Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užsienyje, daug miestų, kur yra senamiesčiai prekės pristatinėjamos alternatyviais būdais. Krovininiais dviračiais, mažesniaisi krovinininiais automobiliais(panašus į tutktukus). Būdų pilna, puiki proga prisiderinti.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Įvažiavo į pirmą kilpą, pristatė prekes, kitos kavinės yra kitoje Rotušės aikštės pusėje - aptarnavo ir jas nejudant mašinai iš vietos, po to nuvažiavo į antrą kilpą - aptarnavo kavines joje ir t.t. Taip kad protinga logistika tikrai nenukentėjo.
      Taip nebūna. Tiekėjas įvažiuoja jau beveik pro vitrinas o sekančiai kavinei perstumia automobilį 15 metrų dar pypsindamas pėstiesiems ko jie šaligatviu vaikšo kai jam reikai važiuoti. Negi vairuotojas varginsis ir daugiau nei kelis metrus neš prekes, neįsivaizduojama!

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Užsienyje, daug miestų, kur yra senamiesčiai prekės pristatinėjamos alternatyviais būdais. Krovininiais dviračiais, mažesniaisi krovinininiais automobiliais(panašus į tutktukus). Būdų pilna, puiki proga prisiderinti.
        Rygoje DHL'as taip pristato siuntinius. Būtų neblogai, jei Senamiestyje bent kurjerių mikriukų sumažėtų pirma, o prekių pristatymas sudėtingesnė problema bet irgi išsprendžiama didesniais cargo dviračiais ar siaurais elektriniais furgonėliais.

        Comment


          Mėnuo su kilpiniu eismu: ketinama lėtinti automobilius, atsiras specialių kamerų
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ecialiu-kameru
          Praėjusios savaitės duomenimis, nuo liepos 7-osios policija surašė apie 80 protokolų dėl kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Dar dalį pažeidimų užfiksavo viešosios tvarkos pareigūnai, tačiau didžioji dauguma – KET pažeidimai“, – pasakojo V. Mitalas.
          <...>
          „Pastebime išryškėjusią problemą Rūdninkų gatvėje, joje, įvedus kilpinį eismą, automobilių srautas suaktyvėjo. Svarstome, kad toje vietoje gali tekti lėtinti eismą. Taip pat ruošiamės rugsėjui ir mokslo metams, todėl tada irgi planuojame įvesti kelis pokyčius, galiu tik pasakyti, kad jie nebus labai dideli“, – sakė V. Mitalas.

          Jis taip pat patvirtino, kad rugpjūčio mėnesį Senamiesčio gatvėse atsiras naujų vaizdo kamerų, jos skenuos automobilių valstybinius numerius, tačiau kuriose vietose konkrečiai atsiras naujieji įrenginiai, V. Mitalas neįvardijo.
          <...>
          Pastebima, jog žmonėms Senamiestis pasidarė mielesnis savaitgaliais ir vakarais.
          <...>
          Anot V. Mitalo, neatmetama, kad ateityje gali tekti susimokėti ir norint įvažiuoti į Vilniaus senamiestį.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Atrodo tai klaikiai tie visi stulpeliai, klombos, medžiai ir pan. Ar nebūtų užtekę tiesiog pakabinti ženklą?
            Attached Files

            Comment


              O kuo klaikiai atrodo medžiai vazonuose?

              Ženklų neužtenka. Atsiranda tokių, kurie važiuoja kiaurai stulpelius, tai ką kalbėti apie ženklus? Vilniaus g. pavyzdys ilgus metus puikiai parodė, kad ženklai daugeliui yra nulio verti. Bausmės bausmėmis, bet reikia žiūrėti ir iš praktiškumo pozicijos. Kartais suadministruoti tuos visus pažeidimus gali kainuoti brangiau, negu baudos. Paprasčiau pastatyti vazoną su pušimis.

              Comment


                Estetika aišku delikatus reikalas, bet medžiai mieste galėtų atlikti dekoratyvinę rekreacinę funkciją, o dabar užtveria ar atitveria judėjimą žmonėms. Taisyklės ir apskritai miestas yra susitarimo reikalas, čia juk nėra valdžios jėgos demonstravimas prieš gyventojus. Ar tokie vazonai nerodo valdžios ir gyventojų santykio?

