Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.
    Kam taip sudėtingai? Dabar kai Liepkalnio sankryžoje yra tunelis, iš Rudaminos į miestą bet kokiu atveju patogiau važiuoti per Skaidiškes net jei nebūtų šito remonto.
    Flickr

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Facebooke užmačiau, kad vietiniai siūlo važiuoti per vietinius šunkelius, tačiau dalis maršruto eina per žvyreklį ir tunelis, esantis po geležinekliu yra neaukštas.
      Turbūt reikia fiksuoti nuorodose pateiktus žemėlapius. Ten dabar nuoroda apvažiuoti pervažą ne nuo Rudaminos šunkeliu
      ​per Akalotę ir Bruknių - Katiliskių gatvėmis, o nuo "Jozitos" normaliais keliais KK106, RK 5203 ir A15 per Juodšilius ir Šalininkus.

      Comment


        Maršruto Vievis-Vievis istorija tęsiasi

        Elektrėnų kronika 2021.11.23
        Daug triukšmo dėl… greito patekimo į Vievį ir iš Vievio
        Pilypiškių bendruomenės pozicija

        Pylypiškių bendruomenės pirmininkė sako, kad žinią apie kelio ties pervaža uždarymą jie sužinojo 2020 metų liepos mėn. Sužinojo informaciją ne iš projekto rengėjų, ne iš Susisiekimo ministerijos, ne iš savivaldybės vadovų, o netyčia išgirdę per televizorių. Tada Pilypiškių, Alesninkų ir Naujakiemio bendruomenės parašė raštą savivaldybei, kuriame prašė plačiau infor­muoti apie planuojamą kelio uždarymą
        Bendruomenė sulaukė atsakymo, kad projekto nėra, o kai bus, bendruomenės į svarstymą bus pa­kviestos. Į jokius svarstymus ben­druomenė pakviesta nebuvo. Kaip da­bar aiškinasi savivaldybė su Susisiekimo ministerija, tai ir viešinimo jo­kio nebuvo.
        Bendruomenė tik internete paskaitė, kad planuojamas apvažiavimas per Medziolų kaimą, nors kiekvienas ten gyvenantis žmogus supranta, kad tokio apvažiavimo padaryti neįmanoma. O pamatę kelininkų darbus prie pervažos, suprato, kad to aplinkkelio per Medziolus tikrai nebus. Plytinės gatvės gyventojai 2008 metais pasirašė sutartį su VAATC, pagal kurią nurodytas darbo dienų ir valandų ­skaičius. Dabar ta galiojanti sutartis jiems nebegalios – sunkiasvorės važinės, kada ir kiek reikės – nors sutartį panaikinti galėtų tik teismas. Sunkiasvorės per kaimą suks ne tik į sąvartyną, bet ir į logistikos įmones.
        Valdžia, sako pirmininkė, nesupranta, kad naujai planuojamas tiesti laikinas aplinkkelis eis ne lauko keliu, o tankiai apgyvendinto kaimo gatvėmis, prie kurių stovi prieš 60 metų statyti senos statybos namai. Taip pat niekas nesidomi siauru ir be šaligatvių Alesninkų keliu, į kurį atsirems ir planuojamas naujasis aplinkkelis. Per Alesninkus vėl suks sunkiasvorės šiukšliavežės.
        Tiesa, nuo Panerių kelio pagal Balceriškių kaimą iki dabartino aplinkkelio į sąvartyną – Geležinkelio gatvės, yra nutiestas trumpas vadinamas techninis kelias. Bet tas kelias toks siauras, kad prasilenkti galėtų nebent du lengvieji automobiliai.
        O planuojamais aplinkkeliais porą metų, kol vyks viaduko ir geležinkelio pervažos remontai, važinėti teks ir Pilypiškių gyventojams. Norintiems patekti į darbą, mokslo ar gydymo įstaigas Vievyje, ko gero, teks sukti 20 km vingį per Abromiškes. (...)

