Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ⛔Nuo š. m. kovo 14 dienos 20 val. iki rugsėjo 15 d. bus uždaryta Lentvario geležinkelio pervaža!

    ⛔Bus nutraukiamas automobilių eismas Vokės g. (nuo Kęstučio g. iki žiedo), Geležinkelio g. (nuo Pakalnės g. iki žiedo), Fabriko g. (nuo Sodų g. iki žiedo). Pėstieji geležinkelį pereiti galės esamu pėsčiųjų tuneliu ties traukinių stotimi.

    ▶️Dzūkų gatvėje įrengta nauja stovėjimo aikštelė, kurioje gyventojai galės palikti automobilius ir pereiti per požeminę perėją prie geležinkelio stoties. Kitoje pusėje, norint kirsti geležinkelį, transporto priemones gyventojai galės palikti prie prekybos centro „Maxima“.

    ▶️Autobusų sustojimo stotelė yra numatyta Vilniaus g. ir naujai įrengta Dzūkų g. Naujai įrengtoje Dzūkų g. autobusų stotelėje Vilniaus miesto autobusai sustos, važiuodami Klevų al. ir Vilniaus g. kryptimis.

    ▶️Taip pat informuojame, jeigu judėjimo tarp savivaldybių ribojimai nuo kovo 16 dienos Lietuvoje nebus atšaukti, Lentvario seniūnijos gyventojai, kurie pasirinks Lentvario pervažos apylankos kelią Vilniaus miesto savivaldybės gatvėmis, t. y. Lentvario g.–Žarijų g.–Galvės g. (A16 kelias) nebus baudžiami už judėjimo apribojimų pažeidimą.

    ▶️Projekto rangovas UAB „Tilsta“ taip pat organizuoja transportą vaikams į ugdymo įstaigas vežti. Pavėžėjimo paslauga bus teikiama į lopšelius-darželius „Šilas“, „Svajonėlė“, Lentvario pradinę mokyklą, Henriko Senkevičiaus gimnaziją, Motiejaus Šimelionio gimnaziją ir „Versmės“ gimnaziją lankantiems vaikams.

    Pervažos rekonstrukcijos ir tunelio statybos darbus pagal sutartį numatyta baigti iki šių metų rugsėjo.

    Comment


      Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
      Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.

      Comment


        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
        Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
        Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.
        Būtų 2+1 iki Valkininkų nekiltų "Vilnius-Varšuva" srautas per Kauną.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Būtų 2+1 iki Valkininkų nekiltų "Vilnius-Varšuva" srautas per Kauną.
          iki Valkininkų? Iš kurios pusės? Vilniaus? Lenkijos sienos? Kur toliau važiuoti? per Alytų - Kalvariją?

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            iki Valkininkų? Iš kurios pusės? Vilniaus? Lenkijos sienos? Kur toliau važiuoti? per Alytų - Kalvariją?
            Vilnius-Valkininkai bent iki skirties >Alytus, >Druskininkai.
            Alytų-Lazdijus-Augustava.467 km vs 515 km yra +10 proc. atstume. Kas nelekia (netraukia senas passat, neskuba, nori apsipirkti pakeliui), tam daug.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Antakalnio g. negali važiuoti sunkvežimiai. Natūralu, kad reikia jungties su Olandų g. Tai Žirmūnų, darbininkiška/neelitinė gatvė gavo sunkvežimius.

              Su Šiaurine yra klaida. Ozo g. yra stadionas. Jei žmogus iš Pabradės, Nemenčinės važiuoja į Kauną, jam reikia kirsti tranzitu Vilnių. Ne pro stadioną, ne pro Ozą, ne pro Akropolį jis turi važiuoti. 2023 rinkimai, nauja valdžia ir atitaisys.

