikaltimą reikia kuo greičiau sustabdyti ir tam pilnai pakanka esamo VT, nes tranzitą galima sėkmingai vykdyti kitomis gatvėmis.Paskutinis taisė themanual; 2021.11.21, 19:28.
- 8 patinka
Comment
-
Kokie būtų paties konkretūs pasiūlymai, kaip tiksliai tą pralaidumą Aukštutiniame Naujamiestyje padidinti?Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .
Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės.
Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
Comment
-
Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.Parašė Perfect Rodyti pranešimąNėra čia ką siūlyti. Gyventojų skačius auga, miestas tankėja. Tuo pačiu mažėja naujų gatvių įrengimo galimybės. Vienintelė alternatyva VT ir dviračių takų tinklo plėtra. Viskas. Jeigu turite vilčių apie kažkokias alternatyvas, tai pasižiūrėkite į bendrąjį planą.
- 1 patinka
Comment
-
Ką pats, BLT (Bacon, Lettuce, Tomato?), siūlai? Gali rašyti papunkčiui.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.
Comment
-
Ko VT darbuotojai nori - jie išsakė aiškiai.Parašė John Rodyti pranešimą
Ką pats, BLT (Bacon, Lettuce, Tomato?), siūlai? Gali rašyti papunkčiui.
Jei netiki - pažiūrėk į plastmasinė tupyklą Sėlių g. sename troleibusų žiede.
Comment
-
Klausiu tavęs, ne VT darbuotojų.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ko VT darbuotojai nori - jie išsakė aiškiai.
Jei netiki - pažiūrėk į plastmasinė tupyklą Sėlių g. sename troleibusų žiede.
Comment
-
Kraštutinumus čia tamsta siūlo. Alternatyva yra fabrikai miesto viduryje. Griaunam paupį, naujamiesčio loftus ir gražinam gamyklas kaip senais gerais laikais kai visi į darbą eidavo pėstute arba, blogiausiu atveju, pavažiuodavo kelias stotelesParašė penkiolika Rodyti pranešimą
tai žinoma, kad sukuria, bet pati kelionė (ar mes kalbame apie kažkokias kitas veiklas, kas generuoja BVP ir .t.t ar apie pačia kelionę?) visuomenei neša minusą per aplinkosaugą, per sveikatą ir t.t. Nereikia eiti į kraštutinumus.
Dar yra variantas dusinti gamybą išvis. Tuo pačiu verčiant nemažą dalį žmonių emigruoti iš paskos.
- 1 patinka
Comment
-
Net ir pati kelionė, be abejo, generuoja BVP.. Sutinku, kad tai gali kelti kitas išlaidas ir aplinkos problemas. Bet jeigu važiuojama pvz. elektriniu automobiliu? VT pas mus irgi kol kas ne šventas (kaip parodė tyrimas meta teršalų proporcionaliai ne mažiau nei lengvieji). Ir kelių autobusams reikia dar ir platesnių, tvirtesnių. Neužmirškime dar, kad dalis darbuotojų važinėja komerciniu transportu. Dabar skubių siuntų ir barborinių išaugo kartais lyginant kaip buvo penkeris metus atgal. Jie irgi generuoja pridėtinę vertę, nors gal ne viskas labai tvaru.Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
tai žinoma, kad sukuria, bet pati kelionė (ar mes kalbame apie kažkokias kitas veiklas, kas generuoja BVP ir .t.t ar apie pačia kelionę?) visuomenei neša minusą per aplinkosaugą, per sveikatą ir t.t. Nereikia eiti į kraštutinumus.
Paspirtukais ne visur privažiuosi iki gamyklų ar logistikos centrų. Be to, ar 40-50 km per dieną būtų patrauklu ir patogu darbuotojui, ypač tamsiais žiemos rytais-vakarais?
Aišku, jei gyveni Vrublevskio g., o dirbi Konstitucijos pr., tai gali fariziejiškai aiškinti, kokie visi blogi.