                Atsiminkim, kai stotelėse atsirado paviljonai. Pradžioje juos daužė, niokojo. Gal buvo galima juos statyti iš plytų ar metalo, o ne lengvai dūžtančio stiklo, bet visgi kažkaip įvyko lūžis, kad daužyti yra neteisinga. Parkavimui užkardyti buvo naudojami ratų blokuotojai, bet atsisakėm, nes yra civilizuotesnių būdų.

                Tas pats ir su pažeidėjais senamiestyje. Informavimas, patarimai vairuotojams, pokyčiai visokiose Google Maps, na blogiausiu atveju kameros, ar laikinas policininko reguliavimas būtų sprendimas, nors gal užtektų tik ženklo, kad važiuoti draudžiama. Na tiek to, tegu pažeidžia vieną ar antrą kart, leiskim susigyventi ir pasiekti susitarimą, kaip nevažiuojam per raudoną, juk neišdygsta prieš perėją kuoliukai ar vazonai su pušimis

                Comment


                  Panašu, kad čia nuo požiūrio priklauso. Pasistenk į tuos medžius žiūrėti kaip į papildomus želdynus miesto vietose, kurios yra nebenaudojamos. O ne kaip į blokados elementus.

                  Comment


                    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                    Estetika aišku delikatus reikalas, bet medžiai mieste galėtų atlikti dekoratyvinę rekreacinę funkciją, o dabar užtveria ar atitveria judėjimą žmonėms. Taisyklės ir apskritai miestas yra susitarimo reikalas, čia juk nėra valdžios jėgos demonstravimas prieš gyventojus. Ar tokie vazonai nerodo valdžios ir gyventojų santykio?

                    Atsiminkim, kai stotelėse atsirado paviljonai. Pradžioje juos daužė, niokojo. Gal buvo galima juos statyti iš plytų ar metalo, o ne lengvai dūžtančio stiklo, bet visgi kažkaip įvyko lūžis, kad daužyti yra neteisinga. Parkavimui užkardyti buvo naudojami ratų blokuotojai, bet atsisakėm, nes yra civilizuotesnių būdų.

                    Tas pats ir su pažeidėjais senamiestyje. Informavimas, patarimai vairuotojams, pokyčiai visokiose Google Maps, na blogiausiu atveju kameros, ar laikinas policininko reguliavimas būtų sprendimas, nors gal užtektų tik ženklo, kad važiuoti draudžiama. Na tiek to, tegu pažeidžia vieną ar antrą kart, leiskim susigyventi ir pasiekti susitarimą, kaip nevažiuojam per raudoną, juk neišdygsta prieš perėją kuoliukai ar vazonai su pušimis
                    Tai kultūrai pasikeitus gal ateityje barjerus gal ir bus galima nuimti. O kol kas kol vairuotojų kultūra šiuo klausimu nekokia (visi gi matėm, kad net kuoliuką numušt sugeba) niekas išskyrus tvirtus fizinius barjerus tikriausiai nelabai suveiktų.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                      Estetika aišku delikatus reikalas, bet medžiai mieste galėtų atlikti dekoratyvinę rekreacinę funkciją, o dabar užtveria ar atitveria judėjimą žmonėms. Taisyklės ir apskritai miestas yra susitarimo reikalas, čia juk nėra valdžios jėgos demonstravimas prieš gyventojus. Ar tokie vazonai nerodo valdžios ir gyventojų santykio?

                      Atsiminkim, kai stotelėse atsirado paviljonai. Pradžioje juos daužė, niokojo. Gal buvo galima juos statyti iš plytų ar metalo, o ne lengvai dūžtančio stiklo, bet visgi kažkaip įvyko lūžis, kad daužyti yra neteisinga. Parkavimui užkardyti buvo naudojami ratų blokuotojai, bet atsisakėm, nes yra civilizuotesnių būdų.

                      Tas pats ir su pažeidėjais senamiestyje. Informavimas, patarimai vairuotojams, pokyčiai visokiose Google Maps, na blogiausiu atveju kameros, ar laikinas policininko reguliavimas būtų sprendimas, nors gal užtektų tik ženklo, kad važiuoti draudžiama. Na tiek to, tegu pažeidžia vieną ar antrą kart, leiskim susigyventi ir pasiekti susitarimą, kaip nevažiuojam per raudoną, juk neišdygsta prieš perėją kuoliukai ar vazonai su pušimis
                      nu jau kokio platumo reiktų būti, kad pėsčiajam trukdytų tie medžiai vazonuose Beje jų šiuo metu pilni visi Europos miestai, kai užėjo vajus uždarinėti gatves ar bent atitverti parkavimo vietas lauko kavinėms. Ir iš to ką mačiau, tai Vilniaus sprendimai toli gražu ne tie, kuriems labiausiai trūktų estetikos.