              Konstitucijos g. visgi tranzito nereik. Upės slėnis, sunkiai sklaidosi dujos. Kaip ir pritarčiau keitimui B > C. Bet tik su sąlyga, kad Šiaurinė tampa B.
              Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
              Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:

              Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	344 Size:	328,7 kB ID:	1918279

              Click image for larger version  Name:	image_115533.png Views:	346 Size:	328,7 kB ID:	1918580
              Paskutinis taisė Romas; 2021.10.09, 06:46. Priežastis: Sumažintas dublis. Kopija iš temos "Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai"
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
                Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
                  Norėjau tą patį rašyt.
                  Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).

                  Comment



                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Šiaurinė g. realiai tėra reikalinga tik kaip alternatyva vidiniam miesto srautui Ateities ir Ozo g., kad ten spūstis apmažinti, tai nieko blogo, kad ji bus žemos kategorijos.
                    Iš Nemenčinės ar Pabradės važiuoja šiuo maršrutu, ypač dabar, kai A14 rekonstruotas iki tos Nemenčinėlės:
                    Užkliuvo žodis TIK. Vilnius yra Lietuvos pakraštyje ir čia natūraliai yra mažesnis srautas nei Kaune per kokį nors Kleboniškio tiltą.
                    Gal kur nors yra skaičiai, kiek yra tranzito. Tačiau pirmiausiai turi būti sprendžiamos miesto transporto problemos, kurių paspirtukai neišspręs.

                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Pridėčiau, kad A14-Nemenčinė atkarpa aktyviai užsistatinėja ir gyventojai reikalauja greičio mažinimo priemonių. Ten bus ištisinė gyvenvietė/namai iki kol pastatys Šiaurinę gatvę (iki 2030).
                    Propaguoti "aplinkkelį" 108 kelią, kol jis eina per Nemenčinės miesto ir Maišiagalos miestelio vidurį, yra ne visai sąžininga tų miestelių gyventojų atžvilgiu
                    Dar prieš 12-15 metų sukurtuose apskričių ir rajonų bendruosiuose planuose buvo numatyti Nemenčinės ir Maišiagalos aplinkkeliai. Tačiau tai bus gal kokiais 2221 metais, nes per 30 metų Lietuvoje nutiesti vos 4 nauji aplinkkeliai.
                    Tačiau 108 kelias turi atskirą temą.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Iš Nemenčinės gal ir važiuoja, iš Pabradės ir toliau važiuoja nebent tie, kuriems reikia į Santariškes. Kitu atveju visi važiuoja per Nemenčinės pl., nes tiesiog gaunasi arčiau, ir dažnai greičiau, negu važiuot pro KK108 vingius.
                      Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.
                      Flickr

                      Comment


                        Reikia pritarti, kad iš Nemenčinės pusės į Vilniaus šiaurinę dalį dažnai patogiai važiuoti 108-A14. Taip yra dėl rekonstruoto A14 Molėtų plento nuo miesto ribos iki 21 kilometro.
                        O kokias problemas išsprendė "durnus" Valakampių tilto siaurinimas, sunku pasakyti. Kol kas aišku tik tiek, kad trasos per KK 102 Nemenčinės plentą patrauklumas sumažėjo.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Abejoju, ar greičiau, per Molėtų plentą važiuojant beveik niekur nereikia stoti ir greitis žymiai didesnis, o per Kareivių g. kamščius ir susiaurintą Valakampių tiltą tikrai būtų lėčiau, plius ir šviesoforų daugiau.
                          Per plentą taip, tačiau KK108 atkarpa pilna ribojimų ir vingių. Dabar pasitikrinau mapsus, net ir penktadienio kamščių metu prognozė nuo Akropolio pro Nemenčinės pl. yra 5min greičiau nei pro Molėtų pl. Kaip ir minėjau, apsimokiau taip važiuojant kažkur prie Santariškių. Visais kitais atvejais, ypač važiuojant link centro, greičiau ir arčiau pro Nemenčinės plentą ir Antakalnį (kad nestrigti ant tilto).

                          Comment


                            Prienuose remontuojamas tiltas per Nemuną. Iki metų pabaigos reikės ieškoti alternatyvių maršrutų Vilniaus - Marijampolės, Kauno - Birštono ir kitomis kryptimis, kur įprasti maršrutai buvo per Prienus.

