Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Kur kas paprasčiau bus tiesiog įrengti kameras, kurios fiksuos pažeidėjus ir išart siųs baudas. Jau kitą dieną bus galima nuimti visus vazonus, klombas ir stulpelius, nes net ir aršiausi vayrotojei pavyzdingai laikysis KET ir ištisines linijas traktuos taip, lyg jos būtų Dievo pirštu nubrėžtos. Klausimas, kodėl VMS to nepadarė iškart?
-
Nusižiūrėjo iš olandųParašė John Rodyti pranešimą
Nu aš tai jutau, nes važiuoti į tą vietą buvo tikras "skausmas" ir kažkas, ko tiesiog nesinorėjo daryti. Senamiestis buvo bene sunkiausias ir daugiausiai laiko užimantis Vilniaus rajonas, važiuojant mašina net iš netoli esančių miesto dalių. Dabar, bent Rotušės aikštę, mašina pasiekti pasidarė žymiai lengviau, greičiau ir patogiau. Čia kol kas dedu riebų storą pliusą Šimašiui ar tam, kas šitą sistemą sugalvojo. Kad tik nepadidėtų auto srautas senamiestyje, nes pagerėjus eismo sąlygoms gali atsirasti daugiau norinčių važiuoti mašina.
bet ir gerai, nereikia rato (kilpos) išradinėti. Dabartinė sistema taip pat draugiškesnė miesto svečiams, nes yra aiški dvikryptė kilpa aplink Senamiestį ir tuomet prie jos jungiasi mažesnės kilpos. Jeigu kažkur pražiopsai nusukimą į kokį nors akligatvį tuomet tiesiog be streso apsuki garbės ratą, o anksčiau nepažįstant gatvių tinklo ir be tobulai veikiančios navigacijos tolimesnis maršrutas sugrįžimui neretai būdavo ne itin intuityvus. Desperatiškai apsisukinėjantys, eismą blokuojantys arba prieš jį judantys svečių automobiliai tikiuosi ilgainiui taps retenybe.
Taip pat sakyčiau eisme sumažėjo to akivaizdžiai tranzitinio kontingento, kuris net Senamiestyje priskabindavo prie šiknos ir visais įmanomais būdais demonstruodavo, jog labai skuba ir jau seniai būtų tave aplenkę, jeigu ne siauros gatvelės.Paskutinis taisė themanual; 2020.08.07, 01:11.
Comment
-
Nes iki karantino galvojo įvesti šį eismą vėliau, gal net kitą vasarą. Neįgyvendino pirkimų, o šį mėnesį minėjo, kad paleis pilotines kameras (ar nuomosis, ar pritaikys esamas keliose vietose).Parašė John Rodyti pranešimą
Kur kas paprasčiau bus tiesiog įrengti kameras
<...>
Klausimas, kodėl VMS to nepadarė iškart?
Yra absurdų šioje sistemoje (kaip kad Vokiečių g. ištisinė vietiniams). Taip pat Rūdininkų g. išaugęs eismas (nuo Rotušės link Pylimo g.) - toje sankryžoje eismas itin suaktyvėjęs. Turiu įtarimų, kad ta kilpa bus išvengiama važiuoti pro Halės turgaus dvigubą šviesoforą ir banguotą gridinį su itin daug VT. Minėta, kad tikriausiai mažins greitį Rūdininkų g.
Bus matyt rudenį.Paskutinis taisė Riedis; 2020.08.07, 07:10.
