Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Beje, čia apie 2019 metus atsirado viena alternatyva: prieš Seirijus sukti link Leipalingio 180 keliu, tada sukti į kairę į nesenai asfaltuotą RK2518 Barzdžiūnų kryptimi, pažiūrėt gražių Dzūkijos sodybų, o tada 133 ir A4 keliais pro Merkinę į Vilnių.
    Kelionės laikas ir atstumas toks pats, kaip pro Alytų, o keliai malonesni, nei tas 132 tarp Seirijų ir Alytaus.
    Būtent! Esu važiavęs Rugsėjį, waze aplikacija pro ten ir rodo šiaip.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.05, 10:40. Priežastis: Pridėta citata
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Jei ekvivalentus tiek atstumo, tiek laiko prasme, kodėl neverta kartoti?
      Maršruto per Seirijus - RK 2518 - Merkinę didžiausias trūkumas yra siaura ir prasta KK 180 atkarpa.

      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Buvo du lygiaverčiai variantai: pro Aukštadvarį arba pro Valkininkus. (...) Dabar (prieš kokius 15 metų) atsirado dar 220 maršrutas
      Dėl Trakų aplinkkelio nebuvimo greitesnis yra A4 - KK 128 variantas per Valkininkus - Daugus. Tačiau šią vasarą tą maršrutą sugadino kelio remontas prie Ulonų g. šviesoforo.

      Visų maršrutų į Alytų trūkumas yra tai, kad reikia važiuoti Vilniaus Galvės gatve, kuri ilgaisiais savaitgaliais ar net šiaip saulėtais šeštadieniais yra tragedija, ypač ties Lukoilo sankryža.
      Tada geriau važiuoti A1 iki Rykantų ir toliau RK 4722 link Trakų.
      Nors šiek tiek toliau, bet kartais gali būti greičiau nuo Trakų iki Aukštadvario gali būti greičiau važiuoti per Semeliškes RK 4709 - KK 222.
      Kai smarkiai sninga ar va kai greitis yra svarbiausias prioritetas geriau važiuoti A1 iki Antakalnio ir toliau KK 129 per Jiezną.
      ​​​​​​
      Dar yra smulkių tarpinių maršruto Vilnius - Alytus variantų, kurie turi labiau turistinę ar paįvairinimo reikšmę:
      Vilnius - A4 - Paluknys - 4704 - 4705 - Rūdiškės - KK 220 - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus
      Nuo Onuškio yra ilgesnis variantas RK 4706 per Butrimonis iki Punios kryžkelės su KK 129 ar kertant kampą RK 1133 nuo Butrimonių per Raižius.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Maršruto per Seirijus - RK 2518 - Merkinę didžiausias trūkumas yra siaura ir prasta KK 180 atkarpa.



        Dėl Trakų aplinkkelio nebuvimo greitesnis yra A4 - KK 128 variantas per Valkininkus - Daugus. Tačiau šią vasarą tą maršrutą sugadino kelio remontas prie Ulonų g. šviesoforo.

        Visų maršrutų į Alytų trūkumas yra tai, kad reikia važiuoti Vilniaus Galvės gatve, kuri ilgaisiais savaitgaliais ar net šiaip saulėtais šeštadieniais yra tragedija, ypač ties Lukoilo sankryža.
        Tada geriau važiuoti A1 iki Rykantų ir toliau RK 4722 link Trakų.
        Nors šiek tiek toliau, bet kartais gali būti greičiau nuo Trakų iki Aukštadvario gali būti greičiau važiuoti per Semeliškes RK 4709 - KK 222.
        Kai smarkiai sninga ar va kai greitis yra svarbiausias prioritetas geriau važiuoti A1 iki Antakalnio ir toliau KK 129 per Jiezną.
        ​​​​​​
        Dar yra smulkių tarpinių maršruto Vilnius - Alytus variantų, kurie turi labiau turistinę ar paįvairinimo reikšmę:
        Vilnius - A4 - Paluknys - 4704 - 4705 - Rūdiškės - KK 220 - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus
        Nuo Onuškio yra ilgesnis variantas RK 4706 per Butrimonis iki Punios kryžkelės su KK 129 ar kertant kampą RK 1133 nuo Butrimonių per Raižius.
        Kai didelis srautas, aš dažnai važiuoju pro Baltąją Vokę. Ten esant normaliam srautui keliomis minutėmis ilgesnis maršrutas, bet esant dideliam srautui - ten važiuoji beveik tuščiu keliu ir dažniausiai greičiau (plius išvengi dviejų vidutinio greičio matuoklių ). Tik su šiuo maršrutu yra viena didelė blogybė - kelio atkarpa tarp Baltosios Vokės ir A4. Ji tokio siaurumo, kad prasilenkiant reikia užvažiuoti ant kelkraščio. Jau du akmenis į priekinį stiklą taip gavau. Tikriausiai todėl ten srauto ir nėra

