Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Aš lankiausi Anykščiuose ir taip pat tikrinau vietos kelius Biržinką apvažiavau per Kurklius (A6-1201). http://maps.lt/map/default.aspx?lang...5d,stops,zebra
    Tai toliau, bet platus normalus asfaltas. Būsimo maršruto Vilnius-Balninkai-Anykščiai atkarpa. Romai, jūsų pareklamuota.

    Comment


      #82
      ar įmanoma dabar maršrutu Molėtai - Anykščiai nuvykti išvengiant žvyrkelių?

      Comment


        #83
        Kaip ir rašė Fulgur, oficiali apylanka per Burbiškį (1219->1221->1207) be žvyro, bet viena atkarpa siauro asfalto ir prasilenkiant teks pasivažinėti kelkraščiais. Arba galima per Kurklius 1201 keliu - gal pora kilometrų daugiau, bet normalaus pločio asfaltas.

        Comment


          #84
          Kaip nuvažiuoti į Palangą 2018 metais?

          Atrodo, keistas klausimas, bet šią vasarą jis bus aktualus.
          Numatoma rekonstruoti pagrindinį įvažiavimą į Palangą nuo Vydmontų sankryžos (A11 /A13) bei Klaipėdos plento atkarpą (RK2336 ir RK2253) pačiame Palangos centre.


          Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 145,361 iki 146,899 km, kuris Palangoje sutampa su Kretingos gatve, Kretingos gatvės ruožo nuo sankryžos su Plytų ir Ganyklų gatvėmis iki sankryžos su (...) su Klaipėdos plento gatve, RK Nr. 2336 Kunigiškiai–Palanga ruožo nuo 6,632 iki 6,845 km ir RK Nr. 2253 Palanga–Nemirseta–Graudūšiai ruožo nuo 0,0 iki 0,348 km, kurie Palangoje sutampa su Klaipėdos plento gatve rekonstrukcija
          http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003694984

          Lrytas.lt 2018.03.29
          Šią vasarą į Palangą atvykstančių poilsiautojų laukia nelengvas kantrybės išbandymas – prasidėjo pagrindinio įvažiavimo į kurortą kelio rekonstrukcija, kuri bus baigta tik rugsėjo viduryje.

          Kelio darbai apima 1,1 kilometro ilgio Kretingos gatvės ruožą nuo Palangos miesto ribos iki šviesoforinės sankryžos su Klaipėdos plentu.(...)
          Dabar esanti dviejų eismo juostų gatvė po rekonstrukcijos išplatės iki 4 eismo juostų su skiriamąja 2 metrų pločio dalimi. Rekonstrukcijos metu kelininkai darbuosis vienoje gatvės pusėje, o dvipusis transporto eismas bus nukreipiamas kita gatvės puse ją išplatinus šalikelės sąskaita. (...)
          Rekonstrukcija apims ir daugiau nei pusės kilometro ilgio Klaipėdos plento ruožą abipus pagrindinės sankryžos. (...)

          Nenorintiems vargti spūstyse ir skendėti dulkėse patariama nuo viaduko rinktis Palangos aplinkkelį ir į kurortą už kelių kilometrų nusukti ties pirma sankryža.
          Važiuojantys nuo Jakų žiedo gali išnaudoti nusukimą link Nemirsetos. Norėdami išvengti rekonstruojamo kelio ruožo, poilsiautojai iš Klaipėdos plento į miestą turėtų įvažiuoti Vytauto gatvės pradžioje arba prie stadiono.

          https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...lvoti-5493287/
          Bendras Vakarų Lietuvos žemėlapis
          Asfaltuoti kelia pažymėti geltonai


          Palangos prieigų žemėlapis

          Žemėlapių pagrindas iš www.mapy.cz


          Niekas nežino, kokio ilgio kamščiai vasaros savaitgaliais bus Vydmantų sankryžoje (A13 / A11) - ten, kur dviejų juostų autostrada pereina į paprastą vienos juostos kelią link Palangos oro uosto ir Šventosios. gal bus neįmanoma ne tik pasukti bet ir pavažiuoti tiesiai
          Važiuojantiems A1 - A13 nuo Vilniaus ir Kauno gal iškart verta pasukti nuo Gargždų pro Kretingą - Darbėnus - Šventąją ar Kretingą - Rūdaičius - Palangą pro HBH,
          Važiuojantiems A11 nuo Šiaulių pusės gal verta pasukti pavargusiu šunkeliu KK169 Plungė-Salantai -Skauodas ir nuo Salantų pro Grūšlaiukę -Darbėnus link Palangos ar Šventosios.