                            Lrytas.lt 2021.10.11
                            Dėl Prienų tilto remonto kilo pusvalandžio trukmės spūstys -vairuotojai neturi kito pasirinkimo

                            http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...eturi-21011923

                            Comment


                              Asfaltuojamas vietinis keliukas Vilniaus rajono Avižienių seniūnijoje Galinė - Mažoji Riešė


                              Foto 2021.10
                              Keliukas VL9812 (Galinės kaimo Galinės gatvė) yra išasfaltuotas ir beveik baigti kiti darbai








                              Atkarpoje VL9813 (Galinės, A.Rusokų ir M.Riešės Kalno gatvė) eismas uždarytas.
                              Apylanka į šiaurę link Aukštųjų Rusokų


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Ar pabaigus kelio darbus nusimato asfaltas nuo A2 iki senojo Ukmergės plento?
                              Bus asfaltuota jungtis tarp A2 ir Senojo Ukmergės plento RK 5214.
                              Baigus asfaltuoti pageres esančių prie Senojo Ukmergės plento naujųjų gyvenviečių susisiekimas su autostrada A2, nereikės stovėti kamštyje prie Bukiškių "Lukoilo".
                              Tačiau atsiranda ir kiti įdomūs maršrutai.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Plentininkams irgi bus geras maršrutas Riešė - Sudervė.
                                Kelių kilometrų atkarpėle Galinė - Mažoji Riešė yra trūkstama jungtis ir ilgesniuose mašrutuose.
                                Ją išasfaltavus praktiškai gausis šiaurinio Vilniaus aplinkkelio pakaitalas (erzac-aplinkkelis) nuo Balsių iki Sudervės ir toliau net link Kauno.

                                To maršruto reikės šiek tiek palaukti ir dėl to, kad dabar rekontruojamas kelias RK 5210 Riešė - Kalinas

                                Dabartinis maršrutas nuo Sakališkių sankryžos ties Basiais iki Sudervės

                                https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...uFa3c5lz&rut=1

                                Būsimas maršrutas nuo Sakališkių sankryžos ties Balsiais per Galinę iki Sudervės

                                https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...c=%5B%5D&rut=1

                                Dabar važiuojant nuo A2 ties Avižieniais į Sudervę yra praktiškai vienodas laikas važiuojant KK 171 per Avižienius (ir jų 8 greičio stabdymo kalnelius) ar aplink išsukant iš A2 15 kilometre ties Transekspedicija ir toliau RK 5237 bei RK 5259. Nukirtus kampą ties M.Rieše - Galine laikas dar sutrumpės
                                Paskutinis taisė Romas; 2021.10.22, 14:43.

                                Comment


                                  Dabar laukiam #5259 (Sudervė-) Brinkiškės - Maišiagala asfaltavimo

                                  Comment


                                    Dar vienas reportažas gal primins, kad reikia vengti Prienų tilto per Nemuną, ypač per ilgąjjį savaitgalį.
                                    Labai nekaip atrodo, kai nesugebama pasirūpinti apylankomis ir sunkusis transportas važiuoja tranzitu per Prienus, o ne per Kauną ar Alyttų.

                                    LRT Panorama 2021.10.18
                                    Dėl tilto per Nemuną remonto prieniškiai kenčia spūstyse
                                    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...net-i-ligonine

