Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A8] Kaunas - Sitkūnai - Panevėžys ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Siaip as apie kamscius Panevezio aplinkkelyje... jei ka...
    Vasarą Panevėžyje buvau tris kartus. "Via Baltica" keliu važiavau du kartus. Tarp Panevėžio ir Ramygalos vyko dideli darbai, važiuojant kamavo dideli greičių apribojimai. Ir labai nustebau, kad tie rekonstrukcijos darbai nedaro kelią su skiriamąja juosta. Tokio pat kelio taip pat tikėjausi mazgų su Ramygalos ir Šiaulių keliais. DEJA... Kol kas nė projektėlio jokio paskelbto nemačiau. Ar tikrai nėra?

    Comment


      #62


      Comment


        #63
        Sukurta atskira tema

        Kelio [E67] Via Baltica temai išsiplėtus, ji suskaidyta:
        - Senoje temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)

        Sukurtos dvi naujos temos:
        - Ši tema apie A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
        - A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis

        Comment


          #64
          2+1 kelio pvz: street view

          Comment


            #65
            Parašė miraged Rodyti pranešimą
            2+1 kelio pvz: street view
            Kaip tokiame kelyje aplenkti kokį nors traktorių arba sugedusią fūrą? Suprantu, kai toks kelias daromas kokiuose kalnuose, kur trūksta vietos, bet laukuose geriau iš karto darytų 2x2 kelią, nelabai ten ką sutaupo dėl kelių metrų.
            Flickr

            Comment


              #66
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Kaip tokiame kelyje aplenkti kokį nors traktorių arba sugedusią fūrą? Suprantu, kai toks kelias daromas kokiuose kalnuose, kur trūksta vietos, bet laukuose geriau iš karto darytų 2x2 kelią, nelabai ten ką sutaupo dėl kelių metrų.
              Dar ir kaip sutaupo. 2+1 telpa dabartinėje kelio juostoje, todėl nereikia vykdyti žemės paėmimo proceso ir kitų procedūrų, kurios rekonstrukciją nutęstų ne vieniems metams. Bet žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, naudingiau iškart tiesti 2+2.

              Comment


                #67
                Iš kur jūs apskritai ištraukėt 2+1 šiam keliui?

                Comment


                  #68
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Iš kur jūs apskritai ištraukėt 2+1 šiam keliui?
                  #696 pranešimas - galimai painiojama su Panevėžys - valstybės siena ruožu.

                  Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi

                  Comment


                    #69
                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                    #696 pranešimas - galimai painiojama su Panevėžys - valstybės siena ruožu.

                    Kai diskutuot (pasisakyt) norisi labiau nei yra apie ką - taip ir gaunasi
                    Atsiprašau. Iš tikro 2+1 planuojamas Kaunas - Panevėžys atkarpoje:

                    "....Jis jau ruošiamas atkarpai nuo Kauno iki Panevėžio. Vis dėlto dėl mažesnio eismo intensyvumo (6 tūkst. automobilių per parą) šis ruožas bus pertvarkomas pagal skandinavišką modelį. Taupymo sumetimais po rekonstrukcijos čia bus ne keturių eismo juostų, o „2+1“ tipo magistralė, kokių nemažai yra Skandinavijos šalyse. Tuomet numatytą atstumą viena kryptimi bus dvi eismo juostos, o priešinga – viena. Tokie ruožai kaitaliojami reguliariais intervalais. Maksimalus leistinas greitis čia bus 120 km/val...."
                    Paskutinis taisė miraged; 2016.12.12, 10:36.

                    Comment


                      #70
                      Update iš LAKD

                      http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne

                      Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:

                      Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Kaunas-Marijampolė ruožo rekonstravimo:

                      ruožo nuo 17,34 iki 23,4 km rekonstravimas užbaigtas 2016 m. pabaigoje;
                      ruožo nuo 35,4 iki 45,15 km darbai jau vyksta. Numatyta darbų pabaiga – 2017 m. liepos 28 d.;
                      ruožo 45,15 iki 56,83 km rekonstravimo viešasis pirkimas jau paskelbtas. Vokų su pasiūlymais atplėšimas numatytas 2017 m. gegužės 3 d. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.;
                      ruožo nuo 23,4 iki 23,4-35,4 km rekonstravimo techninis projektas jau parengtas, viešasis pirkimas bus paskelbtas 2017 m. gegužės mėn. Planuojama darbų pabaiga – 2018 m.
                      Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:

                      šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
                      parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.
                      Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:

                      šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
                      šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
                      parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.
                      Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo:

                      kelio Nr.A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 8,32 iki 23,36 rekonstravimas užbaigtas 2016 m.;
                      šiame ruože 7,508 km esančio Šilagalio viaduko kapitalinis remontas bus pradėtas 2017 m. (vokai su pasiūlymais atplėšti, vyksta vertinimas);
                      ruožo nuo 32,78 iki 53,54 km rekonstravimo techninis projektas parengtas 2016 m. 2016-11-18 gautas statybą leidžiantis dokumentas;
                      ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas numatytas 2017 m. (rengiami viešųjų pirkimų dokumentai, II ketvirtį bus vykdomos pirkimo procedūros).
                      Dėl kelio A5 Kaunas – Marijampolė-Suvalkai kelio Marijampolė – Lietuvos/Lenkijos siena ruožo rekonstravimo:

                      artimiausiu laiku bus skelbiamas viešasis pirkimas rekonstravimo specialiojo teritorijų planavimo dokumento ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimo paslaugoms atlikti. Po to bus skelbiamas viešasis pirkimas techniniam projektui parengti. Rekonstravimo darbus planuojama pabaigti 2021 m.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        ...mes nežinome, ką būtent planuoja, ar kels iki automagistralės lygio.
                        Tai kad žinome. Buvo gi jau anksčiau temoje informacija: Via Baltica Lietuvoje, tai dviejų juostų (abiem kryptim) automagistralė nuo Lenkijos sienos iki Kauno, nuo Panevėžio iki Latvijos - 2+1 greitkelis. Tarp Kauno ir Panevėžio jau neprisimenu Ko gero irgi greitkelis, ar net tik dabartinės kelio būklės renovacija.