          Priminkite, ar Palangos aplinkkelio A13 kryžkelėje su keliu 2309 Palanga - Darbėnai (arba su keliu į HBH) jau yra žiedinė sankryža.

          O gal šią vasarą ir nebus jokių ypatingų kamščių

          Lauksime pasidalinimo važiavimo į Palangą ypatumais.

          Comment


            #85
            Du straipsniai apie kamščius Palangos prieigose

            Lrytas.lt 2018.05.25
            Palangiškiai įsiutę: „Svečiai springsta dulkėmis ir nuo paryčių dūsta kamščiuose“
            https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...uose--6420215/

            Lrytas.lt 2018.05.27
            Nemaloni gražaus savaitgalio pabaiga: poilsiautojai duso spūstyse
            https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...styse-6434939/


            Diena.lt 2018.05.25
            Į Palangą – sumaišties keliais
            Dėl vykstančių Kretingos gatvės rekonstrukcijos darbų didžiausi automobilių srautai nukreipiami per Nemirsetą. Tačiau pasiekę Palangos miesto ribą vairuotojai įkliūva į kitą remontuojamą kelio ruožą Klaipėdos plente. Šiuo metu kelininkai jau išmontavo šviesoforus šioje sankryžoje su Kretingos gatve (...)..
            Vietiniai gyventojai šią sankryžą sugeba aplenkti kitomis gatvėmis

            Palangos turizmo informacijos centro vadovė Rasa Kmitienė atvykstančiuosius ramino, jog dviejose remontuojamose įvažose visur leidžiamas dvipusis eismas ir siūlė rinktis šiaurinį Palangos įvažiavimą. Tačiau viena kauniečių kompanija paskaičiavo, jog jų kelionė į kurorto centre rezervuotus apartamentus dėl to pailgėtų lygiai 18 kilometrų.
            "Mes girdėjome, jog du keliai į Palangą yra remontuojami, iš anksto žvalgėmės, kaip lengviau būtų privažiuoti miesto centrą. Suskaičiavau, jog, važiuodamas Palangos aplinkkeliu iki Darbėnų posūkio ir sukdamas atgal į kairę Palangos link, važiuočiau 18 kilometrų lankstą. Tačiau klausimas, ar bus įmanoma pasukti į kairę, juk žiedinės sankryžos ten nėra?" – svarstė kaunietis Vladimiras.

            http://kauno.diena.lt/naujienos/klai...keliais-865404
            Nuogąstavimai dėl pasukimo į kairę pagrindiniame kelyje yra ne visai pamatuoti.
            Lankstas Darbėnų keliu (HBH sankryža) sutaupytų laiko, jei reikia patekti į Palangos centrinę ar šiaurinę. Važiuojant į pietinę Palangos dalį prie parko geriau važiuoti senuoju keliu per Nemirsetą


            Apvažiavimas keliu 2309 Palanga - Darbėnai

            Žemėlapis iš www.mapy.cz

            Comment


              #86
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Kaip nuvažiuoti į Palangą 2018 metais?

              Priminkite, ar Palangos aplinkkelio A13 kryžkelėje su keliu 2309 Palanga - Darbėnai (arba su keliu į HBH) jau yra žiedinė sankryža.
              Nėra žiedinės ten, ir nemanau, kad bus. Nelygiareikšmiai keliai.

              Comment


                #87
                važiavau sekmadienį nuo Plungės 169 iki Šventosios ir atgal, laikas 50 min. tiesa pradžioje 10 km banguotu 70 km/h, bet ne duobėtu link Salantų. ar per Kretingą greičiau, nemanau,be to nereikia stovėti ir teršti miestuko. beje, gal yra pasiūlymų dėl Kretingos miesto kelio remonto? teko stovėti, gesinau variklį
                Paskutinis taisė Dariukas; 2018.05.29, 22:25.

                Comment


                  #88
                  Susisiekimo ministerija 2018.06.04
                  Šalies keliuose – intensyvus karinės technikos judėjimas
                  Susisiekimo ministerija informuoja, kad Lietuvoje ir Baltijos šalyse vykstant regiono saugumą stiprinančioms didelio masto tarptautinėms karinėms pratyboms, birželio 6–9 ir 18–21 dienomis numatomas intensyvus karinės technikos judėjimas šalies teritorijoje.