- 1 patinka
Comment
-
Matote, diskutuojame mintyse turėdami skirtingus tikslus. Jūs galvojate, kaip sukurti pralaidumą visiems esamiems ir būsimiems automobiliams, nors mano ir kelių kitų diskutuojamčių tikslas yra kaip sumažinti automobilių kiekį nuo dabartinio. Faktas, kad apribojus tranzitinį eismą centrinėse gatvėse, aplinkinėse gatvėse esami automobiliai turbūt neišsiteks, bet tikslas yra kad apskritai automobilių mažėtų ir tai yra pasiekiama padarius taip, kad centre su automobiliu būtų labai nepatogu. Todėl mano siūlymas ir yra kad tranzitinis eismas turi naudotis Liepkalnio ir Žirnių g. nes jomis patogiai galima pasiekti beveik visus išvažiavimus iš miesto, kur reikia automobilio. O į NMC jeigu reikia galima irgi nuvažiuoti per ten, tik bus neprotinga tą daryti kai pėsčiom užtruksi tiek pat ar tris kart greičiau nuvažiuosi su 10 autobusu.Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiap tai siūlant kažkokius radikalius sprendimus reikėtų siūlyti ir realias alternatyvas.
Kažkada buvo daug eismo Daukšos -Subačiaus gatvėse. Tuos srautus sėmingai nuėmė 2007 m. nutiestas Pietinis Senamiesčio "aplinkeklis" (Drujos -Zarasų gatvės ) .
Per paskutinius 15-20 metų labai padaugėjo gyventojų Kalnėnuose, Pavilnyje, Kuprijoniškėse ir kituose rytiniuose priemiesčiuose.
Žemutiniame Naujamiestyje (senajame centre) yra daug darbo vietų, poliklinikų ir pan.. "Užraukus" eismą vienoje vietoje jis padaugės kitoje. Nustūmimas iš Maironio į Olandų gatvę šiu oatveju nepadėės.
Naujamiestyje (aukštutiniame) galėtų būti kažkaip paddintas gatvių pralaidumas nes yra vienpusis esimas Mindaugo yra, bet pamačius koks chaosas dabar padatytas ir dar daromas Algirdo gatvėje, to maršryto teks atsisakyti. Lieka tik Pylimo gatvė.
- 6 patinka
Comment
-
Jei Maronio tranzitinį eismą panaikinus, o vietinis eismas palei Misionierių sodus vyktų Subačiaus, Aukštaičių Paupio ir panašiai gatvėmis, tuomet, man atrodo, nebelieka priežasčių kodėl nepanaikinti Maironio gatvės atkarpos (tik reikia nutiesti šaligatvius ir dvirtakius kur jų reikia), kuri taip grubiai perkerta Misionierių sodą ir taip neleidžia padaryti Misionierių sodų viena didele žalia erdve. Mano galva tai būtų puiki erdvė tiek suaugusiems bei ypač vaikams žaisti tokiame dideliame žaliame sode tokioje gražioje vietoje.
- 4 patinka
Comment
-
Jeigu manote, kad tankis per didelis ir miestas turėtų plėstis į pakraščius, tai pirma pasiūlykite realų finansavimo modelį naujai infrastruktūrai įrengti ir išlaikyti.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ne tankėja o TANKINAMAS. Ir kokia , BLT, VT plėtra, jei jau esamų VT vairuotojams normalių darbo salygų sudaryti ir algų išmokėti laiku nesugebama.
- 1 patinka
Comment
-
Tai dabar miestas plečiasi ne tik viduje, bet ir į pakraščius, bendrajame plane viskas numatyta, kiek ta plėtra galima ir kur bus įrengta nauja infrastruktūra.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Jeigu manote, kad tankis per didelis ir miestas turėtų plėstis į pakraščius, tai pirma pasiūlykite realų finansavimo modelį naujai infrastruktūrai įrengti ir išlaikyti.
Comment
-
į tuos kelis autobusus telpa nepalyginamai didesnis kiekis žmonių, tuo tarpu Vilniuje į automobilį 1-1,3 žmogaus. O NYC ar kažkur kitur USA atlikti tyrimai parodė, kad vienam automobiliui mieste yra sukurtos 8 parkingos vietos. Ok, mes ne NYC, pas mus nėra tokios driekos, mažesnė automobilizacija, galima šį santykį imti mažesnį, bet tai vis tiek yra neginčijamas faktas, jog automobiliui, kuris prastovi apie 90 proc savo laiko, užimti tiek žemės miesto centre, yra absoliutus finansinis neraštingumas. Barboros generuoja, bet važinėjimas automobiliu yra kaštai, o ne pelnas. Tik dar tai turi paslėptų kaštų, kuriuos mes, kaip visuomenė patiriame bendrai, ir jie nenugula niekur kurjerių ataskaitose.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Net ir pati kelionė, be abejo, generuoja BVP.. Sutinku, kad tai gali kelti kitas išlaidas ir aplinkos problemas. Bet jeigu važiuojama pvz. elektriniu automobiliu? VT pas mus irgi kol kas ne šventas (kaip parodė tyrimas meta teršalų proporcionaliai ne mažiau nei lengvieji). Ir kelių autobusams reikia dar ir platesnių, tvirtesnių. Neužmirškime dar, kad dalis darbuotojų važinėja komerciniu transportu. Dabar skubių siuntų ir barborinių išaugo kartais lyginant kaip buvo penkeris metus atgal. Jie irgi generuoja pridėtinę vertę, nors gal ne viskas labai tvaru.
