Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dalį parkavimo vietų kompensuos statmenu parkavimu, bet didesnė dalis panaikinta arba sumažinta iki tvarkingo statmeno. Neesu tikras kodėl paliko plačiau ties Laisvės pr. išvažiavimu (pagal brėžinį), įtariu ir ten gali paraleliai gatvėje statyti keletą auto.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Ten turėtų irgi padaryt. Buvo palikę, nes į gretimas teritorijas pro ten važiuoja fūros, tai joms reikia vietos išsisukti. Davė susiprojektuoti ir įrengti atskirą įvažiavimą - https://citify.eu/jungiamasis-kel-nu...aisves-pr-79a/ - tai jį pabaigus, bus susiaurinta ir ties Laisvės pr. Panašu, kad kartu su tais pačiais darbais, nes tas atskiras įvažiavimas beveik baigtas.

      Comment


        Tvarkoma ir pėstiesiems pritaikoma Šeškinės g., kur yra nuovažos į Ukmergės g. ties viaduku. Buvo gana neaiški ir konfliktinė vieta, kur pėstiesiems eiti buvo mažų mažiausiai nejauku. Kairėje matosi kiek susiaurinta nuovaža ties Šeškinės gatve.

        Comment


          Jeigu čia šita vieta, tai čia net perėjos nebuvo pastaruoju metu: https://www.google.com/maps/@54.7168...7i13312!8i6656

          Comment


            Atrodo, kad esminės dalies siaurinimo (pačios Šeškinės g. pervažos) nėra, kur veda kol kas pagrindinis šios dalies "dvirtakis". Saugumo salelė vis šis tas.
            Analogiška situacija kitam Šeškinės g. gale:
            Click image for larger version

Name:	Seskines.jpg
Views:	2046
Size:	38,5 kB
ID:	1890857
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Pastaruoju metu pradėjo vykti geri pokyčiai netikėtose bet svarbiose saugumo požiūriu vietose, nežinau ar susiję su Antono pareigų pasikeitimu, bet įtariu kad taip. Idealiu atveju norėtųsi matyti kada nors ir visos sankryžos pertvarkymą į žiedinę, jog eismas sklandžiau įsilietų ir tuo pačiu būtų pristabdyti lekiantys Šeškinės gatve ir nevisada pastebiantys laukiančius pėsčiuosius prie perėjos. Tikiuosi kaip čia ir Ozo g. taip ir mazgas prie IKEA sulauks panašių pokyčių, ten dabar viena pavojingiausių vietų Vilniuje.

              Comment


                Kiek man ten teko eiti - eismas nėra toks didelis kad reikėtu žiedo. Dažnai per perėją praeidavau net nereikalaujant automobilių pristabdymo.

                Comment


                  Superiniai pokyčiai! Atrodo menkniekis, o iš tikro pėsčiomis einant tai labai didelis dalykas. Svarbiausia tinkamas požiūris pasimatė ir pamažu galbūt visas sankryžas bus galima tokiu būdu sutvarkyti

                  Comment


                    Tuoj pasidarys amžiaus projektas:

                    Teismas sustabdė viaduko ties posūkiu į Tarandę statybos konkursą
                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...sa-221-1545996
                    Paskutinis taisė Romas; 2021.08.06, 08:50. Priežastis: Antraštė

                    Comment


                      Parašė kutas Rodyti pranešimą
                      Kartu su naujo prekybos centro Pašilaičiuose, Pavilnionių g. 22, statybomis, keisis aplinkinių gatvių konfigūracija. Perkeliama Gileikių g. trąsa kaip numatyta BP, iš Perkūnkiemio g. bus galima patekti į Justiniškių g. be nereikalingų vingių:



                      Taip pat panašu, kad Pavilnionių/Ukmėrgės/Zamenhofo sankryžos projektas dar nepamirštas. Įdomu, kaip ten sekasi su žemės paėmimu?
                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Aplinkotvarka tai švelniai tariant nekokia. Pradėsim gal nuo smulkmenėlės, kad dviratininkai prekybos centrams nereikalingi, todėl privažiavmo jiems nedarom, nors Pavilnionų g. ir projektuojamas dviračių takas. Pėstieji, kaip matome irgi visiškai nereikalingi, nes įėjimai nuo artimiausių pėsčiųjų perėjų išvingiuoti visiškai nesuprantamais stačiais kampais, kad tik neduokdiev kas nesugalvotų čia užeiti. Na bet čia gi rajonai ne žmonėms skirti, čia getai, kur galima nebent automobiliu užsukti apsiprekinti ir greičiau važiuoti toliau... todėl ir orientacija tokia tradicinė amerikoniška, su begalinėmis parkavimo aikštelėmis priešais paradinį įėjimą.

                      Atsakymas kodėl nėra žadėtų želdinių (planuoti 31 medžiai), savivaldybės atstovo - vystytojo atsakymas, žr/ žemiau.



