Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • cozzamarra
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Nu nu Tarkim, koks siauriausias KM variantas galimas? Sakyciau minimum 2+2 ir +1 parkavimui kampu ar lygiagreciai - jokio skirtumo. Aisku galima teigti, kad juk nereik parkavimo! juk yra autobusai!! Bet i tokius krastutinimus neisiu. Tai va turim minimum 2+2 ir +1 parkingui is abieju pusiu - trys juostos. Tai kiek cia tos zemes atkovosit tiems krumams? Po viena juosta is abieju pusiu? Ir ka tai pakeis? Papildomi 3.5m is abieju pusiu ar 7m is vienos? O jei dar kairinius posukius palikt... Bereikalingi cia debatai Po zeme pakist KM reiktu puse turbut LR biudzeto Nu zodziu
    O kodėl 2+2? Juk Vytauto Didžiojo tiltas su strautu nuo centro viena juosta tvarkosi, Sumažinus 50% automobilių (mokesčiai už įvažiavimą į centrinę dalį + patogi VT alternatyva) KM puikiausiai užtektų 1+1. Kiek po tokių pakeitimų liktų ploto ir ką su juo galima padaryti jau reikėtų specialistų patarimų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Jo seni, viska isaiskinai, galim uzdaryti tema. Apie LT biudzeta irgi geras bajeris. Taip, mes ubagai, nieko neturim, gyvenam 2005 metais.

    Kas sake, kad ta juosta parkingui butinai turi likti? Kodel negali atsirasti viesas parkingas po pastatais ar viesosiom erdvem, kaip yra Vienybes aikstej? Kam yra statomas parkingas prie Merkurijaus?
    Paskutinis taisė Sklansky; 2022.11.17, 18:41.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Auditorija reikalauja tikslumo...

    KM atkarpa
    Darau prielaidą, kad „kamštyje“ vienas automobilis užima 6 metrus, bakenono nuotraukoje užfiksuotas srautas išsiskirsto prie sankryžos su Birštono g.

    Išeina, kad toje atkarpoje yra apie 550 automobilių, kuriuos nesunkiai pakeičia 5-6 vidutinio dydžio autobusai, kursuojantys KM prospektu iki hubo sankryžoje su Birštono g., nuo ten autobusai išvežioja žmones Aleksoto ir Šilainių/Vilijampolės link (iki kažkur ten savivaldybės parkinge stovinčių mylimų automobilių).

    Savivaldybė krantinėje suformuoja sklypus, juos pelningai parduoda/nuomoja, už gautus pinigus stato (nebrangius, bet mokamus) parkingus rajonuose apie centrą.

    Taip pažvelgus, net nepanašu į utopiją, Kauno centras yra puiki vieta viešajam transportui.
    Nu nu Tarkim, koks siauriausias KM variantas galimas? Sakyciau minimum 2+2 ir +1 parkavimui kampu ar lygiagreciai - jokio skirtumo. Aisku galima teigti, kad juk nereik parkavimo! juk yra autobusai!! Bet i tokius krastutinimus neisiu. Tai va turim minimum 2+2 ir +1 parkingui is abieju pusiu - trys juostos. Tai kiek cia tos zemes atkovosit tiems krumams? Po viena juosta is abieju pusiu? Ir ka tai pakeis? Papildomi 3.5m is abieju pusiu ar 7m is vienos? O jei dar kairinius posukius palikt... Bereikalingi cia debatai Po zeme pakist KM reiktu puse turbut LR biudzeto Nu zodziu

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą

    Galėtu daryti kaip Duseldorfe kišti po žeme.
    Manyčiau, jog kvaila kišti pinigus ir dėti pastagas 95% laiko nenaudojamų daiktų (bei jiems reikalingos infrastruktūros) aptarnavimui. Plius, atsirastų šansas nugriauti ypatingo šlykštumo Akropolio parkovkę.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    17:16 laikas
    Tik ir trūksta pasiaurint

    Click image for larger version

Name:	KM.JPG
Views:	630
Size:	205,5 kB
ID:	2005654
    O tai jau stovi Kedainiu tiltas skirtas per KM einanciam tranzitiniam eismui? Minkovskiu gatve atnaujinta?

    Vazineju KM kasdien ir nera ten tu reiksmingu kamsciu, o didieji projektai skirti eismo nuo ten nukrovimui dar net nepradeti.

    Komentuoti:


  • NIR_Rimc
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    K.M. pr. nuo vidurio paimčiau dvi juostas ir padaryčiau žalia zona: pieva, medeliai kokie nors, gal krūmeliai. Atrodys jaukiau, o auto sutilps. Na ir nemanau, kad gera mintis statmeną parkavimą buvo palikti, geriau tik lygiagretus tokioje gatvėje. Vidurinė juosta susiaurėįų, kur dabar išskirtos vietos kairiems posūkiams kurie dabar padaryti.

    Rezultate gautųsi toks bulvaras, pusiau parkas, pusiau gatvė. Aš už.
    Galėtu daryti kaip Duseldorfe kišti po žeme.
    Click image for larger version

Name:	duselldorf.jpg
Views:	467
Size:	106,5 kB
ID:	2005753

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Auditorija reikalauja tikslumo...