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Visų maršrutų į Alytų trūkumas yra tai, kad reikia važiuoti Vilniaus Galvės gatve, kuri ilgaisiais savaitgaliais ar net šiaip saulėtais šeštadieniais yra tragedija, ypač ties Lukoilo sankryža.
          Tada geriau važiuoti A1 iki Rykantų ir toliau RK 4722 link Trakų.
          Situacija greit pasikeis: Lentvario tunelis atsidarys už kelių savaičių, be to, Veisiejų g. (RK4707) yra VMS asfaltavimo planuose dar šį rudenį. Bijau, kad man tai ne į gerą, nes dažnai vakarais dviračiu minu Lentvario gatve, o dabar ten persikels dalis to Galvės g. kamščio.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Veisiejų g. (RK4707) yra VMS asfaltavimo planuose dar šį rudenį. Bijau, kad man tai ne į gerą, nes dažnai vakarais dviračiu minu Lentvario gatve, o dabar ten persikels dalis to Galvės g. kamščio.
            Prastas sprendimas be Trakų plento Lentvario sankryžos rekonstrukcijos. Nenoriu būti blogu pranašu, bet juodo taško atsiradimas paspartins rekonstrukciją.

            Comment


              Vilnius-Alytus
              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
              Kai didelis srautas, aš dažnai važiuoju pro Baltąją Vokę. Ten esant normaliam srautui keliomis minutėmis ilgesnis maršrutas, bet esant dideliam srautui - ten važiuoji beveik tuščiu keliu ir dažniausiai greičiau (plius išvengi dviejų vidutinio greičio matuoklių ).
              Greitieji maršrutai Vilnius - Alytus.
              Alytuje pažymėta Pulko -Ulonų -Santaikos g. sankryža (aktuali važiuojant iš Vilniaus į Lenkiją).
              Į tą vietą greičiau yra važiuoti A4- KK128 per Valkininkus.

              Žemėlapis iš www.mapy.cz

              Parašė alga Rodyti pranešimą
              Buvo du lygiaverčiai variantai: pro Aukštadvarį arba pro Valkininkus
              Važiuojant į patį Alytaus miestą greitesni variantai A1 - KK129 per Kruonį-Jiezną ar per A16- KK 129 per Aukštadvarį

              Papildomai pavaizduoti "kampų nukritimai" žemesnės kategorijos keliais.
              Pvz. Vilnius - Aukštadvaris greičiau važiuojama per Rykantus - Trakų viršų - Semeliškes, nei važiuojant pagrindiniu keliu A16, t.y. stovint kamščiuose prie Lukoilo Galvės gatvėje, gatvėje velkantis kolonoje iki Trakų (ženklas "70", greitis 55-60 km / h), ir bandant aplenkti už Trakų lėtaeigius.