        Alternatyvos
        Todėl gyventojai, susirūpinę išvažiavimu ar įvažiavimu į miestą, turi savo pasiūlymų. Vienas iš tokių būtų nors lengviesiems automobiliams: atida­ryti senąją pervažą nuo Stoties gatvės, o autostradoje padaryti apsisukimą. Tam reiktų autostrada per Vievio miestą tik greitį sumažinti ir apsisukimui vietą surasti.
        Savivaldybės administracijos direktorius Gediminas Ratkevičius sako, kad naujų alternatyvų aplinkkeliui ieško ir savivaldybė, ir Kelių direkcija. Kol kas sprendimų nėra, tačiau nėra ir geležinkelio pervažos statybą leidžiančio dokumento. Idealiu atveju sprendimai dėl optimalių aplinkkelių turėtų atsirasti prieš statybos leidimą.

        http://www.kronika.lt/daug-triuksmo-...-ir-is-vievio/

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
          eismoinfo.lt administruoja LAKD
          Kelių direkcija dėl informavimo apie Rudaminos peravažą atsakė po keleto dienų.
          Tą dieną, kai buvo pradėti darbai, žemėlapis buvo atnaujintas ryte, o tekstas apie uždarytą A15 - tik popiet, gana greit po žinutės į LAKD.
          Buvo pora konkrečių klausimų dėl apylankos (iki kada bus galima pravažiuoti 106 keliu "pro Jozitą" ir dėl saiuro 176 kelio. Į tuos klausimus kaip ir neatsakė.

          Parašė LAKD
          Svetainės eismoinfo.lt žemėlapyje skelbiama informacija apie esamus, o ne planuojamus ribojimus ir paskelbus iš karto perduodama į navigacinius įrenginius, siekiant neklaidinti vairuotojų, informacija žemėlapyje apie planuojamus darbus nėra skelbiama, o darbų sąrašas atnaujinamas kartą per parą.
          Projektą „Skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos Kyviškės–Valčiūnai 18+419 km pervažoje viaduko statyba“ įgyvendina AB „LTG Infra“ (pagrindinis partneris) kartu su partneriais – VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
          Apylankos parengtos siekiant optimaliausio sprendimo ir užtikrinant visų eismo dalyvių eismą, todėl vykstant prašome vadovautis esamais apylankos ženklais

          Comment


            Savaitgalį išbandžiau Lentvario mazgą.
            Viskas būtų gerai, tačiau su nuorodomis yra nekas. Ypač trūksta nuorodų ties išsukimais iš žiedų.

            Gerai, kad Trakuose prieš važiuodams pro Lentvarį pasižiūrėjau kur reikės pasukti.
            Įnėrus žemyn į mazgą kokiams mažiau prityrusiam vairuotojui gali pasidaryti šiek tiek nejauku.
            Yra Trakai, Grigiškės, Mūrinė Vokė, ir net Dabravolė. O kur VILNIUS?

            Pirmoje (pietinėje) sankryžoje reikia sukti į kairę (kaip ir anksčiau). Kryptis Grigiškės / Mūrinė Vokė
            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            O antroje (šiaurinėje) sankryžoje viskas kitaip nei buvo.
            Reikia i sukti ne į dešinę (alkūnė), o į kairiausią posūkį. Kryptis važiuojant į kalną - Mūrinė Vokė (tačiau išsukimo nuorodų nėra ir reikia atsiminti prieš išvažiuojant.
            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Važiuojant senuoku Trakų plentu RK 4727 reikia atsiminti, kad šiaurinėje žiedinėje sankryžoje viskas yra atvirkščios kryptyrs , o pietinėje sankryžoje viskas liko kaip buvę.
            Važiuojant Trakų į Vilnių reikia abu kartus sukti į kairę, kryptis Grigiškės / Mūrinė Vokė, paskui - Mūrinė Vokė
            Važiuojant iš Vilniaus į Trakus reikia abu kartus sukti į kairę, Kryptis - Dabravolė / Trakai, paskui - Trakai