                                    Comment


                                      Parašė aleksiga Rodyti pranešimą
                                      Kelias Lazdijai-Alytus nelabai koks, po lenkiško kelio skirtumas didžiulis į blogąją pusę.
                                      Beje, čia apie 2019 metus atsirado viena alternatyva: prieš Seirijus sukti link Leipalingio 180 keliu, tada sukti į kairę į nesenai asfaltuotą RK2518 Barzdžiūnų kryptimi, pažiūrėt gražių Dzūkijos sodybų, o tada 133 ir A4 keliais pro Merkinę į Vilnių. Kelionės laikas ir atstumas toks pats, kaip pro Alytų, o keliai malonesni, nei tas 132 tarp Seirijų ir Alytaus.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Beje, čia apie 2019 metus atsirado viena alternatyva: prieš Seirijus sukti link Leipalingio 180 keliu, tada sukti į kairę į nesenai asfaltuotą RK2518 Barzdžiūnų kryptimi, pažiūrėt gražių Dzūkijos sodybų, o tada 133 ir A4 keliais pro Merkinę į Vilnių. Kelionės laikas ir atstumas toks pats, kaip pro Alytų, o keliai malonesni, nei tas 132 tarp Seirijų ir Alytaus.
                                        Kai šiemet planavau kelionę į Lenkiją nustebau, kad mapy.cz rekomendavo geriausią maršrutą per Merkinę - Barzdžiūnus - Seirijus. .

                                        https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9Q6xqYYS&rut=1

                                        Esami maršrutai iš Vilniaus į Lenkiją turi savo trūkumų
                                        - Kelias 132 Lazdijai - Seirijai - Alytus po rekonstrukcijos apie 1989 metus turbūt vvisą tą laiką buvo neremontuojamas. Po poros metų jo būklė bus visiškai nekokia.
                                        - Kelias 134 Lazdijai - Veisiejai - Leipalingis yra neblogas iki Veisiejų. paskui itin siauras ir vingiuotas iki Leipalingio. Vėliau - seno caro laikų plento trasoje esantis 133 kelias iki Merkinės - tiesus, bet siauras.
                                        - Važiuoti aplink per Kauną A1 - A5 dažnai neverta ne tik dėl tolesnio atstumo bet ir dėl intensyvaus fūrų eismo A5 tarp sienos ir Marijampolės bei dėl kamščių ant Kaunio aplinkkelio Kleboniškio tilto.
                                        Maršrutai tarp Vilniaus ir Alytaus verti atskiro aptarimo.

                                        Tas kampo nukritimas Seirijai - Barzdžiūnai - Merkinė atrodė kaip neblogas variantas, ypač kai Alytuje vyko Ulonų gatvės remontas.
                                        Grįždamas išbandžiau tą naują maršrutą:
                                        - Didžiausias nusivylimas buvo siauras kelias KK 180 Seirijai - Leipalingis, kur neprasilenkia dvi mašinos ir buvo nemažas eismas, kaip tokiam prastam keliui.
                                        - Naujai asfaltuotas kelias RK 2518 Cibūliai - Barzdžiūnai yra puikus ir visai be eismo. Tik ta nauja 12 km atkarpa nuvažiuojama per 10 minučių.

                                        Galima vieną kartą išbandyti dėl įvairovės, bet kartoti neverta.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Maršrutai tarp Vilniaus ir Alytaus verti atskiro aptarimo.
                                          Važinėjau vaikystėj pas senelius į Alytų autobusu, paskui mašina. Buvo du lygiaverčiai variantai: pro Aukštadvarį arba pro Valkininkus. Pro Valkininkus gal vos platesnis kelias, pro Aukštadvarį mažiau nuobodus. Vienam buvo sklandytuvas ir medinis karys prie Daugų, kitam buvo šulinys su gerve-gandru. Laikas ir atstumas tas pats, 4 km ir 3 min tikslumu. Dabar (prieš kokius 15 metų) atsirado dar 220 maršrutas, dar apie 2000 metus buvo su ilgais žvyrkelio ruožais. Geriausias, jei važiuoji dviračiu, kitaip dar vienas lygiavertis variantas: keliais kilometrais trumpesnis, pora minučių ilgesnis laiku, daugiau greičio apribojimų, mažai eismo.

                                          2518
                                          Galima vieną kartą išbandyti dėl įvairovės, bet kartoti neverta.
                                          Kodėl? Jei ekvivalentus tiek atstumo, tiek laiko prasme, kodėl neverta kartoti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X