              Trumpieji maršrutai Vilnius - Alytus.
              Trumpesni variantai nėra patys greičiausi.
              Važiuojant vien krašto keliais trumpaiausias variantas yra kelias KK 220 Trakai - Onuškis - Pivašiūnai - Alytus. Dar kokiu kilometru galma sutrumpinti važiuojant A4 nuo Paluknio į Rūdiškes 4704 ir 4705 keliais


              Žemėlapis iš www.mapy.cz

              Kadangi čekiškame mapy.cz žemėlapyje nėra pasirinkimo "vengti žvyrkelių" (čekai užmiršo kas tai yra), tai kiti variantai rodo trumpesnius variantus kertant kampus žvyrkeliais RK 3305 Stakliškės - Butrimonys ar RK 4704 Žėronys - Valkininkų stotis.
              Tačiau čekiško mapy.cz privalumas yra labai aiški spalvų paletė ir gerai sužymėtos kelių dangos (asfaltas ir žvyrkeliai).

              Tai kad yra begalė važiavimo iš Vilniaus į Alytų variantų, tiesiog rodo tai, kad nėra normalaus kelio į Alytų ir Lenkiją.
              Deja, ambicijų nutiesti vieną normalų kelią į Alytų ir suteikti jam magistralinio kelio numerį nėra net Susisiekimo ministerijos vizijose

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Situacija greit pasikeis: Lentvario tunelis atsidarys už kelių savaičių, be to, Veisiejų g. (RK4707) yra VMS asfaltavimo planuose dar šį rudenį. Bijau, kad man tai ne į gerą, nes dažnai vakarais dviračiu minu Lentvario gatve, o dabar ten persikels dalis to Galvės g. kamščio.
                Nustebino, kad važiuojant iš Vilniaus į Trakus galima važiuoti nuo Grigiškių į Lentvarį RK 4707 keliu RK Grigiškės -Lentvaris - Dabravolė. Tokio varianto niekad nebandžiau Trakų kryptimi - dėl sukiojimosi aplink Grigiškes. Važiuojant į Trakus geriau važiuoti A1 ir sukti Rykantuose į 4722 kelią.
                Kelias 4707 per Grigiškes būtų variantas grįžtant iš Trakų, bet vakarais paprastai būna mažiau intensyvus eismas ir nėra poreikio ieškoti aplinkinių kelių.

                Turbūt verta pasidalinti patirtimis, kaip geriau važiuoti įvairiu paros ar savaitės laiku iš Vilniaus į Trakus. Kažkada, apie 1975 metus nutiesus naują kelią tokių klausimų niekam nekilo. Tačiau dabar išvažiavimas A4/A16 iš Vilniaus į Trakus yra didžiausia šio miesto infrastruktūros gėda ir tenka ieškoti kitų kelių.

                Kada nors gal vyks ne tik Galvės gatvės pervardinimas , o ir rekonstrukciją į normalų 2 x 2 kelią. Kol tai truks, teks išbandyti įvairias alternatyvas.

                Greitieji maršrutai Vilnius -Trakai


                Trumpieji maršrutai Vilnius -Trakai

                Žemėlapiai iš www.mapy.cz

                Comment


                  Kažkodėl neįdėta apylankų schema

                  LAKD 2021.11.05
                  Eismo pokyčiai dėl Vievio Paparčių viaduko rekonstrukcijos
                  VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (toliau – magistralinis kelias A1) 39,110 kilometru (Vievyje, Elektrėnų savivaldybėje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 8 d. iki 2023 m. birželio 18 d, eismas Paparčių viaduku krašto kelyje Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris bus draudžiamas ir nukreipiamas apylankomis.

                  Vykdant esamo viaduko Vievyje demontavimo darbus, magistralinio kelio A1 kryptimis Kaunas–Vilnius arba Vilnius–Kaunas transporto priemonių eismui bus taikomi tik laikini trumpalaikiai apribojimai.

                  Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojai ir kt. eismo dalyviai, kurie iki šiol naudojosi Paparčių viaduku, demontavus esamą viaduką ir tęsiant naujojo viaduko statybos darbus, bus nukreipiami apylankomis. Kviečiame vadovautis informacija, esančia vietoje įrengtuose informaciniuose stenduose apie eismo ribojimus ir maršrutų pasikeitimus, ir kelio ženklais.