            Comment


              LRT.lt 2021.12.13
              Vievio gyventojai jaučiasi palikti likimo valiai: viaduką nugriovė, pervažą uždaro, o į namus teks važiuoti ratais
              Kelio darbai visais atvejais sukelia didesnių ar mažesnių nepatogumų vairuotojams.
              Tačiau prasidėjus Paparčių viaduko rekonstrukcijai Vievio gyventojai ėmė gūžčioti pečiais. Virš greitkelio Vilnius–Kaunas įrengtas viadukas buvo pagrindinis kelias, kuriuo Vievio gyventojai pervažiuodavo iš vienos gyvenvietės pusės į kitą. Šį viaduką išardžius, artimiausia galimybė pervažiuoti į kitą pusę – už 7,5 kilometro, per geležinkelio pervažą, tačiau gruodį ši pervaža taip pat uždaroma dėl rekonstrukcijos.

              Lapkričio mėnesį prasidėjo jo renovacija, o renovuos jį ilgai – iki 2023-iųjų birželio. Bėda gyvenantiesiems už viaduko – eismas, suprantama, juo nevyks, todėl patekti į Vievį bus sudėtingiau.

              Nuo viaduko iki Vievio centro – Šv. Onos bažnyčios – 1,5 kilometro. Viaduką nugriovus galima važiuoti per Pilypiškių kaimą, Balceriškių link, pervažiuoti geležinkelio pervažą ir palįsti po magistrale Vievio pradžioje. Čia – jei važiuotume nuo Vilniaus. Darant tokį garbės ratą, nuo viaduko iki miestelio centro – 7,5 kilometro. Nėra labai baisu. Įmanoma. Bet...

              Bet geležinkelio pervažą irgi renovuos ir tą renovaciją baigs 2023 metais. Girdėta data, taip? Uždarys viaduką, uždarys geležinkelio pervažą ir Vievy daugiau būdų kirsti autostradą neliks. Iš Vievio ir į Vievį teks važiuoti pro Elektrėnus, na, beveik – kelių šimtų metrų iki Elektrėnų pradžios pritrūks. Nuo renovuojamo viaduko iki Vievio centro kelionė nuo pusantro kilometro išsitęs iki 14 kilometrų. Nuo renovuojamos geležinkelio pervažos teks važiuoti 17 kilometrų, o dabar tėra 5 kilometrai. Jei būtų atidarytas viadukas, būtų 6 kilometrai“, – pasakojo Daiva, ironiškai pabrėždama, kad ši istorija atspindi institucijų nesikalbėjimą ir savivaldos neūkiškumą. (...)

              Paklaustas, ar atsižvelgiant į gyventojų skundus nebus įrengta laikina greitkelio pervažiavimo vieta, LAKD atstovas E. Tamariūnas tikino, kad tai būtų nesaugu, tačiau teigė, jog mąstoma apie kitas alternatyvas.
              „Informuojame, kad kelyje A1 Vilnius–Kaunas– Klaipėda Vievyje vidutinis metinis eismo intensyvumas yra 27 000 automobilių per parą. Esant tokiam intensyvumui ir leistinam greičiui yra nesaugu įrengti laikinus apsisukimus dėl padidėjusios eismo įvykių rizikos. Tačiau svarstomos dar kelios alternatyvos, susijusios su geležinkelio pervažos rekonstravimu, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – komentavo Kelių direkcijos atstovas.
              (...)

              Tiek LAKD, tiek „Lietuvos geležinkelių“ atstovai taip pat atkreipė dėmesį, kad uždarius geležinkelio pervažą gyventojams tektų važiuoti ne iki pat Elektrėnų, o iki kiek arčiau esančių Abromiškių.

