Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1+5212] Pilaitė - Rykantai. Kitas išvažiavimas į Vilniaus-Kauno autostradą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Iki Rykantų naujai tiesti brangu. Realiausia vieta prisijungti prie A1 yra ties Moluvėnais.

    Comment


      #82
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Iki Rykantų naujai tiesti brangu. Realiausia vieta prisijungti prie A1 yra ties Moluvėnais.
      Ties Moluvėnais nebūtų daugi pigiau. Žiūrint į reljefą - dar didelis klausimas ar Rykantai nebūtų pigiau, nors ir truputi toliau.

      Pvz naujasis Moluvėnų mazgas neleidžia iš Kauno nusukti į šiaurinėje pusėje esančius Vosyliukų/Valų/Moluvėnų sodus. Vargu ar tai buvo neapsižiūrėjimas, greičiau pilnavertis mazgas būtų kainavęs ryškiai daugiau.

      Comment


        #83
        Tai ir būtų galimybė pertvarkyti Moluvėnų mazgą su estakada praeinant per A1 į šiaurę (Kauno- Vilniaus kryptis, 2 juostos) ir kertant tą užpelkėjusią ežero dalį. O Kauno link tai panaudojant tą esamą kelią, kuriuo išvažiuojama iš sodų Kauno link, tik jį iškeliant aukščiau. O paskui įeinant į tą matomą miške proskyną, tikriausiai ten dujotiekis ar elektros linija?

        Comment


          #84
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai ir būtų galimybė pertvarkyti Moluvėnų mazgą su estakada praeinant per A1 į šiaurę (Kauno- Vilniaus kryptis, 2 juostos) ir kertant tą užpelkėjusią ežero dalį. O Kauno link tai panaudojant tą esamą kelią, kuriuo išvažiuojama iš sodų Kauno link, tik jį iškeliant aukščiau. O paskui įeinant į tą matomą miške proskyną, tikriausiai ten dujotiekis ar elektros linija?
          Tiesiai tarp seno kelio ir proskynos yra didelis šlaitas. Reiktų daryti S formos posūkį per pelkėjantį upelį, kad išvengti staigaus pakilimo. Be to išeinantis senas kelias tarnauja kaip lėtėjimo juosta į Moluvėnų mazgą nusukt į Kariotiškes (pietinę pusę). Norint saugiai įlieti 2 eismo juostas, reiktų kažką daryti tiesiai ties Didžiulio ežeru. Ir klausimas ar tokiam srautui užtektų vietos įsilieti iki esamo mazgo. Gali gautis nauja probleminė vieta.

          Vietoj viso to galima esama proskyna varyti link Rykantų ir statyti naują mazgą tarp Emsi ir Kibininės. Vietos per akis, reljefo problemų nėra. Keliais kilometrais toliau, bet gerokai paprasčiau ir su mažiau posūkių.

          Comment


            #85
            Žiūrint į žemėlapį aiškiai matosi, kad įvažiavimas į Vilnių nuo Kauno gaunasi kaip per lankstą. Tas lankstas susidaro grynai per Grigiškes. Iš tiesų reikėtų dviejų greitkelinių išvažiavimų iš Vilniaus miesto. Naujas kelias būtų automagistralė (žali ženklai), o senoji kelio atkarpa, atsišakojusi nuo naujo kelio liktų greitkelis.

            Problema tiesiant per mišką yra Griovių geomorfologinis draustinis. Kelias turėtų atsišakoti atkarpoje tarp Rykantų ir Molūvėnų, o ne ties Molūvėnais.

            Comment


              #86
              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Žiūrint į žemėlapį aiškiai matosi, kad įvažiavimas į Vilnių nuo Kauno gaunasi kaip per lankstą. Tas lankstas susidaro grynai per Grigiškes. Iš tiesų reikėtų dviejų greitkelinių išvažiavimų iš Vilniaus miesto. Naujas kelias būtų automagistralė (žali ženklai), o senoji kelio atkarpa, atsišakojusi nuo naujo kelio liktų greitkelis.
              Ne per didelė prabanga dėl kelių sutaupytų km tiesti šimtus milijonų vertės keliolikos km naują greitkelį? Beje, galimas ir kur kas trumpesnis ir paprastesnis variantas duodantis pan. sutaupymą km, einantis šalia gariūnų esančiomis elektros tinklų trasomis, nereiktų net naujų jungčių, tik tilto.

              Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	241,5 kB ID:	1693298
              Paskutinis taisė Lettered; 2019.01.08, 14:34.
              Flickr

              Comment


                #87
                Grigiškės ir taip per daug apkrautos.

