Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reikia, nes reikia skaičiuoti koks procentas nuo greitai lakstančių žūsta, o ne nuo visų gyventojų kurių dalis išvis nevairuoja.Parašė Austras Rodyti pranešimąNereikia padidinti. Nuo visų mirčių kiekio, žuvusieji autoavarijose sudaro mažiau negu 0.5%. Čia visos avarijų aukos: ir girti, ir viršijantys greitį, ir nepažeidę KET, ir pėstieji. Anksčiau teigėte, kad viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja netikėto sustojimo būdu. Aš teigiu priešingai - viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja dėl onkologinių ir širdies ligų.
Grįžtant prie elektromobilių - nesirinksiu tokio transporto kelionei per visą Lietuvą, nes su VDV bus greičiau. Tačiau, jeigu bus pigiau, elektromobilį rinksiuosi kasdienei kelionei mieste į darbą, nes mieste su VDV nebus greičiau.
Gal būtų jei autostrados kokybė būtų prancūziško lygio o automobilių techninis stovis panašus į vokišką. O Lietuvoje ir 130 daugumai yra nesaugus greitis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žūna, kas laksto miestuose arba kaimo keliuose. Autostradoje 140 km/h geru oru, matomumu, laikantis atstumų yra saugus greitis.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei būtum važiavęs saugiu... kas yra saugus? Kai kas ir mieste varnas skaičiuodamas sugeba įvažiuoti į barjerus geru oru, policijos suvestinėse bus parašyta - nepasirinko saugaus greičio. Kuo tai susiję su greičiu... nežinau. O pagal Lietuvos kelių ribojančių ženklų džiungles realiai visur saugus yra maksimalus leistinas (na išskyrus kokius tris atvejus -plikledį, liūtį ir rūką.)Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Įpratęs lėkti greitai visur lėks greitai. Nesuvaldytas auto tai reiškia kad važiavai per greitai. Jeigu būtum važiaves saugiu greičiu tai bū9tum suvaldęs. Ir ne, saugus nevisada reiškia maksimalus leistinas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beabejo, dar ir nuo pačios auto priklauso, pamiršau paminėti, su senu grabu tikrai nėra saugu net leistinu maksimaliu greičiu važiuoti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal būtų jei autostrados kokybė būtų prancūziško lygio o automobilių techninis stovis panašus į vokišką. O Lietuvoje ir 130 daugumai yra nesaugus greitis
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Saugus yra toks kuriuo važiuodamas suvaldysi automobilį. Kas tuo metu yra saugu priklauso nuo daug aplinkybių. Tavo minėtu pavyzdžiu saugus greitis yra 0 nes žmogus skaičiuoja varnas o ne žiūri kur važiuoja.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Jei būtum važiavęs saugiu... kas yra saugus? Kai kas ir mieste varnas skaičiuodamas sugeba įvažiuoti į barjerus geru oru, policijos suvestinėse bus parašyta - nepasirinko saugaus greičio. Kuo tai susiję su greičiu... nežinau. O pagal Lietuvos kelių ribojančių ženklų džiungles realiai visur saugus yra maksimalus leistinas (na išskyrus kokius tris atvejus -plikledį, liūtį ir rūką.)
Na kad ne, pvz perėja prie mokyklos yra vieta kur 50 nėra saugus greitis bet daugumoje vietų - leistinas.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuomet turim sutikt, kad tai su greičiu kaip mato vienetu visiškai nesusiję. Viską lemia tarpinė tarp vairo ir sėdynės. Kai kuriems apskritai saugus greitis yra vaikščioti pėstute.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Saugus yra toks kuriuo važiuodamas suvaldysi automobilį. Kas tuo metu yra saugu priklauso nuo daug aplinkybių. Tavo minėtu pavyzdžiu saugus greitis yra 0 nes žmogus skaičiuoja varnas o ne žiūri kur važiuoja.
Na kad ne, pvz perėja prie mokyklos yra vieta kur 50 nėra saugus greitis bet daugumoje vietų - leistinas.
Perėjoje 50 yra saugus greitis tik su trimis išpildytomis sąlygomis: ATIDUS vairuotojas, perėjos perimetro, apšvietimo matomumas ir DRAUSMINGAS pėstysis. Jei to nesilaikom, tai galim prieit iki absurdiškų greičio ale mažinimų.
O šiaip vėl nukrypom į eismo saugumą
 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
labai gera isvada sakyciau. Visi mes kada nors mirsime, tai spauskim iki dugno, YOLO!Parašė Austras Rodyti pranešimąNereikia padidinti. Nuo visų mirčių kiekio, žuvusieji autoavarijose sudaro mažiau negu 0.5%. Čia visos avarijų aukos: ir girti, ir viršijantys greitį, ir nepažeidę KET, ir pėstieji. Anksčiau teigėte, kad viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja netikėto sustojimo būdu. Aš teigiu priešingai - viršijančių greitį gyvenimas paprastai sutrumpėja dėl onkologinių ir širdies ligų.
