Padėtų nebent Kazbėjų tilto scenarijus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
"Paveldui" labiau rūpi nauji projektai vietoje apleistų gamyklų ir sandėlių, nes galima šantažuojant turtingus vystytojus nemažai pasipinigauti, nes jie turi daug galios bent laikinai sustabdyti projektą, o čia senamiesčio širdyje suniokotas ir toliau niokojamas istorinis grindinys nerūpės, nes iš Grindos ar savivaldybės juk nieko neišpeš.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O šiaip jau tai mintis. Gal variantas būtų kreiptis į departamentą? Nors atsakymas turbūt bus, kad jie nereguliuoja "paprasto remonto".
- 6 patinka
Comment
-
Tai iš esmės nieko ten nepasikeis. Buvo senos dvi plytelės su senu asfalto lauku, dabar bus naujos dvi plytelės su nauju asfaltu. Per didelę tragediją darot.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąuzklos asfalto laukus ir saligatvius po dvi tarybines plyteles...
- 1 patinka
Comment
-
Prašom neriboti verktinių saviraiškos laisvės!Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Tai iš esmės nieko ten nepasikeis. Buvo senos dvi plytelės su senu asfalto lauku, dabar bus naujos dvi plytelės su nauju asfaltu. Per didelę tragediją darot.
- 3 patinka
Comment
-
Tragedija daroma del to kad tai ne Justiniskes, o gatve, besiribojanti prie Gedimino pr. labai turistinej vietoj ir kuri yra siuo metu is esmes diena mirusi. O taip yra vien del to kad gatve yra nejauki pestiesiems. Taip pat nera pakankamai vietos irengti normaliu lauko terasu kavinems. Dabar padare remonta bus sukisti pinigai, o nieko nepasikeis, tik uzkonservuos dar desimtmeciams iki sekancio pertvarkymo. Esu giliai isitikines kad senamiestyje geriau tinkamai sutvarkyti viena gatve, nei uzliet asfaltu dvi.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Tai iš esmės nieko ten nepasikeis. Buvo senos dvi plytelės su senu asfalto lauku, dabar bus naujos dvi plytelės su nauju asfaltu. Per didelę tragediją darot.
- 9 patinka
Comment
-
Smagu, kad pastaruoju metu tiek daug remontų vykdoma mieste. Infrastruktūrą reikia tvarkyti, tačiau taip, kad nebūtų išsaugomos ir užkonservuojamos praeityje padarytos klaidos. Kavoliuko, Kosciuškos, Totorių, Batoro/Viršupio sankryžos remontai - idiotiškų sprendimų pavyzdžiai. Geriau tuomet yra eilinį kartą palopyti ir pakeisti ištrupėjusias plyteles nei taip taškytis pinigais.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, su šituo sutinku. Bet nesutinku su tuo, kad padarys blogiau, nei buvo. Jūsų išsireiškimą "užliet asfalto laukais" suprantu kaip gadinimą to, kas iki to laiko nebuvo "užlieta".Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDabar padare remonta bus sukisti pinigai, o nieko nepasikeis, tik uzkonservuos dar desimtmeciams iki sekancio pertvarkymo.
- 2 patinka
Comment
-
Bet ar suvokiate kiek užtrunka projekto parengimas, koks kainų skirtumas ir kiek tokių projektų galima įgyvendinti per metus su esamu biudžetu?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Tragedija daroma del to kad tai ne Justiniskes, o gatve, besiribojanti prie Gedimino pr. labai turistinej vietoj ir kuri yra siuo metu is esmes diena mirusi. O taip yra vien del to kad gatve yra nejauki pestiesiems. Taip pat nera pakankamai vietos irengti normaliu lauko terasu kavinems. Dabar padare remonta bus sukisti pinigai, o nieko nepasikeis, tik uzkonservuos dar desimtmeciams iki sekancio pertvarkymo. Esu giliai isitikines kad senamiestyje geriau tinkamai sutvarkyti viena gatve, nei uzliet asfaltu dvi.
- 1 patinka
Comment
-
O tikrai, gal kas žino, kiek kainuoja tokios gatvės projekto parengimas ir koks gaunasi kainų skirtumas, lyginant su "remontiniu" asfalto užpylimu?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Bet ar suvokiate kiek užtrunka projekto parengimas, koks kainų skirtumas ir kiek tokių projektų galima įgyvendinti per metus su esamu biudžetu?
- 1 patinka
Comment
-
Aš pvz., visai galiu pakęsti tokį dalyką gyvenamuosiuose rajonuose etc. Bet Senamiesčiui reikėtų skirti daugiau dėmesio.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Bet ar suvokiate kiek užtrunka projekto parengimas, koks kainų skirtumas ir kiek tokių projektų galima įgyvendinti per metus su esamu biudžetu?
