Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O ką siūlot apskritai su parkingu? Be arenos Nemuno saloje atsiras Mokslo salos pastatas.
    Daugiaaukštis parkingas (arba koks pastatas su dideliu požeminiu parkingu) čia. Arba kur nors ten vietoje vienos iš apleistų gamyklų.

    https://goo.gl/maps/VgtgkMpNi4aHz7Pz5

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Savotišką, kone laukinių 90-ųjų įspūdį sukuria apleisti fabrikai, kebabinė su duobėtų įvažiavimu ir plačiausias KM pr. atkarpoje tarp Akropolio ir Prietilčio g. šviesoforo.

    Jaukiausia Karaliaus Mindaugo pr. atkarpa yra tarp I. Kanto g. ir Akropolio. Gražūs daugiabučiai palei sankryža su Maironio g., neblogai atrodantis S. Daukanto pėsčiųjų tiltas ir galbūt big city feeling sukuriantis Akropolio garažas kartu su jau baigiamais statyti biurų pastatais.

    Bet Karaliaus Mindaugo pr. aplamai yra tarsi simbolis perdėto požiūrio į automobilį kaip vienintelio logiško ir oraus judėjimo būdo.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.26, 17:40.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    O ką siūlot apskritai su parkingu? Be arenos Nemuno saloje atsiras Mokslo salos pastatas.
    Sprendimų gausybė: požeminė/daugiaaukštė stovėjimo aikštelė; automobilių stovėjimas kitoje upės pusėje (juk žadėjo tiesti tiltą); Kauno VT pertvarka (žr. temą Kauno viešasis transportas) ir dalies maršrutų pastūmimas iš Kęstučio, Donelaičio, Vytauto gatvių į Karaliaus Mindaugo prospektą. Juolab, jeigu vietoje betono atsirastų graži pakrantė, viešajam transportui ir poreikis atsirastų, kartu su prie Akropolio įsikūrusiais biurų pastatais ir palyginti nedideliu atstumu nuo Donelaičio g. ir Laisvės al. Maža to, sakyčiau, kad poreikis jau ir dabar yra. Nemanau, kad Karaliaus Mindaugo prospektu VT nevažiuoja nes aplink nėra traukos taškų - kaip tik yra ir jų daugėja, tik išlipus upės pusėje niekaip nenusigrūsi iki biuro ar parduotuvės Laisvės al. pusėje.

    Visada stebėdavausi, kaip vidury miesto galima norėti tokio monstro. Kaune jų galbūt kiek mažiau, bet Vilniuje - iki soties. Pamenu, grįždamas į namus Pašilaičiuose dažnai turėdavau kirsti du monstrus: Laisvės prospektą (dar pakenčiamas) ir Ukmergės gatvę. Skersvėjis, perėjos toli viena nuo kitos, purvina, garsas didžiulis, VT stotelės nugrūstos į kažkokias saleles tarp įvažų. Sakytumėt, kam baladotis po tas gatves, bet kai pas draugą, gyvenantį už kilometro tiesia linija kitoje Ukmergės g. pusėje važiuoji taksu ar automobiliu - manau, nelabai gerai. Draugas ne kur nors laukuose kotedžą nusipirkęs, bet didžiausiame sostinės daugiabučių rajone - Fabijoniškėse (žr. nuotrauką).

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-05-26 at 18.30.19.png Views:	2 Size:	217,2 kB ID:	1804407

