Skaitau kad reikia panaikinti visas greitėjimo/lėtėjimo juostas. Susitaupys marios aksfalto ir jo priežiūros išlaidų, o vairuotojams niekas nenudžius, kad reiks palaukti minutę - kitą. /s
Lėtėjimo juostas tikrai būtų galima panaikinti, retas lietuvis moka jomis naudotis. Tiek daug iššvaistyto asfalto!
pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
Nežinau kam tu čia išskiri skandinavus, bet tokias priemones naudoja visa Europoje, esu matęs panašių ir LT.
Kam ta platforma reikalinga?
Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
Kam reikalinga smėlio krūva tokiose vietose?
Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
Vadinasi ir ten ir ten yra tikimybė, kad vairuotojas kuris nesilaiko KET bus pagautas šių priemonių ir išvengs didesnių nemalonumų (nepasirinko saugos greičio, saugaus atstumo, naršė telefone...).
Tikrai abejoju, kad tokie sunkvežimiai yra statomi remontuojamuose ruožuose kur darbai vyksta ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius, paprastai apsiejama su smėlio krūvomis, betoniniais atitvėrimais ir mirksinčiais žibintais ant šviesą atspindinčių stulpų ar atitvarų.
Nežinau kam tu čia išskiri skandinavus, bet tokias priemones naudoja visa Europoje, esu matęs panašių ir LT.
Kam ta platforma reikalinga?
Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
Kam reikalinga smėlio krūva tokiose vietose?
Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
Vadinasi ir ten ir ten yra tikimybė, kad vairuotojas kuris nesilaiko KET bus pagautas šių priemonių ir išvengs didesnių nemalonumų (nepasirinko saugos greičio, saugaus atstumo, naršė telefone...).
Tikrai abejoju, kad tokie sunkvežimiai yra statomi remontuojamuose ruožuose kur darbai vyksta ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius, paprastai apsiejama su smėlio krūvomis, betoniniais atitvėrimais ir mirksinčiais žibintais ant šviesą atspindinčių stulpų ar atitvarų.
Bla bla bla. Jei nematai skirtumo, tarp šitos ryškios mašinos ir neaišku kaip pažymėtos smėlio krūvos, tada gal baikim tą diskusiją.
p.s. skandinavus išskyriau, nes kažkaip labiau teko jas matyti Švedijoj, Vokietijoj nepasitaikė. Tai nieko nekeičia, mes šnekam apie remonto ruožų žymėjimą.
Jei fūros sugeba išvažiuoti į priešpriešį eismą (-os, ne -a), tai beveik garantuotai reiškia problemą žymėjime, o ne fūrose.
Lėtėjimo juostas tikrai būtų galima panaikinti, retas lietuvis moka jomis naudotis. Tiek daug iššvaistyto asfalto!
Kad greitėjimo juostomis nemoka naudotis tai sutinku 100%, nes vieni tik įvažiavę į greitėjimo juostą iškart lenda į pirmą juostą "nesusirinkę" pakankamo greičio, kiti važiuoja iki galo greitėjimo juostos ir ten sustoje laukia kol atsiras tarpas įvažiuoti, važiuojantys pirma juosta neįleis greitėjančio, nes gi jis važiuoja pagrindiniu, nors laisva ir antra juosta...
Su lėtėjimo juostomis mažai kada matau nesklandumų
Jei fūros sugeba išvažiuoti į priešpriešį eismą (-os, ne -a), tai beveik garantuotai reiškia problemą žymėjime, o ne fūrose.
Nebūtinai. Pasitaiko, kad fūristai privažiuoja užtvarą, išlipa, nutempia užtvarą ir važiuoja, kol užklimpsta, nes navigacija rodė važiuoti tiesiai. True story.
Argumentų 0, ta smėlio krūva kiek laiko supilta, tą pačia dieną į ją įvažiavo? Manau ne, tūkstančiai automobilių pro ją pravažiavo, manau ir toliau pravažiuoja. Tos krūvos, ryškūs sunkvežimiai padaryti tam, kad išgaudytų tuos vienetus kurie nesilaiko KET, nepadės nei ryškus sunkvežimis jeigu tu naršai telefone, ar važiuoji paskui didesnį automobilį nesilaikydamas atstumo. Yra ir Lietuvoje atvejų, kai tie patys vienetai įlekia ir į lemputėmis išmargintas priekabas, bet tau jos bus gal per mažai ryškios, nes jei būtų ryškesnės, didesnės ar dar kokios tada jau tikrai neatsitrenktų.
Aš tau galiu šimtus foto įkelti iš darbų vakarų Europoje kur darbai trunka ilgiau nei parą ir nestovi ten tokie sunkvežimiai, juos dažniausiai naudoja trumpalaikiams remontams.
Argumentas, kad keli fūristai nuvažiavo iš tūkstančių ir ne koks, turint omenį kad ten vairuotojai dažnu atveju ne aukšto IQ, dažni KET pažeidėjai, vairuojantys neišsipagirioję ar nepailsėję.