                  Minėtomis dienomis vyks NATO sąjungininkų JAV Sausumos pajėgų II-ojo kavalerijos pulko persidislokavimas, kurio metu apie 3000 JAV karių su 1500 kovinės technikos priemonių persidislokuos iš Vokietijos į Baltijos šalis ir Lenkiją. Didžiausias iki šiol Lietuvoje vykdytas tokio masto karinės technikos judėjimas numatomas per Kalvarijos užkardą, kiek mažesnis – per Lazdijų. Technika nuo Kalvarijos užkardos „Via Baltica“ (E67) keliu judės per visą Lietuvos teritoriją į Latvijoje vyksiančių pratybų vietas, daugiausia į karinį Adažį poligoną, kita kolonos dalis tęs kelionę į Estiją. JAV karių kolonos, kurios dalyvaus pratybose Lietuvoje, nuo Kauno rajono judės į pratybų vietas Lietuvos kariniuose poligonuose: Rukloje ir Pabradėje. Birželio 18–21 dienomis kariai iš pratybų vietų tais pačiais maršrutais sugrįš į nuolatines dislokacijos vietas.

                  Lietuvos piliečiams, planuojantiems kelionę per Lietuvos ir Lenkijos sieną minėtais maršrutais, rekomenduojama pasirinkti kitą kelionės datą, kadangi minėtais laikotarpiais kelionė dėl intensyvaus karinės technikos judėjimo gali užtrukti ilgiau nei įprastai. Tiems, kurie neturės tokios galimybės, rekomenduojama vengti kelionės tamsiu paros metu, kuomet vyks intensyviausias karinės technikos judėjimas.

                  http://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/sal...ikos-judejimas
                  Tas pats pranešimas pakartotas su įspūdingomis antraštėmis ir asociatyviomis nuotraukomis

                  15min.lt
                  Nusiteikite eismo pokyčiams: šalies keliais intensyviai judės karinė technika
                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ika-221-982522

                  lrytas.lt
                  Įspėjo apie spūstis: į Lietuvą atvyksta 1500 kovinių mašinų
                  https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...asinu-6520267/

                  delfi.lt
                  Nusiteikite eismo pokyčiams: šalies keliais intensyviai judės karinė technika
                  https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=78209061

                  Įdomu, kad ministerijos PiaRas gyvena 10 metų aktualijomis - jie kažkur surado "Kalvarijos užkardą"
                  Labai gaila, kad Susisiekimo ministerija išplatintame spaudos pranešime nurodė tokius eiliniam vairuotojui nereikalingus kaip JAV armijos pulko numeris, bet užmiršo įdėti schemą - pvz., kaip bus važiuojamą į Pabradę - 108 keliu ar nuo Lazdijų pusės. Taip pat ministerija pamiršo įdėti rekomenduojamus apylankų maršrutus.

                  Comment


                    #89
                    Atrodo, Lietuvos tarnybos menkai pasiruošė eismo pokyčiams vykstant NATO manevrams

                    Pas mus NATO ženklais nėra paženklinti keliai, kaip Via Baltica Lenkijos pusėje.
                    Tai turbūt papildomai apsunkina važiavimą Amerikos kariams, per parą įveikusiems gal 1000 km ir gerokai pavargusiems.
                    Vairuotojai nėra normaliai informuoti, kokiais keliais vyks karinės kolonos ir kurių kelių atkarpų šiomis dienomis reikia vengti.



                    Šiandien apie pietus 130 kelyje Prienai-Kaunas atsitiko nelaimingas atsitikimas.
                    Kolona turbūt važiavo iš Lazdijų per Alytų-Prienus į Kazlų Rūdą.

                    Žurnalistai eilinį kartą parodė visišką geografinį analfebetizmą - visos žiniasklaidos priemonės pasakojo apie Rokuuose ... Prienų rajone.
                    Jei kažkas įvyko Rokų sankryžoje, tai vadinasi įvyko Rokuose
                    Žiniasklaidos paviršutiniškumas ir kasdieninis bukėjimas nėra stebinantis dalykas. Netrukus sulauksime pranešimų, kad kažkas įvyko Minske (Vilniaus r.) ar Liepojoje (Klaipėdos r.).

                    Kur kas blogiau, kad įvykus nelaimingam atsitikimui (gerai, kad be žmonių aukų) niekas nesiteikė informuoti žmonių kaip apvažiuoti avarijos vietą. Judrus 130 kelias kuris buvo uždarytas visą pusdienį. Ir tik viename 15min.lt straipsnyje buvo užuominos kaip apvažiuoti problemą.

                    15min.lt 2018.06.07
                    Kelyje Prienai–Kaunas susidūrė 4 JAV šarvuočiai,eismas liko uždarytas iki vakaro
                    Vairuotojai ieškojo aplinkkelių
                    Įvykio liudininku tapęs Robertas S. prieš vidurdienį suskubo 15min skaitytojus informuoti, kad kelias vis dar yra visiškai nepravažiuojamas, tačiau yra išeitis – apvažiavimas pro Išlaužą (į Prienų pusę). „Daug greitosios pagalbos mašinų. Daug žmonių apsisuka ir važiuoja kitais keliais. Nuo Kauno važiuojant spūstis prasideda beveik nuo Išlaužo gyvenvietės,“ – rašo Robertas.

