Požeminė perėja po stoties aikšte tiesiog būtina. Visiška nesąmonė kai tokios minios žmonių kerta aikštę ir stabdo eismą. Požeminė perėja turi būti sujungta su geležinkelio stoties tuneliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra
Collapse
X
-
Funkciškai švariau ir estetiškai patraukliau būtų nukelti tranzitinį transportą į požemį, viršuje paliekant tik viešąjį ir dedikuotą (geležinkelio keleivių ir pan.) transportą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPožeminė perėja po stoties aikšte tiesiog būtina. Visiška nesąmonė kai tokios minios žmonių kerta aikštę ir stabdo eismą. Požeminė perėja turi būti sujungta su geležinkelio stoties tuneliu.
Comment
-
Tai mes žinome jau 50 metų, bet kažkodėl nieko nesikeičia..Parašė Al1 Rodyti pranešimąPožeminė perėja po stoties aikšte tiesiog būtina. Visiška nesąmonė kai tokios minios žmonių kerta aikštę ir stabdo eismą. Požeminė perėja turi būti sujungta su geležinkelio stoties tuneliu.
Tiesa sakant, kai statė autobusų stoti, tai maniau kad taip ir bus. Net nežinau kodėl, tuomet informacijos viešumoje būdavo labai mažai.
Comment
-
Na, kiek ilgėliau pastovėjus Stoties aikštėje, galima pamatyti tikrai nemažai pravažiuojančių sunkvežimių, ir ne vien tik su lietuviškais numeriais. Akivaizdu, kad visas nuo Naujosios Vilnios pusės atvažiavęs sunkiasvoris (ir ne tik) transportas toliau savo tikslais važiuoja pro Stoties aikštę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTranzitinio ten nėra daug.
Comment
-
Višinskio draudžiama https://www.google.lt/maps/@54.67672...2!8i6656?hl=lt ,Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, kiek ilgėliau pastovėjus Stoties aikštėje, galima pamatyti tikrai nemažai pravažiuojančių sunkvežimių, ir ne vien tik su lietuviškais numeriais. Akivaizdu, kad visas nuo Naujosios Vilnios pusės atvažiavęs sunkiasvoris (ir ne tik) transportas toliau savo tikslais važiuoja pro Stoties aikštę.
Liepkalnio gel.viadukas irgi
https://www.google.lt/maps/@54.67223...2!8i6656?hl=lt
, kas lieka tiesiai tiesiai važiavusiam furistui?
Comment
-
Nuo Baltarusijos/N.Vilnios pusės kelias Švitrigailos-Panerių gatvėmis į pietinį aplinkkelį, o toliau kur nori. Taip pat ir atvirkščiai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVišinskio draudžiama https://www.google.lt/maps/@54.67672...2!8i6656?hl=lt ,
Liepkalnio gel.viadukas irgi
https://www.google.lt/maps/@54.67223...2!8i6656?hl=lt
, kas lieka tiesiai tiesiai važiavusiam furistui?
Comment
-
Apskritai turi būti stotis iš esmės rekonstruota, išgriaunant visus kioskus, ir paliekant T dviejų lygių formos sankryžą. Nes dabar tikrai nematau jokio skirtumo tarp Asgabat vokzal, Dushanbe vokzal, Kazansky vokzal ir mūsiškio, nei juostų, perėjos nesaugios ir stabdo eismą, autobusų sustojimai padaryti taip, kad trukdo kitam transportui, o kito transporto tranzitas trukdo VT.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Stoties prieigų remontas priklauso nuo tokių prielaidų:
1. Autobusų stotis (tapmiestinė, priemiestinė) išlieka dabartinėje vietoje. Ten privatus objektas, nori parduoti. Tik primenu.
2. Stotis išlieka centriniu persėdimų tašku vidaus Vilniaus maršrutai (VVT).
3. Geležinkeliu įmanoma ateityje atvažiuoti kasdien į darbą (išaugtų srautai).
Jei pirmas punktas sugriūva (a/s išsikelia), antras iš paskos, o trečias neįvyksta - kam ta rekonstrukcija? (arba rekonstrukcija gali vykti, bet kas turi būti po jos?).
Comment
-
Kad Autobusų stoties rekonstrukcija yra nelabai tolima ateitis. Prieš metus ar pan. Pakalnis šnekėjo, kad yra ruošiamas projektas. Kaip supratau bus privatus investuotojas (statys biurus), taip pat savivaldybė prisidės prie aplinkos pertvarkymo. Yra net ir koncepcija paruošta neseniai. Buvo čia forume apie tai kalbėta, tik turbūt kitoje temoje prie Vilniaus projektų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąStoties prieigų remontas priklauso nuo tokių prielaidų:
1. Autobusų stotis (tapmiestinė, priemiestinė) išlieka dabartinėje vietoje. Ten privatus objektas, nori parduoti. Tik primenu.
