Ledai pajudėjo? Pradedama griežčiau žiūrėti į girtus už vairo? Seniai laikas.
Kauno apylinkės teismas neblaiviam įmonės automobilį vairavusiam kauniečiui R. N. paskyrė didesnę nei 1 400 eurų baudą, uždraudė trejus metus vairuoti transporto priemonę bei konfiskavo automobilio vertę atitinkančią pinigų sumą – 2 100 eurų.
Viskas užtverta, tai reikia paėjėti iki išvažiavimo (išėjimo) . Eismas intensyvus - sudėtinga ir į kelkraštį "persirikiuoti" .
Man įdomų kaip jį magistralės vidury atsirado. .Galvoju, kad smegenėles "bambaliukas" užpylė. Važiuojant 100 km. per valandą jeigu jį "netyčia" nukristu po ratais man ar kitiems vairuotojams butu didelis stresas.
Man įdomų kaip jį magistralės vidury atsirado. .Galvoju, kad smegenėles "bambaliukas" užpylė. Važiuojant 100 km. per valandą jeigu jį "netyčia" nukristu po ratais man ar kitiems vairuotojams butu didelis stresas.
Ir dar lyg tyčia kaip tik siauriausioje A1 dalyje nuo Vilniaus iki pat Klaipėdos.
Seni žmonės dažnai būna išvis praradę savisaugos instinktą. Be to, reakcija lėtesnė ir gebėjimo prireikus greitai perbėgti ar pasitraukti nėra, tai todėl dažnai ir patenka po ratais.
Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų. http://www.alfa.lt/straipsnis/502187...-antrame-plane
Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
Nesąmonė. Daug geriau būtų įmontuoti sistemą, neleidžiančią viršyti leistino greičio duotame kelio ruože. O tos laisvos rankos - tik neeikalingas įtaisas. Juk visada galima sustoti aikštelėje/šalikelyje ir perskambinti.
Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų. http://www.alfa.lt/straipsnis/502187...-antrame-plane
Laisvų rankų įranga čia ne tas dalykas. Iš esmės balso ryšys nėra problema. Galima su normaliu telefonu kalbėti nelaikant jo, jei gaila keliasdešimt eurų Bluetooth. garsiakalbiui. Tačiau gi šitie įsigudrina naršyti internete ir rašyti žinutes soctinkluose. Tai net iškėlus šią opciją į automobilio ekraną nieko iš esmės nesispręs.
Laisvų rankų įranga čia ne tas dalykas. Iš esmės balso ryšys nėra problema. Galima su normaliu telefonu kalbėti nelaikant jo, jei gaila keliasdešimt eurų Bluetooth. garsiakalbiui. Tačiau gi šitie įsigudrina naršyti internete ir rašyti žinutes soctinkluose. Tai net iškėlus šią opciją į automobilio ekraną nieko iš esmės nesispręs.
Šitą suprantu. Čia daugiau siūlymas modernizuoti automobilių parką atsikratant grabų už 500€. Su rašytojais nematau kito kelio kovoti kaip iškart atimant teises. Tik kas Lietuvoje tam ryšis? Antra vertus pas mus labai prastai ruošiami vairuotojai - normaliam neturėtų net kilti mintis rašyti žinutes.
Ne ruošiami blogai, o tiesiog tokie vairuotojai. Tenka susidurt su ruošiamais - akyse jau besimokant dega užrašas "aš viską moku ir viską žinau, tik duokite man teises, kad galėčiau greičiau su savo BMW palakstyt". Gauna ir laksto, juk jie jau viską žino ir moka. O pasekmės labai liūdnos.
Ne ruošiami blogai, o tiesiog tokie vairuotojai. Tenka susidurt su ruošiamais - akyse jau besimokant dega užrašas "aš viską moku ir viską žinau, tik duokite man teises, kad galėčiau greičiau su savo BMW palakstyt". Gauna ir laksto, juk jie jau viską žino ir moka. O pasekmės labai liūdnos.
Sovietmečiu buvo mokoma ne tik taisyklių, bet ir kaip elgtis kelyje, kaip netrukdyti kitiems bei bendros eismo kultūros. Profesionalai furų vairuotojai atsitikus bėdai sustodavo ir tau padėdavo, o dabar nustumia nuo kelio. Ką su tuo daryti nežinau, o juk dėl tokio elgesio kiekvienas rizikuojame gyvybe.
Comment