                      O dėl antros dalies komenatro, tai net kelis kart perskaityt turėjau, jog įsitikinčiau kad jūs nejuokaujat Žmonės per raudoną nevažiuoja, nes tai labai pavojinga bei galima iškart netekti teisių. O kalbant tiek apie parkavimą, tiek apie greičio viršijimą, tuos pačius važiavimus per plytas senamiestyje, tai jau iki kilpinio eismo vyravo chaosas.

                      Tai ką jūs kalbant apie kažkokius susitarimus yra visiška utopija, niekur pasaulyje, nei Olandijoje, nei Šveicarijoje, nei Monake tvarka nebuvo pasiekta be kuoliukų, atitvarų, kamerų, didelių baudų, automobilių nutempinėjimo.

                      Nepykit, bet tas jūsų naivumas skamba labai panašiai kaip budulių komentarai apie parkavimą ant šaligatvių kiemuose "sugyvenkim draugiškai, juk vietos visiems neužtenka", tiktai tam, kad išvengti baudų ir kaimynų skundimo. Taip ir čia - nu kam tie atitvarai ir kontrolė, žmones paedukuoti ir jie supratingai nebevažinės (tik aš pats kartais kai nieks nematys ir man reikės staigiai prašoksiu pro plytą).

                      Comment


                        Jeigu požiūris į vairuotojus, kad visi yra potencialūs nusikaltėliai ir pažeidėjai, tai suprantama bet koks pokytis prasidės nuo vazonų ir policinių priemonių. Senamiesčio situacija, kai 20 metų buvo leidžiama, ir iškart taip ekstra vazonai.. ar nebuvo galima pradėti nuo ženklų?

                        Comment


                          Galima, jeigu tikslas visiškas chaosas, naujos tvarkos nesilaikymas ir pačios idėjos diskreditavimas bei nužudymas.

                          Ir požiūris čia ne prie ko, nes tas pats vyktų su bet kokia vairuotojų kultūra bet kuriame pasaulio krašte (švedai ilgiausiai ruošėsi H-Day ir jai atėjus pusė vairuotojų vis tiek išvažiavo į gatves prieš eismą). Todėl nuo vazonų reikėjo pradėti bet kokiu atveju. Jeigu būtų maksimali kultūra ir pagarba ženklams, tuomet po kurio laiko vazonų nebereikėtų. Bet kadangi tai utopija, tai arba vazonai turi likti, arba juos pakeis kameros. Man vazonai labiau patinka, nes tai apsaugo nuo tų pažeidėjų, kuriems baudą susimokėti ne problema ir nuo visokių užsieniečių, kuriuos dar gi niekas per daug ir nesivargina bausti iš vaizdo įrašų, nes tai itin komplikuota.

                          Pasikartosiu, tiek vazonus, tiek kameras galima rasti absoliučiai visur, nes net šveicarai žino, jog jų vairuotojų kultūra yra pagrinde tik kontrolės ir baudų pasiekimas. Užmaskuoti greičio matuokliai, pažeidimus fiksuojančios kameros ir apie pažeidimus staigiai pranešantys piliečiai yra jų kasdienybė. Visuomenė supranta žaidimo taisykles ir jų laikosi, niekas nebando asmeninio patogumo maskuoti anarchija ir jos pateisinti savitarpio pagalba ar žmogaus prigimtine gera natūra
                          Paskutinis taisė themanual; 2020.08.06, 14:01.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            O kuo klaikiai atrodo medžiai vazonuose?
                            Šiuo atveju klaikiai atrodo būtent patys vazonai. Ogmios miestui, Naujamiesčiui kur nors Naugarduko ar Vytenio gatvėje jie būtų ok, bet Unesco Senamiesčiui tikrai nekažką (aišku, kad jie laikini, bet galima buvo nors kažkaip pasiruošt ir pasirinkti Senamiesčiui tinkamą dizainą, o ne "tiesiai ir Loft'o kiemo"). Šiaip manau per ateinančius metus nebūtų labai brangu ir sudėtinga visas šitas vietas pertvarkyt į mini viešas erdves su keliais tokiais pat medžiais kaip vazonuose, krūmeliais ir pora suoliukų. Tikrai galėtų viską sutvarkyt už bandyto prastumtį Šviesos bokšto kainą (300K), arba vietoje visokių apleistų pastatų ir privačių garažų dažymo Naujininkuose, kuriems "Kuriu Vilnių" skiria po 50-100K į kairę ir į dešinę. Miestui nuo to tikrai būtų žymiai daugiau naudos...

