Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kaip nuvykti iš ... į ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Per tą tiltą vasara turėjau bėdų pravažiuoti su dviračiais ant stogo... Teko išlipus "šluotą" kilstelt, kad dviračių vairų nenubalnot...
    Išankstinis ispėjimas prieš apylanką yra tik dėl ribojamo svorio, o apie ribojamą aukštį nėra užsimenama.
    Nors lengvajam transportui (su dviračiais) galima bandyti apvažiuoti Padvaralio gatve (RK2320 Salantai – Erlėnai)

    Įdomu, kaip KK169 ir KK226 sankryžoje kitoje Salantų pusėje įspėjama apie ribojimus ant tilto ir apie apylanką

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apylankų problemos dėl tilto per Salanto upę, esančio kelyje Nr. 226 Kartena - Salantai.
    Apylankos per keliu Nr. 2318 Leliūnai-Juodupėnai-Erlėnai neparuoštos sunkiojo transporto srautui.
    Atrodo, eisimo ribojimai svoriui bei auk62iui išliks ilgam.
    ​​
    www.mapy.cz

    LNK / Diena. lt 2025.01.28
    Žmones įkaitais pavertė užstrigusi tilto rekonstrukcija
    Salantuose (Kretingos r.) ir apylinkėse nuo vasaros kyla problemų dėl uždaryto tilto [KK226 per Salanto upę]. Dideli automobiliai juo važiuoti negali, nes jis yra nesaugus.
    Todėl sunkiasvorės transporto priemonės nukreipiamos per Juodupėnų kaimą, kurio gyventojai dėl sunkiasvorių ir jų išmauroto kelio nebeapsikenčia. Jie nesupranta, kodėl kaimo kelias iš pradžių nebuvo sutvirtintas, jei planuota juo nukreipti apylanką. Salantiškiams neramu ir dėl verslų, kurie praranda klientus.
    „Via Lietuva“ gerų žinių žmonėms dėl tilto neturi.

    Nuo praėjusios vasaros per Salantus negali važiuoti jokie didesni automobiliai – tiltas apribotas pagal svorį ir aukštį.
    ​​​​​

    ​​​​​

    „Tiltas yra nesaugus. Jis pakankamai saugus lengvosioms transporto priemonėms, bet nesaugus didesnėms. Tai ekspertų išvados, ir „Via Lietuva“ laikosi šių rekomendacijų“, – teigė Salantų seniūnė Jolanta Ažondenienė.

    Labiausiai nukentėjo Juodupėnų kaimo gyventojai, nes per jų kaimą dabar eina apylanka.
    ​​

    „Mes nesakome, kad Salantai turi kentėti, kad sunkvežimiai važiuotų jų keliais. Bet reikia dalintis. Dalis turėtų važiuoti čia, dalis – kitur. Ir reikėjo sutvarkyti mūsų kelią, kaip sutvarkė lanką per durpyną. Dabar bus taip, kad šį kelią visiškai pribaigs“, – piktinosi Juodupėnų gyventojas Jurgis Stanius.
    Dabar per kaimą nukreipiamos visos sunkiasvorės mašinos. Gyventojai teigia, kad per dieną šiuo keliu pravažiuoja apie 200–300 sunkvežimių. Tiek mašinų kaimo kelią taip išmauroja, kad žmonėms iš namų sunku išvažiuoti. O pagalbos nesulaukia.
    „Rašiau laiškus ir į ministeriją, ir prezidentui, bet visi atsakomybę permetė AB „Via Lietuva“. Ji atsiuntė atsakymą, kad kelias pravažiuojamas. Taip, sunkiasvorėms pravažiuojamas, o kaip su lengvaisiais? Jei neturi keturių varančiųjų ratų, gali užklimpti“, – skundėsi gyventojas Valdas