              http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...aziuoti-ratais

              Comment


                Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
                Kaip tik pravažiavau šiandien (spalio 1), tikrai jau galima pravažiuoti visą atkarpą, mašinų beveik nebuvo.
                Kolkas vis dar nenuimta plyta važiuojant nuo Mokslininkų g. pusės, nors jokių trukdžių važiavimui nėra. Taip pat pasirodė gan pavojinga vieta važiuojant nuo Ukmergės g. link Mokslininkų, kur susikirtimas su Krivicko g. Nes pagal gatvių plotį lyg atrodytų, kad pagrindinė g. yra iš M. Lietuvio posūkis į kairę į Krivicko, o ženklai ten dar nebuvo sustatyti
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Jau sėkmingai išbandžiau patamsiais tiesų kelią nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių.
                Vienoje vietoje, prieš prasidedant miškui yra kelio susiaurėjimas (pirmenybė važiuojantiems nuo Visorių). Gerai, kad kolega Neriukelis įspėjo apie prastai nužymėtą sankryžą su Krivicko gatve. Važiuojant trūko apšvietimo, bet visi važiavo į tą pačią pusę, tai buvo galima pasišviesti ilgosiomis šviesomis. Kol neįrengti šaligatviai, vietiniai gyventojai turės keisti pasivaikščiojimo ir šuniukų vedžiojimo įpročius - ten tamsoje pėstiesiems nėra labai saugu. Dabar jie klaidžiojo patamsyje važiuojamąja dalimi.

                Beje, tas maršrutas greit taps populiarus ir Mykolo Lietuvio gatvė netrukus pasieks pralaidumo ribas - net sekmadienį vakare, kol apie išasfaltavimą buvo paskelbta tik šiame forume, kartu nuo Ukmergės g. šviesoforo važiavo net 4 mašinos. Nemanau, kad jie visi skaito forumą.
                Kai šiuo marsrutu pagausės eismo, turės keistis fazių trukmė Vakarinio aplinkkelio - Ukmergės - Mykolo Lietuvio gatvių sankryžoje, daugiau laiko skiriant važiavimui į Mykolo Lietuvio gatvę ir iš jos.
                Jau galima išbandyti naują maršrutą trumpinant kelią iš šiaurinės miesto dalies (Balsių, Santariškių, Jeruzalės) į vakarinę miesto dalį (Fabijoniškių šiaurę, Pašilaičius, Pilaitę) arba Molėtų ir Ukmergės plentų kryptimis.

                Dabartiniai Google maršrutai nuo Vakarinio aplinkkelio - Ukmergės - Mykolo Lietuvio gatvių sankryžos iki Santariškių žiedo


                Kol kas tiesų maršrutą reikia nusistatyti rankomis.
                Trumpesnis kelias Mykolo Lietuvio gatve yra ir greitesnis (vakare užtrunka ne 9, o apie 6 minutes), tik gali tekti pastovėti prie šviesoforų, ypač ties Ukmergės gatve.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Jau sėkmingai išbandžiau patamsiais tiesų kelią nuo Vakarinio aplinkkelio iki Santariškių. ​​
                  (...) Beje, tas maršrutas greit taps populiarus ir Mykolo Lietuvio gatvė netrukus pasieks pralaidumo ribas - net sekmadienį vakare, kol apie išasfaltavimą buvo paskelbta tik šiame forume, kartu nuo Ukmergės g. šviesoforo važiavo net 4 mašinos. Nemanau, kad jie visi skaito forumą.
                  Ka šiuo marsrutu pagausės eismo, turės keistis fazių trukmė Ukmergės - Vakarinio aplinkkelio - Mykolo Lietuvio gatvės sankryžoje, daugiau laiko skiriant važiavimui į Mykolo Lietuvio gatvę ir iš jos.
                  Parašė qms Rodyti pranešimą
                  Taip jūs teisus, šviesoforas bus perreguliuojamas pagal srautą: https://tvarkaumiesta.lt/problem/262887
                  Parašė qms Rodyti pranešimą
                  Manau turėjo labai įtakos, jog kai važiavau dar penktadienį Waze rodė M. Lietuvio gatvėje apsisukti, nes daug kas yra užsidėjęs per šią programėlę, jog vengti žvyrkelių, tačiau grižęs parašiau į Waze ir jau vakar Waze atnaujino pas save, jog šitas kelias asfaltuotas ir pastebėjau jau Waze'riai jau važiuoja šia gatve, bet vėlgi, dar viešo pranešimo nebuvo, jog darbai baigti (nes dar kosmetiniai darbai likę, kaip kelkraščiai ir pnš), tad manau kai jau bus viešas pranešimas ir šiaip visi sužinos apie šią naują atkarpą, eismas čia bus labai labai didelis.