Comment
-
Viskas būtų neblogai su šitomis permainomis, bet nesugebėjimas pirmiau susitvarkyti grindinio prie Halės yra sveiku protu nesuvokiamas. Tai ką jie darys, kai pagaliau prisiruoš remontuoti? Išaugusius srautus per aplinkui nukreipinės, kai galėjo anksčiau mažesniais nuostoliais išsisukti?Parašė Riedis Rodyti pranešimąTaip pat Rūdininkų g. išaugęs eismas (nuo Rotušės link Pylimo g.) - toje sankryžoje eismas itin suaktyvėjęs. Turiu įtarimų, kad ta kilpa bus išvengiama važiuoti pro Halės turgaus dvigubą šviesoforą ir banguotą gridinį su itin daug VT. Minėta, kad tikriausiai mažins greitį Rūdininkų g.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniaus Senamiestyje mažėja draudimų vairuotojams – grąžinamas eismas dviem gatvėmis
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dviem-gatvemis
Automobilių eismui [Savičiaus ir Stiklių] gatvės spalio mėnesį bus užtveriamos tik savaitgaliais (nuo penktadienio 19 val. iki pirmadienio 4-os val.), o nuo lapkričio 1-osios prasidės žiemos sezonas ir šios gatvės nebus uždaromos.
<...>
Vilniaus gatvėje pamatėme, kad ši gatvė puikiai funkcionuoja ir be automobilių. Gedimino pr. pradžia liks uždaryta artimiausiu metu, kol įvertinsime jos atidarymo šaltuoju metų laiku įtaką visam Senamiesčio eismui.
<...>
Dvi savivaldybės užsakymu atliktos apklausos atskleidė, kad liepos mėnesį Vilniaus senamiestyje įvesto kilpinio eismo idėją palaiko dauguma gyventojų bei maitinimo verslų. Ir gyventojai, ir verslininkai pažymėjo, kad tranzitinio eismo naikinimas Senamiestyje Vilniui sukuria daugiau naudos nei žalos.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 5 patinka
Comment
-
Šiaip tai 1+1 juostos gatvėje saugumo salelių gi net nereikia.Parašė spekas Rodyti pranešimąBepročiai.
Idealiu atveju manau reikia naikinti salelę, siaurinti gatvę ir platinti šaligatvį + dviračių takas.
- 9 patinka
Comment
-
Statoma pagal 2014 metų projektą, ko norėt? Nėra savivaldybėje tiek resursų, kad galėtų peržiūrinėti visus senus projektus ir dirbti su architektais, kad juos koreguotų.
Gatvės siaurinimas numatomas su Misionierių sodų projektu. Tik ne iki pat šios sankryžos, bet dviračių takas savivaldybės planuose yra palei visą Maironio gatvę.
Comment
-
Tai jeigu projektas 6 metų senumo, prieš pradedant jį įgyvendinti savivaldybėje niekas net nepasižiūri kas ten buvo? Aš kažkaip naiviai tikėjausi, kad bent prieš duodant leidimą darbams žvilgtelėjama, kas tai per darbai bus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąStatoma pagal 2014 metų projektą, ko norėt? Nėra savivaldybėje tiek resursų, kad galėtų peržiūrinėti visus senus projektus ir dirbti su architektais, kad juos koreguotų.
- 2 patinka
Comment
-
Na tai nieko naujo, dabar daro negalvodami, paskui, po kelių metų, kai tvarkys tą Vilniaus gėdą kitoje pusėje prie upės, nugriaus ir padarys normaliai. Tada jeigu kas nors padarys iš to skandalą (o niekas nepadarys) - parašys papeikimą projektavusiam, visi kartu pasijuoks ir toliau dirbs kaip dirbo (jeigu už bandymą prastumt "Šviesos bokštą" už 300K nieko neatleido, tai čia išvis juokai).
- 4 patinka
Comment
-
Tai daro privatus investuotojas. Leidimai darbams išduoti prieš 6 metus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai jeigu projektas 6 metų senumo, prieš pradedant jį įgyvendinti savivaldybėje niekas net nepasižiūri kas ten buvo? Aš kažkaip naiviai tikėjausi, kad bent prieš duodant leidimą darbams žvilgtelėjama, kas tai per darbai bus.
Comment
-
Tai gali ant leidimo darbams sėdėti 6 metus? Nereikia gauti leidimo prieš atliekant darbus? Investuotojo privatumas čia ne prie ko.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai daro privatus investuotojas. Leidimai darbams išduoti prieš 6 metus.