                    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ytas-59-983284

                    Žemėlapis iš www.balticmaps.org

                    Comment


                      #90
                      Taurupės gatvė Vilniuje buvo išasfaltuota ketvirtadienį, liepos 5 d.
                      Pažiūrėsime, kaip atspindėti maršrutai žemėlapiuose iš Pilaitės į Vakarinį

                      Lietuviškas www.maps.lt - miega


                      Pasaulinis www.maps.google.com - miega
                      Priverstinai uždavus kelią per Taurupės gatvę rodo 5-6 minutes priklausomai nuo Karoliniškių viaduko taško


                      Kaimynų latvių www.balticmaps.eu - aišku, po savo Dainų šventės ramiai miega


                      ---

                      Čekų www.mapy.cz - jau rodo maršrutą tiesiai.
                      Laikas - 3 minutės (realiai neskubant bus apie dvi -dvi su puse minutės)

                      Tai nereiškia, kad čekų kartografai išgūglino, jog Vilniuje tiesiama nauja gatvė ir savaitgalį atlėkė matuoti laiko naujame kelyje.
                      Jie naudojasi OpenStreetMaps duomenimis

                      www.OpenStreetMap.com žemėlapis - jau rodo tiesų maršrutą

                      https://www.openstreetmap.org/direct...4.6912/25.1798

                      Comment


                        #91
                        Per 1 darbo dieną žemėlapiai nesugebėjo atnaujinti pasaulinės svarbos gatvės kelio dangos informacijos. Nejuokinkit.

                        OpenStreetMap irgi nėra atsinaujinęs. "Surface: compacted" tikrai nėra požymis to, kad kelias išasfaltuotas. OSM visada rodys greičiausią maršrutą, neatsižvelgdamas į kelio dangą.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          #92
                          Niekas ir nesitiki, kad Taurupės gatvė iškart bus pažymėta žemėlapiuose ir bus perprogramuoti maršrutai. Pažiūrėsime, kiek laiko tai užtruks.

                          Pradžiai reikėtų bent pastatyti krypčių nuorodas nuo Vakarinio aplinkkelio.
                          Įdomu, per kiek laiko patys Pilaitės gyventojai perprogramuos savo galvose esančius GPS'us.
                          Pažinojau ne vieną žmogų, kurie ir nutiesus Vakarinį aplinkkelį iš A16 / A4 nuo 4 Trakų / Druskininkų į Pilaitę ar Karoliniškes dar kelerius metus važiavo per Savanorių ir Laisvės prospektus, nes:
                          - Galvės g. prie Lukoilo stovi tik nuoroda į Kauną, bet nėra nuorodos į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus.
                          - Gariūnuose A19 pradžioje nėra nuorodų į A4 ir A16 link Trakų, tačiau yra nuorodos į Minską ir Lydą.

                          Dėl OSM / mapy.cz. Ten paprastai braižomi maršrutai tik pagrindiniais keliais. Atsižvelgiant į realų trasos laiką (3 minutės) duomenys ten pagal viską yra atnaujinti.
                          Paskutinis taisė Romas; 2018.07.09, 16:29.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Niekas ir nesitiki, kad Taurupės gatvė iškart bus pažymėta žemėlapiuose ir bus perprogramuoti maršrutai.
                            O taip kaip suprasti net 3 skirtingų žemėlapių autorių pavadinimą miegančiais?

                            Dėl OSM / mapy.cz. Ten paprastai braižomi maršrutai tik pagrindiniais keliais. Atsižvelgiant į realų trasos laiką (3 minutės) duomenys ten pagal viską yra atnaujinti.
                            Pagal viską, duomenys ten buvo atnaujinti prieš metus ir prieš valandą. Atnaujinimas prieš valandą pakeitė kelio dangą iš "compacted" į "asphalt".
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              #94
                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              O taip kaip suprasti net 3 skirtingų žemėlapių autorių pavadinimą miegančiais?
                              Šiuo momentu daugumoje žemėlapių duomenys nėra atnaujinti.
                              Beveik visi suinteresuoti, kad duomenys būtų atnaujinami kuo greičiau.