                Comment


                  #88
                  Aš manau, kad neaplenkiant Grigiškių naujas išvažiavimas visiškai neturi prasmės. Mano pvz aplenkiami ir Molūvėnų ir Rykantų mazgai bet galbūt tai ir būtų per didelė prabanga, tarpinis variantas atrodo racionaliausias, prie Molūvėnų gana ankšta

                  Comment


                    #89
                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                    Aš manau, kad neaplenkiant Grigiškių naujas išvažiavimas visiškai neturi prasmės. Mano pvz aplenkiami ir Molūvėnų ir Rykantų mazgai bet galbūt tai ir būtų per didelė prabanga, tarpinis variantas atrodo racionaliausias, prie Molūvėnų gana ankšta
                    Į pietus ties Rykantais neblogas kalniukas. Ne veltui ten autostrada prakasta po geležinkeliu.Vargu ar verta lipt į kalną, spręsti geležinkelio kirtimą ir po to leistis žemyn į įleistą autostradą. Pajungti prieš Rykantus būtų n kartų pigiau ir paprasčiau. Ir šiaip Rykantų mazgas lyg ir nėra problematiškas? Nebent išsukimas į bažnyčią/kapines iškart už geležinkelio Kauno kryptimi. Bet palyginus kiek kainuotų apvažiavimas - galima sutvarkyti 100 tokių išvažiavimų...

                    Comment


                      #90
                      Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:



                      Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.

                      Comment


                        #91
                        Parašė kutas Rodyti pranešimą
                        Vakar pristatytame 3D žemėlapyje yra skiltis "Projektiniai pasiūlymai" su perdengtais projektiniais pasiūlymais. Kol kas projektų nelabai gausiai, bet benaršydamas pastebėjau Pilaitės pr. pratęsimo projektą. Man regis anksčiau jis nebuvo viešintas:



                        Būtų puiku, jei nuo šiol tokiu būdu bus viešinami visi nauji projektai. Tik kai prisikaups projektų, reiktų padaryti galimybę filtruoti pagal datą.
                        Pagal dabartinius srautus ten reiketu 2x2 jau iki pat Karveliskiu

                        Comment


                          #92
                          "Galingas" pratęsimas - lygiai 100 metrų. Bent jau iki tolimesnio vingio padarytų, bet ten sodybos žemė.

                          Comment


                            #93
                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Pagal dabartinius srautus ten reiketu 2x2 jau iki pat Karveliskiu
                            Pradžioje reikėtų pradėti nuo bazinių dalykų, kaip kad sužymėtos skiriamosios linijos ir kelkraščių užlopymas. Nes tamsiu paros metu ar lyjant vietomis baisu važiuoti. Ir įrengti elementarias eismo saugos priemones ties pagrindinėmis kryžkelėmis. Kada nors tolimoje ateityje gal ir apie 2x2 bus pagalvota. Didžioji dalis kelio yra Vilniaus rajono savivaldybėje, kuri kaip žinia gauna tokį mažą finansavimą kelių priežiūrai, kad jo užtenka tik pažintinėms Neries pakrančių trasoms skubos tvarka asfaltuoti.

                            Comment


                              #94
                              Parašė kutas Rodyti pranešimą

                              Pradžioje reikėtų pradėti nuo bazinių dalykų, kaip kad sužymėtos skiriamosios linijos ir kelkraščių užlopymas. Nes tamsiu paros metu ar lyjant vietomis baisu važiuoti. Ir įrengti elementarias eismo saugos priemones ties pagrindinėmis kryžkelėmis. Kada nors tolimoje ateityje gal ir apie 2x2 bus pagalvota. Didžioji dalis kelio yra Vilniaus rajono savivaldybėje, kuri kaip žinia gauna tokį mažą finansavimą kelių priežiūrai, kad jo užtenka tik pažintinėms Neries pakrančių trasoms skubos tvarka asfaltuoti.
                              Na, už miesto ribos tas kelias turi numerį 5212, tai juo rūpinasi ne rajono savivaldybė, o pati kelių direkcija. Bet iš esmės sutinku, kad nereikia pulti platinti. Ten pagrindinė problema, kad pridarė nuovažų kas 100 metrų. Šituos simptomus ir reikia spręsti pirmiausia. Ir žinoma, jau galit pamiršti, kad ten bus leidžiama >50.

                              Comment


                                #95
                                Ten pakankamai dažnai siauručiu kelkraščiu vaikšto pėstieji. Jokių šaligatvių, apšvietimo (juolab dviračių takų) nėra. Nors vietovės aplinkui sparčiai apgyvendinamos.
                                Ir vėl mūsų "judrieji" smerks, kodėl žmonės važinėja automobiliais...
                                Aišku, daryti 2x2 ten būtų kvaila. Jei kažkada ir būtų tiesiamas tranzitinis kelias link A1, kaip jau diskutuota kitoje temoje, tai nebent palei Griovų miškus.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Na, už miesto ribos tas kelias turi numerį 5212, tai juo rūpinasi ne rajono savivaldybė, o pati kelių direkcija. Bet iš esmės sutinku, kad nereikia pulti platinti. Ten pagrindinė problema, kad pridarė nuovažų kas 100 metrų. Šituos simptomus ir reikia spręsti pirmiausia. Ir žinoma, jau galit pamiršti, kad ten bus leidžiama >50.
                                  Maniau, kad už rajoninius kelius rajono savivaldybė ir atsakinga. Palei visą atkarpą iki Sudervės apskritai chaotiška suburbanizacija vyksta. Paskutiniai likę laukai prie kelio užstatomi "ūkininko sodybomis". Kiekvienas sklypas su savo tvora ir atskiru išvažiavimu į kelią. Toks ištisas gatvinis kaimas su tranzitiniu keliu per vidurį. Sunku įsivaizduoti ten kokią nors ateities kaimynystę.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X