                  ​​
                  Kuo daugiau žmonių žinos, tuo daugiau naudosis Mykolo Lietuvio gatve.
                  Bus spaudimas išjudinti normalų projektą, o ne laikiną sprendimą.

                  Comment


                    Važiuojant link Santariškių ar Balsių nuo Kauno pusės nauju maršrutu Vakarinis aplinkkelis - Mykolo Lietuvio gatvė bus kur kas paprasčiau nei sukiotis Viršuliškių ar Pašilaičių vietinėmis gatvėmis ir toliau važiuoti Laisvės pr. - Ateities g., kur yra daug šviesoforų
                    Turėtų kažkiek sumažėti eismo Ateities gatvėje.

                    Anksčiau busvo siūlomi tokie maršrutai


                    Dabar (kol kas Google tokio maršruto nesiūlo, o realus laikas trumpesnis)

                    Comment


                      Parašė munchiss Rodyti pranešimą
                      Eismo ten ryte nemažai. Ko gero dėl to kad tvarko Mokslininkų gatvę ir daugelis kas važiavo Mokslininkų gatve ir sukdavo į M. Lietuvio gatvę iš pačios Mokslininkų gatvės, dabar nusuka anksčiau per Vandenio ar Chodkevičiaus/ Šventeliškių gatves ir važiuoja M.Lietuvio g. ir suka jau iš naujai išasfaltuotos gatvės į B. Krivicko
                      Parašė qms Rodyti pranešimą
                      Nereiktu nuvertinti ir eismo iš Didžiūjų Gulbinų, Santariškių ir tpt iš kur dabar Waze (populiariausia navigacijos programėle Lietuvoje) jau rodo pasiekti Vakarinį aplinkelį ir grižti iš jo būtent per M. Lietuvio gatvę, nes tai yra greičiausias maršrutas.

                      Iš patirties žinau, kad kažkur gerą pusmetį po asfaltavimo darbų užtrunka kol eismas pilnai išauga, kol visi sužino ar atranda tą kelią. O kur dar kiti niuansai, kaip kad pvz Waze atnaujino atkarpą ir rodo ją kaip greičiausią per M. Lietuvio , o tarkim dar labai populiari programėle google maps rodo vengti M. Lietuvio gatvės, nes dar neužfiksavo, jog ten yra asfaltas ir ten greičiausias maršrutas.
                      Aš kelis kartus išbandžiau tą gatvę važiuodamas į Vakarinį aplinkkelį ir atgal.

                      Nustebino, kokie dideli kamščiai yra Moksininkų gatvėje - ne tik ryte, bet ir vakare. Nors važiuodavau prieš pagrindinį srautą, buvo daug mašinų ir mano kryptimi. vakare gal būtų greičiu važiuoti Laisvės pr,.ir Ateities gatve .
                      Važiuojant pačia M.Lietuvio gatve didelių staigmenų nėra, tik gali pasitaikyti pirmą kartą ten važiuojantis ar paskutinę minutę jungiantis posukius.
                      Dar yra vienas susiaurintas ruožas prieš mišką (už- Vandenio - K.Bradūno gavių sankryžos), kur pakeista pirmenybė - dabar pirmenybė važiuonatiems nuo Ukmergįės gatvės. Vakar vos spėjau sustabdyti, kai iš priešingos pusės atlėkė piletis nepaisydamas jookių pirmenybės ženklų.
                      Kad sankryžose nepažymėta pirmenybė ir reikia įvertinti suituaciją jau buvo rašyta. Sustoti ir apsidairyti ten visada būtina.

                      Comment


                        Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?
                          Dabar nuo Akademijos iki S8 tilto per Vyslą Google rodo 396 km, 4 val 40 min. Kai ištisai bus greitkelis, galima bus važiuoti kokių 98 km/h vidutiniu greičiu (taip Google dabar vertina S8 tarp Balstogės ir Varšuvos vidurkį), tai yra apie 4:02 min. Jei imant 118 km/h vidurkį (tiek borto kompiuteris man tipiškai rodo drožiant autobanais), išeina 3:35.

