Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
    Suprantu, apie ką kalbi bendruoju atveju. Bet kalbėkim apie šią vietą. Pasiūlyta visai uždaryti KM ir eismą nukreipti Kęstučio, Donelaičio gatvėmis. Taip, jos kimšis. Gali būti, kad kai kas rinksis kažkokius kitokius maršrutus. Bet faktas, kad eismas Kęstučio, Donelaičio gatvėse padidės. Ar toks tikslas? Ne mažinti, bet didinti auto skaičių centre? Sakai, nenorės stovėti kamščiuose? Stovės, kaip ir dabar kitur stovi kitose vietose.

    Apskritai, vieni čia siūlo siaurinti, kiti išvis uždaryti. Treti krantintinėje įrengti promenadą, o ketvirtas krantinę užstatyti pastatais.

    Tokias rekonstrukcijas norint daryti, reikia išsamios centro ir aplink jį esančių gatvių tinklo studijos. Reikia turėti miesto centro viziją, išanalizuoti srautus, poreikius, žinoti tendencijas. O čia kai kurių toks primityvus mąstymas, kad porą juostų uždarei, praplatinai šaligatvį, saulutė šviečia, paukščiukai čiulba ir visi laimingi.

    Comment


      Kai padarys tris pesciuju tiltus i Nemuno sala, viena i Senamiesti ties Vilijampoles tiltu, kai uzsistatys Kauno grudu kvartalas, visi i/is centro vaikscios pesciomis

      Comment


        Pergalės krantinė, apie 1958-1965 m.

        Šaltinis: Alternatyvus gidas; Dingęs meninis Kaunas.
        Pergalės krantinė 29.
        KTU ASI archyvas: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...us-mindaugo-pr

        Comment


          10 urbanistinių gairių Kauno Naujamiesčio vystymui.

          http://kaunokodas.lt/

          Gaireje nr.9 labai aiskiai siuloma siaurinti KM prospekta. Valio! Bene pirmas viesas dokumentas tai siulantis?

          Kolkas kurybiniu dirbtuviu lygmenyje, bet siulomas labai konkreciai. Tikekimes prasiskins kelia ir galbut realus darbai ivyks iki Rail Balticos atidarymo (?).

          Comment


            jeigu butu, kaip 1916 m., geriau ir nereikia.

            Attached Files

            Comment


              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
              10 urbanistinių gairių Kauno Naujamiesčio vystymui.
              http://kaunokodas.lt/

              Gaireje nr.9 labai aiskiai siuloma siaurinti KM prospekta. Valio!
              Anksčiau čia buvo gana siaura gatvė.

              Kaunas - prie Nemuno 1967


              Algimantas Tirlikas
              https://www.efoto.lt/node/575316

              Comment


                Nežinau rašiau apie nustatytas prospekto kategorijas, reikšmę miestui, kuriame ir gyvenu, bet įmetama kažkokia gatvelė, nes gražu. Darosi graudu, nes negaliu nieko diskutuot, nes pareis banas. Savo miesto temoje....
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  kažkokia gatvelė
                  Pergalės krantinė 1967

                  Comment


                    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                    Sprendziant pagal smeli gatves lygyje puikiai sita "sabatstyna" sutvarkys paverciant parkoffke. Daugiau parkofkiu miesto centre, prie upes, paverciam Kauna didmiesciu su normaliais auto kamsciais ir asfalto laukais! valio!
                    Siandien: Click image for larger version

Name:	IMG-3136.jpg
Views:	3687
Size:	5,86 MB
ID:	1848027
                    Gal jau po 5 metų ir visą oro uostą prie upės turėsime?

                    Comment


                      Na gal laikinai ir praktiskas sprendimas. Vistiek KM siaurinimas neisvengiamas.

                      Comment


                        Tai galėjo nuo siaurinimo ir pradėt - parkingą įrengti tiesiog jame

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Tai galėjo nuo siaurinimo ir pradėt - parkingą įrengti tiesiog jame
                          Kad siaurinimas ivyktu turbut reikia praeiti ilga ir didziuli biurokratini bei viesu diskusiju procesa, o iki to laiko masinas parkuot reikia.

                          Comment


                            Visos Kauno temos, įskairant ir temas apie parkus, baigiasi liguistais siūlymais siaurinti KM prospektą... Gal jau gana, ką???

