Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Aš manau kad dar geriau būtų jeigu su KET būtų supažindinami visi (ir pėstieji) pvz mokyklose.
    Tai o mokyklose to nemoko? Aš mokykloje turėjau saugaus eismo pamokas.

    Comment


      Parašė Resutas Rodyti pranešimą

      Tai o mokyklose to nemoko? Aš mokykloje turėjau saugaus eismo pamokas.
      Hmm, na gal tada pasikeitė reikalai nuo tų laikų kai mokiausi. O per tas pamokas KET nagrinėjote?

      Comment


        Visais laikais mokyklose būdavo saugaus eismo ir KET specialios pamokos. Būtų labai keista, jei būtų panaikinę.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Hmm, na gal tada pasikeitė reikalai nuo tų laikų kai mokiausi. O per tas pamokas KET nagrinėjote?
          Mokykla baigiau prieš 10 metų. Tikrai buvo. KET sausai nemokė aišku, bet kaip elgtis gatvėje, kaip kirsti šviesoforą, kur galima ir kur negalima važiuoti dviračių, kaip užsisegti saugos diržą tikrai buvo. Buvo ir konkursai su tirkais policininkais, kurie žaidimų formą tikrino žinias.

          Dabar greičiausiai viskas vyksta panašiai. Tikiu, kad ir apie paspirtukus pašneka dabar.

          Comment


            Pora nuotraukų iš Šnipiškių
            Foto 2020.08


            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą

              Mokykla baigiau prieš 10 metų. Tikrai buvo. KET sausai nemokė aišku, bet kaip elgtis gatvėje, kaip kirsti šviesoforą, kur galima ir kur negalima važiuoti dviračių, kaip užsisegti saugos diržą tikrai buvo. Buvo ir konkursai su tirkais policininkais, kurie žaidimų formą tikrino žinias.

              Dabar greičiausiai viskas vyksta panašiai. Tikiu, kad ir apie paspirtukus pašneka dabar.
              Hmm, na vadinasi mano mokykla pasišiukšlino ties tuo reikalu.

              Comment


                Na va, tik neseniai rašiau, kad vietoje naujų draudimų reikia didesnės kontrolės ir štai, prašau:

                Sustiprinama elektrinių paspirtukų kontrolė: reikės prisiminti Kelių eismo taisykles

                Informuojame, kad policijos pareigūnai bendradarbiaudami su policijos rėmėjais ypatingą dėmesį skirs elektrinių paspirtukų ir motorinių dviračių kontrolei.

                Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...isykles-979402
                Dar kažkur mačiau, kad žmonės kalba apie "reidus", kai sustabdomi paspirtukininkai ir atliekama ekspertizė ar tikrai paspirtukas nevažiuoja greičiau 25km/h, bet pats tuo kažkaip kolkas netikiu...

                Comment


                  Tai apsiribos tik reidais? Nes pas mus policija čia turi tokį modus operandi. Dirba per "reidus" tai ką turėtu daryti kasdien.

                  Comment


                    Gal reidai susiję su atlyginimo priedais? Tai organizuoja visada reidus, kas yra kasdieninis darbas iš esmės. Vienžodžiu biurokratija.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
                      Užvakar kaip tik tai ir nutiko su 20 metrų nuo manęs priekyje važiavusiu paspirtukininku naujame Apkasų take, vietoje kur jis kerta įvažiavimą į Žygio gatvę (prieš mėnesį toje pačioje vietoje mačiau kruviną dviratininką ir vairuotoją laukiančius policijos). Sunku paaiškinti kodėl tokioje intensyviai naudojamoje atkarpoje nebuvo suprojektuotas kažkoks pakilimas arba bortai, kaip pvz Linkmenų take, kas užtikrintų pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukininkų saugumą.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
                        O ar nebūtų geriau tiesiog nedaryti gatvės ir šaligatvio viename lygyje ? Su nenuleistais bortais, automobiliai galėtų ir toliau įsukinėti 50 km/h greičiu, o hipsteriai kaip dviratininkai ir paspirtukininkai būtų priversti sustoti ir nulipti nuo transporto priemonės. Visi liktų saugūs.

                        Comment


                          Teko lankytis pajūryje ir ne kartą susidurti su "sunkiaisiais" paspirtukais.