    Imbarės seniūnas Antanas Turauskis sako, kad šis kelias jau anksčiau buvo prastos būklės, o dabar dėl sunkiasvorių transporto priemonių padėtis dar labiau pablogėjo.
    „Užpernai buvo gabenamas sunkiasvoris krovinys per Lietuvą į Mažeikius („Orlen Lietuva“ pusantro tūkstančio tonų sveriantis reaktorius, – red. past.). Toje vietoje, kur dabar didžiausios problemos, danga liko nesustiprinta. Kai nukreipė sunkiasvores mašinas, atsirado provėžos, nes nėra tinkamo pagrindo“, – aiškino seniūnas.
    (...)
    Gyventojai įsitikinę, kad tilto uždarymas galėjo būti geriau suplanuotas.
    „Turėjo normaliai kelią sutvarkyti, o tik tada uždaryti tiltą, kad žmonėms nebūtų tokių nepatogumų“, – teigė Juodupėnų gyventojas.
    Salantiškiai situaciją, kai judėjimas tiltu apribotas, o jo remontas vis dar nepradėtas, laiko absurdiška. Jie baiminasi, kad remontas gali prasidėti tik po daugelio metų.

    „Šių metų pabaigoje planuojamas tilto per Salantą projektavimo viešasis pirkimas, kuriam sėkmingai pasibaigus, projektavimo darbai galėtų būti atlikti per artėjančius metus. Vis dėlto, atsižvelgiant į finansavimo tendencijas šalies keliams ir tiltams, šio tilto remonto darbai galėtų būti inicijuoti 2028 metais“, – LNK žinioms atsakė „Via Lietuva“.
    Juodupėnų gyventojai baiminasi, kad per tiek metų kelias pro jų kaimą taps visiškai nepravažiuojamas.

    https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...rukcija/296174
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ukcija-1209450

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pernai išasfaltuotas kelias RK5259 Sudervė - Maišiagala (Vilniaus r.)
    Atsirado tiesus maršrutas iš vakarinių Vilniaus priemiesčių ar Karveliškių kapinių į autostradą A2, o dviratininkams - puikus pasivažinėjimo kelias vaizdingomis kalvotomis vietomis.

    Tačiau blogai, kad liko neišasfaltuotas 6 km ilgio rajoninis kelias Nr. 5221 Paąžuoliai - Dūkštos
    Tai būtų greičiausias kelias iki Dūkštų ir toliau link Vilniaus- Kauno autostrados ties Vieviu.

    Nebereikėtų imituoti krašto kelio Nr.171 "rekonstrukcijos".
    Buvęs tranzitinis kelias šiaurinis iš Vilniaus į Kauną per pusantro dešimtmečio buvo aplink užstatytas ir išsmaigstytas "pilveliais" bei pavirto vidine kvartalo gatve, kur vidutinis greitis retai kada viršija 40-50 km/h.
    Jei būtų alternatyvi trasas į Dūkštas, tuomet KK171 liktų paminklu žmonių egoizmui ir laukinei Vilniaus priemesčių plėtrai be jokio plano.
    Jau ir dabar važiuoti į Sudervę - Dūkštas greičiau važiuoti ne KK171 Avižieniai -Sudervė, o nuo A2 15-o km (Galinės /Putiniškių sankryžos prie "Transekspedicijos sandėlių) pasukti į kelią RK5237 (jis išasfaltuotas apie 2008 -2009 metus ), po to sukti RK 5229 į Sudervę ir toliau tiesiai KK 171 į Dūkštas.

    Dabar nuo Galinės iki Dūkštų greičiausias (ir ilgiausias) maršrutas yra A2 ir KK108 per Maišiagalą 15 minučių ir atstumas 19,8 km.
    Kiti du maršrutai užima 16 minučių:
    - 16,3 km per Sudervę RK5237- RK5259 - KK171
    - 14,4 km per Brinkiškes- Babrukiškes RK5237- RK5259 - KK171 (iš jų 6 km žvyrkelio)
    Maršrutas KK171 Avižieniai - Sudervė nera nagrinėjamas, nes tai visiškai neprognozuojams dalykas - užtenka vieno "vėžlio", kad susidarytų dviratininko greičiu judanti kolona

