Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Ten nuošalesnė vieta, pėsčiųjų nedaug, vairuotojai jų nesitiki ir važiuoja greičiau. Turbūt reikalauti, kad pėstysis įvertintų situaciją ir eitų per perėją tik įsitikinęs, kad jį praleidžia, būtų žiauru ir nežmoniška? Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąPraleidžia labiau už necivilizuotas ir karštakraujų pietiečių šalis (Italiją, Turkiją, Vietnamą etc.),
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Spėju apie šitą perėją kalbi:
https://www.google.com/maps/@54.7173...7i13312!8i6656
Vieną kartą visai neseniai apie 5 minutes stovėjau laukdamas žmogaus keliasdešimt metrų prieš šitą perėją. Tai per tą laiką pora atlėkę staigiai kirto ant stabdžių einant pėsčiajam, vienam pėsčiųjų (ačiū Dievui) nepasitaikė, tai jis iš vis nestabdydamas per visus kalnelius prasinešė ant kokių 70 km/h +.
Reikėtų prieš sankryžas susiaurinimo ir priverstinio išvingiavimo - pvz prieš sankryžą parkingas uždraustas ir susiaurėja į dešinę į pirmą juostą ir per sankryžą pravažiavimas antra juosta, kai pirma atitverta pėsčiajam ir jam reikia kirsti tik vieną juostą. Viršuj svarbu kaba kamera, kad būtų aišku kam atimt teises jei nuspręs surengti slalomo pratybas.
Aišku, ten dar daug kitų problemų visoj toj teritorijoj reikia išspręsti. Pvz, toj pačioj gatvėj paskutiniu metu per renginius parkuojama ne tik pirmoje juostoje dešinėje bet ir vienu ratu and techninio šaligatvio kairėje. Aš suprantu, kad darbuotojų Viešosios tvarkos skyriuje yra x ir jie visų teritorijų fiziškai neaprėpia apeiti subauduoti, o biudžeto taryba nedidina, bet pasiųsti ekipažą per kiekvieną didelį renginį Siemens'e manau būtų tikrai įmanoma.
O šiaip aišku, kaip dieną - geriausia saugumo priemonė yra greičio kalniukai ar kitokie greitį slopinantys kelio atributai. Daugelis perėjų dabar saugesnės, negu prieš kokius 5 metus ir už tai reikia dėti pliusą. Tik norėtųsi, kad tai būtų įrengta visose perėjose. O ten, kur tai neįmanoma ar nepraktiška (pvz., Geležinio Vilko ties Šiaurinės gatvės trasa), reikia įrengti šviesoforus arba kitokius sprendimus, kurie nėra nereguliuojama pėsčiųjų perėja.Paskutinis taisė John; 2019.02.04, 22:14.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTurbūt reikalauti, kad pėstysis įvertintų situaciją ir eitų per perėją tik įsitikinęs, kad jį praleidžia, būtų žiauru ir nežmoniška? Geriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGeriau investuoti dar kažin kiek į infrastruktūrą, kad pėstysis galėtų drąsiai eiti nesidairydamas ir nestabčiodamas?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip galvoja ir daro visas civilizuotas pasaulis. Taip, kaip siūlai tu, daro tokios šalys, kaip Venesuela, Rusija ir Zimbabvė. Aš manau, kad Lietuva turėtų bent jau stengtis būti prie tų civilizuotų.Neblogai naktį atrodo. Iš toli rimtai atrodo, kad bus kalnelis dėl kryptinio apšvietimo, bet privažiavus supranti, kad paprasta perėja. Nebloga priemonė, imho. Nuojauta kužda, kad pradės po truputį įrenginėti jau tikrus kalnelius. Tik jaučiu panašius į tokius, kokius padarė Partizanų gatvėje. Čia kalneliai yra nuožulnūs, vos pakyla nuo važiuojamosios dalies, nėra sudėtų greičio ribojimo ženklų (standartinis 50 km/h greitis), taip pat neapsunkina neįgaliųjų patekimo ant važiuojamosios dalies. Intensyvesnėse gatvėse bus šviesoforai. Įtariu magistralinių gatvių nelies arba padarys kai kurias perėjas reguliuojamos. Apie perėją įspės tik esamos priemonės, o kalneliai vyraus C ir žemesnių kategorijų gatvėse.
Taigi Kaunas irgi daro (ar bando daryti) kaip visas civilizuotas pasaulis. Panaudoja net priemones, kurias naudoja Rytų Azijos šalys.
Norisi, kad šiaip neliktų plačių nereguliuojamų perėjimo vietų dėl kurių norisi perėją perbėgti, esą tam, kad nenervuoti vairuotojų.Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.04, 22:41.
- 1 patinka
Comment
-
Civilizuotos šalies taisyklės pėstiesiems
Crossings
18 (at all crossings)
When using any type of crossing you should:- always check that the traffic has stopped before you start to cross or push a pram onto the crossing
- always cross between the studs or over the zebra markings, do not cross at the side of the crossing or on the zigzag lines, as it can be dangerous
You must not loiter on any type of crossing.