                          Jie drąsiai nardo šaligatviais tarp pėsčiųjų, taip pat atilieka freestailo manevrus gatvių važiuojamaja dalimi, lenktyniauja su automobiliais. Vairuoja tėvai su vienu-dviem vaikais neaiškiomis pozomis. Įdomu, ar kas nors užsiima jų kontrole? Ar jie yra universali trasporto priemonė leidžianti važiuoti be taisyklių, be teisių, be dokumentų?

                          Jei gamintojo nustatytas paspirtuko greičio apribojimas nustatytas iki 25 km/val. ir galingumas neviršija 1 kw, tokie dokumentai nereikalingi. Kitu atveju reikėtų kreiptis dėl tokios transporto priemonės registravimo.

                          Prisgretinęs įvertinau paspirtuko greitį 45-50 km/h (ir tai ko gero dar ne riba).
                          Nei vieno paspirtuko neteko pamatyti su registracijos ženklais.
                          Paskutinis taisė Sula; 2020.08.30, 09:59.

                          Comment


                            Kad joks čia ne paspirtukas. Elektrinis motoroleris.

                            Comment


                              Taip, taip, pilna mamyčių/tėtukų, kurie vežasi savo vaiką pasistatę paspirtuko priekyje. Netgi tam yra specialiai sumontuotas kažkoks laikiklis vaiko akių lygyje. Čia ko gero bus ne gamintojo, bet savamokslė modifikacija padaryta?
                              Beje, tie Bolt paspirtukai tam tikrose situacijos skleidžia kažkokius keistus, sunkiai nusakomus garsus, taip trikdydami ramybę, ypač jei aplink gyvenamieji namai. Kiekvienas jų reiškia skirtingą dalyką - 1. Paukščio čiulbėjimą primenantis garsas - jis skleidžiamas tada, kai žmogus paspirtuką pradeda traukti iš vietos, prieš tai neatrakinęs.Sučirškia 3 kartus, o jei žmogus nesureaguoja ir traukia toliau - čirkš tol, kol nepastatysi ir neatrakinsi.
                              2. Kitas garsas, jam stovint vietoje, primenantis tūtavimą. Pradžioj maniau, jog cypsi-tūtuoja kažkoks vaikiškas žaislas, nes tuo metu aplinkui buvo žaidžiančių vaikų. Užklausus Bolt`o dėl šito, paaiškino, jog šis garsas praneša apie tai, jog paspirtuko vieta nesutampa su GPS duomenimis, sistema netiksliai nustatė jo vietą. Įsivaizduojate? Visas namas turi nakties metu klausyti to keisto garso... Gerai, jog netrukus kažkoks žmogus jį išsivežė.
                              3. Stovėjimo metu dar būna kažkoks "pyppyp pyp pyp pyp" - čia jau nežinau, gal reiškia jog kraunasi, kitaip sakant - atsigauna.
                              Gal kas esate girdėję daugiau keistų garsų ar kitų keistenybių apie juos?

                              Comment


                                Mano gitdėti garsai atitinka minėtus bet pagaliau aišku kodėl jie skleidžia tuos garsus, nes labai keistai atrodė. Praėjusiais metais lyg ir nebūdavo jokių garsų.

                                Comment


                                  Vienintelis mano girdėtas garsas, tai signalizacija. Atskirti garsus padėtų įrašas, nes net negalvojau, kad jie turi kitokių garsų apart signalizacijos. Aišku, pats nesu jų bandęs - turiu savo paspirtuką, tai galbūt jie ten visokių garsų skleidžia.
                                  Žiauriai nervina, kai bandai patraukt nuo tako ar šiaip pakelt nuo žemės ir pradeda kaukt. Gėda šiek tiek pasidaro, lyg vagis pasijuntu


                                  Ai, tarp kitko, nusipirkau G30 Max. Pridaviau mašiną vasaros pradžioje utilizavimui ir už kompensaciją pasiėmiau KVT metinį bilietą, M365 Pro ir G30 Max. Tai pardavus M365 Pro gavos nemokamas G30. Iš vienos pusės džiaugiuosi - kraunu rečiau nei M365 Pro, atrodo padangos ten atsparesnės dūriams, pakrovimo kabelis universalesnis, vandeniui daugiau atsparus ir visą kitą. Bet sunkus padaras. Nusipirkau spyną šitam, nes rankoje nešiotis apsipirkinėjant tikrai nėra patogu, net ir pasportavus. Manau mano reikmėms ir daugelio žmonių kasdienam vartojimui M365 Pro turbūt parankiausias būtų. Pakankamai toli nuvažiuoja, lengvesnis už G30, populiarus modelis, tai informacijos ir detalių netrūksta.

