Parašė eigh
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Kažkodėl nei Vokietijoje, nei Belgijoje, nei Prancūzijoje nemačiau, kad būtų tiesiami tiesūs nauji keliai su ištisinėmis per pusę kelio. Ten, jeigu jau yra ištisinė, tai ne be priežasties ir tikrai ne dėl to, kad ten kažkada vyko avarija (kuri gali įvykti dėl šimtų priežasčių, ne vien dėl to, kad ten nesaugi vieta lenkimui). Bet pas mus, žinoma, be geros idėjos suvedimo į absurdą niekaip.
- 3 patinka
-
Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje: https://www.google.lt/maps/@48.30104...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.29938...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30282...oASAFQAw%3D%3D, https://www.google.lt/maps/@48.30630...oASAFQAw%3D%3DParašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
Comment
-
Reikia ir greičio apribojimą kaip Vokietijoj - 100Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
- 4 patinka
Comment
-
Dvi ištisinės, šachas ir matas.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ar Utenos kelias apsaugotas kaip Vokietijoje:
Ale koks nesaugus kelias, niekur ištisinės?
https://maps.app.goo.gl/aEhgkWpQ7tQyLaow8
-
- 2 patinka
Comment
-
Viskas pasiduoduParašė gerietis Rodyti pranešimą
Dar klausimas kelių palyginimui, tik dabar atkreipiau dėmesį.... gal kas žino kaip ten su sankryžomis... įspėjamojo ženklo kad sankryža nėra, sankryžoje brūkšninis žymėjimas kaip ir nepasikeičia, -ženklai pagrindinis-šalutinis yra.... https://www.google.lt/maps/@48.04508...oASAFQAw%3D%3D tai gal ten ir lenkt leidžiama?
- 2 patinka
Comment
-
ten net ant šventos žolės stovėti galima https://maps.app.goo.gl/baQJzb5CJJtUpV2EAParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
tai gal ten ir lenkt leidžiama?
-
- 1 patinka
Comment
-
Beje, Nyderlanduose greitį dienos metu iki 100 km/h apribojo ne dėl saugumo, o dėl emisijų. Būtų mokėję baudas už bendrus CO2 išmetimus, tai jie paskaičiavo, kad sumažinti greitį iki 100km/h yra lengviausiai pasiekiama priemonė.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Lietuvoje keliai turi būti kaip Vokietijoje (vairavimo kultūra, siauri ir apsaugoti vietinės reikšmės keliai), Nyderlanduose (100 km/h limitas greitkeliuose dienos metu), Belgijoje (120 km/h limitas), Prancūzijoje (mokami ir tušti, geros kokybės greitkeliai). Į Albanijas ir Turkijas žiūrėti nereikia.
p.s. tik priminsiu, kad Nyderlandų plotas yra 36% mažesnis nei Lietuvos, o gyventojų skaičius 638% didesnis nei Lietuvos. Lietuvos kelių tinklas sudaro 21 268 km, Nyderlandų - 139 000 km. (653% daugiau nei Lietuvoje).
- 3 patinka
Comment
-
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai vadinasi pripažįsti, kad važiuodamas lėčiau šiame kelyje dėl nemažo lenkimų ribojimo visados tapsi "stabdžiu" ?
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis (
)
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
Comment
-
Ir ką tuo norėjai pasakyti, KET taisykles priminti? Nereik nepamiršau... Kadangi šis kelias skirtas visiems šiems skirtingiems greičiams, tai dar prie kiekvieno iš jų parašyk, kokios reikalingos, važiuojant 90km/h, saugaus aplenkimo atkarpos? Kokio reik matomumo į priekį šiame "įkalnių, serpantinų" kelyje? Jei vairuojantis pats privalo pasirinkti saugų greitį, tai kodėl vairuotojui nebeleidžiama nuspręsti ką saugu lenkti? Ar reikia pasiimti pati sudėtingiausią variantą, "furą", dar uždėti ant rezervo ir pagal tai visur subraižyti ištisines?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis (
)
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
Pvz. https://www.google.lt/maps/@55.12948...UzSAFQAw%3D%3D čia koks reljefo kriterijus, riboja matomumą, kad reikalinga buvo ištisinė? Jei čia viskas ok? Tai kodėl ir likusio kelio viena ištisine nenubraižius? Juk viskas dėl saugumo ane?