    KM atkarpa
    Darau prielaidą, kad „kamštyje“ vienas automobilis užima 6 metrus, bakenono nuotraukoje užfiksuotas srautas išsiskirsto prie sankryžos su Birštono g.

    Išeina, kad toje atkarpoje yra apie 550 automobilių, kuriuos nesunkiai pakeičia 5-6 vidutinio dydžio autobusai, kursuojantys KM prospektu iki hubo sankryžoje su Birštono g., nuo ten autobusai išvežioja žmones Aleksoto ir Šilainių/Vilijampolės link (iki kažkur ten savivaldybės parkinge stovinčių mylimų automobilių).

    Savivaldybė krantinėje suformuoja sklypus, juos pelningai parduoda/nuomoja, už gautus pinigus stato (nebrangius, bet mokamus) parkingus rajonuose apie centrą.

    Taip pažvelgus, net nepanašu į utopiją, Kauno centras yra puiki vieta viešajam transportui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Kiek čia tų mašinų? Koks 1000? Tai kokie 10 vidutinio dydžio autobusų ir išvengiame beprasmio laiko gaišimo, kuro birbinimo bei miesto smardinimo, dar ir žmonės daugiau pabendrautų laisvu nuo baronkės sukiojimo metu. Nemokamas priedas – šansas turėti miestišką, gyvenimo pilną krantinę bei (o keistume!) upę?

    Nežinau, kaip jums atrodo, bet aš 100% už.
    Mašinų matosi kokios 25 max.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Auto po zeme, virs viena namu eile. normaliai azeldinta krantine.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    K.M. pr. nuo vidurio paimčiau dvi juostas ir padaryčiau žalia zona: pieva, medeliai kokie nors, gal krūmeliai. Atrodys jaukiau, o auto sutilps. Na ir nemanau, kad gera mintis statmeną parkavimą buvo palikti, geriau tik lygiagretus tokioje gatvėje. Vidurinė juosta susiaurėįų, kur dabar išskirtos vietos kairiems posūkiams kurie dabar padaryti.

    Rezultate gautųsi toks bulvaras, pusiau parkas, pusiau gatvė. Aš už.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.16, 23:59.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    17:16 laikas
    Tik ir trūksta pasiaurint

    Click image for larger version  Name:	KM.JPG Views:	74 Size:	205,5 kB ID:	2005654
    Kiek čia tų mašinų? Koks 1000? Tai kokie 10 vidutinio dydžio autobusų ir išvengiame beprasmio laiko gaišimo, kuro birbinimo bei miesto smardinimo, dar ir žmonės daugiau pabendrautų laisvu nuo baronkės sukiojimo metu. Nemokamas priedas – šansas turėti miestišką, gyvenimo pilną krantinę bei (o keistume!) upę?

    Nežinau, kaip jums atrodo, bet aš 100% už.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    super - gausim daugiau ploto pėstiesiems, o vairuotojams niekas nepasikeis. win-win
    aha, dabar pėstieji matosi kad sunkiai sutelpa.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Uz tilto ir aiksteles uz jo, 1 juosta - parkavimas, uz tai niekas ir nevaziuoja ten Ta ruoza susiaurinus nieko nepasikeis is esmes.
    super - gausim daugiau ploto pėstiesiems, o vairuotojams niekas nepasikeis. win-win

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Pirma eilė tuščia - reiškia galima viena tikrai susiaurinti
    Uz tilto ir aiksteles uz jo, 1 juosta - parkavimas, uz tai niekas ir nevaziuoja ten Ta ruoza susiaurinus nieko nepasikeis is esmes.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Gal svarbu ir tai, kad ne visas KMP yra vienodo platumo ir ne visi lekiantys platesniąja dalimi link Senamiesčio žino, kad jis susiaurės, kiek susiaurės ir kur susiaurės. O prieš susiaurėjimą yra ir miniposūkis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    17:16 laikas
    Tik ir trūksta pasiaurint
    Pirma eilė tuščia - reiškia galima viena tikrai susiaurinti

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    17:16 laikas
    Tik ir trūksta pasiaurint

    Click image for larger version

Name:	KM.JPG
Views:	630
Size:	205,5 kB
ID:	2005654

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
    Galvojau išsemta tema, bet pasirodo, ne.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Ne kartą baidare plaukiau nuo Žirmūnų paplūdimio iki Balto tilto arba Vingio parko viaduko. Kad neplauki džiunglėmis Vilniuje paaiškėja daugmaž nuo sporto bazės Olimpiečių g., bet ir šiaip vaizdas nuo vandens meh. Kaune plaukiau Nemunu nuo Jiesios iki Santakos su viltimi, kad miesto pamatysiu daugiau – deja, tas pats, gal dar neįdomiau. Tiesiog neįtikėtikėtina, kaip neišnaudojamos krantinės bei upės miestuose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
    Kad ir dabar nėra poreikio autostradai. Vakar kaip tik „piko“ metu ~ 17:30 gavau pravažiuot Mindaugo prospektu. Tuuuuuščia.

    Komentuoti:

Working...
X