Comment
-
O kur čia yra toks 2014 projektas, jeigu šita vieta net nepatenka į tavo pateiktame projekte planuotus darbus?Parašė Creatium Rodyti pranešimąStatoma pagal 2014 metų projektą, ko norėt? Nėra savivaldybėje tiek resursų, kad galėtų peržiūrinėti visus senus projektus ir dirbti su architektais, kad juos koreguotų.
Gatvės siaurinimas numatomas su Misionierių sodų projektu. Tik ne iki pat šios sankryžos, bet dviračių takas savivaldybės planuose yra palei visą Maironio gatvę.

Comment
-
Tai leidimas statybai išduotas ir galioja berods 10 metų. Bene tiek - 6 metus - ir yra statomas Bokšto skvero projektas (buvusi ligoninė). Jo projekte yra ir tos perėjos patvarkymas. Tai darė ir padarė pagal projektą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gali ant leidimo darbams sėdėti 6 metus? Nereikia gauti leidimo prieš atliekant darbus? Investuotojo privatumas čia ne prie ko.
Šiaip jeigu pamatai tokius senus projektus, kurie turi potencialo būti įgyvendinti ir laiku informuoji savivaldybės atstovus, tai 95%, kad projektas bus pakoreguotas pagal naujausius standartus. Bet kaip minėjau, nu nėra tiek resursų, kad sužiūrėti visus senus projektus. Vien naujų kiek yra atsirandančiu su kiekvieno pastato statybomis ir tai kartais pražiūri atskirus dalykus.
? Skaitom cituojamą postą dar kartą.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O kur čia yra toks 2014 projektas, jeigu šita vieta net nepatenka į tavo pateiktame projekte planuotus darbus?
- 5 patinka
Comment
-
Dėkui už paaiškinimą. Gaila, kad leidimai taip ilgai galioja, kai infrastruktūros standartai keičiasi greičiau.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai leidimas statybai išduotas ir galioja berods 10 metų. Bene tiek - 6 metus - ir yra statomas Bokšto skvero projektas (buvusi ligoninė). Jo projekte yra ir tos perėjos patvarkymas. Tai darė ir padarė pagal projektą.
Šiaip jeigu pamatai tokius senus projektus, kurie turi potencialo būti įgyvendinti ir laiku informuoji savivaldybės atstovus, tai 95%, kad projektas bus pakoreguotas pagal naujausius standartus. Bet kaip minėjau, nu nėra tiek resursų, kad sužiūrėti visus senus projektus. Vien naujų kiek yra atsirandančiu su kiekvieno pastato statybomis ir tai kartais pražiūri atskirus dalykus.
Comment
-
Jo, čia problemėlė yra. Tą patį tavo komentarą esu girdėjęs iš savivaldybės.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDėkui už paaiškinimą. Gaila, kad leidimai taip ilgai galioja, kai infrastruktūros standartai keičiasi greičiau.
Pats galiojimas gal nieko. Galėtų turbūt būti, kad kai nori statyt po 5 ar daugiau metų, tai turi gal ne naują leidimą išsiimt, o dar kartą sutikrint su savivaldybe sprendinius dėl infros.
- 2 patinka
Comment
-
Skaitau antrą kartą ir nematau logikos. Misionierių sodų projekte numatomas gatvės siaurinimas ir dviračių takai - puiku. Šita vieta neįeina į tą projektą, todėl padarome dabar pagal kažkokį 2014 metų projektą (to ir paklausiau, kas tai per projektas), nes "ko norėt, nu nėra tiek resursų, kad sužiūrėti" projektą vienoje svarbiausių ir problematiškiausių Senamiesčio vietų, kad paskui dar atskirai nuo Misionierių sodų projekto leisti pinigus ir šitos vietos tvarkymui, nors galima buvo iškart padaryti normaliai?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
? Skaitom cituojamą postą dar kartą.
Comment


Senamiestyje to nepamatysi!
Comment