    www.mapy.cz

    Atsiradus Vakariniam aplinkkeliui ir kiek padidinus įsijungimą iš Vakarinio aplinkkelio kažkuriam laikui buvo sumažėjęs poreikis važiuoti Kauno link "per viršų" (per Dūkštas).
    Tačiau lieka problemiška vieta Gariūnuose, kur vietoj normalios 2 juostų įvažos Kauno link į A1 buvo pastatytas "LIDL" prekybos centras ir liko chaotiški įvažiavimai į turgų be jokių lėtėjimo juostų. Liko ir Gairiūnų gatvės šviesoforas, kurio tokios svarbos tranzitiniuose keliuose neturėtų būti.

    Jei kam nors tenka važiuoti per Dūkštas, kokį maršrutą renkatės - per Maišiagalą ar per Sudervę?
    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.10, 23:23. Priežastis: Žemėlapis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.
    Šiai dienai spėju lekiantys bepročiai didesnė tikimybė autostradoje. Lenkiška eismo kultūra autostradose gan įdomi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.
    Tikrai ne 15 min. važiuojant per miestelius, daug posūkių ir pan. Plius dar gali koks lekiantis beprotis atsitrenkti ar briedis išlėkti į kelią, nes maršrutas pro miškingas vietas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    P.S. priminkit, Lenkijos greitkeliais ir magistralėm nuo lapkričio 1d irgi krenta leistinas greitis žiemos periodui ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ale žiūriu kažkas jau kaltę jaučia dėl CO2. O aš Lenkijos autostradomis spaudžiu iki dugno ir iki 170 km/h yra norma net naktį, ypač naktį. Todėl maks per 1,5 val iš Bialystoko aš jau Varšuvoje... Gerai, kad Lenkijoje mažai kamerų.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    mėgstate priešpriešinius susidūrimus....
    Kai per Augustavą ir Grajevą važiavo visos fūros, tai buvo aktualu, bet jau keletą metų, atidarius S8 ruožus prie Suvalkų, o anksčiau fūras nukreipus per Balstogę, tas maršrutas neapkrautas. Dažnai lenkti netenka, o kai tenka, tai saugią vietą tam surasti sunku nebūna.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Jei rūpi gamta, arba .
    mėgstate priešpriešinius susidūrimus....