                          Iš Vilniaus galima bus prie to pridėti valandą A1 iki Kauno, arba pro Lazdijus link Suvalkų pro Seinus 208 km, apie 2:50, o tada apie 275 km greitkelio iki S8 tilto, 2:48, viso apie 5:40. Dabar Google rodo per Kauną 502 km, 5:56, per Lazdijus, Lomžą ir Zambrówą 466 km, 5:47. Tai ką aš žinau, optimistiškai kauniečiams turėtų susitaupyt valanda, vilniečiams, matyt, apie 50 minučių.
                          Paskutinis taisė alga; 2022.10.28, 20:22.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?
                            Geras klausimas.
                            Lenkijos pusėje per keletą kartų ženkliai sutrumpės važiavimo laikas. Ten jau 2024 m.bus visas kelias (tik Lomžos aplinkelis laikinai bus vienos juostos).
                            Jei dabar nuo LT-PL sienos iki Ostrów Mazowiecka (kur prasideda greitkelis S8) atstumas yra apie 200 km, nuvažiuoti užtrunka apie 3- 3,5 valandas. Kai bus nutiestas greitkelis, tai juo sienos iki Ostrów Mazowiecka užtruks nepilnas porą valandų. Dar 100 km ir valandą vaziavimo iki Varšuvos.
                            Lietuvos pusėje pasijaus važiuojantiems iš Kauno. 40 km nuo Marijampolės iki sienos važiuojant paskui fūras užima pusvalandį, važiuojant 120 km/h užims 20 minučių.
                            Nuo Kauno iki Varšuvos kelionė užims apie 3,5 - 4,5 valandas.

                            Važiuojant iš Vilniaus iki Lenkijos sienos kažkokių revoliucinių pokyčių nebus. Važiuojant "greituoju" (t.y. ilguoju) keliu per IX fortą viskas priklausys nuo autostrados A1 degradacijos lygio, greičio ribojimo pačiose giliausiose provėžose, kelio remontų ir eismo intensyvumo.
                            Maršrutas per Alytų darysis vis nepatraukelsnis (nebent bus greičiau važiuoti KK220, kai suremontuos bjauriaisią ruožąties Onuškiu).
                            Turbūt liks kaip ir anksčiau iš Vilniaus važiuoti iki sienos ties Kalvarija bus per Prienus - Marijampolę.
                            Dabar važiavimas nuo Vilniaus iki sienos užima apie 2 val.15 min - 2 val.30 min..
                            Dėl A5 nutiesimo Lietuvos pusėje važiuojant iš Vilniaus bus pagreitėjimas tik apie 10-15 minučių, kurį "suvalgys lėtesnis važiavimas kitose atkarpose dėl prastėjancių kelių ir dėl naujų greičio ribojimų.
                            Gal kažkada tą pagreitins KK 139 rekonstrukcija.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Dabar nuo Akademijos iki S8 tilto per Vyslą Google rodo 396 km, 4 val 40 min. Kai ištisai bus greitkelis, galima bus važiuoti kokių 98 km/h vidutiniu greičiu (taip Google dabar vertina S8 tarp Balstogės ir Varšuvos vidurkį), tai yra apie 4:02 min. Jei imant 118 km/h vidurkį (tiek borto kompiuteris man tipiškai rodo drožiant autobanais), išeina 3:35.

                              Iš Vilniaus galima bus prie to pridėti valandą A1 iki Kauno, arba pro Lazdijus link Suvalkų pro Seinus 208 km, apie 2:50, o tada apie 275 km greitkelio iki S8 tilto, 2:48, viso apie 5:40. Dabar Google rodo per Kauną 502 km, 5:56, per Lazdijus, Lomžą ir Zambrówą 466 km, 5:47. Tai ką aš žinau, optimistiškai kauniečiams turėtų susitaupyt valanda, vilniečiams, matyt, apie 50 minučių.
                              Patgal mano skaičiavimus (turiu gana tikslius važiavimo laikus) važiuojant iš Kauno susitaupys 1 valanda ir 10-15 minučių, važiuojant iš Vilniaus - apie valandą.