                      Dėl šių medžių nepasodinimo kreipėmės į vystytoją Darių Nedzinską ir gavome jo atsakymą, ištrauka žemiau:


                      Kiek zinau vykdant statybas buvo atsisakyta sodinti tuos medzius (atitinkamai pakoreguojant darbo projektus) del komunikaciju gausos bei bendro tvarkingo ir svaraus vaizdo.
                      Noreciau tik priminti, kad vykdydamas si projekta nutiesiau Pavilnioniu, Grigalaukio, Gileikiu ir Dociskiu gatviu atkarpas, padariau saligatvius, dviraciu takus uz daugiau nei 950,000 EUR plius PVM ir VISKA NEATLYGINTINAI perdaviau VMS, kad visi miesto pilieciai galetu naudotis... nes anksciau buvo nudrengta gatve, nulis saligatviu ir siukslynai.


                      Išvada tokie, kad šios teritorijos želdinimą spręs miestas, taip pat sieksime pritraukti kitų verslų ir bendruomenės gerąsias iniciatyvas.
                      Jeigu kiltų klausimų, rašykite.
                      Dėkoju

                      Mol, mes ir taip (j)(m)ums nutiesėme kelius ir takelius į prekybcentrį. Medžiams tiesiog nebeliko pinigų. O žadėtais medžiai tegul pasirūpina savivaldybė. O geriau jau iš vis jų nebūtų, nes bendro tvarkingo ir svaraus vaizdo nebebus.
                      Paskutinis taisė mayro; 2021.08.31, 15:43.

                      Comment


                        Dariui reiktu priminti kad be šitų šaligatvių "neatlygintinai" jis išvis neturėtu teisės ką nors tame sklype statyti.

                        Comment


                          Teismas: viaduko ties posūkiu į Tarandę statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo

                          Viaduko ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės Vilnius–Panevėžys pradžioje, statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą.

                          Comment


                            Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
                            Prisegu planą. Sąžiningai, nematau jokių perspektyvų tam siauram sklypui tarp Domus ir Leičių kiemo buti išpirktam savivaldybės. Vis dar yra svarbesnių erdvių, kurias reikėtų perimti. Taigi mažaaukštė statyba tame sklypelyje - the best that could happen. Netikiu, kad kas nors įtikins savininką ten nieko nestatyti. Pagailėkit vystytojo, jį kolegos ir taip užjuoks kad Perkūnkiemyje pastatė tik 4 aukštų namą.

                            Click image for larger version

Name:	191479556_4253662954679394_2013874418838281932_n.png
Views:	1612
Size:	291,0 kB
ID:	1919332
                            Šis planas neturi jokios įtakos galios. Jis daugmaž tokio paties lygio kaip ir tie “Ukmergės gatvės humanizavimo iki 2030m.” papaišymai. Gal bus, o gal ir nebus

                            Comment


                              Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
                              Nuo liberalų jau pradeda dvokti populizmu!! Medžių sodinimui žaliausioje Europos sostinėje sumos tuoi viršys gatvių asfaltavimo sumas!!
                              O Šimašiu nuoširdžiai norėtųsi pavežioti po miegamuosius rajo​nus ir priemiesčius!!
                              Vilniaus rajone prioritetai sudėlioti kur kas protingiau.
                              Nesvyžiaus gatvė Bukiškėse - artimas Vilniaus priemiestis. Tiks Ukmergės gatvės temoje.

                              Etaplius 2021.10.13
                              Vilniaus rajono savivaldybė prisidės prie valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros gerinimo
                              Nesvyžiaus gatvės rekonstrukcija
                              Tarp Savivaldybės, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir Vilniaus miesto savivaldybės administracijos buvo pasirašyta trišalė bendradarbiavimo sutartis „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože nuo 9,276 km iki 10,238 km tunelinio pravažiavimo, jungiamųjų kelių bei pėsčiųjų viaduko projektavimas ir statyba“, pagal kurią iki 2023 m. yra numatytas Avižienių sen. Bukiškio k. Nesvyžiaus g. rekonstrukcijos techninio darbo projekto parengimas. Statybos darbus numatoma pabaigti 2024 m. pabaigoje.

                              Šiuo metu yra įvykdytas projektavimo pirkimas, konkurso metu, buvo identifikuotas laimėtojas – MB „Kelių projektavimas“. Artimiausiu laiku bus pradedami projektavimo darbai.

                              http://www.etaplius.lt/vilniaus-rajo...oogle_vignette

                              Comment


                                Kažkada teko pravažiuoti Nesvyžiaus gatve - daugiau nesinorėjo...