                            Comment


                              Mediniai vazonai, gi ne plastikiniai kokie. Man tai atrodo gerai, puikiai parinkta spalva. Organiška, jauku.

                              Comment


                                Na jo, vazonai iš euro palečių pats tas Senamiesčiui...

                                Comment


                                  Euro vazonai tai dar dar, iš bėdos tinka, bet baisiausia tai supaišytos linijos vidury gatvių. Sumažėjus eismui galėtų greičiau normaliai rekonstruot senamiesčio gatves siaurinant važiuojamąją dalį, seniai laikas.
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Šiuo atveju palaikau savivaldybės sprendimą įrengti laikinus fizinius barjerus, nes be jų - patys suprantat.... Žinoma, buvo galima labiau unifikuotus sprendinius daryti ir man asmeniškai norėtųsi matyti pvz akmeninius / uolinių dariniu burbulus ir panašius fizinius barjerus, bet čia detalės, ne esmė. Taip, VMS su estetika prasti popieriai, bet tegu jau, yra žymiai rimstesnių probemų. Duok Dieve tas VMS, kad tik nesustotų su puikia iniciatyva išautomobilinti senamiestį, kas ir taip vėluoja minimum 20 metų.
                                    Be to, sekantis etapas yra pilna gatvių rekonstrukcija (kaip tai turėtų būti daroma senamiestyje detaliai esu aprašęs seniau) - tuomet ir būtų išspręsta ši eismo organizavimo dilema senamiestyje.

                                    Comment


                                      Pagaliau ir aš išbandžiau kilpinę sistemą. Aišku važiavau tik į vieną specifinę lokaciją (Rotušės a. ties Savičiaus g.) ir tik iš vieno įvažiavimo (iš Aušros v. pusės), bet įspūdis vienareikšmiškai geras. Maždaug per pusę sutrumpėjęs kelionės laikas ir kur kas aiškesnė bei tiesesnė navigacija, nei iki tol važiuojant į tą pačią vietą. Aišku reiktų bandyti ir kitas kilpas bei vietas, bet kol kas įspūdis puikus ir žymiai geresnis, nei tikėjausi, perskaitęs kai kuriuos ankstesnius pranešimus šitoje temoje.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Pagaliau ir aš išbandžiau kilpinę sistemą. Aišku važiavau tik į vieną specifinę lokaciją (Rotušės a. ties Savičiaus g.) ir tik iš vieno įvažiavimo (iš Aušros v. pusės), bet įspūdis vienareikšmiškai geras. Maždaug per pusę sutrumpėjęs kelionės laikas ir kur kas aiškesnė bei tiesesnė navigacija, nei iki tol važiuojant į tą pačią vietą. Aišku reiktų bandyti ir kitas kilpas bei vietas, bet kol kas įspūdis puikus ir žymiai geresnis, nei tikėjausi, perskaitęs kai kuriuos ankstesnius pranešimus šitoje temoje.
                                        Taip, mano įspūdžiai irgi panašūs; sakyčiau įsivyravo tvarka ir kaip tik anksčiau gyvenome su navigaciniu chaosu, tiesiog iš įpratimo to nejutome.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Taip, mano įspūdžiai irgi panašūs; sakyčiau įsivyravo tvarka ir kaip tik anksčiau gyvenome su navigaciniu chaosu, tiesiog iš įpratimo to nejutome.
                                          Nu aš tai jutau, nes važiuoti į tą vietą buvo tikras "skausmas" ir kažkas, ko tiesiog nesinorėjo daryti. Senamiestis buvo bene sunkiausias ir daugiausiai laiko užimantis Vilniaus rajonas, važiuojant mašina net iš netoli esančių miesto dalių. Dabar, bent Rotušės aikštę, mašina pasiekti pasidarė žymiai lengviau, greičiau ir patogiau. Čia kol kas dedu riebų storą pliusą Šimašiui ar tam, kas šitą sistemą sugalvojo. Kad tik nepadidėtų auto srautas senamiestyje, nes pagerėjus eismo sąlygoms gali atsirasti daugiau norinčių važiuoti mašina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X