                              P.S. Apie kelionės marsrutų planavimą ir važiavimo trukmę gerai diskutuoti šioje temoje

                              Comment


                                Dekui. Valanda tikrai pasijaus

                                Comment


                                  Daug labiau nei laikas pasijaus, kad nebereiks važiuot tamsoj per miškelius su stirnom ir bilekur lenkiančiais kamikadzėm. Ir gadintis nervus pastrigus už fūrų kolonos.

                                  Comment


                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Ar yra kas paskaiciaves, kiek kelione i Varsuva sutrumpes laiko atzvilgiu uzbaigus darbus tiek Lietuvos tiek Lenkijos pusej?
                                    Pačiu laiku pajudintas ši klausimas - porą metų, kol pas mus prasidės A5 tiesimas (bus apsunkinamas eismas vis naujuose ruožuose) , o pas lenkus eis į pabaigą S61 tiesimas (jau gal šiemet bus atidaromi nauji ruožai), situacija važiuojant "Via Baltica" keisis kas kelis mėnesius ar net savaites.

                                    Fiksuojame dabartinę padėtį - bus įdomu palyginti netolimoje ateityje, kaip viskas pasikeitė.
                                    Aš nagtrinėju dabartinę situaciją važiuojant iš Vilniaus į Lenkiją (Varšuvą). Važiuojant iš Kauno viskas yra kur kas tiesus ir aišku, bet ir ta kryptimi gali atsirasti niuansų, kol vyks autostrados A5 tiesimas

                                    Važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą yra du pagrindiniai keliai (nurodžiau iki Ostrów Mazowiecka, nes toliau iki Varšuvos yra jau 100 km greitkelio S8):
                                    Greitasis: Lietuvoje A1 ir A5 per Kauną - LT/PL Kalvarija , Lenkijoje DK8, S61, DK16, DK65, S61 DK 61, S61, DW677 Suvalkus, Elką, Lomžą .
                                    Trumpasis - Lietuvoje A4 - LT/PL Lazdijai , Lenkijoje DK16DK 61 ir S61 per Augustavą, Grajevo, Lomžą .
                                    Ilgojo maršruto DK8-S8 per Balstogę lengvosioms mašinoms niekas nebesiūlo, dauguma mašinų važiuoja per Lomžą; bet kartais ir šis maršrutas turi pliusų - mažaiu kelių remontų, anksčiau buvo santykinai daugiau greitkelio.


                                    Skirtumas tarp "greitojo" ir "trumpojo" maršrutų:
                                    Greitasis 414 km / 5:03
                                    Trumpasis 368 km / 4:55
                                    Laikas skirias 8 minutėmis "greitojo" maršruto nenaudai net 8 minutes (t.y., daugiau nei paklaida)
                                    Atstumas skiriasi net 46 kilometrais (+12,5%)
                                    Degalų sąnaudos - .... Minant autostrada nuo 120 km/h smarkiai didiėja degalų sąnaudos. Santykinės sąnaudos autostrada skirsis apie 20-25 procentus, per visą atstumą santykinės degalų sąnaudos bus didiesnės apie +15%. Galima skaičiuoti, kad absoliučios sąnaudos nbus didesnės net 25-30 procentų. (1,125*1,15=1,294)

                                    Aišku, jei išvažiuosi iš Vilnaius ilgojo savaitgalio penktadienį ir bandysi važiuoti per A4 /A16, tai gali tekti 15 km atstumą nuo "Lukoilo" / Viados iki Trakų važiuoti 1-1½ valandos ir tuomet važiavimas autostrada atrodys kitaip.
                                    Paskutinis taisė Romas; 2023.02.11, 08:16. Priežastis: 1,294