    Nežinau, ar kas skaičiavo, kiek stovėjimo vietų yra Karaliaus Mindaugo prospekte, bet įtarčiau, kad sąlyginai nedaug, ypač atsižvelgiant į estetiką/užimamą plotą/neišnaudojamą upės pakrantę. Be to, nežinau, ar pastebėjote, bet ir dabar Karaliaus Mindaugo prospekto neužtenka - per renginius visi automobilius stato Akropolio aikštelėje. Tai ar tikrai šimto juostų monstras, skiriantis pakrantę nuo likusio miesto kaip Berlyno siena skyrė komunistinę ir laisvąją pusę, yra toks naudingas ir reikalingas?
    Paskutinis taisė eigh; 2020.05.26, 17:33.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Va kažką tokio ir įsivaizduočiau Kaune. Kokia nors panaši krantinė, tada 2+2 juostų gatvė (savaime aišku joje uždraudžiant parkavimą), o po to dar kokia panaši viešoji erdvė (kur gali būti kokių medžių, krūmų, suoliukų, koks fontanas etc.) palei ofisus.
    O ką siūlot apskritai su parkingu? Be arenos Nemuno saloje atsiras Mokslo salos pastatas.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Čia gaunasi, arba tu pritari mano nuomonei arba tu esi tas "kvailelis" kuris nieko nesupranta ir apskritai tokiems vietos čia nėra. Rimta diskusija /s

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kvailieji estai, Tallinne nutiesę gatvę, palei jūrą įkišo niekam nereikalingą pajūrio promenadą. O juk galėjo mostelėt 4+4 ar net 5+5 PROSPEKTĄ, bent būtų buvę kur palėkt su vėjeliu:
    https://www.google.com/maps/@59.4435...!7i5760!8i2880
    Va kažką tokio ir įsivaizduočiau Kaune. Kokia nors panaši krantinė, tada 2+2 juostų gatvė (savaime aišku joje uždraudžiant parkavimą), o po to dar kokia panaši viešoji erdvė (kur gali būti kokių medžių, krūmų, suoliukų, koks fontanas etc.) palei ofisus.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kvailieji estai, Tallinne nutiesę gatvę, palei jūrą įkišo niekam nereikalingą pajūrio promenadą. O juk galėjo mostelėt 4+4 ar net 5+5 PROSPEKTĄ, bent būtų buvę kur palėkt su vėjeliu:
    https://www.google.com/maps/@59.4435...!7i5760!8i2880
    Paskutinis taisė Tomas; 2020.05.26, 15:38.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Neracionalu yra 8 juostų asfalto jūroje 2 juostas naudoti parkavimui, dar 2 įvažiavimui ir išvažiavimui iš parkavimo vietos, realiai važiuoti 2+2 ir aiškinti, kad viskas čia OK ir taip turi būti, nes Brežnevo urbanistika yra pati pačiausia.

    P.S. beje aš kaunietis, eisiu ir rašysiu ten kur noriu, ir ką noriu

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Kaip matau diskusija apie KMP virsta į "ne kauniečių" stūmimą ant kauniečių. Vieniem namų trūksta tarp gatvės ir upės, kitiem reikia kanalo vietoj gatvės, treti išvis spangsta apie kažkokius dūmus. Jeigu neturit nieko Kaunui ir kauniečiams racionalaus pasiūlyti, tiesiog, praeikit pro šalį, neužeidami į Kauno skirsnį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Na kauniečiams sunkiai daėjo, kad nebūtina už konservatorius per savivaldybės rinkimus balsuoti, sunkiai daeina ir kiti akivaizdūs dalykai.
    Jeigu nebebus KMP su 10 juostų ir Akropolio parkingu, Kaunas nebesiskaitys didmiestis. Be to nebebus kur daryti juodų dūmų uždangų su savo dyzeliniais praktiškai naujais iš salono gerų metų E39. Bandyti atimti šituos dalykus iš tikro kauniečio yra tas pats, kas musulmoną priversti valgyti kiaulieną.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kai atidarys nauja Kedainiu tilta, tada bus galima pradeti kalbeti apie asfalto atemima nuo upes puses ir tolesnius kranto pletros planus.

    Komentuoti:


  • Konradas
    replied
    Jau vien šita diskusija parodo, kad KMP yra skaudi tema (arba virstanti vis skaudesne tema), kadangi a) atsiranda "clashas" tarp dviejų skirtingų įsitikinimų sistemų, b) vis dažniau ir dažniau ji grįžta į undergroundinį eterį (rezultatas a).

