Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    O stotis išnuomota ar priklauso Paleičikui? Nes pastaruoju atveju gautųsi nekokia situacija, kai įsigyjamas viešosios paskirties objektas, eilę metų nieko neinvestuojama, miestui trūksta kantrybė ir stotis perkeliama kitur, o Paleičikui atrišamos rankos vystyti galimai pelningesnę veiklą.
    Privatizuota. O ką su juo daryti? Kelis metus jau jis spaudžiamas ką nors daryti, investuoti. O jis uždėjo. Juk ne šiaip grasino iškelti prie VA/Pilaitės pr.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Bet kaip galima buvo leisti Paleičikui privatizuoti Vilniaus autobusų stotį... idiotų valdžia.

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Bet kaip galima buvo leisti Paleičikui privatizuoti Vilniaus autobusų stotį... idiotų valdžia.
        Tuo metu visi žmonės naiviai tikėjo, kad privatus verslas dirba geriau ir viską puikiai sutvarkys. Daug tokių monopolijų privatizuota.
        Flickr

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Privatizuota. O ką su juo daryti? Kelis metus jau jis spaudžiamas ką nors daryti, investuoti. O jis uždėjo. Juk ne šiaip grasino iškelti prie VA/Pilaitės pr.
          Klausimas, kaip sutartys turėtų būti sudaromos, kad nebūtų tokių situacijų. Nes įsipareigoja teikti stoties paslaugas (ar ir to neįsipareigoja?), bet neįsipareigoja užtikrinti reprezentacinės jos būklės?

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Bet kaip galima buvo leisti Paleičikui privatizuoti Vilniaus autobusų stotį... idiotų valdžia.
            Pakso valdžia
            https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76081193
            Jam vadovaujant Vyriausybei, o po to – einant sostinės mero pareigas, Vilniaus autobusų stotis, kaip anksčiu miestui priklausiusios bendrovės „Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ (TOKS) nuosavybė, perėjo į prieštaringai vertintos įmonės „Lukoil Baltija“ ir ją valdžiusio verslininko Ivano Paleičiko šeimos rankas.
            Kaip rodo viešai prieinami dokumentai, 1999 metais TOKS, pirmoji iš Lietuvos keleivių vežėjų įmonių, buvo pradėta rengti privatizacijai. Kelią tam atvėrė Vilniaus miesto tarybos, vadovautos R. Pakso bendražygio – tuomečio Vilniaus mero Juozo Imbraso – 1999 metų birželio 9 dieną priimtas sprendimas dėl Vilniaus miesto savivaldybės papildomo privatizavimo objektų sąrašo tvirtinimo.
            p.s.Imbrasas taip pat sėkmingai "užkasė" su Veikme 115 mln Lt į stadiono žemę. Kažin, kiek navaro pasidalino?
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė taimis Rodyti pranešimą
              Man įtarimą kelia planai, kad gal net LG būstinę ten iškelti. Dabartinis jų pastatas istorinis, ten geležinkeliai visada gyveno. Įdomu, kas tokį monstrą galėtų imti?
              Man labiau kelia klausimų tai, kad LG užsiima nebūdinga NT vystymo veikla. Kita vertus, yra stambus transporto mazgas svarbus ne tik miesto mąstu, bet nei Vyriausybės ir Susisiekimo ministerijos pozicijos negirdėti.
              Beje, man dar nevisai aišku kaip (ir kur) bus su Rail Baltica Vilniaus atšaka.

              Comment


                Image may contain: outdoor

                Su geležinkelio stotimi bus atnaujinama ir žiedinė sankryža prie jos. Puikus sprendimas, manau.

                Bus ir požeminė perėja

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  Image may contain: outdoor

                  Su geležinkelio stotimi bus atnaujinama ir žiedinė sankryža prie jos. Puikus sprendimas, manau.

                  Bus ir požeminė perėja
                  Sprendimas tai tikrai puikus jei kas matosi papaišyme. O beje ką tik tvarkė ten kažką prie stoties? Repeticija matyt prieš didžiuosius veiksmus.

                  Comment


                    Ar man vienam atrodo, ar Naujoji autobusų stotis yra Pelesos gatvės pusėj? Ar aš čia kažko nesuprantu. Šiaip vizija graži, bet kol sulauksiu šito vaizdo realybėj - pasensiu, matyt
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                      Sprendimas tai tikrai puikus jei kas matosi papaišyme. O beje ką tik tvarkė ten kažką prie stoties? Repeticija matyt prieš didžiuosius veiksmus.
                      Kiek pravažiuodavau tai nemačiau, kad būtų kažkas tvarkyta.
                      Straipsnyje rašo, kad užtruks "dešimtmetį" tai realybėje turbūt ilgiau

                      Comment


                        20-30 metų duodu, jei ketinimai labai rimti. O jei tik šiaip papaišyt, ko jau yra buvę ir anksčiau, tai tada dar ilgiau ir su neaiškia perspektyvine vizija. O kur dar miesto valdžios pasikeitimai...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Ar man vienam atrodo, ar Naujoji autobusų stotis yra Pelesos gatvės pusėj? Ar aš čia kažko nesuprantu. Šiaip vizija graži, bet kol sulauksiu šito vaizdo realybėj - pasensiu, matyt
                          Jop, kitoje pusėje. Bet tunelis požeminis, tai problemos nebus.

