Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    O siaube, negi vietoje tvarios žvyro krūvos?
    O tai ką kalbėti apie vokiečius, ten iki autobano remonto vietos važiuojant kas tam tikrą atstumą tvariai stovėjo trys tokie automobiliai.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      Skaitau kad reikia panaikinti visas greitėjimo/lėtėjimo juostas. Susitaupys marios aksfalto ir jo priežiūros išlaidų, o vairuotojams niekas nenudžius, kad reiks palaukti minutę - kitą. /s
      Lėtėjimo juostas tikrai būtų galima panaikinti, retas lietuvis moka jomis naudotis. Tiek daug iššvaistyto asfalto!
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

        Laba diena...

        pabaigai: kaip manai, kam Skandinavijos kelininkai naudoja tokias mašinas?
        Nežinau kam tu čia išskiri skandinavus, bet tokias priemones naudoja visa Europoje, esu matęs panašių ir LT.
        Kam ta platforma reikalinga?
        Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
        Kam reikalinga smėlio krūva tokiose vietose?
        Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.

        Vadinasi ir ten ir ten yra tikimybė, kad vairuotojas kuris nesilaiko KET bus pagautas šių priemonių ir išvengs didesnių nemalonumų (nepasirinko saugos greičio, saugaus atstumo, naršė telefone...).
        Tikrai abejoju, kad tokie sunkvežimiai yra statomi remontuojamuose ruožuose kur darbai vyksta ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius, paprastai apsiejama su smėlio krūvomis, betoniniais atitvėrimais ir mirksinčiais žibintais ant šviesą atspindinčių stulpų ar atitvarų.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          Nežinau kam tu čia išskiri skandinavus, bet tokias priemones naudoja visa Europoje, esu matęs panašių ir LT.
          Kam ta platforma reikalinga?
          Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.
          Kam reikalinga smėlio krūva tokiose vietose?
          Sugerti smūgiui ir apsaugoti toliau dirbančius žmones, ar kad neįlėktų į statybvietę.

          Vadinasi ir ten ir ten yra tikimybė, kad vairuotojas kuris nesilaiko KET bus pagautas šių priemonių ir išvengs didesnių nemalonumų (nepasirinko saugos greičio, saugaus atstumo, naršė telefone...).
          Tikrai abejoju, kad tokie sunkvežimiai yra statomi remontuojamuose ruožuose kur darbai vyksta ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius, paprastai apsiejama su smėlio krūvomis, betoniniais atitvėrimais ir mirksinčiais žibintais ant šviesą atspindinčių stulpų ar atitvarų.
          Bla bla bla. Jei nematai skirtumo, tarp šitos ryškios mašinos ir neaišku kaip pažymėtos smėlio krūvos, tada gal baikim tą diskusiją.

          p.s. skandinavus išskyriau, nes kažkaip labiau teko jas matyti Švedijoj, Vokietijoj nepasitaikė. Tai nieko nekeičia, mes šnekam apie remonto ruožų žymėjimą.

          Jei fūros sugeba išvažiuoti į priešpriešį eismą (-os, ne -a), tai beveik garantuotai reiškia problemą žymėjime, o ne fūrose.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Lėtėjimo juostas tikrai būtų galima panaikinti, retas lietuvis moka jomis naudotis. Tiek daug iššvaistyto asfalto!
            Kad greitėjimo juostomis nemoka naudotis tai sutinku 100%, nes vieni tik įvažiavę į greitėjimo juostą iškart lenda į pirmą juostą "nesusirinkę" pakankamo greičio, kiti važiuoja iki galo greitėjimo juostos ir ten sustoje laukia kol atsiras tarpas įvažiuoti, važiuojantys pirma juosta neįleis greitėjančio, nes gi jis važiuoja pagrindiniu, nors laisva ir antra juosta...

            Su lėtėjimo juostomis mažai kada matau nesklandumų

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Jei fūros sugeba išvažiuoti į priešpriešį eismą (-os, ne -a), tai beveik garantuotai reiškia problemą žymėjime, o ne fūrose.
              Nebūtinai. Pasitaiko, kad fūristai privažiuoja užtvarą, išlipa, nutempia užtvarą ir važiuoja, kol užklimpsta, nes navigacija rodė važiuoti tiesiai. True story.

