Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai reikia sakyti konkrečiai: postsovietinis nomenklatūrinis europinėm vertybėm pasipudravęs ir kailiuką išvertęs valdantysis elitas .

    Comment


      Irgi eismo dalyvis, 2015 m. Kaunas. Neries krantinė.
      Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.08.05, 10:35.

      Comment


        Nesuprantu kam reikia 2 temų. Reikia uždaryti šitą arba šitą:
        https://www.miestai.net/forumas/foru...eliuose/page10
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Ledai pajudėjo? Pradedama griežčiau žiūrėti į girtus už vairo? Seniai laikas.
          Kauno apylinkės teismas neblaiviam įmonės automobilį vairavusiam kauniečiui R. N. paskyrė didesnę nei 1 400 eurų baudą, uždraudė trejus metus vairuoti transporto priemonę bei konfiskavo automobilio vertę atitinkančią pinigų sumą – 2 100 eurų.
          http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...stingas-824312

          Comment


            Anksčiau lygtai buvo atskira tema apie KET. O dabar kažkaip nerandu. Ar tikrai buvo ir ar yra?

            Comment


              Be komentarų.
              .


              Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.09.13, 11:13.

              Comment


                Viskas užtverta, tai reikia paėjėti iki išvažiavimo (išėjimo) . Eismas intensyvus - sudėtinga ir į kelkraštį "persirikiuoti" .

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Viskas užtverta, tai reikia paėjėti iki išvažiavimo (išėjimo) . Eismas intensyvus - sudėtinga ir į kelkraštį "persirikiuoti" .
                  Man įdomų kaip jį magistralės vidury atsirado. .Galvoju, kad smegenėles "bambaliukas" užpylė. Važiuojant 100 km. per valandą jeigu jį "netyčia" nukristu po ratais man ar kitiems vairuotojams butu didelis stresas.
                  Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.09.13, 12:00.

                  Comment


                    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

                    Man įdomų kaip jį magistralės vidury atsirado. .Galvoju, kad smegenėles "bambaliukas" užpylė. Važiuojant 100 km. per valandą jeigu jį "netyčia" nukristu po ratais man ar kitiems vairuotojams butu didelis stresas.
                    Ir dar lyg tyčia kaip tik siauriausioje A1 dalyje nuo Vilniaus iki pat Klaipėdos.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2017.09.13, 12:07.
                    Flickr

                    Comment


                      Seni žmonės dažnai būna išvis praradę savisaugos instinktą. Be to, reakcija lėtesnė ir gebėjimo prireikus greitai perbėgti ar pasitraukti nėra, tai todėl dažnai ir patenka po ratais.

                      Comment


                        2014 m. Nepykstu ant troleibusų ir autobusų vairuotojų. Jų darbas nelengvas,

                        Comment


                          Jie negali posūkyje važiuoti greitai, nes tada užtvers kelią dar ilgesniam laikui .

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Jie negali posūkyje važiuoti greitai, nes tada užtvers kelią dar ilgesniam laikui .
                            Sutinku. Buvau papuolęs į tokia situaciją, bet jokių pretenzijų autobusų, troleibusų vairuotojams neturiu.

                            Comment


                              Kauno ereliai.

                              Comment


                                Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
                                http://www.alfa.lt/straipsnis/502187...-antrame-plane

                                Comment


                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                  Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
                                  Nesąmonė. Daug geriau būtų įmontuoti sistemą, neleidžiančią viršyti leistino greičio duotame kelio ruože. O tos laisvos rankos - tik neeikalingas įtaisas. Juk visada galima sustoti aikštelėje/šalikelyje ir perskambinti.

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
                                    http://www.alfa.lt/straipsnis/502187...-antrame-plane
                                    Laisvų rankų įranga čia ne tas dalykas. Iš esmės balso ryšys nėra problema. Galima su normaliu telefonu kalbėti nelaikant jo, jei gaila keliasdešimt eurų Bluetooth. garsiakalbiui. Tačiau gi šitie įsigudrina naršyti internete ir rašyti žinutes soctinkluose. Tai net iškėlus šią opciją į automobilio ekraną nieko iš esmės nesispręs.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Laisvų rankų įranga čia ne tas dalykas. Iš esmės balso ryšys nėra problema. Galima su normaliu telefonu kalbėti nelaikant jo, jei gaila keliasdešimt eurų Bluetooth. garsiakalbiui. Tačiau gi šitie įsigudrina naršyti internete ir rašyti žinutes soctinkluose. Tai net iškėlus šią opciją į automobilio ekraną nieko iš esmės nesispręs.
                                      Šitą suprantu. Čia daugiau siūlymas modernizuoti automobilių parką atsikratant grabų už 500€. Su rašytojais nematau kito kelio kovoti kaip iškart atimant teises. Tik kas Lietuvoje tam ryšis? Antra vertus pas mus labai prastai ruošiami vairuotojai - normaliam neturėtų net kilti mintis rašyti žinutes.

                                      Comment


                                        Ne ruošiami blogai, o tiesiog tokie vairuotojai. Tenka susidurt su ruošiamais - akyse jau besimokant dega užrašas "aš viską moku ir viską žinau, tik duokite man teises, kad galėčiau greičiau su savo BMW palakstyt". Gauna ir laksto, juk jie jau viską žino ir moka. O pasekmės labai liūdnos.

                                        Comment


                                          Parašė wrm Rodyti pranešimą
                                          Ne ruošiami blogai, o tiesiog tokie vairuotojai. Tenka susidurt su ruošiamais - akyse jau besimokant dega užrašas "aš viską moku ir viską žinau, tik duokite man teises, kad galėčiau greičiau su savo BMW palakstyt". Gauna ir laksto, juk jie jau viską žino ir moka. O pasekmės labai liūdnos.
                                          Sovietmečiu buvo mokoma ne tik taisyklių, bet ir kaip elgtis kelyje, kaip netrukdyti kitiems bei bendros eismo kultūros. Profesionalai furų vairuotojai atsitikus bėdai sustodavo ir tau padėdavo, o dabar nustumia nuo kelio. Ką su tuo daryti nežinau, o juk dėl tokio elgesio kiekvienas rizikuojame gyvybe.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X