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            20-30 metų duodu, jei ketinimai labai rimti. O jei tik šiaip papaišyt, ko jau yra buvę ir anksčiau, tai tada dar ilgiau ir su neaiškia perspektyvine vizija. O kur dar miesto valdžios pasikeitimai...
                            Problema ne merų pasikeitime gali būti, o LG valdžios pasikeitime. Teritorija jų, jie turėtų ieškoti investuotojo. Nemanau, kad perduos sklypą savivaldybei. O iki to ten belenkiek darbų: iškelti LG tech. dirbtuves, išvalyti teritorija, atskiri, suformuoti sklypus, detalieji etc.

                            Comment


                              Suprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
                              Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Suprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
                                Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.
                                Panašu, kad Geležinkelio gatvėje kažkiek eismo liks, tik ją susiaurins. Nebent atiduotų vien tik taksi. Ten logiškiausia daryti išėjimą už Geležinkelio gatvės, prieš VT terminalą. Po stotimi vistiek požemine perėja reiks eiti, tai jokio skirtumo ar laiptai bus 20 m. arčiau ar toliau. VT terminale daryti atskirų išėjimų į stoteles tikrai nėra prasmės, nes dauguma vaikščios skersai išilgai ieškodami tinkamo autobuso.

                                Bet pats eismo organizavimo sprendimas labai vykęs, paliekant visą erdvę prieš geležinkelio stotį pėstiesiems ir terminalui, o iš N srautų susikirtimo taškų paliekant tik Kauno-Seinų-Sodų g. sankryžą (ir ją pačią pertvarkant iš 5 krypčių į 4 krypčių).
                                Paskutinis taisė kutas; 2018.06.11, 16:22.

                                Comment


                                  Na, čia daug faktorių yra.

                                  1. Link miesto pėsčiųjų eismas ko gero nebus labai didelis. Bet ten bet kokiu atveju bus sankryža.

                                  2. Klaidžiojančių tarp autobusų peronų nebus labai daug, jeigu po žeme bus gerai padarytas informacijos dizainas.

                                  3. Bus tų, kurie persėdinės Stotyje. Bet čia galima tuos dalykus sutvarkyti dažniausiai besijungiančius maršrutus dedant į vieną peroną. O su visais kitais daryti taip: a) leisti kirsti autobusų gatvelę; b) atitverti ir leisti eiti tik po žeme - kaip daroma tarp bėgių takelių.

                                  --

                                  Geležinkelio g. bus siaurinama, ten yra jau baigiamas projektas dviračių takui tiesti.

                                  Comment


                                    Kai teigiama, kad nauji pastatai 'kažką užstotų', tai reikėtų konkrečiai nurodyti ką ir iš kurios vietos, nes kažkokio medinuko parodymas nieko nesako - jo tikrai neužstos.

                                    O grįžtant prie stoties temos, tai man projektas atrodo tikrai geras. Ypač patinka, kad autobusų stotis tampa sujungta su geležinkelių stotimi ir kad ta stotis pakišta po žeme, nes jeigu pats stoties pastatas ir gali būti architektūriškai naudingas miestui, tai pati autobusų sustojimo aikštelė miesto vaizdui visiškai nereikalinga ir daug geriau, kada jinai yra po žeme. Viešojo transporto stotelės atrodo irgi gerai sutvarkytos, labai svarbu, kad jos būtų vienoje vietoje, o ne išmėtytos dideliais atstumais, kaip kad yra dabar. O dar ir vietos žaliosioms erdvėms palikta, už ką irgi dedu pliusą. Aišku, tai didelis projektas ir greitai jo niekas neįgyvendins, bet svarbiausia čia, kad geležinkeliai atlaisvintų teritoriją į kurią galėtų pradėti investuoti verslas, o iš valstybės pusės būtų naujos autobusų stoties pastatymas ir infrastruktūros sutvarkimas. Planai gan dideli, bet tikrai įgyvendinami.

                                    Comment


                                      /\ Šiaip valstybei gali net nereikėti statyti auto stoties. Jeigu verslui būtų leidžiama statyti kokius 6-8 aukštus, tai turbūt nebūtų daug bėdų vieną aukštą išskirti autobusų stočiai. Ten teritorija tokia didelė, kad atėjęs koks vienas didelis investuotojas sukurtų visą infrastruktūrą valstybei.

                                      Beje, geras klausimas: ar pas mus teisiškai įmanoma, kad virš vienam savininkui priklausančio statinio būtų statomas kitas? Ir kaip tada su žemių priklausymu? Nu tipo požeminė autobusų stotis, o virš jos - privatus verslo centras. Biurokratams smegenys išvirtų turbūt nuo tokio kuriozo

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Suprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
                                        Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.
                                        Šiaip tikrai nesuprantama, kodėl pėstiesiems vis tiek tektų kirsti iš stoties išvažiuojantį VT srautą. Negi negalima šiek tiek dar pailginti požeminę perėją, o tą išvažiavimą priglausti arčiau pavilijonų? Būtų kur kas logiškiau.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Jei ten iš tikrųjų numato statyti autobusų stotį kitoje geležinkelio pusėje, tai čia utopija kvadratu.
                                          Kažkoks Varšuvos (Warszawa Zachodnia) ir Kijevo (Київ-Пасажирський) ambicijų hibridas su Tauragės finansiniais resursais
                                          Varšuvoje ir Kijeve bent miestas nuo geležinkelio vystosi daugmaž į abi puses.
                                          Ar kas nors skaičiavo, kiek pailgės kelionė, kiek sumažės keleivių autobusų stotyje, ir kiek pinigų reikės "investuoti" į tą atseit autobuso stotį.

                                          Tuo tarpu Geležinkelio stoties žiedo praplėtimas už "Liuksemburgo sodo" yra gana įdomus ir gal racionalus pasiūlymas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X