                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Pagal viską, duomenys ten buvo atnaujinti prieš metus ir prieš valandą. Atnaujinimas prieš valandą pakeitė kelio dangą iš "compacted" į "asphalt".
                              OSM žemėlapyje tikrai dabar atnaujinami duomenys

                              www.openstreetmap.org

                              Comment


                                #95
                                Niekas nesėdi ir netikrina, ar kažkokiam tai Vilniuje išasfaltuotas kažkoks šunkelis. Kai tik oficialūs šaltiniai atnaujins savo duomenis, juos susiimportuos ir žemėlapių autoriai.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Kai tik oficialūs šaltiniai atnaujins savo duomenis, juos susiimportuos ir žemėlapių autoriai.
                                  Kas tie oficialūs šaltiniai? Darbų priėmimo komisijos protokolų į GIS firmas turbūt niekas nesiunčia.

                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Niekas nesėdi ir netikrina, ar kažkokiam tai Vilniuje išasfaltuotas kažkoks šunkelis.
                                  Nereikia nervuotis. Nėra priežasčių susierzinti.
                                  Vis dėlto žavu, kad randama paaiškinimų, kodėl svarbiausi žemėlapiai nėra atnaujinami.

                                  Tiesą sakant, kur kas svarbiau, kad gyventojai patys surastų geresnį maršrutų variantą.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    O taip kaip suprasti net 3 skirtingų žemėlapių autorių pavadinimą miegančiais?
                                    Na OpenStreetMap yra pirminis šaltinis. T.y. žmonės duomenis taiso iš karto OSM duombazėje, taigi iš karto (na per kelias minutes) pasitaiso tiek žemėlapiai, tiek ir maršrutizavimas.
                                    Maps.lt, gūglis ir pan. naudoja kitus šaltinius. T.y. jie ima duomenis iš X, X ima iš Y ir t.t. Plius tai oficialūs šaltiniai, kurie praeina įvairiausius patikrinimus, formalumus, biurokratijas ir pan. Taigi logiška, kad jie lėčiau atsinaujina. Tarkim vakarinis aplinkkelis gūglėj atsirado po mėnesio, maršrutizuoti per jį pradėjo po dviejų mėnesių...

                                    Kitavertus, būtent OpenStreetMap atsiradimas parodė žmonėms, kad žemėlapiai gali atsinaujinti greitai, todėl to pradėta jei ne reikalauti, tai tikėtis ir iš valstybinių/komercinių žemėlapių (kalba ne tik apie Lietuvą). Ir, mano galva, tokie norai yra visiškai pagrįsti. Ir keičiasi tie valstybiniai/komerciniai, keičiasi, greitėja :-)

                                    Comment


                                      #98
                                      OpenStreetMap gali redaguoti kiekvienas. Jei pvz. yra neatitikimas žemėlapyje, galima prisijungti ir jį pačiam pataisyti. Kiekviena linija turi savo savybes (tag'us) ir jas, atsižvelgus į esamą situaciją, galima keisti (ar pridėti naujų savybių/tag'ų).

                                      Su OpenStreetMap braižant linijas, taškus ir plotus bei suteikiant jiems reikalingas savybes, taip pat galima pažymėti trūkstamus pastatus, kelius, miškus ir t.t.

                                      Comment


                                        #99
                                        Prasideda svarbaus Bukiškio mazgo rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)

                                        Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.

                                        Pradėjus vykdyti rekonstravimo darbus, eismas bus dar sudėtingesnis. Dėl šios priežasties darbų vykdymo metu bus keičiama eismo organizavimo schema, aktuali važiuojantiems į Avižienių gyvenvietę iš Vilniaus ir vykstantiems nuo Bendorių ir Riešės gyvenviečių į Vilnių...
                                        Sankryžos rekonstravimo projekte numatyta įrengti papildomą lėtėjimo juostą valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius–Panevėžys, papildomą greitėjimo juostą valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala, valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala ir Mokyklos g. sankryžą rekonstruoti į žiedinę. Numatytas ir šios žiedinės sankryžos apšvietimas, taip pat pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros įrengimas.
                                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .


                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Ačiū už nuorodą.

                                          Graži "dovanėlė" Bendorių-Klevinės individualių namų kvartalų gyventojams pradėti remontus rudenį - tuo metu, kai ir taip Senajame Ukmergės plente prasideda kamščiai.

                                          Tuos geltonus apylankų ženklus gana sunku suprasti. Atrodo, važiuojant iš Vilniaus į Sudervę ir į Avižienius bei bandant važiuoti iš Bendorių į Vilnių išpopuliarės A2 Galinės kryžkelė šalia "Transekspedicijos" (nuoroda į Dūkštas 15 km).
                                          Turbūt bus ir kitokių appinkkelių variantų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X