Grįžtant prie elektromobilių - nesirinksiu tokio transporto kelionei per visą Lietuvą, nes su VDV bus greičiau. Tačiau, jeigu bus pigiau, elektromobilį rinksiuosi kasdienei kelionei mieste į darbą, nes mieste su VDV nebus greičiau.
Sorry, nepazistu jusu, nesinori anksciau laiko deti kazkokiu stampu, tai tiesiog pasistengsiu atsakyti suprantama nepikta kalba:
Mirtys del onkologiniu ir sirdies lygu tai šiuolaikinėje visuomenėje ir yra beveik tapatinamos naturaliam senejimui (netiesiogiai), nes siais laikais zmones ne mirsta del nieko, ateina amzius, kuno funkcijos sutrinka ir tie sutrikimai, gyvenimo būdas, paveldimumas ir kt lemia tam tikras ligas. del kuriu mes ir mirštame. Apčiuopiamoje ateityje žmonija nenugales sirdies bei onkologiniu ligu.
Tad jusu teiginys lygus "visi zmones mirsta, ir mirtys eismo ivykiuose statistiskai nieko nereiskia". Tai absurdas, nes tuomet ir nuzudymai nieko nereiskia, nes ju dar maziau nei 0.5%. Nieko nereiskia ir mirtys nuo gimdos kaklelio vezio, nes ju dvigubai maziau nei mirciu transporto ivykiuose ir dar galima pritempinet ir vartyt statistika kaip tik norisi.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nors forumo tema ne apie tai bet.. aš niekur nemačiau pasakymo iš kurio padarėte išvadą, kad spauskim iki dugno. Nereikia oponuojančio nuomonės pritempinėti iki kraštutinumų. O statiskika, tam ir yra, kad pateiktų skaičius, ten emocijų mažai. 0,5 proc. yra reikšmingai mažiau kokių 30 proc. ir tai tiesa, nebent imsime neigti skaičių mokslą.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
labai gera isvada sakyciau. Visi mes kada nors mirsime, tai spauskim iki dugno, YOLO!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau buvo paaiškinta kodėl 0,5% yra nesąmoningas skaičius šiame kontekste.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąNors forumo tema ne apie tai bet.. aš niekur nemačiau pasakymo iš kurio padarėte išvadą, kad spauskim iki dugno. Nereikia oponuojančio nuomonės pritempinėti iki kraštutinumų. O statiskika, tam ir yra, kad pateiktų skaičius, ten emocijų mažai. 0,5 proc. yra reikšmingai mažiau kokių 30 proc. ir tai tiesa, nebent imsime neigti skaičių mokslą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jūsų irgi nepažįstu, šiaip apie senatvę visai teisingai parašėte, bet diskusija užvirė po to, kai parašiau, kad vasaros metu, važiuodamas į pajūrį, vietoje leistinų 130 km/h. važiuoju 140. Nu kamon, ne tie yra lakstūnai, kurie važiuoja viršydami iki 10 km/h., jeigu tuo metu tai yra pakankamai saugu - oro sąlygos geros, automobilis naujas/tvarkingas, eismo intensyvumas nedidelis.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąlabai gera isvada sakyciau. Visi mes kada nors mirsime, tai spauskim iki dugno, YOLO!
Sorry, nepazistu jusu, nesinori anksciau laiko deti kazkokiu stampu, tai tiesiog pasistengsiu atsakyti suprantama nepikta kalba:
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tne kai padarys autostradą su 130 tai gerai turėtu pakilti avarijų skaičius atsižvelgiant į tai kokie ten pojūčiai važiuojant lėčiau.Parašė liutass Rodyti pranešimąo asfaltas kaip buvo baisus 30 metu, taip ir liko beveik visoje atkarpoje Kaunas - Vilnius
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kas ten važiuoja lėčiau?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tne kai padarys autostradą su 130 tai gerai turėtu pakilti avarijų skaičius atsižvelgiant į tai kokie ten pojūčiai važiuojant lėčiau.
							
						
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš važiuoju 100-105, nes jau prie 110 kuro sąnaudos padidėja iki beveik 4l/100km.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąO kas ten važiuoja lėčiau?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet jei važiuotumėte 90 km/h, kuro sąnaudos būtų dar mažesnės.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš važiuoju 100-105, nes jau prie 110 kuro sąnaudos padidėja iki beveik 4l/100km.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiuo metu visi besilaikantys KET. Šiaip važiuodamas 110 kai buvo greitkelis ten daugumą lenkdavau.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O kas ten važiuoja lėčiau?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas važiuoja greičiau nei 130 km/h?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O kas ten važiuoja lėčiau?