                        Comment


                          #72
                          2014 m. „Via Baltica“ kelio A8 ruožo nuo 32 iki 53 km parengto projekto sprendiniai neužtikrina dabartinių transporto srautų pralaidumo ir saugumo reikalavimų, nors visi projektai privalo būti rengiami atsižvelgiant į 20 metų transporto srautų prognozes ir t.t.

                          Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5JRVnDQBX
                          O, pagaliau tikriausiai prasideda kalba apie tai, kad A8 reikia projektuoti 2x2. Čia kalba eina apie Ramygalos-Kėdainių atkarpą, bet Sitkūnai-Kėdainiai dar svarbiau daryti 2x2, ten net po viadukais ties Kėdainiais tam vietos palikta.

                          Comment


                            #73
                            Dar įdomiau:

                            Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

                            Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

                            Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.

                            Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
                            32-53 km ir Ramygalos aplinkkelio projektai esą pripažįstami kaip "netinkamais".
                            Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
                            Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.

                            Comment


                              #74
                              Sudėjus "Sitkūnai-Kėdainiai" ir "Kėdainiai-Josvainiai-autostrada" intensyvumą, jis jau dabar prilygsta A1 Kaunas-Klaipėda, ten net du viadukai daug anksčiau pastatyti su keturiom juostom minty, taigi Kėdainių atkarpa tikrai prašosi 2+2 jau šiandien. Tada kiek nustebau, bet Kėdainiai-Panevėžys intensyvumas net kiek mažesnis negu LV-Panevėžys, bet aišku toliaregiška ten daryti iš lėto 2+2 iškart būtų, nors ir nedega.
                              Panevėžio aplinkkelis taip pat, mano akimis, dar nebuvo kritinis, aš balsuočiau už tai, kad mažesnėm apimtim, bet iškart daryt gerai ir toliaregiškai.
                              O ar čia nebuvo nusikalstamas toks planavimas, tai norėtųsi palikti prokurorams ir STT...

                              Comment


                                #75
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Yra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
                                O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.
                                Kaunas - Sitkūnai turėtų būti po tris juostas į abi puses, nes dabar dažnai ten tenka vilktis 90km/h paskui fūras.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  #76
                                  Informacija iš Via Baltica vystymo Lietuvoje strategijos, pristatytos LAKD direktoriaus Vitalijaus Andrejevo konferencijoje vykusioje po Via Baltica atkarpos Mauručiai-Marijampolė atidarymo. Visas pristatymas čia: http://lakd.lrv.lt/lt/video/via-balt...oje-strategija
                                  Trumpai esminė informacija:
                                  A8 (Sitkūnai - Panevėžys+ Ramygalos aplinkkelis) numatoma 2x2 iki 2035 metų,
                                  A10 (Panevėžys - Latvijos siena) numatoma 2x2 iki 2030 metų.
                                  Taigi jei viskas bus pagal planą - labiau komfortiškas keliones (turiu omenyje visą atstumą nuo miesto iki sienos) pirmiausia pajaus vilniečiai (gal tai pasitarnaus ir operatyvesniems prezidentiniams vizitams).
                                  Paskutinis taisė Romas; 2018.11.29, 19:52. Priežastis: Nuotraukų dydis

                                  Comment


                                    #77
                                    Nieko super įdomaus, bet vis judesiukas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...mo-221-1435182

                                    Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašė sutartį su inžinerijos įmone „Sweco Lietuva“ dėl paskutinio – ketvirtojo „Via Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Suvalkų projektavimo.
                                    Įdomesni sakiniai gale. Reik tikėtis, kad užteks proto bent iki Panevėžio projektuoti 2+2 automagistralę:

                                    2021 metais planuojama pradėti rengti priešprojektinius sprendinius kitai „Via Baltica“ daliai, t. y. nuo Kauno iki Latvijos sienos. Numatyta, kad iki 2030 m. visas „Via Baltica“ kelias, einantis per Lietuvos teritoriją, bus rekonstruotas taip, kad atitiktų pagrindiniam TEN-T kelių tinklui keliamus eismo organizavimo ir saugos reikalavimus.


                                    Comment


                                      #78
                                      Gal yra žinoma, kokie sprendiniai numatomi A8 ir A10? 1+2?

                                      Comment


                                        #79
                                        Na norėtųsi tikėtis, kad bent jau A8 tikrai bus 2+2, ten daug paruoštos infrastruktūros iš anksčiau (keli viadukai su erdve 4-oms juostoms) ir iš akies žiūrint nedaug problemų su turto nusavinimu.

                                        Comment


                                          #80
                                          Mano galva, kadangi tai yra strateginis kelias, jungiantis kelias valstybes, turėtų būti daromas 2+2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X