                  Kaip jau neseniai skelbta, vadinamojo Paparčių viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, kuriuo šiuo metu ribojama sunkiasvorio transporto priemonių masė.

                  https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/eis...ekonstrukcijos

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Kelias 4707 per Grigiškes būtų variantas grįžtant iš Trakų, bet vakarais paprastai būna mažiau intensyvus eismas ir nėra poreikio ieškoti aplinkinių kelių.
                    Iš Kariotiškių galima važiuoti į A1 per Moluvėnų mazgą. Paprasčiau nei sukinėtis per Grigiškes.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Iš Kariotiškių galima važiuoti į A1 per Moluvėnų mazgą. Paprasčiau nei sukinėtis per Grigiškes.
                      Kokia kelio danga tarp Moluvėnų ir Kariotiškių.
                      Kariotiškėse mačiau, kad Kauno gatvėje link to mazgo pradžioje yra asfaltas, bet pats nesu bandęs,

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Kokia kelio danga tarp Moluvėnų ir Kariotiškių.
                        Kariotiškėse mačiau, kad Kauno gatvėje link to mazgo pradžioje yra asfaltas, bet pats nesu bandęs,
                        Paskutinį kartą važiavau prieš kelis metus. Viskas asfaltas, bet atkarpa laukuose remonto nematė labai ilgai. Per Grigiškių užtvankos remontą ten gan daug eismo buvo. Kita vertus prasta atkarpa trumpa, gal kilometras.

                        Comment


                          Naujas asfaltas yra Grigiškių g.,, o toliau Transporto g. ten tokios duobės, kad be visureigio nelabai pravažiuosi. Per paskutinį karantininį uždarymą ją suniokojo galutinai. Todėl, kol jos nesutvarkys, geriau nesiūlyti.

                          Comment


                            Šioks toks chaosas su informavimu apie Vievio (Paparčių) viaduko demontavimą ir apylankas.
                            Iki šiol nėra paviešintos apylankų schemos

                            Elektrenai.lt 2021.11.11
                            Žmonės klausia, kodėl Vievio viadukas remontuojamas ir eismas užkirstas iš anksto neįspėjus gyventojų, kodėl apylankos sudėliotos nepatogiai, kodėl viadukas ir geležinkelio pervaža tvarkomi vienu metu sukeliant papildomų apvažiavimo problemų?

                            Žmonių keliami klausimai yra labai svarbūs, nes dėl remonto darbų žmonių ir tarnybų judėjimui šiuo metu kyla daug problemų: ilgėja kelionės laikas, atstumas, išlaidos ir kt., tai savaime kelia ir emocinę įtampą, be to, tai kelia ir saugumo riziką dėl spec. tarnybų galimo vėlavimo į svarbius įvykius. Šios problemos suprantamos, tačiau, nors ir laikinos, pernelyg ištęstos laiko atžvilgiu. Kadangi abu objektai yra ne savivaldybės, o valstybės, savivaldybės įtaka darbų planavimui, pradžiai, eigai, pabaigai ir visuomenės informavimui yra minimali. (...)