              Comment


                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                Bla bla bla....
                tik tiek iš tavęs ir išgirsi

                Argumentų 0, ta smėlio krūva kiek laiko supilta, tą pačia dieną į ją įvažiavo? Manau ne, tūkstančiai automobilių pro ją pravažiavo, manau ir toliau pravažiuoja. Tos krūvos, ryškūs sunkvežimiai padaryti tam, kad išgaudytų tuos vienetus kurie nesilaiko KET, nepadės nei ryškus sunkvežimis jeigu tu naršai telefone, ar važiuoji paskui didesnį automobilį nesilaikydamas atstumo. Yra ir Lietuvoje atvejų, kai tie patys vienetai įlekia ir į lemputėmis išmargintas priekabas, bet tau jos bus gal per mažai ryškios, nes jei būtų ryškesnės, didesnės ar dar kokios tada jau tikrai neatsitrenktų.

                ​​​​​​​https://reidasofficial.lt/naujienos/eismo-ivykiai/tragiska-avarija-vievyje-vilkikui-atsitrenkus-i-kelininku-automobili-zuvo-zmogus/

                https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...totas-n1271364

                https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...ka-ir-porsche/

                https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...zmogu-22003858


                Aš tau galiu šimtus foto įkelti iš darbų vakarų Europoje kur darbai trunka ilgiau nei parą ir nestovi ten tokie sunkvežimiai, juos dažniausiai naudoja trumpalaikiams remontams.
                Click image for larger version

Name:	71123248-German-Autobahn-A-7-motorway-maintenance-roadworks-repair-safety-measures-freeway-speed-speed-limit-traffic.jpg
Views:	393
Size:	202,3 kB
ID:	2098637 Click image for larger version

Name:	transport_roadworks_autobahn_germany_road_highway_street_construction-873035.jpg
Views:	375
Size:	166,3 kB
ID:	2098638

                Argumentas, kad keli fūristai nuvažiavo iš tūkstančių ir ne koks, turint omenį kad ten vairuotojai dažnu atveju ne aukšto IQ, dažni KET pažeidėjai, vairuojantys neišsipagirioję ar nepailsėję.


                Pabaigiant šitą diskusija, tai taip dažnu atveju žymėjimas yra prastokas (priežastys mano manymu, kad laimi konkursus pateikia mažiausią kainą), bet kad ir koks jis būtų, tau niekas nesuteikia teisės viršyti greičio, važiuoti už/ant geltonų linijų ir t.t. (žurnalistas Žilvinas Pekarskas darė reportažą apie tai)

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  tai taip dažnu atveju žymėjimas yra prastokas (priežastys mano manymu, kad laimi konkursus pateikia mažiausią kainą),
                  Žymėjimas toks, kokius reikalavimus nustato konkurso rengėjas. Apie tai ir yra ši diskusija.

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Žymėjimas toks, kokius reikalavimus nustato konkurso rengėjas. Apie tai ir yra ši diskusija.
                    o konkurso rengėjas gali nustatyti reikalavimus kuris neatitiktų reglamento?

                    Gali nurodyti, kad prisipirkit "ryškesnių fūrų" su lemputėmis ir pastatykite jas ant remontuojamų ruožų po pusę metų ir daugiau?

                    Padarys super duper žymėjimą ir ką vairuotojai neviršys greičio? Nelips ant linijų? Nenaršys telefonuose? Laikysis atstumo? Neatsitrenks į tą mirgančią fūrą?

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      Kad greitėjimo juostomis nemoka naudotis tai sutinku 100%, nes vieni tik įvažiavę į greitėjimo juostą iškart lenda į pirmą juostą "nesusirinkę" pakankamo greičio, kiti važiuoja iki galo greitėjimo juostos ir ten sustoje laukia kol atsiras tarpas įvažiuoti, važiuojantys pirma juosta neįleis greitėjančio, nes gi jis važiuoja pagrindiniu, nors laisva ir antra juosta...

                      Su lėtėjimo juostomis mažai kada matau nesklandumų
                      Taip, tiesa, būna ir su greitėjimo juostom taip, bet čia jau sudėtingiau, nes reikia, kad ir pirmoj juostoj, ir greitėjimo juostoj važiuojantys suprastų, kaip reikia elgtis. Tai dėl to esu linkęs atleisti. O lėtėjimo juostoj vairuotojas yra vienas. Ir dažniausiai jis daro taip – dar važiuodamas pirmoj juostoj pradeda stabdyti, tada, apžergęs brūkšninę liniją, iš lėto juda dešiniau vis labiau ir labiau stabdydamas, kol galiausiai privažiuoja patį posūkį dešinėn ir suka. Tai tokį chebrantą automagistralėj prisivijęs realiai turi nuo 130 numesti iki 30, nes kitaip nudauši jam kairįjį užpakalinį sparną. Žiauriai tokie nervina, negaliu. Dažnai ir užpypinu tokius, nors iš to naudos jokios, jie patys nesupranta, ką blogai daro.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        o konkurso rengėjas gali nustatyti reikalavimus kuris neatitiktų reglamento?
                        O kas rengia reglamentus? Ir kas rengia konkursus???