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    taupymas, santykinis moralinis dėl CO2 - taip. Bet vairavimo nuovargis - visgi atsiliepia neproporcingai. Išimtis - vairuoji vienas ir magistralė tave migdo, tada gal ir keliukais geriau. Bet overall mažiau pavargsti.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Tai būtent, kad ne ženkliai ilgiau, ir ne plius keletas valandų. Kai keliolika valandų droži autobanais, pirmas ar paskutines tris pravažiuoti lėtesniais, vaizdingesniais keliais, su mažesniu triukšmu, tam sugaišt tik 15 minučių ilgiau, ir dar sutaupyt ~6€ ant degalų ir CO2 kaltės jausmo, visai svarstytinas variantas. Nesakau, kad visada visiems optimalus, bet ir ne atmestinas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Jei važiuoji toliau tai + keletas valandų yra blogis. Geriau jau greičiau nuvažiavus ramiai vakarienę valgytis su šaltu alum, nei dėl €10 sutaupymo vairuoti ženkliai ilgiau.
    Saugiau važiuoti autostradom. Nors up to you.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Atseit sutaupysi kuro mažesniais keliukais su N+M sąnkryžų, gyvenviečių, plius stirnų pavojais ir t.t. ?
    Neabejotina! Lėtkeliais 90 km/h važiuojant mano turėtomis kelioninėmis mašinomis vidutinės sąnaudos išeina kokiais 0.7-1 l/100km mažesnės, nei 130 km/h. Čia būtent patirtis lyginant drožimą Lenkijos autostradom ir ramesnį tempą nusukus iš autobanų ties Ostrów Mazowiecka prieš tai kai S61 paleido.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nebūtina pamiršt gerų tradicijų, iš Vilniaus kelias per Alytų, Lazdijus, Augustavą ir Grajevą vis dar kokiais 50 km trumpesnis, nei autostradom, o laiku užtrunka tik ketvirčiu valandos ilgiau. Jei rūpi gamta, arba riboja baterijos talpa ar šiaip studentiškai trūksta pinigų, visai protingas pasirinkimas. Dar ir eismo jame bus gerokai mažiau, kai atsirado greitkelių alternatyva.
    Atseit sutaupysi kuro mažesniais keliukais su N+M sąnkryžų, gyvenviečių, plius stirnų pavojais ir t.t. ?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomus jausmas pervažiuot Lenkiją vien autostrada. Malonu, bet ir nostalgiją apėmė. Baigsis lenkiškų miestelių keiksnojimas, vietines kavines pakeičia unifikuoti makdonai ir nebebus adrenalino lenkiant fūrų kolonas. Žodžiu nuobodi, bet saugi ir greita civilizacija. Tolimoj ateity bus galima jaunimui organizuot ekspedicijas per kaimus kaip koks route 66…
    Nebūtina pamiršt gerų tradicijų, iš Vilniaus kelias per Alytų, Lazdijus, Augustavą ir Grajevą vis dar kokiais 50 km trumpesnis, nei autostradom, o laiku užtrunka tik ketvirčiu valandos ilgiau. Jei rūpi gamta, arba riboja baterijos talpa ar šiaip studentiškai trūksta pinigų, visai protingas pasirinkimas. Dar ir eismo jame bus gerokai mažiau, kai atsirado greitkelių alternatyva.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Jei labai nori apvažiuot, gali per Pagirius - bet kokia prasmė kai net kamščio nėra - nieko nesutaupysi.
    Jei turimas omeny maršrukas KK202-KK176 per Pagrius ir Baltąją Vokę link Pirčiupių, tai reikia palaukti bent metus - kol bus baigtas rekonstruoti kelias KK 176 Jašiūnai -Pirčiupiai.
    Dabar ten yra keletas rekonstruojamų ruožų su šviesoforais


    Gal turėta omeny maršrutas (žalios rodyklės) nuo Pagirių įlink Trakų Vokės per Daniliškes (Šiltnamių -Jaunystės -Tiškevičiaus gatvėmis). Ten, atrodo visur yra asfaltas, bet kaik ur važiuojama per individualių namų kvartalus.
    Dar galimas variantas (violetinės rodyklės) - kampo nukirtimas į Daniliškes per Vaidotus (Krantinės - Vėjo gatvėmis), tik Google gatvių vaizdai rodo, kad ten už Vokės upės 2019 metais dar buvo žvyrkelis
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.30, 17:27.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jei labai nori apvažiuot, gali per Pagirius - bet kokia prasmė kai net kamščio nėra - nieko nesutaupysi.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tą tiltuką ką tik pradėjo remontuoti. Jis apskritai neskirtas intensyvesniam naudojimui.
    Uždarė tai prieš kelis metus, galvojau gal jau suremontuotas. Kelias per ten ne pats geriausias, bet iš bėdos apvažiuoti būdavo galima.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tiltas Kazbėjuose lyg turėtų jau būti sutvarkytas ir eismas juo leidžiamas. Tai šitą remontuojamą viaduką galima apvažiuoti pro Kazbėjus.
    Tą tiltuką ką tik pradėjo remontuoti. Jis apskritai neskirtas intensyvesniam naudojimui.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau važiuoti A4 link Valkininkų - Druskininkų tinkamų alternatyvų aplenkti šią A16 / A4 atkarpą nėra.
    Tiltas Kazbėjuose lyg turėtų jau būti sutvarkytas ir eismas juo leidžiamas. Tai šitą remontuojamą viaduką galima apvažiuoti pro Kazbėjus.

    Komentuoti:

Working...
X