                                  Jei ką domina spynos - Kryptonite Evolution Mini-5 spyna labai gerai tinka aplink priekinę įstrižą rėmo dalį. Išmauti per apačia ar per ratą neišeina - matavau ir ilgai sėdėdamas bandžiau klibint + dar nepatogiai prirakinus, tai tikrai nieks nepaims. Čia konkrečiai G30. Nebandžiau uždėt ant M365.
                                  Paskutinis taisė JPeters; 2020.09.14, 09:39.

                                  Comment



                                    Nauji kelio ženklai Lietuvoje:
                                    Click image for larger version  Name:	zenklinimas10.jpg Views:	169 Size:	10,3 kB ID:	1871126

                                    1. Draudžiamas el. dviračių/paspirtukų eismas
                                    2. Dviračių gatvės pradžia
                                    3. Dviračių gatvės pabaiga

                                    Dviračių gatvės ženklą teko matyti tik Nyderlanduose. Įdomu, kad tai žymi, kad Lietuva drąsiai ima kopijuoti Nyderlandus dviračių takų tiesimo srityje.

                                    Galima būtų paminėti ir naująjį horizontalųjų ženklinimą A+. Nepatinka tie geltoni "A juosta galima važiuoti..." kelio ženklai. Norėtųsi, kad ir vertikaliajame ženkle "Juosta maršrutiniam transportui" būt ų nurodyta, kad juosta yra A+ ir būtų nurodoma, kad leidžiama važiuoti Taksi, 4+ ir t.t. Manau, kad reikia tobulinti eismo juostų žymėjimo standartus ir dizainus vertikaliajame ženklinime. Dabartinis standartas neatrodo pakankamai lankstus.

                                    Attached Files
                                    Paskutinis taisė Romas; 2021.03.21, 20:50. Priežastis: Koppija iš temos "Kelių eismo taisyklės"

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Nauji kelio ženklai Lietuvoje:
                                      Click image for larger version  Name:	zenklinimas10.jpg Views:	0 Size:	10,3 kB ID:	1871126

                                      1. Draudžiamas el. dviračių/paspirtukų eismas
                                      Ant šito iškart kyla įtarimas, kad juos pamėgs ne mažiau už geltonus skydus

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Sumažės kelionių automobiliais, o ne pačių automobilių, tai nėra tas pats. Aš pvz. automobilį turiu, bet dažnai į darbą važiuoju paspirtuku. Berods John irgi minėjo, kad nors ir auto turi, bet su juom tik už miesto važinėja. Šiaip tendencija yra tokia, kad dažnai šeimos atsisako antro ar kas turėjo trečia automobilio, atsiradus elektriniams paspirtukams ir visokiems citybee/spark.
                                        Bet dėl paspirtuku kažkokia anomalija - turėtų jais džiaugtis vairuotojai nes dažnas paspirtukininkas juo važiuoja vietoj automobilio, ir tai likusiems automobiliuose reiškia mažiau kamščių, sklandesnį eismą ir t.t. Valdžia (įvairi ) irgi turetu džiaugtis, nes mažinama tarša, mažiau dėvisi asfaltas, ir t.t.

                                        Bet bent jau iš spaudos/soc medijos susidaro įspudis kad paspirtukai totalus blogis, reikia apribot, uždraust, leist važiuot tik ant 6kmh, neleist važiuot nei dviračių takais nei šaligatviais ir pan.

                                        Comment


                                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                          Bet dėl paspirtuku kažkokia anomalija - turėtų jais džiaugtis vairuotojai nes dažnas paspirtukininkas juo važiuoja vietoj automobilio, ir tai likusiems automobiliuose reiškia mažiau kamščių, sklandesnį eismą ir t.t. Valdžia (įvairi ) irgi turetu džiaugtis, nes mažinama tarša, mažiau dėvisi asfaltas, ir t.t.

                                          Bet bent jau iš spaudos/soc medijos susidaro įspudis kad paspirtukai totalus blogis, reikia apribot, uždraust, leist važiuot tik ant 6kmh, neleist važiuot nei dviračių takais nei šaligatviais ir pan.
                                          Manau įvaizdį gadina nuomoti paskirtukai, kurie dažnai naudojami pramogai, o išsinuomoję visokie marozai dažniausiai laksto geriausiai matomose vietose kaip pvz. Bernardinų sodas, Lukiškių aiškė ir šitas dalykas užgožia tuos, kurie ramiai važinėja į ofisus ir yra mažiau pastebimi.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X