- 1 patinka
Comment
-
O yra Europoje senamiestis bent jau Vilniaus senamiesčio dydžio, kuriose visos (tiek pagrindinės, tiek labiau šalutinės - tokios kaip Totorių g.) senamiesčio gatvės būtų trinkelių/akmens danga? Iš tos pačios Vienos ar Prahos prisimenu, kad ten yra tikrai nemažai gatvių ir gatvelių senamiesty asfaltuotų - ir tai jų jaukumo labai nemažina. Totorių gatvė kažkuo labai geresnė tikrai nepasidarytų vien dėl trinkelių.
Comment
-
Iš principo pats asfaltas nėra didžiausias blogis šioje situacijoje. Gatvėje yra kur kas didesnių problemų: chaotiškas eismas ir parkavimas, per siauri šaligatviai, negyvumas, žalumos trūkumas na ir galiausiai "nesenamiestiškos" medžiagos.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąO yra Europoje senamiestis bent jau Vilniaus senamiesčio dydžio, kuriose visos (tiek pagrindinės, tiek labiau šalutinės - tokios kaip Totorių g.) senamiesčio gatvės būtų trinkelių/akmens danga? Iš tos pačios Vienos ar Prahos prisimenu, kad ten yra tikrai nemažai gatvių ir gatvelių senamiesty asfaltuotų - ir tai jų jaukumo labai nemažina. Totorių gatvė kažkuo labai geresnė tikrai nepasidarytų vien dėl trinkelių.
- 1 patinka
Comment
-
Tai Vilniaus senamiestis būtų pavyzdys. Galim kažkur ir mes pirmauti, kažkas lyginsis į mus.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąO yra Europoje senamiestis bent jau Vilniaus senamiesčio dydžio, kuriose visos (tiek pagrindinės, tiek labiau šalutinės - tokios kaip Totorių g.) senamiesčio gatvės būtų trinkelių/akmens danga? Iš tos pačios Vienos ar Prahos prisimenu, kad ten yra tikrai nemažai gatvių ir gatvelių senamiesty asfaltuotų - ir tai jų jaukumo labai nemažina. Totorių gatvė kažkuo labai geresnė tikrai nepasidarytų vien dėl trinkelių.
Kalba eina ne vien tik apie trinkeles. Ten realiai siauri šaligatviai. Praplatinam juos, kavinės išneša staliukus, kabinam lemputes-girliandas, galbūt suoliukus statom ar medelius kaip islandijos g. ir visai kitas "vaibas"
Paskutinis taisė Lrs; 2018.07.11, 20:36.
- 2 patinka
Comment
-
Ta gatvė generuoja/uždirba pinigus miestui ir ją sutvarkius tinkamai, atsirastų dar daugiau norinčių ten įsikurti barų/kavinių.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Bet ar suvokiate kiek užtrunka projekto parengimas, koks kainų skirtumas ir kiek tokių projektų galima įgyvendinti per metus su esamu biudžetu?
- 2 patinka
Comment
-
Vilniaus miesto savivaldybė dėl Totorių gatvės remonto pažeidžia krūvą dokumentų, kuriuos pati pasitvirtino, taip pat KPD ir Kultūros ministerijos rekomendacijas.
1997 m. Kultūros ministerijos Vilniaus senamiesčio apsaugos reglamentas: 33.5.asfalto danga Senamiesčio teritorijoje draudžiama ir palaipsniui šalinama, išskyrus transporto magistralių reikšmę turinčias gatves; https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...0&category=TAD
2012 m. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos Vilniaus senamiesčio tvarkymo rekomendacijos:
63. Asfalto danga Senamiesčio teritorijoje nerekomenduojama ir ją siūloma palaipsniui šalinti, išskyrus magistralines gatves su intensyviu viešojo transporto eismu.
http://www.vsaa.lt/index.php/senamie...ekomendacijos/
A. Zuoko laikais savivaldybė turėjo nupiešusi viso senamiesčio žemėlapį su rekomendacija kiekvienai gatvei kokia danga tiktų geriausiai, dabar internete neradau tokio, bet savivaldybė neabejotinai turi.
- 4 patinka
Comment
-
/\Tiek savivaldybės tiek ir grindos facebook paskyrose žmonės (galbūt net forumiečiai) klausia, kodėl asfaltas? Aiškini, kad šaligatviai per siauri, eismas chaotiškas. Jie tuo tarpu atsako, kad žino normas arba visai ignoruoja. Daro viską priešingai, prieštaraudami sau ir bet kokiai logikai, ir nors tu kuolą jiems ant galvos tašyk.
Comment
-
Grindos fb:
Automatiškai iškylantys nauji modernūs užtvarai jau montuojami Gedimino prospekte. Iki vasaros pabaigos bus įrengti nauji nerūdijančio plieno hidrauliniu būdu pakeliami ir nuleidžiami užtvarai, atkeliavę iš Didžiosios Britanijos.
Darbo valandomis Gedimino prospektu važiuoti galima, o vakarais ir savaitgaliais jis atiduodamas pėstiesiems ir dviratininkams, miesto svečių ekskursijoms ir aktyvioms pramogoms.
Comment
Comment