Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Problema sukurta lygioje vietoje


    15min.lt 2019.11.22
    Uždarius Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo sąmyšis – jokių nuorodų naujojo tunelio link
    Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas tunelis sujungė R.Kalantos ir Chemijos g. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio vidurio, vairuotojai, kaip paskelbė valdžia, gali pamiršti anksčiau nusidriekdavusias eiles. Pervaža uždaryta, tunelis atidarytas, tačiau nuorodų kelyje apie tai – nė vienos. Tarp vairuotojų kilo sąmyšis.



    Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius lapkričio 21 dieną pranešimu spaudai paviešino Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. Ką jis turėjo omeny sakydamas, kad eismas nukreipiamas nauju keliu, neaišku, nes vairuotojai neranda jokių nuorodų ir privažiavę uždarytą pervažą, tiesiog pasimetę blaškosi.

    Apie tai, kad uždarius ilgus metus veikusią Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo pasimetimas, 15min informavo šalia jos gyvenantis Zenonas. Pasak jo, pokyčius žyminčių ar nuorodą link naujojo tunelio pateikiančių ženklų kelyje – nulis.
    „Nuo lapkričio 20 dienos uždaryta Kaune Amalių pervaža. Vairuotojai nežino, kaip apvažiuoti. Ta pervaža veikė gal 100 metų. Pagal planą ji ir turėjo būti panaikinta, bet planuota uždaryti 2020 m. Uždarė dabar. Visam laikui. Jokios žinios kelyje nėra, vairuotojai pasimetę visiškai. Jie nežino, kad tereikia pavažiuoti 500 metrų į kairę ir yra naujas tunelis.

    Viskas mums, Amalių gyventojams, aišku ir gerai, bet transporto tranzitas Ateities plentu didžiulis. Visi antrą dieną pasimetę, atlekia iki naujo žiedo ir nežino, kaip kirsti geležinkelį. Ir viskas dėl informacijos stokos“, – problemą išdėstė Zenonas. Jam gaila pasimetusių ir savo laiką gaištančių vairuotojų.

    Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas 15min paaiškino, kad rangovai buvo įspėti pasirūpinti nuorodomis, tačiau taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...nk-221-1236460
    Atvažiuojant nuo Petrašiūnų turbūt neiškyla jokių problemų.
    Tačiau iš Ateities plento pusės pastačius žiedinę sankryžą nuorodos yra būtinos.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Arba Pašilaičių g. > Gabijos g. > Ukmergės g. Aš bent jau taip važiuoju, nes gaunasi trumpesnis atstumas nei sukti ratus aplink per Mandariną.
    Dėl trūkstamos jungties papildomai ir visai bereikalingai apkraunamos gyvenamųjų kvartalų D kategorijos gatvės.
    Esu bandęs abu maršrutus, bet per Mandariną atrodo grečiau. Vienas šviesoforinis posūkis į kairę vietoj dviejų. Nors gal nuo dienos priklauso. Piko metu šitu maršrutu važiuoju tik kokį kartą-du per metus tai sunku objektyviai įvertinti. Bet kokiu atveju, nuimtų labai daug tranzitinio eismo nuo tam nepritaikytų gatvių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dabar Laisvės prospektas -> Ukmergės gatvė važiuoja pro Mandariną. Vizualiai nemaža dalis vakarinio piko kamštuko prie to šviesoforo būtent dėl to ir susidaro.
    Arba Pašilaičių g. > Gabijos g. > Ukmergės g. Aš bent jau taip važiuoju, nes gaunasi trumpesnis atstumas nei sukti ratus aplink per Mandariną.
    Dėl trūkstamos jungties papildomai ir visai bereikalingai apkraunamos gyvenamųjų kvartalų D kategorijos gatvės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokie yra dabartiniai srautai ta kryptimi ir kokie yra naujausi skaičiavimai apie projektuojamus srautus po trūkstamos jungties irengimo? Ir kaip tie "dideli srautai" ta kryptimi pravažiuoja dabar?
    Dabar Laisvės prospektas -> Ukmergės gatvė važiuoja pro Mandariną. Vizualiai nemaža dalis vakarinio piko kamštuko prie to šviesoforo būtent dėl to ir susidaro.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kuo čia dėtas Frankfurtas ?
    Ta vieta turėtų judėti ir dideli srautai iš Laisvės prospekto į Ukmergės pusę.
    Kokie yra dabartiniai srautai ta kryptimi ir kokie yra naujausi skaičiavimai apie projektuojamus srautus po trūkstamos jungties irengimo? Ir kaip tie "dideli srautai" ta kryptimi pravažiuoja dabar?