Tai kai laisvalaikiu stebit perėjas, kartu paskaičiuokit, kiek pėsčiųjų pradeda eiti tik automobiliams sustojus (ar bent jau kaip reikiant pristabdžius). Elementari ir šimtaprocentinė partrenkimo išvengimo taisyklė. Ir dar parašyta perėjoje nestoviniuoti. Johnas, rodos, stebėjosi per perėją skubančiais pėsčiaisiais, kad atseit baikštūs. Tai ne baikštumas, o elementari kultūra - nestabdyti eismo ir kuo mažiau trukdyti kitiems.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na greičio kalniukai efektą tikrai davė. Video iš tos vietos PO suvarkymo. Iki saugaus greičio sulėtina virš 95% važiuojančių. Iki tol buvo atvirkščiai - kokie 90% nelėtindami važiuodavo 60+ km/h.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąCivilizuotos šalies taisyklės pėstiesiems
https://www.nidirect.gov.uk/articles...destrians-1-35
Tai kai laisvalaikiu stebit perėjas, kartu paskaičiuokit, kiek pėsčiųjų pradeda eiti tik automobiliams sustojus (ar bent jau kaip reikiant pristabdžius). Elementari ir šimtaprocentinė partrenkimo išvengimo taisyklė. Ir dar parašyta perėjoje nestoviniuoti. Johnas, rodos, stebėjosi per perėją skubančiais pėsčiaisiais, kad atseit baikštūs. Tai ne baikštumas, o elementari kultūra - nestabdyti eismo ir kuo mažiau trukdyti kitiems.
Kas būna, kai žmogus yra jau išmokęs gūglinti, bet dar nepribrendęs keliauti.
Šiaip galiu užtikrinti, kad KET pėstieji UK nesilaiko. Niekada. Eina, kaip nori, kur nori, kada nori. Ypač per raudoną šviesoforą. Aišku, neskaitant autostradų ir panašių vietų, kur sveikas protas sako, kad pavojinga. UK pėsčiųjų atžvilgiu KET de facto negalioja, bet galioja tam tikros nerašytos taisyklės, kurios sako, kad pėstieji yra visada, be išimčių, teisūs ir beveik visas burden guli ant vairuotojų. Iš dalies dviratininkų. As a result, vairuotojams nekyla klausimų apie tai, kaip "staigiai" ar "netikėtai" pėstysis išgėgo į gatvę ar į perėją. Nes pėstieji visada į perėją išbėga laiku ir tikėtai. Bent jau reikia visada vadovautis tokia prielaida, vairuojant toje šalyje, jeigu nenori atsidurti kaliūzėje ir susigriauti gyvenimo.Paskutinis taisė John; 2019.02.04, 22:53.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąGal ir kokia Zimbabvė prie tų trijų tiktų??? Irgi pietūs, irgi karštakošiai... Esu tikras tamstai neteko būti visose trijose, juolab gyventi. Palermo, Napolis, Turinas, Milanas, ar Bolzano - visi ten karštakošiai vietnamiečiai su turkaisPost in English - fight censorship!
Comment
-
Šiaip galiu užtikrinti, kad KET pėstieji UK nesilaiko. Niekada. Eina, kaip nori, kur nori, kada nori. Ypač per raudoną šviesoforą.. Pastebėjau, kad Lietuvoje žmonės ima labiau paisyti šviesoforų, pvz., dega raudona, gatvė iki horizonto tuščia, bet žmonės stovi ir neina per gatvę. Degradacija
.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTaip, kai lietuvis eina per raudoną ir bet kaip kitaip, tai yra necivilizuotas sovietikas, o kai tą patį daro britas, tai jau yra cool. Pastebėjau, kad Lietuvoje žmonės ima labiau paisyti šviesoforų, pvz., dega raudona, gatvė iki horizonto tuščia, bet žmonės stovi ir neina per gatvę. Degradacija
.
Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTaip, kai lietuvis eina per raudoną ir bet kaip kitaip, tai yra necivilizuotas sovietikas, o kai tą patį daro britas, tai jau yra cool. Pastebėjau, kad Lietuvoje žmonės ima labiau paisyti šviesoforų, pvz., dega raudona, gatvė iki horizonto tuščia, bet žmonės stovi ir neina per gatvę. Degradacija
.
Aš, beje, Vilniuje visada einu gatvę per raudoną, jei nėra artėjančių mašinų.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr ten tikrai reikalingos 4 eismo juostos? Sprendžiant iš vaizdo įraše matomo eismo intensyvumo, vieną važiuojamąją dalį drąsiai galima uždaryti (konvertuoti į stovėjimo aikštelę, dviračių taką ar panašiai), kitoje padarius dvipusį eismą. Tai automatiškai sumažintų vairuotojų norą skraidyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr ten tikrai reikalingos 4 eismo juostos? Sprendžiant iš vaizdo įraše matomo eismo intensyvumo, vieną važiuojamąją dalį drąsiai galima uždaryti (konvertuoti į stovėjimo aikštelę, dviračių taką ar panašiai), kitoje padarius dvipusį eismą. Tai automatiškai sumažintų vairuotojų norą skraidyti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne, geriau prieš automobilį liepti eiti su raudoną vėliavėle.
Panašiai kaip nuotraukos ant cigarečių pakelių.
Kad žinotų kas būna kai įžūliai perėjoje šoki po ratais senuinamui.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąEiti per raudoną nėra gerai, bet vairuotojas turi būti atsargus, kad nekliudytų pėsčiojo nesvarbu kaip ir kur jis eina. Dėl to, kad tai jis didelis, sunkus, greitas ir pavojingas ir gali kitus nužudyti, o ne pėstysis. Dėl lėtesnio važiavimo dar niekas nenumirė, o dėl per greito žuvusių pilnos kapinės.. Dėl pėsčiųjų, kuriems neegzistuoja elementarios eismo taisyklės ir atsargumas, kyla avarijų, per kurias nukenčia ne tik jie patys, bet ir niekuo dėti aplinkiniai. Panašiai kaip į kelią iššokus briedžiui. Tai nereikia pėsčiųjų prilyginti gyvūnams, nepajėgiantiems nei įvertinti situacijos, nei apsidairyti, nei įsisavinti keleto eismo taisyklių.
Comment
Comment