    Ir beje mielieji, būkit geri, nedarykite logikos klaidų argumentuodami, kad "visi kauniečiai" ir t.t. (https://www.google.com/search?sxsrf=...sclient=psy-ab)

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Aha, dar nepamirš patvankos ties santaka tada, ir pasirinkt, ar namų eilė ar platesnis kanalas. Ir aišku kelių šimtų mln investicijos. Arba tiesiog nustok myžčiot.
    Na kauniečiams sunkiai daėjo, kad nebūtina už konservatorius per savivaldybės rinkimus balsuoti, sunkiai daeina ir kiti akivaizdūs dalykai.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Aha, dar nepamirš patvankos ties santaka tada, ir pasirinkt, ar namų eilė ar platesnis kanalas. Ir aišku kelių šimtų mln investicijos. Arba tiesiog nustok myžčiot.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Tai, kad nelabai į temą tas Utrechto pavyzdys. Kitas klausimas - ką, jūs visi prospekto siaurintojai, norėtumėt matyti vietoje tų panaikintų dviejų eismo juostų?
    Aš tai norėčiau pamatyti normalią, ne kanalizacijos griovio estetikos inspiruotą, Nemuno krantinę ir dar vieną pastatų eilę tarp KMP (kuris taptų tik KMG) ir vandens, arba - atkurtą, žymiai platesnį salos kanalą su prieplaukomis, motorinėmis jachtomis ir kita vandens transporto infrastruktūra:

    https://www.google.com/maps/@53.5423...7i10240!8i5120

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Tai, kad nelabai į temą tas Utrechto pavyzdys. Kitas klausimas - ką, jūs visi prospekto siaurintojai, norėtumėt matyti vietoje tų panaikintų dviejų eismo juostų?

    Komentuoti:


  • MintiesRatas
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Galima būtų konkretų pavyzdį, kur buvo susiaurinta kokia mega gatvė? Tokie kur iškasamas 3x3 tunelis, o viršuje paliekamas pravažiavimas, nesiskaito.
    Prašom:
    https://bicycledutch.wordpress.com/2...riginal-water/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tiesiog anksčiau ar vėliau bus mūsų viršus, ir teks KMP pasispausti į 2+2 juostas max
    Kažkada šitą temą bandžiau užkurti. Tai įniršę kauniečiai palaikė tai bandymų niekinti ir šaipytis iš Kauno. Pradėjo maišyti vargšą John su žemėmis. Kaip suprantu, tarp kauniečių tebėra gajūs kompleksai, kurie pasireiškia noru turėti kuo didesnę gatvę arba paminklą ar dar ką nors. Gaila tik, kad šiuo atveju jie pasisako už šiaip jau puikaus miesto niokojimą.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą
    Vakarų Europoje toks mega-gatvių miesto centruose siaurinimas jau gana aktyviai vyksta, nes miestai pritaikomi žmonėms, ne mašinoms, tai su laiku tos tendencijos ir iki Lietuvos ateis, nors kai kuriems automobilistams tai kol kas ir atrodo nesuvokiamas dalykas.
    Galima būtų konkretų pavyzdį, kur buvo susiaurinta kokia mega gatvė? Tokie kur iškasamas 3x3 tunelis, o viršuje paliekamas pravažiavimas, nesiskaito.

    Komentuoti:


  • MintiesRatas
    replied
    Vakarų Europoje toks mega-gatvių miesto centruose siaurinimas jau gana aktyviai vyksta, nes miestai pritaikomi žmonėms, ne mašinoms, tai su laiku tos tendencijos ir iki Lietuvos ateis, nors kai kuriems automobilistams tai kol kas ir atrodo nesuvokiamas dalykas.
    Paskutinis taisė MintiesRatas; 2020.05.25, 15:31.

    Komentuoti:

Working...
X