Parašė Edd
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad dar nepribrendom, tai taip. Bet nuo kažko pradėti reikia, nes nejudinant diskusijos net ir normalūs žmonės gali nuspręsti tylėti ir susitaikyti su bloga infrastruktūra mieste. Ir nėra taip viskas beviltiška. Nors iškart iššoko keli Saratovo ir Čeliabinsko gerbėjai iš serijos "a girdi ką tu čia su savo Golfu iš Vilniaus", bet iškart atsirado ir atitinkamas skaičius pagrįstas ir racionalias pozicijas išsakę žmonės. Prieš kelis metus už tokios diskusijos užvedimą turbūt būtų pasiūlyta į galvą, o likę tiesiog nesuprastų, ko čia nori tie gatvių siaurintojai. Vilniuje ne per seniausiai irgi buvo panašiai. Visai drįsčiau prognozuoti, kad lūžio momentas artėja ir Kaune ir aktyvios viešos diskusijos galima tikėtis jau po poros ar trijų metų.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesą pasakius, man niekada ir neatrodė natūraliai tos plačios gatvės taip arti istorinio Centro. Svajojau, kad jas kada nors susiaurintų vardan jaukumo, esu skaitęs kažkokius vidinių svarstymus tarp architektų, kad gatves reiktų siaurinti. Birštono g. ir Gimnazijos g. atsirado, sakyčiau, iš vis brutaliomis priemonėmis, išgriovus istorinius Senamiesčio pastatus. Šiandien greičiausiai niekas taip gatvių nestatytų, nes tai būtų elementariai amoralu.Parašė John Rodyti pranešimą
Kad dar nepribrendom, tai taip. Bet nuo kažko pradėti reikia, nes nejudinant diskusijos net ir normalūs žmonės gali nuspręsti tylėti ir susitaikyti su bloga infrastruktūra mieste. Ir nėra taip viskas beviltiška. Nors iškart iššoko keli Saratovo ir Čeliabinsko gerbėjai iš serijos "a girdi ką tu čia su savo Golfu iš Vilniaus", bet iškart atsirado ir atitinkamas skaičius pagrįstas ir racionalias pozicijas išsakę žmonės. Prieš kelis metus už tokios diskusijos užvedimą turbūt būtų pasiūlyta į galvą, o likę tiesiog nesuprastų, ko čia nori tie gatvių siaurintojai. Vilniuje ne per seniausiai irgi buvo panašiai. Visai drįsčiau prognozuoti, kad lūžio momentas artėja ir Kaune ir aktyvios viešos diskusijos galima tikėtis jau po poros ar trijų metų.
Palaukim pirma CO2 mokesčio zonos, sumažinkim eismą Centre, tada siaurinimo planai turėtų ateiti natūraliai. Dabar reiktų tvarkyti šalia esančią Kęstučio g., tvarkyti kitas miestų dalis, situacija vis dar nepatenkinama, nors ir santykinai gerėjanti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra kaip yra. Panašaus lygio diskusijos apie vadinamąjį "darnų judumą" tęsiasi daugelyje temų.Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąŠitą diskusiją apie KM galima drąsiai pavadinti kvailiausia 2019 tema, kurią tęsti 2020 būtų tiesiog nebepadoru
Kai kam gatvių siaurinimas ir 1978 metų pavyzdžio Hanojus su keliais milijonais dviračių + paspirtukų yra "darnaus judumo" idealas.
Deja, tokios diskusijos bus ir 2020 metais.
Sukurta atskira tema - tam, kad nebūtų teršiama Kauno infrastruktūros projektų tema.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal gerai turėti temą šiam perspektyviniam Kauno miesto centro projektui, turbūt diskusijų bus. Tiesa šiuo metu ši tema gali kuriam laikui ir apmirti.
Sakyčiau, kad ir Birštono ir Gimnazijos g. taip pat pakliūna į tokių gatvių kaip K. Mindaugo pr. kategoriją. Nenustebčiau, kad jas visas rekonstruotų vienu projektu, gal tik padalinus etapais, panašiai kaip dabar Laisvės alėja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne, Romai, ne Hanojus 1978. Amsterdamas, Miunchenas ar net Londonas 2020. O ką siūlai pats? Sekti Saratovo ir Čeliabinsko pavyzdžiais? Neskaitant, aišku, tavo paties rašinėjamų rūgščių asmeniškumų per aplinkui.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Yra kaip yra. Panašaus lygio diskusijos apie vadinamąjį "darnų judumą" tęsiasi daugelyje temų.
Kai kam gatvių siaurinimas ir 1978 metų pavyzdžio Hanojus su keliais milijonais dviračių + paspirtukų yra "darnaus judumo" idealas.
Deja, tokios diskusijos bus ir 2020 metais.
Sukurta atskira tema - tam, kad nebūtų teršiama Kauno infrastruktūros projektų tema.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Minintys Čeliabinską ten nėra buvę, gal kai kurie tik kažką skaitė apie vieną rusų blogerįParašė John Rodyti pranešimąSekti Saratovo ir Čeliabinsko pavyzdžiais
Čeliabinskas minimas taip dažnai, kad iš tokių pranešimų galima sukurti atskirą temą.
Ką galvoja apie Kauno Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimą Jonui geriau paaiškins patys kauniečiai.Parašė evil Rodyti pranešimąKaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui
Tik prašom neužsižaisti su trolinimu. Jau gavai pražangą už frazę "forume ir šioje temoje visgi lankosi protingesni žmonės, nei vidutiniai Kauno gyventojai"
Iš tavo šiaulietiškos kilmės ar emigrantiškos praeities niekas nesityčioja.