Tikrai vienetai, iš mano vos ne kasdienės patirties. Daugumoje 95-115.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rezultatas- chuliganiškais vairavimas keliant pavojų aplinkiniams? Infrasturktūra kalta, kad nemoki stabdžio paspausti?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPanašu, kad Vilniaus gatvių siaurinimas susilaukia rezultatų.
Vizualiai atrodo, kad skiriamoji juosta nespėja su baltomis juostomis. T.y. kažkas važiuoja pirma juosta pagal esamą ženklinimą tik arčiau linijos, kas nedraudžiama. O kita mašina važiuoja II juosta. Staiga pamato, kad į tarpuką "balta linija - skiriamoji juosta" netilps. Na ir turime rezultatą.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ha ha, čia tai klasikinis blame game. Taip ir norisi paprieštarauti kokiais nors lėkštais motyvaciniais posteriais su banaliom įkvepiančiom frazėm peizažų fone apie tai kas yra atsakomybė ir atskaitomybė subordinuotų projektų valdyme. Net nėra prasmės formuluoti kokiais atžvilgiais Jūsų požiūris ydingas.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 darbu organizavimas, prie ko cia savivaldybes klerkai. Imone daranti rekonstrukcija kalta. cia visur turi but perspejamieji zenklai, greicio mazinimas ir mirgsincios lemputes.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jūs bent tą straipsnį paskaitėt?
"Avarija įvyko tuomet, kai „Volvo“ vairuotojas iš antrosios eismo juostos rikiavosi į pirmąją, tarsi nematydamas ir negirdėdamas pirmąja juosta skubančių policininkų. Po smūgio automobilis „Škoda Yeti“ užvažiavo ant šaligatvio ir vertėsi."
Dabar bandot įrodyt, kad jei juosta būtų platesnė, tai Volvo vairuotojas nebūtų rikiavęsis, tarsi nematydamas ir negirdėdamas pirmąją juosta skubančių policinikų ir avarija nebūtų nutikusi?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Akyvaizdžiai parašyta avarijos priežastis. Ir ji visiškai nesutampa su jūsų išsigalvojimais. Ar neskaitėt straipsnio kurį pats pateikiat?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPanašu, kad Vilniaus gatvių siaurinimas susilaukia rezultatų.
Vizualiai atrodo, kad skiriamoji juosta nespėja su baltomis juostomis. T.y. kažkas važiuoja pirma juosta pagal esamą ženklinimą tik arčiau linijos, kas nedraudžiama. O kita mašina važiuoja II juosta. Staiga pamato, kad į tarpuką "balta linija - skiriamoji juosta" netilps. Na ir turime rezultatą.
Ir čia B kategorijos megagatvė. Ne kokia dviračių akligatvio gatvelė.
Ačiū merui ir vyr. inžinieriui (kuris gi teisę baigęs anot miesto gandų)
Ateityje matyt šlifuos liniją ir perpieš dešniau. Bet kolkas bus nuolatiniai "270 laipsnių ant kito šono".
Šaltinis
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mpaign=rssfeed- Policija važiavo su įjungtais šviturėliais ir garsiniu signalu viršydama leistiną greitį.
 - Volvo vairuotojas važiavo antra eismo juosta, nematė ir negirdėjo policijos bei nesitraukė.
 - Policija pradėjo lenkimą dideliu greičiu per pirmą juostą.
 - Tuo pat metu Volvo vairuotojas (greičiausiai pagaliau pamatęs policiją ir išsigandęs) irgi metėsi į pirmą juostą.
 - Avarija įvyko dar gerokai prieš prasidedant skiriamajai juostai.
 
Avarijos priežastys yra visų pirma greitis ir pavojingas manevravimas. Antra - neatidus vairuotojas, kuris ne tik, kad nepraleido policijos (juk turėjo sustoti dešinėje pusėje prie pat kelio krašto), bet dar ir užkišo jiems kelią. Ir trečia - neatsargus policijos pareigūno vairavimas, situacijos neįvertinimas.Vilniaus policija informavo, kad policijos pareigūnai skubėjo į įvykį, buvo pranešta apie galimai neblaivų vairuotoją, kuris įtartinai manevravo ir kėlė aplinkiniams pavojų.
Teigiama, kad policijos pareigūnai, su įjungtais garso ir šviesos švyturėliais, važiavo antra eismo juosta. Prieš juos važiavęs automobilis nesitraukė, dėl to pareigūnai pradėjo lenkimo manevrą per pirmą eismo juostą. Pasirodo, kad priešais važiavęs automobilis staiga irgi persirikiavo ir sukėlė eismo įvykį.
- 5 patinka
 
Comment
 
Comment