Paspirtukais ne visur privažiuosi iki gamyklų ar logistikos centrų. Be to, ar 40-50 km per dieną būtų patrauklu ir patogu darbuotojui, ypač tamsiais žiemos rytais-vakarais?
Aišku, jei gyveni Vrublevskio g., o dirbi Konstitucijos pr., tai gali fariziejiškai aiškinti, kokie visi blogi.
Comment
-
Dar reiktų surašyt „niekur nenugulančius“ kaštus patiriamus pristatant prekes į parduotuves, surenkant maisto produktus iš ūkių...Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
į tuos kelis autobusus telpa nepalyginamai didesnis kiekis žmonių, tuo tarpu Vilniuje į automobilį 1-1,3 žmogaus. O NYC ar kažkur kitur USA atlikti tyrimai parodė, kad vienam automobiliui mieste yra sukurtos 8 parkingos vietos. Ok, mes ne NYC, pas mus nėra tokios driekos, mažesnė automobilizacija, galima šį santykį imti mažesnį, bet tai vis tiek yra neginčijamas faktas, jog automobiliui, kuris prastovi apie 90 proc savo laiko, užimti tiek žemės miesto centre, yra absoliutus finansinis neraštingumas. Barboros generuoja, bet važinėjimas automobiliu yra kaštai, o ne pelnas. Tik dar tai turi paslėptų kaštų, kuriuos mes, kaip visuomenė patiriame bendrai, ir jie nenugula niekur kurjerių ataskaitose.
Comment
-
Sakai vilnius neturi kur dėti pinigų kad darys patį neekonomiškiausią transportą - elektrinius minibusus?Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tai manyčiau, kad Maironio g. turėtų likti automobiliams, o Aukštaičių g. galėtų būti elektriniams mažiems autobusiukams. Ir jie beveik galėtų kursuoti nuo turgaus iki Manufaktūrų g. galo ir viskas. Trumpas maršrutas, elektrinis, kelios stotelės, bet automatiškai gaunasi pajungimas prie Drujos g. arterijos ir Maironio g. VT maršruto. Na, čia toks iš oro šūvis
Sulaukus garbaus 85+ metų amžiaus geriau jau nebesinaudotų automobiliu.Parašė Romas Rodyti pranešimąMatai, kai kurie žmonės sulaukia garbaus amžiaus 85+, kai tenka naudotis automoblliu - ir senamiestyje.
Linkiu ir pačiam sulaukti tokio gražaus amžiaus.
Kažkodėl nesigirdi daugiau argumentų dėl Maironio gatvės pavertino į Misionierių sodo tąsą.
Kalbama apie tranzitinio eismo naikinimą senamiestyje. Kiek fabrikų yra senamiestyje?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kraštutinumus čia tamsta siūlo. Alternatyva yra fabrikai miesto viduryje. Griaunam paupį, naujamiesčio loftus ir gražinam gamyklas kaip senais gerais laikais kai visi į darbą eidavo pėstute arba, blogiausiu atveju, pavažiuodavo kelias stoteles
Dar yra variantas dusinti gamybą išvis. Tuo pačiu verčiant nemažą dalį žmonių emigruoti iš paskos.
- 1 patinka
Comment
-
Šiuo metu nėra, nes ten gyvenantys važiuoja į užmiestį dirbti. Tik primenu nesenus laikus kai eismo buvo mažai, o darbo vietos šalia gyvenamosios vietos.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKalbama apie tranzitinio eismo naikinimą senamiestyje. Kiek fabrikų yra senamiestyje?
Comment
Comment