- 2 patinka
Comment
-
Kur čia tokios KET galioja?Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Yra daugybė atvejų, kai transporto priemonės važiuoja mažesniu nei 90 km/h greičiu (kuris leistinas lengviesiems automobiliams):
1. Sunkvežimiai 80km/h Autobusai 80 km/h
2. Lengvieji automobiliai su priekaba 70 km/h
3. Su žaliai lapais 80 km/h
4. Keturratis 70 km/h
5. "Moksleivių automobilis" 45 km/h
6. Motorinis dviratis (kurį reikia lenkti išlaikant atstumą) 25 km/h
7. Dviratis (
)
8. Traktorius 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
9. Savaeigė žemės ūkio technika 50 km/h (klausimas ar tiek traukia)
10. Velkami automobiliai 50 km/h
2. Lengvieji su priekaba - 90km/h,
131.4. lengvaisiais automobiliais ir krovininiais automobiliais, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su priekabomis automagistralėse, greitkeliuose ir keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO kuo atitvarai susiję su lenkimais?Turbūt seniai teko vairuoti užmiestyje ar juo labiau lenkti. Suprantu, kad troleibusas yra labai gerai, bet pateikti pavyzdžai ne visai tikę - tik nauji troleibusai be "ūsų" gali kažką lenkti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąLygiai tiek pat "susiję" kaip ir užbarikaduota troleibuso vairuotojo erdvė su keleivių pervežimu iš taško A į B. Tik ten pasipiktinimo purslų mačiau nors kibirais semk
Dalis lietuvių neišmokomi laikytis dešinės pusės, jie važiuoja ne eismo juostos dešiniame krašte ar juostos viduryje, tačiau vos ne ant ašinės linijos. Tai apsunkima lenkimą.
Kai atitvarai pastatomi beveik be jokio kelkraščio (kaip A14), smarkiai padaugėja "antraeilininkų", važiuojančių ant ašinės linijos.
Be to, A14 tarp Molėtų ir Utenos dauguma atitvarų eina poroje su ištisine linija, nors tiesiame kelyje dažniausia yra puikus matomumas.
Žiemos sekmadienį ten buvo apytuštis kelias. Reikia palaukti pavasario - vasaros sezono, tuomet bus galima pamatyti, kaip (ne)pavyks atlikti lenkimo manevrą.
- 1 patinka
Comment
-
Lenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 5 patinka
Comment
-
Pas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą...siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 2 patinka
Comment
-
Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLenkimo metu vis tiek tenka pilnai išvažiuoti į priešpriešinę - arčiau linijos esantys vairuotojai gali nebent šiek tiek trukdyti įsivertinti, ar lenkimas galimas.
Bet kuriuo atveju, siauresnis asfaltuotas kelkraštis ir atitvarai sumažina latviško eismo pragaro varianto, kai srautas važiuoja apžergęs kelkraščio liniją palikdamas kamikazių juostą viduryje, tikimybę.
- 1 patinka
Comment
-
Na latviai jau su tuo pradeda kovoti, ir kur anksčiau buvo punktyrai, daug kur ištisinės. Galima pastebėt pakeliui į Rygą iš LT pusės. Tiesa atsiranda įpratusių iš seno ir besinervinančių, kad nesitrauki į šoną, bet tai laiko klausimas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Baisu, kad Latvijoje tokie lenkimai netgi legalūs, nes vietomis kelkraščiai pažymėti ne ištisine linija, o punktyrais.
- 4 patinka
Comment
-
Taip, nebevažiuoja. Tačiau esant siauram kelkraščiui lenkiantysis kelis kartus pagalvos, ar tikrai spės manevrą. Esant plačiam dažnu atveju galvojimas baigiasi "px, pasitrauks jei kas".Parašė Austras Rodyti pranešimąPas mus niekas "latviškai" jau nebevažiuoja, net kur tokia galimybė yra. Jau kokius 10 m. neteko matyti taip važiuojant.
- 2 patinka
Comment
-
Tikiuosi, pažeidėjas priduotas į epoliciją?Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas nemato problemų važiuoti per raudoną šviesą

Comment
-
Varnas varnui akies gal nekerta? Kaip ir pats prisidavė, kad pavyko aplenkti sunkvežimį kelyje kur sudėti ženklai lenkti draudžiama.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tikiuosi, pažeidėjas priduotas į epoliciją?
- 2 patinka
Comment
-
O kodėl ženklas "lenkti draudžiama" stovi už to ruožo, kur aplenkta, o ne prieš jį?Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Varnas varnui akies gal nekerta? Kaip ir pats prisidavė, kad pavyko aplenkti sunkvežimį kelyje kur sudėti ženklai lenkti draudžiama.
Bent jau nuotraukose.
- 1 patinka
Comment
-
Tarp dviejų šviesoforinių ruožų yra platus kelių šimtų metrų kelio ruožas - iki 4 juostų. Ten galima lenkti.
Dulkes keliantis savivartis judėjo labai lėtai, tai liko jį tik aplenkti
Lenkti draudžiantis ženklas yra toliau - prieš pat šviesoforą

thomcius turėtų pirmiau pažiūrėti situaciją, o ne rašyti susapnuotas nesąmones - vien tik tam, kad kažką aploti.
Jei nepakanka nuotraukų, galima atvažiuoti į vietą ir pačiam įsitikinti .Paskutinis taisė Romas; 2025.06.17, 10:15.
- 2 patinka
Comment
Comment