                            Comment


                              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                              Na gal laikinai ir praktiskas sprendimas. Vistiek KM siaurinimas neisvengiamas.
                              Neišvengiamas, nes forume pasvajojot?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Neišvengiamas, nes forume pasvajojot?
                                Siaurinimas ateina kaip cunamis ir niekas jo neisvengs ruoskites, keiskit nuomones, nes kitaip jau nebus

                                Comment


                                  Dabartinis KM yra urbanistinis dinozauras, kadangi miestas vietoj nestovės ir ankščiau ar vėliau šita teritorija bus perplanuojama tai jo pertvarkymas yra neišvengiamas, o pertvarkymas 100 proc bus su siaurinimu.

                                  Žmonės kurie čia vis meltdown'ina kai kas nors apie siaurinimą užsimena turėtų kažkaip pateikt argumentų kodėl visos naujos rbanistinės tendencijos Kauno KM prospektui negalioja ir jis yra kažkoks architektūrinis paminklas kuris niekada nesikeis. Juolab kad greitu metu Gertūdos gatvę ir jos sankryžą su gimnazijos gatve kėtina mažint šaligatvių naudai, o ten yra daug daugiu mašingalvių argumentų tam prieštaraut. KM yra tik laiko klausimas.

                                  Comment


                                    Kokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.

                                    Comment


                                      Parašė vlk Rodyti pranešimą
                                      Kokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.
                                      Viešųjų erdvių. dviračio takų įrengimas, darymas labiau pedestrian friendly, jaukumo žmonėms didinimas. Galų gale - automobilizmo mažinimas centre, apsunkinant tranzitinį eismą.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė vlk Rodyti pranešimą
                                        Kokie teoriniai ir praktiniai argumentai pagrindzia butinuma siaurinti Karaliaus Mindaugo prospekta? Kokie agituojanciu uz prospekto siaurinnima tikslai? Gal tikrai yra pliusai tokio sprendimo? Ka gausim susiaurine o gal ka prarasime mes kaunieciai? Prasom.
                                        vlk yra teisus keldamas klausimą ko siekiama. Siaurinimas iš savęs nėra kažkas, kam nereikėtų jokio pagrindimo. Juk tai bet kokiu atveju mažų mažiausiai yra investicijos. Tai pirmiau reik išsiaiškinti ko siekiama, o tada ieškoma kokiomis priemonėmis tą galima padaryt.

                                        Tai gali būti ir tiesiog tranzito mažinimas, papildomų takų tiesimas, želdynų didinimas (pvz., taip gatvę siaurint galima iš centro, ne nuo šonų), galbūt suformuojant dar vieną eilę pastatų, o gal kardinaliai pertvarkant krantines jas perdarant į mažo nuolydžio. Sugalvot tikrai yra ką, nuo vaizduotės priklauso

                                        Comment


                                          Žinoma, kad reikia nuspręsti, koks yra galutinis tikslas. KMP, koks jis yra dabar, tinka turbūt tik vienam dalykui: intensyviam tranzitinio eismo srautui ir daugiau niekam. Na gal dar dideliam parkingui per renginius arenoje. Bet trubūt visi kauniečiai sutiks, kad gražaus Europietiško miesto centre tai nėra svarbiausi prioritetai.

                                          Prioritetai manau yra maloni viešoji erdvė, kur galima ne tik važiuoti mašinoje, bet, pavyzdžiui, eiti pėsčiam, važiuoti dvriačiu, daryti pikniką, išeiti pasivaikščioti per pietų pertrauką iš ofiso etc. Ypač su ta mintimi, kad čia pat yra upė ir pats Kauno centras.

                                          Su KMP šituos dalykus įmanoma pasiekti netgi pernelyg neinant į kompromisus dėl eismo capacity, įskaitant tranzitinį eismą. Net susiaurinus jį per pusę su eismu nekiltų didesnių problemų, bet situaciją visose kitose srityse būtų galima labai ženkliai pagerinti. O ją padaryti galima tik siaurinant KMP. Dar įmanomas tunelio variantas, bet tai būtų visiškai neracionalu.

                                          Dar pridėsiu Google satelitinį vaizdą, kad būtų akivaizdžiau. KMP eina palei visą centrą ir senamiestį ir skiria nuo jo Nemuną, kuris dabar yra beveik visiškai neišnaudojamas kaip rekreacinis objektas. Ar tikrai tokioje miesto vietoje svarbaiusias prioritetas turėtų būti VIEN TIK didelis parkingas su tranzitinio eismo gatve?
                                          Paskutinis taisė John; 2020.12.19, 18:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X