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                          Taip, tiesa, būna ir su greitėjimo juostom taip, bet čia jau sudėtingiau, nes reikia, kad ir pirmoj juostoj, ir greitėjimo juostoj važiuojantys suprastų, kaip reikia elgtis. Tai dėl to esu linkęs atleisti. O lėtėjimo juostoj vairuotojas yra vienas. Ir dažniausiai jis daro taip – dar važiuodamas pirmoj juostoj pradeda stabdyti, tada, apžergęs brūkšninę liniją, iš lėto juda dešiniau vis labiau ir labiau stabdydamas, kol galiausiai privažiuoja patį posūkį dešinėn ir suka. Tai tokį chebrantą automagistralėj prisivijęs realiai turi nuo 130 numesti iki 30, nes kitaip nudauši jam kairįjį užpakalinį sparną. Žiauriai tokie nervina, negaliu. Dažnai ir užpypinu tokius, nors iš to naudos jokios, jie patys nesupranta, ką blogai daro.
                          na tavo aprašyto varianto, tikriausiai nei karto neteko patirti, kad autostradoje dėl nusukančio tektų numesti greitį bent iki 70, o čia variantai iki 30 km/h? Na bet jeigu taip teigi, tai tikrai tikriausiai dažni tokie variantai

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Normaliu atveju būna toks žymėjimas, kad iš tolo matai posūkį ir nepamiršti paspaust stabdį net jei esi išsiblaškęs pienius. Bet durnių gelbėjimasis pačių durnių reikalas pagal LAKD.
                            Tai matyt Lietuvoje yra labau daug kvailesnių nei "išsiblaškęs pienius" nes žymėjimas buvo, ir kiaurai jį važiavo.
                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Turi būti pažymėta taip, kad nesvarbu kiek viršytum - visvien nepavyktų nepastebėti.
                            Tiesa čia galėjo būti ir atstumo nesilaikymas. Mėgstama važiuoti prilipus prie subinės ir nebematyti kelio, o po to uždanga staiga dingsta šonan
                            Taip pažymėti neįmanoma. Na nebent ženklai užsimerkusiam į smegenis vaizdą siūsti pradės.
                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            Bla bla bla. Jei nematai skirtumo, tarp šitos ryškios mašinos ir neaišku kaip pažymėtos smėlio krūvos, tada gal baikim tą diskusiją.
                            Jeigu važiuodamas nematai atšvaitais ir lempomis pažymėtos žvyro kruvos tai teises karpyk ir niekada nesėsk prie vairo. Nesuprantu, kaip galima išvisandyti pateisinti tokius atsilupusius vairuotojus.


                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Tai matyt Lietuvoje yra labau daug kvailesnių nei "išsiblaškęs pienius" nes žymėjimas buvo, ir kiaurai jį važiavo.
                              Žymėjimas buvo nepakankamas išsiblaškiusiems pieniams. Nepamirškime, kad pas mus vidutinis IQ mažesnis nei 100. Vidutinis.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Žymėjimas buvo nepakankamas išsiblaškiusiems pieniams. Nepamirškime, kad pas mus vidutinis IQ mažesnis nei 100. Vidutinis.
                                Jeigu atšvaitai ir lempos yra nepakankamas žymėjimas, tai reikėtu tokiam neduoti teisių.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Jeigu atšvaitai ir lempos yra nepakankamas žymėjimas, tai reikėtu tokiam neduoti teisių.
                                  Arba neduot teisių, arba daryt atitinkamą infrastruktūrą.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Arba neduot teisių, arba daryt atitinkamą infrastruktūrą.
                                    Infrastruktūra šiuo atveju buvo tinkama.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Infrastruktūra šiuo atveju buvo tinkama.
                                      Verdiktas "nuo sofos"?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Infrastruktūra šiuo atveju buvo tinkama.
                                        Kaip matom - ne.

                                        Biurokratinis atitikimas visiems teisės aktams ir realus pasaulis yra du atskiri dalykai. Teoriškai ir sveikatos apsauga ar švietimas visai normaliai laikosi.

                                        Comment


                                          Sunkvežimis atsitrenkė į stovintį kelininkų automobilį.

                                          https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95476171

                                          tai kaip čia šitaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X