Geros diskusijos be asmeniškumų.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal Johnas ir patrolina bet šiuo atveju šiame forume manau tikrai lankosi protingesni žmonės nei vidutiniai Kauno ar Vilniaus ar bet kokio kito Lietuvos miesto gyventojai, ypač protingesni ir daugiau žinantys būtent tose srityse kurioms ir skirtas šis forumas, tai kaip ir natūralu nes čia renkasi tie žmonės kurie tuo domisi. O dėl Čeliabinsko, kaip tik dabar pažiūrėjau youtube kelis video apie šį miestą, įskaitant video iš drono, tai šiais laikais tam kad susidarytum nuomonę nebūtina fiziškai nuvykti į miestą, visas miesto išplanavimas, naujos statybos ir t.t. - kaip ant delno, ko galbūt net taip aiškiai nepamatytum ten nuvykęs. Ir akivaizdu kad KM prospektas yra kažkas tokio kas arčiau Čeliabinsko pavyzdžio nei vakarų Europos miestų. Gal kažkam Čeliabinsko tipo miestai arčiau širdies, tai čia aišku skonio ir supratimo reikalas, aš asmeniškai tikiuosi kad mes imsim pavyzdžius iš vakarų Europos miestų. Vilniuje irgi turim panašią bėdą - Konstitucijos prospektas, gerai kad jis bent ne ant upės krantinės, bet bėda iš esmės ta pati kaip ir KM prospekto atveju, apie tai buvo daug diskutuota, kam įdomu galit susirasti NMC temoj.
- 12 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
niekaip nesueina, kaip čia susijusi važiuojamoji dalis?!Parašė index Rodyti pranešimą
Pats pastatas tai atrodo neblogai (ir šiaip visa ta pastatų grupė). Ko trūksta tai kažkokios viešosios erdvės priešais pėstiesiems. Viską autostrada gadina.
Русский военный корабль, иди нахуй!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nes greitkelis priešais pastatą nesuteikia vietai jaukumo jausmo, o atvirkščiai - daro ją nejaukia, kurioje nesinori ilgai būti?Parašė liux Rodyti pranešimą
niekaip nesueina, kaip čia susijusi važiuojamoji dalis?!Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks dar greitkelis? Paprasta gatvė, nereikia čia perlenkt ir ieškot sliekų ten, kur jų nėraParašė index Rodyti pranešimą
Nes greitkelis priešais pastatą nesuteikia vietai jaukumo jausmo, o atvirkščiai - daro ją nejaukia, kurioje nesinori ilgai būti?
 Kažkaip nemačiau miestų be gatvių arba, kad aplink didelius pastatus ar prekybos centrus būtų Žaliakalnio gilumos lygio gatvelės.
							
						
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paprasta gatve hahahaha. kiek ten po 5 juostas i kiekviena puse? ten tikriausiai uztenka vietos Airbus A380 nusileisti, o ne paprasta gatve. Siaip tai KMP yra rimta tragedija, ten perpus siaurint reikia. Nu nebent i ji ziureti kad tai is tikro yra gigantiska parkavimo aikstele renginiams arenoje. Bet ir tai galima daug graziau ir tvarkingiau ta parkinga padarytiParašė ernissss Rodyti pranešimą
Koks dar greitkelis? Paprasta gatvė, nereikia čia perlenkt ir ieškot sliekų ten, kur jų nėra
 Kažkaip nemačiau miestų be gatvių arba, kad aplink didelius pastatus ar prekybos centrus būtų Žaliakalnio gilumos lygio gatvelės.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir vėl prasideda verkimai dėl KMP...
Po 4 juostas, kur viena iš jų parkingui. 3 juostos piko metu yra pats tas. Apsiraminkite, niekas nesiaurins to KMP kad ir kiek jūs čia aimanuotumėte ir įrodinėtumėte savo tiesas.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Paprasta gatve hahahaha. kiek ten po 5 juostas i kiekviena puse?Paskutinis taisė skyrma; 2020.05.25, 16:25.
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakarų Europoje toks mega-gatvių miesto centruose siaurinimas jau gana aktyviai vyksta, nes miestai pritaikomi žmonėms, ne mašinoms, tai su laiku tos tendencijos ir iki Lietuvos ateis, nors kai kuriems automobilistams tai kol kas ir atrodo nesuvokiamas dalykas
.
							
						Paskutinis taisė MintiesRatas; 2020.05.25, 16:31.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galima būtų konkretų pavyzdį, kur buvo susiaurinta kokia mega gatvė? Tokie kur iškasamas 3x3 tunelis, o viršuje paliekamas pravažiavimas, nesiskaito.Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimąVakarų Europoje toks mega-gatvių miesto centruose siaurinimas jau gana aktyviai vyksta, nes miestai pritaikomi žmonėms, ne mašinoms, tai su laiku tos tendencijos ir iki Lietuvos ateis, nors kai kuriems automobilistams tai kol kas ir atrodo nesuvokiamas dalykas
.
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkada šitą temą bandžiau užkurti. Tai įniršę kauniečiai palaikė tai bandymų niekinti ir šaipytis iš Kauno. Pradėjo maišyti vargšą John su žemėmis. Kaip suprantu, tarp kauniečių tebėra gajūs kompleksai, kurie pasireiškia noru turėti kuo didesnę gatvę arba paminklą ar dar ką nors. Gaila tik, kad šiuo atveju jie pasisako už šiaip jau puikaus miesto niokojimą.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTiesiog anksčiau ar vėliau bus mūsų viršus, ir teks KMP pasispausti į 2+2 juostas max
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment