Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas
    replied
    Ačiū už nuotraukas ir planus

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nutiesus Santaros gatvę susisiekimas su Santariškėmis kažkiek pagerės - iš Geležinio Vilko g. bus galima patekti per Molėtų plentą nestovint užsikimšusiame Molėtų pl. - Jeruzalės g. - Žaliųjų Ežerų g. žiede. (...)

    Santariškėse eismas apsunkintas dėl visų pirma dėl eismo parkavimo vietų trūkumo ir chaotiško pėsčiųjų eismo pagrindinėje perėjoje. Perkėlus visas miesto ligonines į dvi teritorijas apie parkavimą visiškai nebuvo galvota. Nutiesus Santaros gatvę sumažės dar keliomis parkavimo vietomis.
    Aišku, tos išnykusios kelios vietos mažesnė blogybė nei gėris nutiesus strateginę gatvę.
    Kuo pasireiškia chaotiškumas pagrindinėje perėjoje? Santariškėse dirba ~3000 darbuotojų, dar tiek pat pacientų ir jų lankytojų - visi eina pagrindine perėja, bet jokio chaoso ten nėra - paprasčiausiai daug žmonių.
    Bet aš ne apie tai, už ligoninės pastatų yra žvyruota stovėjimo aikštelė, kurioje mašinas statosi darbuotojai (paprasti gydytojai, sesutės etc., elitas turi vietas prie ligoninės) ir studentai. Problema buvo patekimas į aikštelę, nutiesus naują gatvę situacija nepagerės. Plane yra suprojektuotas tik įvažiavimas ir viskas.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied

    Papildant informacija iš Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos
    Pasiūlymų pateikimo terminas (EET)
    2016-09-13:
    Jungties tarp Molėtų pl. ir Santariškių g. Vilniuje statybos darbų pirkimas

    Galbūt aktualesnė informacija forumo skaitytojams:
    Pridėta informacija>Pirkimo dokumentai
    Brėžiniai.pdf
    Eismo organizavimas.pdf

    Brėžiniai - jungtis su Santariškių g.
    (paspaudus-didesnis)


    Brėžiniai - jungtis su Molėtų pl.
    (paspaudus-didesnis)


    Eismo organizavimo planas - jungtis su Santariškių g.
    (paspaudus-didesnis)


    Eismo organizavimo planas - jungtis su Molėtų pl.
    (paspaudus-didesnis)
    Paskutinis taisė M1gdas; 2017.03.14, 15:30.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal ten būsimi šuliniai sužymėti?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Santaros g.

    Šioje vietoje galima įklimpti


    Neaiškus žymėjimas ant smėlio








    Šis pastatas bus griaunamas






    Būsima Santaros g. sankryža su Santariškių gatve


    Vaizdas miesto link


    Vaizdas "Eikos" kvartalo link


    Nutiesus Santaros gatvę susisiekimas su Santariškėmis kažkiek pagerės - iš Geležinio Vilko g. bus galima patekti per Molėtų plentą nestovint užsikimšusiame Molėtų pl. - Jeruzalės g. - Žaliųjų Ežerų g. žiede. Nors ir dabar galima ten patekti iš Molėtų pl. važiuojant Skersinės gatve.

    Santariškėse eismas apsunkintas dėl visų pirma dėl eismo parkavimo vietų trūkumo ir chaotiško pėsčiųjų eismo pagrindinėje perėjoje. Perkėlus visas miesto ligonines į dvi teritorijas apie parkavimą visiškai nebuvo galvota. Nutiesus Santaros gatvę sumažės dar keliomis parkavimo vietomis.
    Aišku, tos išnykusios kelios vietos mažesnė blogybė nei gėris nutiesus strateginę gatvę.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.16, 21:51.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Santaros g.

    Santaros gatvės detalusis planas
    Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2014.12.03 d. sprendimas Nr. 1-2150
    "Dėl apie 7,6 ha teritorijos tarp Santariškių ir Molėtų plento detaliojo plano tvirtinimo"
    https://www.vilnius.lt/vaktai/defaul...DocId=30250670

    Brėžinys:
    (paspaudus-didesnis)

    https://www.vilnius.lt/vaktai/GetFil...1-f8d20166538f


    Strateginė, anot savivaldybės, Santaros gatvė
    Foto 2017.03










    Šone - "Valentis" ir "Teva" teritorija








    Šone sandėliuojamos inertinės medžiagos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Santaros g.