2. Stotis išlieka centriniu persėdimų tašku vidaus Vilniaus maršrutai (VVT).
3. Geležinkeliu įmanoma ateityje atvažiuoti kasdien į darbą (išaugtų srautai).
Jei pirmas punktas sugriūva (a/s išsikelia), antras iš paskos, o trečias neįvyksta - kam ta rekonstrukcija? (arba rekonstrukcija gali vykti, bet kas turi būti po jos?).
Comment
-
Apie Kauno bei Vilniaus autobusų stotis. Laikas 2:05 - 20:10
Laba diena, Lietuva. LRT. 2017-01-24
Vyriausiasis Vilniaus miesto architektas Mindaugas Pakalnis:
"Galima stoties ir jos prieigų infrastruktūros tvarkymo pradžia - 2018-2019 m." Laikas nuo 12:46
Stoties iškėlimo klausimas: "Kalbama buvo apie vieno terminalo atsiradimą šiaurės vakarų kryptymi (ties "Mandarino" prekybos centru), kuris būtų sujungtas su pagrindine stotimi greitojo autobuso maršrutu." Laikas nuo 13:21Paskutinis taisė M1gdas; 2017.01.24, 20:49.
Comment
-
Pirma mintis buvo, kad laikinai sukrauti konteineriai sodinimui... bet atrodo ten rimtai taip juos ruošiasi palikti? O kaip gi šalčiai, druskos, sausros ir t.t.? Tigi nudžius kaip tik prieš pat rinkiminę kampaniją.Parašė Zorro Rodyti pranešimąStoties žiedas apaugo miškeliu.Paskutinis taisė Ginthus; 2017.11.29, 10:30.
Comment
-
Ai tai va kame reikalasParašė Creatium Rodyti pranešimąNu super, pagaliau! Ilgą laiką diskutavau su savivaldybe kodėl mieste niekur nerasti nei medžių vazonuose, nei tuo labiau visokių spygliuočių... panašu, kad pagaliau požiūris pasikeitė. Dabar panašių norėtųsi matyti ir centrinėse dalyse bei oro uoste.
Medžių vazonuose nėra todėl, kad jiems reikia nuolatinės priežiūros. Na sakykime atsparūs žiemai augalai neiššals, nors ir juos rekomenduojama papildomai užkloti šakomis, bet vasarą reikalingas nuolatinis laistymas bei periodinis tręšimas, nes šaknys neturi iš kur pačios pasiimti.
Comment
-
Gerai, kad keliai, apšvietimas, šaligatviai, dviračių takai, viešasis transportas ir visa kita nereikalauja priežiūros...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ai tai va kame reikalas
Medžių vazonuose nėra todėl, kad jiems reikia nuolatinės priežiūros. Na sakykime atsparūs žiemai augalai neiššals, nors ir juos rekomenduojama papildomai užkloti šakomis, bet vasarą reikalingas nuolatinis laistymas bei periodinis tręšimas, nes šaknys neturi iš kur pačios pasiimti.
Šiaip tai priežiūros reikalauja ir paprastu metodu pasodinti želdynai: reikia pastoviai stebėti medžių sveikatą, juos genėti, krūmus valyti nuo šiukšlių ir pan.
O medžiai/krūmai vazdonuose yra sprendimas ten, kur šiaip nelabai pasodinsi tų medžių. Pavyzdžiui, Vilniaus g. negalima sodinti medžių dėl inžinerinių tinklų.
- 2 patinka
Comment
-
Skirtumas tik tas, kad visi tie išvardinti dalykai nenudžiūna be priežiūros, pakenčia kelis dešimtmečius, pakol sulaukia dėmesio. O vazonų atveju, nepataupysi - užsilenks. Tokioje Vilniaus gatvėje manau be problemų kavinės bei bankai prižiūretų savo turtą. Šiuo atveju kas bus įpareigotas?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gerai, kad keliai, apšvietimas, šaligatviai, dviračių takai, viešasis transportas ir visa kita nereikalauja priežiūros...
Šiaip tai priežiūros reikalauja ir paprastu metodu pasodinti želdynai: reikia pastoviai stebėti medžių sveikatą, juos genėti, krūmus valyti nuo šiukšlių ir pan.
O medžiai/krūmai vazdonuose yra sprendimas ten, kur šiaip nelabai pasodinsi tų medžių. Pavyzdžiui, Vilniaus g. negalima sodinti medžių dėl inžinerinių tinklų.
Comment


Comment