Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dangoraižistas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Lygiagrečiai, galima galvoti ir apie Birštono g./jungties tarp senamiesčio ir naujamiesčio humanizavimą.
    Ten turėtų būti įrengtas TUNELIS, o gatvė viršuj siaurinama iki vienos-dviejų eismo juostų.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Faktas, kad pirma reikalingas Kėdainių tiltas ir pilnai padaryta 2+2 H. ir O. Minkovskių g., galbūt ir P. Vileišio tilto mazgas, prieš šnekant apie bet kokį siaurinimą. Realistiškai žiūrint, kokie 5 metai iki to. Manau, turėtų padėti ir pietinio aplinkėlio jungtis su šančiais. Lygiagrečiai, galima galvoti ir apie Birštono g./jungties tarp senamiesčio ir naujamiesčio humanizavimą.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Žmonės net elemntarių biudžeto dalykų neapgalvoja, KM yra asfalto jūra kuri miestui kainuoja didelius pinigus dangos remontui ir praktiškai visiškai nužudo visą smulkią ekonominę veiklą per didžiają dalį nemuno kranto pačiam miesto centre. Dabar KM paskirtis yra piko metu tapt tokia mašinų su užvestais varikliais parkofke ir gaidukų pakilimo taku naktį.
    Net ir tas parkingas jo kraštuose atstoja nu gal 3 ar 4 autobusus žmonių, visi kažkokie įsikibę šito šlmašto nes bijo realaus progreso mieste.

    Komentuoti:


  • puodukas
    replied
    Dėl Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimo ir bendros Nemuno krantinės transformacijos yra užvesta tam atskira tema:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...-miesto-dalyje

    Nežinau kodėl dalis komentatorių su Hello Kitty ar kitais vaikų filmukų paveikslėliais traukia šią temą per dantį - kiek esu diskutavęs viešoje erdvėje, dar nesutikau kauniečių ar miesto svečių pasisakančių už KM status quo. Jei norime labiau atsukti miestą į upę bei plėsti miesto centrą - KM yra vienas iš pagrindinių trukdžių tam.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    K.M. pr. atskiria krantinę nuo Centro. Jei siaurint tai su viltim, kad ji atsigautų, atsirastų verslai, kavinės, restoranai ir t.t.
    Užtektų ten 2+2 arba 2+2 ir +kairieji posūkiai. Taip pat pastatyti tiltą už santakos. kad spręsti Birštono-K.M. pr. problemas. Ten šiuo metu yra didžiausias Centro siaubas po pramoninio kebabinio Lituanica kvartalo su žiedu.

    Dėl Laisvės al. 100% sutinku, kad reikia perkirsti tiesiog Maironio g. ir Mickevičiaus g., kad automobiliam būtų akligatvis. Dabar ten realiai košmaras.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Man atrodo cia zmones nesupranta elementariu dalyku. KM problema yra ne plotis, o nesaugus posukis. Ir ta nesunku pataisyti pakeiciant gatves pavirsiaus kampa - isorinis gatves krastas turi buti gerokai auksciau uz vidini. Pridedu pvz saugaus posukio: Click image for larger version

Name:	gettyimages-1231450157.webp
Views:	1103
Size:	70,7 kB
ID:	2004545

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ką ir reikėjo įrodyti - Laisvės alėjoje įvyksta daugiau įskaitinių eismo įvykių (su sužeistaisiais), nei KMP. Akivaizdu, kad pėsčiųjų gatvė yra mažiau saugi nei KMP.
    Faktas, kad ten įvyksta daugiau eismo įvykių, kuriuose sužalojami žmonės, tai prioritetas būtų spręsti saugumo problemas ten, o ne kažkur kur tų problemų nėra. Jei jau siaurinti Karaliaus Mindaugo pr. tai nesidangstyti, jog tai daroma dėl saugumo. Asmeniškai būčiau labiau linkęs drausti/riboti transportą Vytauto pr./Kęstučio/Maironio/Mickevičiaus g. ir verčiant visus apvažiuoti centrą per Karaliaus Mindaugo pr.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    graudu tada. Kada pradės kauniečiai mąstyti ne kaunietiškai, o vakarietiškai? Platu nereiškia saugu. Platu reiškiasi didelis greitis, arba noras jį viršyti. Apsaugos zonos? Apie ką čia?
    Apsaugos zona (clear zone) būna prie svarbių kelių ir gatvių, kur autobolidų vairuotojai važiuodami optimaliu greičiu (100-110km/h) galėtų nesunkiai sustabdyti iškilus nenumatytai kliūčiai, pavyzdžiui stulpui, namui, tiltui, upei ir pan. Apsauginė zona turi būti maždaug 2 eismo juostų pločio iš kiekvienos pusės. Tai KMP sprendimas manau būtų po papildomą eismo juostą iš abiejų pusių plius po ~10m pločio apsaugos zoną iš abiejų pusių. To turėti pakakti saugiam ir konfortabiliam Kauno vairuotojų navigavimui po Lietuvos širdį optimaliu greičiu. Iki galutinio saugumo ir patogumo pagerinimo dar reiktų keisti KET, nurodant, kad leidžiama važiuoti per raudoną šviesoforo signalą, esant dideliam kiekvieno individualaus vairuotojo poreikiui su tikslu visoje kelionės atkarpoje išlaikyti optimalų saugų greitį.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Kurios iš įskaitinių avarijų būtų buvę galima išvengti, jei KM būtų siauresnė ar su mažesniu leistinu greičiu? Po ranka turėjau tik šitą penkių pastarųjų metų žemėlapį:

    https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d

    Gal reiktų pradėti tvarkyti eismą nuo tų vietų kurios išties yra pavojingos, o ne nuo tų kurios kažkam atrodo pavojingos, bet tokios nėra?
    Ką ir reikėjo įrodyti - Laisvės alėjoje įvyksta daugiau įskaitinių eismo įvykių (su sužeistaisiais), nei KMP. Akivaizdu, kad pėsčiųjų gatvė yra mažiau saugi nei KMP.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Kelio platinimas aišku būtų tas sprendimas kuris užtikrintų eismo saugumą. Kuo platesnis kelias, tuo daugiau vietos t.y. galimas ilgesnis stabdymo kelias (neįkrentant į upę). Bet nemanau kad artimiausiu metu tai realu, gal palikim tai ateičiai. Yra dar vienas ir labai paprastas sprendimas kuris pataisytų saugumo situaciją - rimti betoniniai kelio atitvarai:

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Kurios iš įskaitinių avarijų būtų buvę galima išvengti, jei KM būtų siauresnė ar su mažesniu leistinu greičiu? Po ranka turėjau tik šitą penkių pastarųjų metų žemėlapį:

    https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d

    Gal reiktų pradėti tvarkyti eismą nuo tų vietų kurios išties yra pavojingos, o ne nuo tų kurios kažkam atrodo pavojingos, bet tokios nėra?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Manau čia visiškai rimtas pastebėjimas, atspindintis daugumos kauniečių nuomonę. Pagrindinė miesto gatvė turi būti plati ir saugi, leidžianti automašinų vairuotojams važiuoti optimaliu greičiu su optimaliomis apsaugos zonomis. Akivaizdu, kad dabartinio pločio tam nepakanka.
    graudu tada. Kada pradės kauniečiai mąstyti ne kaunietiškai, o vakarietiškai? Platu nereiškia saugu. Platu reiškiasi didelis greitis, arba noras jį viršyti. Apsaugos zonos? Apie ką čia?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Azure Rodyti pranešimą

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-bauda-1101788

    ir baudelė atitinkama laukia. Visi 10-12 eurų. Graudu.
    Šlykštu.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Štai kodėl reikia siaurinti KMP (nu nes siutina durniai, kuriems automatiškai įsijungia “čia gi greitkelis” arba “čia gi Maskva”, kai pamato šitokio platumo, šitokio tiesumo kelią):
    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-bauda-1101788

    ir baudelė atitinkama laukia. Visi 10-12 eurų. Graudu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    čia sarkazmas?
    Manau čia visiškai rimtas pastebėjimas, atspindintis daugumos kauniečių nuomonę. Pagrindinė miesto gatvė turi būti plati ir saugi, leidžianti automašinų vairuotojams važiuoti optimaliu greičiu su optimaliomis apsaugos zonomis. Akivaizdu, kad dabartinio pločio tam nepakanka.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei KMP būtų platesnis, gal būtų išvengta tokių, žmonių likimus luošinančių nelaimių.
    čia sarkazmas?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Lukšio gatvės šešių juostų autostradą susiaurino, tai gal ir KMP ateis eilė. Nors Lukšio buvo šimtą kartų geresnė, nes turėjo žolę per vidurį. KMP tokį daiktą turi tik trumpoje atkarpoje.
    Ten tikrai perteklinis plotis buvo. Niekada nebuvo tokio eismo, kad reiktų Lukšio g. 6 juostų, plius veda į siauras gatveles.

    K.M. pr. psichologiškai sunkiau siaurinti, bet labiausiai jaučiu dėl tos Birštono g. sankryžos kuri ohoho kokius srautus turi.

    Atkarpa tarp Akropolio ir kokio Kanto g. padarius kokią žalią veją per vidurį (atėmus po juostą), pasodinus kokius krūmus, gal net jaukiau pasidarytų ir prieštaraujančių nebūtų tiek daug.

    Gatvė Matijošaičio neseniai tvarkyta, dabar taip lengvai neišardysi, nebent per vidurį kažką kastis.

    Normalaus gatvės humanizavimo mažiausiai dešimtmetį reiktų laukt.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.09, 13:41.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei KMP būtų platesnis, gal būtų išvengta tokių, žmonių likimus luošinančių nelaimių.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    ir tau jau berods trečias kartas šiemet.
    Kai vos nenulekia i Nemuna, antra.
    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...nemuna-1086436

    Su mocu
    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...usiuju-1084427

    Komentuoti:

Working...
X