                                    Comment


                                      Kai lenkai pernai nutiesė greitkelį S61 nuo Suvalkų iki Elko ir ypač kai rugsęjį nutiesė atkarpą nuo Elko iki Ščučyno, padidiėjo maršruto per Suvalkus patrauklumas
                                      Važiuojant iki Suvalkų yra iš esmės du tie patys variantai (žemėlapyje - pietiinis Suvalkų mazgas S61/ DW655 Suwałki Południe
                                      Greitasis- Lietuvoje A1 ir A5 per Kauną - LT/PL Kalvarija, Lenkijoje DK8 - S61.
                                      Trumpasis - Lietuvoje A4 - LT/PL Lazdijai , Lenkijoje DK16 - DK 61 ir S61 per Augustavą, Grajeva, Lomžą.

                                      Greitasis maršrutas 234 km, trukmė 2:40
                                      Trumpasis maršrutas: 210 km Trumkė 2:57
                                      Greitasis maršrutas aplink Kauną yra 24 km ilgesnis, bet juo važiuoti užtrunka 17 minučių trumpiau
                                      Paskutinis taisė Romas; 2022.10.29, 10:50.

                                      Comment


                                        Kai nėra normalaus tiesaus kelio nuo Vilniaus link Lenkijos sienos Lazdijuos, atsiranda daugybė variacijų
                                        Anksčiau buvo apie tai diskutuota, todėl todėl nesikartosius, tik nukreipsiu. Kam bus įdomu susiras kokie yra atskirų maršrutų pliusai ir minusiai

                                        2019 metais atsirado naujas maršrutas keliu RK4704-RK4705 per Paluknį- Rūdiškes. Šios temos 7 puslapyje diskutuota apie variacijas, kaip važiuoti iki Alytaus:


                                        Pernai atsirado naujas "optimaliausias maršrutas" Merkinę - Seirijus važiuojant išasfaltuotu RK 2158 ir pusiau šunkeliu KK180. Šios temos
                                        12 -13 puslapiuose buvo diskutuota apie variacijas, kaip važiuoti link sienos Lazdijuose, iki Alytaus ar iki Trakų (deja, tenka net apie tai diskutuoti, nes pagrindinis kelias A16 vis labiau kemšasi)


                                        P.S. Ši tema labiau yra apie maršrutus Lietuvos keliais,
                                        Čia labiau kalbama, kuriuo maršrutu per Lietuvą važiuoti iki Lenkijos sienos. pačią Lenkiją paliekant kitoms temoms

                                        Maršrutų po Lenkiją niuansai - temoje: [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
                                        Via Baltica tiesimas Lenkijoje - temoje : [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
                                        Nuorodos į temą apie A5 nuo Kauno iki Lenkijos sienos neverrta dėti - kol vyks statybos nuo Puskelnių (Marijampolės) iki sienos, ta tema bus ir tai lengvai surandama.

                                        Comment


                                          Maršrutas link Lenkijos sienos link per Lazdijus jau buvo aptartas.
                                          Nutiesus A5 maršrutas per Marijampolę taps patrauklesnis

                                          Šiemet į Marijampolę ir pro ją važiavau įvairiais kelis kartus

                                          Važiuojant iš Vilnaius į pačią Marijampolę yra du lygiaverčiai maršrutai - A16 ir A1-A5

                                          Trumpasis A16 per Prienus: 137 km 2:02
                                          Greitasis A1-A5 per Kauną (IX fortą) 161 km 1:57
                                          Skirtumas - 24 km (+17,5 km) 5 minutės, bet skubant autostradoje galima paspausti labiau, nesibaiminat kad nebus kaip aplenkti

                                          Bjauriausia A16 atkarpa yra iki Trakų, o jei pasitaiko kokia lėta mašina ar daugiau eismo - iki Aukštadvario (ypač savaitgaliais).
                                          Galima tas vietas aplenkti per Rykantus RK4772 - Užutrakį - KK107 -Trakus - RK 4709- Semeliškes - KK221 - Aukštadvarį
                                          Google kartais siūlo važiuoti per Antakalnį - KK129 Jiezną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X