    Komentuoti:


  • Liaušis
    replied
    Lėtapirdžiai tie google, štai street view kai įjungė Lietuvoj, po to dar mažiausiai tris vasaras su savo kamerom buvo atvažiavę, o nėra nė vienos naujesnės nuotraukos. Be to jie ir kelio ženklus atrodo fiksuoja, tad turėjo pamatyt automagistralės ženklus, nes važinėjo ir pernai ir šiemet

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    OpenStreetMap jau seniai padaryta, kad rodytų autostradą Keista, kad Google Maps vis neatsižvelgia. Galvoja, kad lietuviai nusitiesė eilinę 2+2 prastų standartų gierkowką kaip prie Klaipėdos ar Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė narushnikas Rodyti pranešimą
    Google Maps kelio atkarpa Kaunas Marijampolė nerodoma kaip autostrada, gal žinot kaip tai pakeisti?
    Pranešti kaip klaidą žemėlapyje, jeigu ten tikrai yra autostrada. Yra linkas žemėlapių dešinėje apačioje.

    Komentuoti:


  • narushnikas
    replied
    Google Maps kelio atkarpa Kaunas Marijampolė nerodoma kaip autostrada, gal žinot kaip tai pakeisti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ir vėl kelininkai visiškai negalvoja srautų dydį ir apie eiliškumą.

    Šiandien jau paleistas eismas A14 tarp Raudondvario (senojo Molėtų plento 172 kelio pradžia) ir sankryžos su keliu KK108 Maišiagala-Nemenčinė .
    Važiuojant link Vilniaus A14 ir eklio sankryžoje nėra įrengta žiedinė sankryža. Pirmenybę link Vilniaus turi važiuojantys KK 172 senuoju Molėtų keliu .
    Kamštis link Vilniaus persikėlė iš Pikeliškių (108 ir 172 kelių sankryža) į Raudondvarį, kur įsiliek(prie Žaldokynės / HBH)

    Todėl grįžtant į Vilnių po ilgojo savaitgalio iš Molėtų rekomenduojama važiuoti taip, tartum naujas kelias nebūtų nutiestas - važiuojant KK108 ir KK 172 pro Pikeliškes turėtų pavykti išvengti stovėjimo kamštyje ties Raudondvariu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
    Geras variantas tik pasukt reikia pora kilometrų anksčiau į rodos #5207 pagal ženklą "Nemenčinė". Prieš pasukant į #108 tektų atstovėti nemenką eilę prie šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
    Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
    Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.
    (..)

    Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
    (...)
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2019102...ai%20Utena.jpg


    Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

    Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.
    O jei važiuoti pro Nemenčinę, 108, 102?
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.01, 19:55. Priežastis: Nebūtina ištisai cituoti prieš tai buvyusio pranešimo

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Molėtai - Vilnius (sekmadienį)
    Šia tema gal reikėjo diskutuoti, kai pavasarį buvo pradėta A14 kelio rekonstrukcija nuo Raudondvario (172 kelio pradžia) iki 108 kelio Maišiagala-Nemenčinė
    Na, bet artėja ilgasis Vėlinių savaitgalis, gal kam nors pravers pasidalinimas šia informacija.

    Važiuojant link Molėtų jokių problemų nesudaro 3 ar 4 papildomi kilometrai.
    Tuo tarpu grįžtant sekmadienį į Vilnių problema yra Pikeliškių posūkis 108 kelyje link Vilniaus senuoju 172 keliu. pagrindinis kelias - senasis Molėtų plenktas KK172.172
    Sprendimas prie milijoninės A14 sąmatos būtų beveik nieko nekainavęs
    1) Pikeliškėse padaryti nedidelę žiedinę sankryžą. kur ir vilkikai galėtų pasukti į kairę.
    2) Dar pigiau būtų buvę laikinai pakeisti kelių eiliškumą

    Aš visą vasarą važiuodamas iš Molėtų vengiu to KK108-1KK72 aplinkkelio per Pikeliškes, dažniausiai važiuoju senuoju 172 keliu per Giedraičius- Paberžę. Kelio danga prastesnė keliose vietose tarp Molėtų ir Kazokų ir ypač tarp Giedraičių ir Paberžės (prie Molėtų ir Vilniaus rajonų ribos).

    Čia tokia optimistinė maps.google variantų suvestinė.
    5-10 minučių kamščiai paišomi tik po 16 valandos.
    Beje, greičiausio maršruto 172 keliu per Kazokus - Giedraičius Maps Google navigacija nerodo - reikėjo taškus užduoti rankomis. ,


    Realybėje stovėjimas 108 kelio kamštyje sekmadienį yra loterija, o važiavimas senuoju 172 keliu per Giedraičius yra vienas malonumas. Šiandien popiet 108 kelyje Pileliškėse link Vilniaus bandė pasukti "fūra" , tai važiuojant pagrindiniu 172 keliu matėsi 108 kelyje nutįsusi labai ilga eilė.