Pabaigiant šitą diskusija, tai taip dažnu atveju žymėjimas yra prastokas (priežastys mano manymu, kad laimi konkursus pateikia mažiausią kainą), bet kad ir koks jis būtų, tau niekas nesuteikia teisės viršyti greičio, važiuoti už/ant geltonų linijų ir t.t. (žurnalistas Žilvinas Pekarskas darė reportažą apie tai)
Žymėjimas toks, kokius reikalavimus nustato konkurso rengėjas. Apie tai ir yra ši diskusija.
o konkurso rengėjas gali nustatyti reikalavimus kuris neatitiktų reglamento?
Gali nurodyti, kad prisipirkit "ryškesnių fūrų" su lemputėmis ir pastatykite jas ant remontuojamų ruožų po pusę metų ir daugiau?
Padarys super duper žymėjimą ir ką vairuotojai neviršys greičio? Nelips ant linijų? Nenaršys telefonuose? Laikysis atstumo? Neatsitrenks į tą mirgančią fūrą?
Kad greitėjimo juostomis nemoka naudotis tai sutinku 100%, nes vieni tik įvažiavę į greitėjimo juostą iškart lenda į pirmą juostą "nesusirinkę" pakankamo greičio, kiti važiuoja iki galo greitėjimo juostos ir ten sustoje laukia kol atsiras tarpas įvažiuoti, važiuojantys pirma juosta neįleis greitėjančio, nes gi jis važiuoja pagrindiniu, nors laisva ir antra juosta...
Su lėtėjimo juostomis mažai kada matau nesklandumų
Taip, tiesa, būna ir su greitėjimo juostom taip, bet čia jau sudėtingiau, nes reikia, kad ir pirmoj juostoj, ir greitėjimo juostoj važiuojantys suprastų, kaip reikia elgtis. Tai dėl to esu linkęs atleisti. O lėtėjimo juostoj vairuotojas yra vienas. Ir dažniausiai jis daro taip – dar važiuodamas pirmoj juostoj pradeda stabdyti, tada, apžergęs brūkšninę liniją, iš lėto juda dešiniau vis labiau ir labiau stabdydamas, kol galiausiai privažiuoja patį posūkį dešinėn ir suka. Tai tokį chebrantą automagistralėj prisivijęs realiai turi nuo 130 numesti iki 30, nes kitaip nudauši jam kairįjį užpakalinį sparną. Žiauriai tokie nervina, negaliu. Dažnai ir užpypinu tokius, nors iš to naudos jokios, jie patys nesupranta, ką blogai daro.
Taip, tiesa, būna ir su greitėjimo juostom taip, bet čia jau sudėtingiau, nes reikia, kad ir pirmoj juostoj, ir greitėjimo juostoj važiuojantys suprastų, kaip reikia elgtis. Tai dėl to esu linkęs atleisti. O lėtėjimo juostoj vairuotojas yra vienas. Ir dažniausiai jis daro taip – dar važiuodamas pirmoj juostoj pradeda stabdyti, tada, apžergęs brūkšninę liniją, iš lėto juda dešiniau vis labiau ir labiau stabdydamas, kol galiausiai privažiuoja patį posūkį dešinėn ir suka. Tai tokį chebrantą automagistralėj prisivijęs realiai turi nuo 130 numesti iki 30, nes kitaip nudauši jam kairįjį užpakalinį sparną. Žiauriai tokie nervina, negaliu. Dažnai ir užpypinu tokius, nors iš to naudos jokios, jie patys nesupranta, ką blogai daro.
na tavo aprašyto varianto, tikriausiai nei karto neteko patirti, kad autostradoje dėl nusukančio tektų numesti greitį bent iki 70, o čia variantai iki 30 km/h? Na bet jeigu taip teigi, tai tikrai tikriausiai dažni tokie variantai
Normaliu atveju būna toks žymėjimas, kad iš tolo matai posūkį ir nepamiršti paspaust stabdį net jei esi išsiblaškęs pienius. Bet durnių gelbėjimasis pačių durnių reikalas pagal LAKD.
Tai matyt Lietuvoje yra labau daug kvailesnių nei "išsiblaškęs pienius" nes žymėjimas buvo, ir kiaurai jį važiavo.
Turi būti pažymėta taip, kad nesvarbu kiek viršytum - visvien nepavyktų nepastebėti.
Tiesa čia galėjo būti ir atstumo nesilaikymas. Mėgstama važiuoti prilipus prie subinės ir nebematyti kelio, o po to uždanga staiga dingsta šonan
Taip pažymėti neįmanoma. Na nebent ženklai užsimerkusiam į smegenis vaizdą siūsti pradės.
Bla bla bla. Jei nematai skirtumo, tarp šitos ryškios mašinos ir neaišku kaip pažymėtos smėlio krūvos, tada gal baikim tą diskusiją.
Jeigu važiuodamas nematai atšvaitais ir lempomis pažymėtos žvyro kruvos tai teises karpyk ir niekada nesėsk prie vairo. Nesuprantu, kaip galima išvisandyti pateisinti tokius atsilupusius vairuotojus.
Biurokratinis atitikimas visiems teisės aktams ir realus pasaulis yra du atskiri dalykai. Teoriškai ir sveikatos apsauga ar švietimas visai normaliai laikosi.
Comment