    Foto 2017.03
    Dabartinė Molėtų pl. ir Kairiūkščio g. sankryža


    Žvilgsnis atgal nuo autobusų stotelės


    Santaros gatvė bus tiesiama už autobuso stotelės


    Pasikeis sankryžos konfigūracija:
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Į temą apie tiesiamą Santaros g.
    Va toks vat dalykas yra suprojektuotas sankryžoje su Molėtų pl.:

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė giead675 Rodyti pranešimą
    Tame pačiame post'e sakai, kad avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių Skersinės g., bet čia pat sukritikuoji, kad nebeliks kairiojo posūkio į nemokamą Santariškių aikštelę atvykstantiems iš Utenos?
    Už kelių šimų metrų yra sankryža su Mokslininkų g., kur galima apsisukti.

    Ir tuo pačiu nelabai supratau, kodėl/kaip ši sankryža ir gatvė turėtų spręsti Skersinės sankryžos problemas?
    1. Skersinės problemą spręstų, jei nuo Molėtų pusės būtų uždraustas posūkis į Skersinės g. (arba bent 7-19 val. visom dienom).

    2. Dabartinis posūkis į nemokamą aikštelę (ir vaistų fabriką) vyksta iš papildomos juostos ir su papildoma šviesoforo sekcija.

    Komentuoti:


  • giead675
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kosmetinės nesąmones nes:
    • Skersinės sankryžos tai nesprendžia (avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių;
    • Visorių gyventojams bus nepatogu;
    • VVT bus nepatogu.
    • Į vienintelę nemokamą aikštelę Santariškėse, kuri yra nuo nuotraukoje "11" pažymėto pastato žemyn į kairę iš Molėtų atvykusiems nebegalimas.
    Tame pačiame post'e sakai, kad avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių Skersinės g., bet čia pat sukritikuoji, kad nebeliks kairiojo posūkio į nemokamą Santariškių aikštelę atvykstantiems iš Utenos?
    Už kelių šimų metrų yra sankryža su Mokslininkų g., kur galima apsisukti.

    Ir tuo pačiu nelabai supratau, kodėl/kaip ši sankryža ir gatvė turėtų spręsti Skersinės sankryžos problemas?

    Aš kaip tik manau, kad labai gudriai viskas sugalvota. Labai norėtųsi, kad šviesoforo ciklai būtų suderinti su Geležinio vilko/Mokslininkų g. ciklais, kad būtų vienas sustojimas.

    Įdomu pamatyti sujungimą su Santariškių g. - toje pusėje panaši painiava gaunasi su Tallat-Kelpšos g.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Kosmetinės nesąmones nes:
    • Skersinės sankryžos tai nesprendžia (avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių;
    • Visorių gyventojams bus nepatogu;
    • VVT bus nepatogu.
    • Į vienintelę nemokamą aikštelę Santariškėse, kuri yra nuo nuotraukoje "11" pažymėto pastato žemyn į kairę iš Molėtų atvykusiems nebegalimas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė arsiakas2 Rodyti pranešimą
    cilindrinis siauras tuneliukas prasilenkti dviems dviračiams
    čia turi informacijos, ar tiesiog pasvajoji, kad ir pas mus pagaliau ims daryti, kaip civilizuotame pasaulyje?

    Komentuoti:


  • arsiakas2
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Dabar aiškiau.
    Dviračių takai pavaizduoti kaip skirtingame lygyje.

    Gerai, kad nebus dviejų šviesoforų.
    Kurioje vietoje bus posūkis iš miesto kairėn į Kairiūkščio gatvę (Visorius) - dabartinėje vietoje ar ties Santaros gatve?
    Tai manau taip ir bus, kad dviračių takas eis po pagrindiniu keliu. Bus tiesiog cilindrinis siauras tuneliukas prasilenkti dviems dviračiams

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Posūkis, panašu, bus ties Santaros g. Brėžinyje matosi, kad ties dabartine sankryža atsiras skiriamoji juosta, t.y. nebebus posūkio toje vietoje kirsti priešingos eismo juostos.