                            VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) yra viaduko Vievyje valdytoja. Kadangi viaduko būklė pavojingai bloga, jį būtina remontuoti.
                            2019 metais LAKD projektą pristatė visuomenei. 2020-12-02 LAKD gavo statybą leidžiantį dokumentą.
                            2021 m. lapkričio 3 d. Vievio viaduko rekonstrukcijos darbus vykdantis rangovas TS UAB „Tilsta“ Elektrėnų savivaldybės administracijai pateikė informaciją apie pradedamus Kelių direkcijos magistralinio kelio A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 39,110 km esančios skirtingų lygių sankryžos (Paparčių viaduko, žinomo, kaip Vievio viadukas) ir aplinkinių kelių rekonstravimo darbus ir apylankų schemas. Šią informaciją ir schemas Elektrėnų savivaldybės administracija nedelsdama išplatino vietinėje spaudoje, savivaldybės svetainėje ir ,,Facebook“ paskyroje.
                            Nei darbų pradžia, nei darbų trukmė, nei apylankų schemos su Elektrėnų savivaldybės administracija nebuvo derintos, nes objektas remontuojamas ir apylankų eismas organizuojamas ne savivaldybės, o valstybinės reikšmės keliuose.
                            Susidariusią situaciją aptarėme pasitarimuose su Elektrėnų savivaldybės vadovais, skyrių vedėjais, seniūnais, spec. tarnybų, LAKD ir rangovų atstovais. Su LAKD atstovais apsikeitėme pretenzijomis (savivaldybės administracijai papriekaištauta, kad per skubiai sušaukė šį pasitarimą (nepakako laiko pasiruošti), o savivaldybės administracija priekaištavo, kad apie darbų pradžią netinkamai ir ne laiku informavo gyventojus ir savivaldybę).
                            Sutarėme, kad ateityje apie svarbius dalykus vieni kitus informuosime laiku. Į klausimus dėl alternatyvių vietų apylankoms įrengimo LAKD atstovas atsakė, kad esamos apylankos yra optimalios ir reikia tenkintis tuo, kad jos yra sąlyginai trumpos (tik keletą kilometrų, o kitais atvejais Lietuvoje apylankos tęsiasi 20–30 km). (...)
                            Savivaldybei akivaizdu, kad stinga abiejų projektų, kaip visumos, koordinavimo. Suprantama, kad tokia informacija ir visa situacija negali tenkinti žmonių, ji netenkina ir pačios savivaldybės, todėl Elektrėnų savivaldybės administracijos atstovai 2021.11.11 11:00 val. nuotoliniu būdu susitiko su Susisiekimo ministerijos ir LAKD atstovais. Elektrėnų savivaldybės atstovai pasitarimo metu išsakė visas šias vietos bendruomenę užklupusias problemas.

                            https://www.elektrenai.lt/go.php/lit...r-aplinkkeliai

                            Comment


                              Pavyko surasti Vievio (Paparčių) viaduko apylankų schemą.

                              LAKD 2021.11.05
                              VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (toliau – magistralinis kelias A1) 39,110 kilometru (Vievyje, Elektrėnų savivaldybėje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 8 d. iki 2023 m. birželio 18 d, eismas vadinamuoju Paparčių viaduku krašto kelyje Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris bus draudžiamas ir nukreipiamas apylankomis.



                              https://eismoinfo.lt/#!/ (nėra tiesioginės nuorodos).
                              Schemos gana sudėtingos, nėra apylankų trasų žemėlapyje.
                              Labai gaila, kad mažosiose krypčių nuordose yra rašoma tik "apylanka", o ne (geltoname fone) konkrečios vietovės - Vilnius, Kaunas, Semeilškės - Aukštadvaris (KK 221) ar Kazokiškės - Paparčiai (RK 4717)

                              Kokios bus A1 apylankos, kai šeštadienį bus ardomas Vievio (Paparčių) viadukas ir bus uždarytas kelias A1 Vilnius - Kaunas, kol kas nėra nurodoma.

                              Comment


                                Pagaliau paskelbta apie apylanką, kai dėl viaduko demontavimo naktį iš šeštadionio į sekmadienį bus uždaryta autostrada

                                LAKD 2021.11.12
                                Įspėjimas šeštadienio naktį vyksiantiems į Vilnių arba Kauną: ties Vieviu uždaromas eismas greitkeliu A1
                                VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km (Vievyje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, 2021 lapkričio 13 d. (šeštadienį) nuo 22.00 val. iki 2021 lapkričio 14 d. (sekmadienį) 6.30 val. dėl vykdomų Paparčių viaduko demontavimo darbų, bus visiškai uždaromas eismas magistraliniame kelyje A1, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

                                Minėtu laikotarpiu magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius kryptimis vykstančių transporto priemonių eismas bus nukreipiamas 2 km apylanka t. y. lygiagrečiai magistraliniam keliui A1 esančiu valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 4728 Vievis–Žebertonys–Elektrėnai per Žebertonis.