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Kažkada teko pravažiuoti Nesvyžiaus gatve - daugiau nesinorėjo...
                                  Man kažkada po pravažiavimo ten teko amortizatorius keisti Aišku, kad mašina sena ir tiesiog sutapo, kad bildesys atsirado būtent po to, bet

                                  Comment


                                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                    Mažaaukštė statyba gerai, bet tai viskas kas gerai su šituo projektu. Gyvenimo kokybė bus tokia pati o gal ir blogesnė nei šalia esančioje anrekos sienoje ir kituose rajono suspaustuose daugiabučiuose, dėl prieš langus esančių fūrų rampų, gatves kuria rajonas "shortcutina" kelis šviesoforus ir vyksta pastovus eismas. Čia didžiausias privalumas nebent anrekai kad prieš langus ne dar vieną 9a daugiabutį stato. Ta pati anreka bent pačias paprašciausias supynes ir suoliukų pastato, o čia?
                                    As ir nesakau kad cia pavyzdyne statyba. Bet nelabai suprantu kokia jusu pozicija - viskas blogai ir bus dar blogiau?
                                    Kokie konkretus pasiulymai is jusu puses buvo per viesa svarstyma rugpjucio 30d.? Ar Deliza atsisake i juos atsizvelgti?
                                    Vienintelis budas kazka pakeisti, tai konkreciai surasyti ka galima patobulinti ir pateikti pasiulymus vystytojui.
                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	183,7 kB ID:	1919973
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Serialas tęsiasi

                                      Delfi.lt 2021.10.14
                                      Pavojingas posūkis Tarandės gyventojams įgriso
                                      Institucijos varžosi, kuris tunelis ar viadukas būtų geresnis

                                      Vienas tunelinis nuvažiavimas, planuojamas A2 kelio 10,13 kilometre, skirtas „MG Grupės“ plėtrai, yra įstrigęs. Čia „MG grupės“ netiesiogiai kontroliuojamos įmonės UAB „Eminta“ užsakymu jau buvo parengtas projektas tuneliniam nuvažiavimui, pagal jį Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) pradėjo pirkimą rangovui atrinkti, tačiau pirkimą sustabdė teismas dėl vieno iš potencialių rangovų pretenzijų.

                                      Asociacijos „Tarandės bendruomenė“ pirmininkė Renata Gelažauskienė turi lūkesčių, kad gyventojams bus įrengtas atskiras tunelinis pravažiavimas arčiau Vilniaus, už maždaug 700 metrų, ties 9,28 km, kur į Ukmergės plentą jungiasi Tarandės g. (...)
                                      LAKD neįžvelgia prasmės įrengti dar vieną tunelį – tikisi, kad pavyks laimėti teisminius procesus ir įrengti tunelį kiek tolėliau nuo gyvenvietės

                                      https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=88403271

                                      Comment


                                        Parašė Romas
                                        Serialas tęsiasi Delfi.lt 2021.10.14
                                        Pavojingas posūkis Tarandės gyventojams įgriso
                                        Institucijos varžosi, kuris tunelis ar viadukas būtų geresnis

                                        Na, Vilniaus miesto savivaldybė siūlo abudu tunelius, o kad LAKD nenori jų abiejų finansuoti - tai čia jau ne VMS kaltė. Nors kaip ir būtų išeitis, jei jau “Aprangos” tunelis įstrigo teismuose, tai galėtų bent jau tą ties įvažiavimu į Tarandę nutiesti - vis geriau negu nieko.

                                        Beje, mane sudomino viena vieta:

                                        Jis tuo pat metu žada naują įvažiavimą į Tarandę, kuris sumažintų eismą iš pagrindinės arterijos.

                                        „Iš tikrųjų gyventojų daugėja, spūstys irgi didėja ir reikia greito sprendimo. Mes jų ieškome ir jau esame radę labai praktišką sprendimą dėl alternatyvaus privažiavimo nuo Justiniškių pusės. Ten, kur viskas yra savivaldybės rankose, tikiu, kad mes greitai įgyvendinsime ir turbūt kitas įvažiavimas jau kitais metais stovės ir gyventojai juo galės naudotis“, – žada T. Gulbinas.
                                        Kas čia per alternatyvus privažiavimas iš Justiniškių ? Ar turima omenyje Tarandės gatvės jungtis su Gineitiškių-Pavilnionių-VA sankryža ?

                                        Comment


                                          Įdomiai čia su tais Tarandės tuneliais, panašu jog Apranga turi draugelių LAKD, nes tunelis prie Tarandės būtų daug naudingesnis didesniam kiekiui žmonių ir ne tik iš Tarandės bet ir iš Bajorų pusės. Su automobiliu gal ir gali greitai įveikti papildomą atstumą, bet su dviračiu tai bus žiauriai nepatogu, o dviračių viaduko idėja apskritai nesąmonė, į kokį aukštį su dviračiu tektų kabarotis? Tunelio atveju ir aukščių skirtumas minimalus gaunasi ir leidžiantis žemyn įgytą pagreitį gali išnaudoti kylant aukštyn jeigu posūkiai ne visiškai statūs.

                                          Ir dar žiūriu jog per Aprangos tunelį nesigautų išvažiuoti į Panevėžio pusę. Nu lempa konkreti, juolab kad nuo pat pradžių atrodė keistai keli tuneliai, bet galvojau jog ofisų statytojai įrenginės tolimesnijį, o čia pasirodo LAKD stato ir sąmoningai pasirinktas begalybę kartų blogesnis variantas. Neįsivaizduoju kokie galėtų būti argumentai, aplinkkelio/Ukmergės g. mazgas per arti? Galėjo įvardyti, nes dabar visokių minčių kyla.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X