    Gal kas nors turi kitų sekmadieninio grįžimo iš Molėtų variantų.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.11.01, 19:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Šis dėsnis galioja tiems, kurie nuolat skuba ir dėl to amžinai stresuoja. Aš dažniausiai niekur neskubu ir kamščių metu iš viso niekur nevažiuoju
    Greičiau kartais galima ir žvyrkeliu pravažiuoti, bet ar verta?
    Atvirkščiai. Dažnai provincijoje (pvz sodų kvartaluose) žvirkeliu arčiau nukirtus kampą. Bet imant laiku asfaltu greičiau. Nebent lakstai su rėminiu džipu.

    Dėl važiavimo psichologinio komforto prašaut žiedą tiesiai irgi smagiau nei važiuot per viršų. Nebent jauti malonumą iš nardymo tarp juostų, tarpų ieškojimo ir t.t.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Galima atrasti daugiau kriterijų, pvz. potenciali kuro ekonomika (šviesoforų ir kitų potencialių stabdžių skaičius), leistinas greitis (ir jo nesilaikymas), eismo intensyvumas (pikas, pošventinis savaitgalis). Jeigu tikslas yra Geležinio vilko gatvė:

    Oslo gatvė tokiais kriterijais naudinga dėl 70-90 km/h, vienintelio šviesoforo ties gariūnais, tačiau gali sukelti problemų esant dideliam eismo intensyvumui ties viaduku ir žiedu.

    Tuo tarpu Savanorių pr. yra 50-60km/h (pasibaigus A1), 4 šviesoforinės sankryžos (berods nėra įvesta "žalia banga"), 2 šviesoforinės pėsčiųjų perėjos, tačiau nėra nei viadukų nei žiedų.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Mieste atstumą teisingiau skaičiuoti ne kilometrais, o minutėmis. Važiuojant Oslo gatvę labai daug laiko atima Savanorių žiedas. Kurį atvažiavus per Savanorių pr pravažiuoji pro apačią. Nusukimas į Gariūnus irgi gan lėtas ir jame dažnai susidaro kamštis. Per Narbutą apsimoka nebent jei gyveni pačioje Žirmūnų pradžioje ir patogiausia tiesiai konstitucijos prospektu. Jei važiuoji per Žalgirio ar Kareivių gatvę, Pedagoginio žiedas atima daug laiko.
    Šis dėsnis galioja tiems, kurie nuolat skuba ir dėl to amžinai stresuoja. Aš dažniausiai niekur neskubu ir kamščių metu iš viso niekur nevažiuoju
    Greičiau kartais galima ir žvyrkeliu pravažiuoti, bet ar verta?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą

    Netiesa, kad arčiau. Gyvenu Žirmūnuose, man nuo įvažiavimo į Vilnių iki namų trumpiausias kelias yra per Oslo g. - 21,2 km. Per aplinkkelį ir Narbuto g. - 21,5, per Savanorių pr. - 22,3.
    Net jei būtų ir trumpiau, niekada ten nevažiuočiau dėl kelio kokybės ir, apskritai, bendro įspūdžio per langus.
    Mieste atstumą teisingiau skaičiuoti ne kilometrais, o minutėmis. Važiuojant Oslo gatvę labai daug laiko atima Savanorių žiedas. Kurį atvažiavus per Savanorių pr pravažiuoji pro apačią. Nusukimas į Gariūnus irgi gan lėtas ir jame dažnai susidaro kamštis. Per Narbutą apsimoka nebent jei gyveni pačioje Žirmūnų pradžioje ir patogiausia tiesiai konstitucijos prospektu. Jei važiuoji per Žalgirio ar Kareivių gatvę, Pedagoginio žiedas atima daug laiko.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Savanorių pr išties gaunasi greičiau ir arčiau, netgi google maps per ten greičiausiai ir arčiausiai rodo. Minusas tik vienas, kad pats Savanorių pr gan banguotas, lopytas, ne toks komfortiškas važiavimas netgi su hidropneumatinę važiuokle
    Netiesa, kad arčiau. Gyvenu Žirmūnuose, man nuo įvažiavimo į Vilnių iki namų trumpiausias kelias yra per Oslo g. - 21,2 km. Per aplinkkelį ir Narbuto g. - 21,5, per Savanorių pr. - 22,3.
    Net jei būtų ir trumpiau, niekada ten nevažiuočiau dėl kelio kokybės ir, apskritai, bendro įspūdžio per langus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Savanorių pr išties gaunasi greičiau ir arčiau, netgi google maps per ten greičiausiai ir arčiausiai rodo. Minusas tik vienas, kad pats Savanorių pr gan banguotas, lopytas, ne toks komfortiškas važiavimas netgi su hidropneumatinę važiuokle

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
    Priklauso nuo to į kur reikia. Jei taikoma link GV (Baltupiai, Jeruzalė, Antakalnis, Žirmūnai), tada pro Savanorius geriau. Po Savanorių ir Pedagoginio žiedais šauni tiesiai. Daug patogiau nei įvažinėt į žiedą atvažiavus iš Oslo g arba Narbuto. arba rangytis nuo VA per Ukmergės g. ir Ozo g.

    Komentuoti:

Working...
X