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-greitkeliu-a1
                                https://m.delfi.lt/auto/patarimai/ar...hp?id=88655119

                                Comment


                                  Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
                                  LAKD proto bokštai turbūt labiau rūpinasi pirtimi ir alaus išgėrimu penktadienį, nei tuo, kad kažkas sugaiš neplanuotai ir kažkur pavėluos.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
                                    LAKD gerai įsisavino taisyklę - jei nori paskelbti naujieną, kad jos niekas nepastebėtų, ją paviešink penktadienį, o dar geriau - penktadienį popiet.
                                    Ankstesnė LAKD žinutė dėl nuo pirmadienio uždaromų šalutinių kelių KK 221 į Semeliskes ir RK 4717 į Paparčius irgi buvo paskelbta penktadienį. Jie nesiteikė informuoti net Elektrėnų savivaldybės - kodėl turėtų informuoti dar kažkokios vairuotojus.
                                    Prieš kur nors važiuodamas privalai perskaityti visą eismoinfo.lt (kaip ir vieno mero feisbuką) - - kam dar čia atskirai pranešinėti.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
                                      LAKD proto bokštai turbūt labiau rūpinasi pirtimi ir alaus išgėrimu penktadienį, nei tuo, kad kažkas sugaiš neplanuotai ir kažkur pavėluos.
                                      Taip, pranešta ganėtinai vėlai, ber paskaičiavus tai tik 2 km apylanka ir darbai vyksta nakties metu tad kamščių neturėtų būti. Apylanką įveikus vidutiniu 30 kmh greičiu kelionės laikas lyginant su važiavimu 100 kmh greitkeliu pailgės mažiau nei 3 minutėm, kas nėra labai reikšminga.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                        Taip, pranešta ganėtinai vėlai, ber paskaičiavus tai tik 2 km apylanka ir darbai vyksta nakties metu tad kamščių neturėtų būti. Apylanką įveikus vidutiniu 30 kmh greičiu kelionės laikas lyginant su važiavimu 100 kmh greitkeliu pailgės mažiau nei 3 minutėm, kas nėra labai reikšminga.
                                        Kad apylanka bus 3 min vėlavimu tai čia netgi mažesnė blogybė. LAKD siaubingai nemoka ženklinti krypčių Nenustebčiau, jei sudės mikroskopinius "Apylanka" ženklus ir tavo bėdos

                                        Gali būti daugiau problemų dėl prasto ženklinimo nei pačio fakto, kad reikės važiuoti apylanka.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          LAKD siaubingai nemoka ženklinti krypčių Nenustebčiau, jei sudės mikroskopinius "Apylanka" ženklus ir tavo bėdos
                                          Gali būti daugiau problemų dėl prasto ženklinimo nei pačio fakto, kad reikės važiuoti apylanka.
                                          Šiandien buvau vietoje
                                          Pirmas įspūdis buvo neblogas, bet kai kuriose virtos tos mažosios rodyklytės APYLANKA atrodo dviprasmiškai.

                                          Vaizdas nuo kelio RK 4717 Kazokiškės - Vievis


                                          Sankryža su keliu RK 4728 Vievis - Žebertonys - Elektrėnai
                                          Arčiau demontuojamo viaduko. Žodis "apylanka", suprask, veda į KK221 link Semeliškių
                                          Pagal Lietuvos kelininkų "ženklinimą" visi turi atsiminti, kas buvo pirmame ženkle, nesvarbu, kad teks daug kartų sukiotis.


                                          Apačioje nusukta rodyklė į Kauną - ji bus reikalinga, kai šiąnakt bus užždaryatAutostrada A1 po Vievio (Paparčių) viaduku


                                          Ta pati sankryža atvažiuojant nuo Kauno
                                          Turbūt labiausiai nevykęs ženklinimas. Negi sunku buvo užrašyti KAUNAS (rodyklė tiesiai)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X