    O dviračių takai pavaizduoti ko gero kaip "nutrūkstantys", todėl susidaro iliuzija, kad skirtingi lygiai. Tą patį pastebėtum, jeigu jie tęstųsi per kelius, tada atrodytų, kad dviračių takai eis virš kelio.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Dabar aiškiau.
    Dviračių takai pavaizduoti kaip skirtingame lygyje.

    Gerai, kad nebus dviejų šviesoforų.
    Kurioje vietoje bus posūkis iš miesto kairėn į Kairiūkščio gatvę (Visorius) - dabartinėje vietoje ar ties Santaros gatve?
    Paskutinis taisė Romas; 2017.02.09, 21:48.

    Komentuoti:


  • dainiauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Ačiū už brėžinį.
    Nelabai aišku, ar Molėtų pl. - Santaros g. numatoma kažkas panašaus į dviejų lygių sankryžą, ar tik praplėsta vieno lygio sankryža.
    Ganėtinai aišku. Vieno lygio sankryža, tačiau senoji naikinama, padaromi užvažiavimai į naująją gatvę ir sankryžą, tam, kad nereikėtų dviejų šviesoforų vienas prie kito.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už brėžinį.
    Nelabai aišku, ar Molėtų pl. - Santaros g. numatoma kažkas panašaus į dviejų lygių sankryžą, ar tik praplėsta vieno lygio sankryža.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Į temą apie tiesiamą Santaros g. Va toks vat dalykas yra suprojektuotas sankryžoje su Molėtų pl.:

    Komentuoti:


  • giead675
    replied
    Pradėta rimčiau kapstyti Santaros gatvė. Matosi gatvės ribos ir kokius kalnus teks nuversti.



    Vaizdas link Geležinio vilko g.:


    Vaizdas link Santariškių g. (buvęs medicininių atliekų deginimo pastatas turės keliauti anapilin:

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Vat ir klausimas, jei iš Santaros gatvės padarius kairį posūkį iškart remtis į kitą šviesoforą, tai koks bus Santaros g. realus pralaidumas ir kam ji reikalinga ? nes atrodo keli metrai tenka tik. O į dešinę gali ir pro Skersinės g. išvažiuoti.
    Skersinės g. yra labai silpna. Ten toks beveik šunkelis. Bet GMP ja gali puikiausiai važiuoti iš tarkime Riešės (susitaupo ~3 min).

    Akivaizdu, kad Santaros g. atliks panašią funkciją.

    Man to vieno šviėsoforo būtų "negaila".

    Bet įsižiūrėkite į suteiktus adresus (palydove - dar tuščia) čia:
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

    Tada čia:
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

    Ar ir jiems duosime "tik po šviesoforą"? Kokia prasmė tuomet projektams nuo smulkių kaip Didlaukio g. "pėsčiųjų tiltukas" iki "Žalgirio-Ukmergės-GV hiperjungčiai" su trijų lygių viadukais, jei centrą prašvilpi ir tada sėkmingai atstovi prie 8 šviesoforų?

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Visiškai sutinku dėl pavojaus ir aktualumo. Bet po šviesoforo įrengimo avarijos liko. Geriausia išeitis - po Santaros g. atidarymo, panaikinti Skersinės-GV kairiuosius posūkius, pratęsti metalinę tvorą nuo BP degalinės iki Santaros-GV sankryžos ir Skersinės-GV sankryžą rekonstruoti iki pėsčiųjų perėjos (reguliuojamos).
    Surašėte taip, kaip projekte ir yra numatyta padaryti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Vat ir klausimas, jei iš Santaros gatvės padarius kairį posūkį iškart remtis į kitą šviesoforą, tai koks bus Santaros g. realus pralaidumas ir kam ji reikalinga ? nes atrodo keli metrai tenka tik. O į dešinę gali ir pro Skersinės g. išvažiuoti.

    Komentuoti:

Working...
X