Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pamatavus gaunasi, kad nuo "Senukų" iki "Mototoja" (kur baigiasi VA) Ukmergės g. 3,9 km, jei pro Šiaurinę g., tai 5,5 km, tačiau antruoju variantu, tankiai urbanizuotoje teritorijoje automobiliai išbūtų trumpiau nei pirmuoju, būtų mažiau taršos miestiečiams. VA greitis kompensuotų tą atstumo skirtumą degalų ir laiko prasme. Šiaurinė irgi bus greitesnė nei dabartinė Ukmergės ta atkarpa.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Šiaurinė irgi bus greitesnė nei dabartinė Ukmergės ta atkarpa.
      Tikrai bus greitesnė, ar talibanas irgi užrauks kaip eilinę miesto gatvę? Nes jau matosi puikiai suformuoti sklypai išilgai trasos.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 15:02.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Pamatavus gaunasi, kad nuo "Senukų" iki "Mototoja" (kur baigiasi VA) Ukmergės g. 3,9 km, jei pro Šiaurinę g., tai 5,5 km, tačiau antruoju variantu, tankiai urbanizuotoje teritorijoje automobiliai išbūtų trumpiau nei pirmuoju, būtų mažiau taršos miestiečiams. VA greitis kompensuotų tą atstumo skirtumą degalų ir laiko prasme. Šiaurinė irgi bus greitesnė nei dabartinė Ukmergės ta atkarpa.
        40% ilgesnis atstumas gaunasi, ne taip ir mažai, kažin, ar išeitų sutaupyti laiko ir degalų, juolab Šiaurinėje bus ne vienas šviesoforas.
        Flickr

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tikrai bus greitesnė, ar talibanas irgi užrauks kaip eilinę miesto gatvę?
          Rodos visur akcentuojama, kad tai bus ne greito eismo, o eilinė gatvė.. Dėl to ir šviesoforai, kairieji posūkiai ir t.t. ne problema.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Pamatavus gaunasi, kad nuo "Senukų" iki "Mototoja" (kur baigiasi VA) Ukmergės g. 3,9 km, jei pro Šiaurinę g., tai 5,5 km, tačiau antruoju variantu, tankiai urbanizuotoje teritorijoje automobiliai išbūtų trumpiau nei pirmuoju, būtų mažiau taršos miestiečiams. VA greitis kompensuotų tą atstumo skirtumą degalų ir laiko prasme. Šiaurinė irgi bus greitesnė nei dabartinė Ukmergės ta atkarpa.
            O iš Baltupių ar Fabijoniškių irgi išvažinėt per Šiaurinę? Yra viena magistralinė gatvė - negerai. Ją susiaurint, sulėtint.. Ir vietoj jos pastatyti kitą magistralinę gatvę. Tik ji nuo pat pradžių nebus paskaičiuota kaip magistralinė

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Rodos visur akcentuojama, kad tai bus ne greito eismo, o eilinė gatvė.. Dėl to ir šviesoforai, kairieji posūkiai ir t.t. ne problema.
              Būtent. Nebus greitesnė. Bet tai žmonės visai nesigaudo infrastruktūroje. Pamato vieną kitą užsienio pavyzdį su sutvarkyta gatve ir pradeda svaigti, kad visas gatves reikia taip tvarkyti. O struktūra, funkcijos, maršrutų tikslai? Dzin, svarbu madingai padarysim - liberalu, naujoviška...

              Comment


                siaip Siaurine g. projektuojama kaip C1, o Ukmerges g. yra B2 kategorijos. tai niekas nedarys, kad Siaurine taptu greitesne uz Ukmerges, kai ji projektuojama zemesnes kategorijos

                Comment


                  Kažkaip diskusiją apie nieką, nes ar bus kas nors daroma, ar ne, eismo požiūriu nieks nesikeis. Nelikus šviesoforo prie Senukų didesnį pralaidumą suės padidėjęs srautas nuo Šiaurinės g., o įrengus šviesoforą sankryžoje su Pavilnionių g. panaikins prie LIDL. Nors iš esmės 4 ar 5 šviesoforai jokio skirtumo, jei normaliai sureguliuoti. Niekas daugiau gi nesikeis pagal tas vizualizacijas, nebent tik autobusų juostos kur jų dabar nėra.

                  Tegu tvarko, jeigu pinigų bus, atrodys estetiškai gražiau, bet kažkokiu traukos centru gatvė netaps, o jai tokiai ir nereikia būti. Turim senamiestį ir neišvystytas jo apylinkes, daugybę nesutvarkytų parkų (lygigagrečiai Ukmergės g. visai netoliese eina visą miestą kertanti žalia erdvė) ir pan., tegu ten žmones leidžia laisvalaikį, o ne miegamajame rajone šalia šešių (pagal viziją su A juostomis) eismo juostų gatvės.
                  Paskutinis taisė tomtom; 2018.11.27, 15:11.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Tai, kad centras pilnas savaitgliais, niekas nenori sėdėti savo pašilaičiuose ir šeškinėse, nors jei ten siūlot daryti centrą Nr. 2 su jaukiom siaurom gatvėlėm, parduovėlėm ir pan., tada centras tikriai ištuštės ir visi gyvens tik savo kartaluose - mini miesteliuose.
                    Pirma, nemanau, kad kas nors siūlo jaukių gatvelių. Kas buvo internsyviai gynemauose miestuose, matė, kad verslas ir gyvenimas verda ir ten kur nejaukios didelės gatvės. Čia lietuviškas įsivaizdavimas, kad galima ką nors veikt tik mažose jaukiose gatvelėse.
                    Čia gaunasi off topic visai bet kažkiek susiję su Šimašiaus įdėjom apie miestietišką gatvę. Nueikit savaitgalį bet kur kas ne senamiesčio zonoje, bet dar miesto širdyje. Pvz, NMC. Tuščia. Nieko nėra. Briuselyje, Paryžiuje, Lilyje, Edinburge ir t.t. beskit atsitiktinai į bet kurį tašką žemėlapyje ir rasit kelių šimtų metrų spinduliu beveik visko: barų, parduotuvių ir t.t.

                    Pavyzdys yra kalbant apie miegamuosius rajonus. Net Perkunkiemis daug gyvesnis už visus sovietblokius ir NMC. Nes ten yra infrastruktūra, pirmi aukštai pritaikyti reikalams, tuo tarpu sovietblokiuose kur ne kur kirpyklos klibančius laiptus pasidaro iki pirmo aukšto. Dar ten prekybcentriai su čiliakais. Bet žmonių sovietblokiuose ten gyvena juk labai daug. Pabandykit įsivaizduot kiek visko atsirastų jei sovietblokiai būtų sustatyti normaliais miestietiškais kvartalais su pritaikytais pirmais aukštais.

                    Comment


                      Bet juk didžioji dalis vizualizacijų esmės ir yra parkeliai, kavinaitės, vaikų žaidimų aikštelės ir t.t. Bet natūralu, kad su esamu srautu viso to arba nebus, arba bus parodija. Tai kam tada švaistyti lėšas ir laiką vizualizacijai, kuri realiai neišpildoma? Ar galima pasitikėti žmonėmis, kurie miestui paišo tokias nesąmoningas vizijas?

                      Net Zuokulos svajonės atrodo realiau įvykdomos ir turinčios bent kažkokios praktinės naudos.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Bet juk didžioji dalis vizualizacijų esmės ir yra parkeliai, kavinaitės, vaikų žaidimų aikštelės ir t.t. Bet natūralu, kad su esamu srautu viso to arba nebus, arba bus parodija. Tai kam tada švaistyti lėšas ir laiką vizualizacijai, kuri realiai neišpildoma? Ar galima pasitikėti žmonėmis, kurie miestui paišo tokias nesąmoningas vizijas?

                        Net Zuokulos svajonės atrodo realiau įvykdomos ir turinčios bent kažkokios praktinės naudos.
                        Tai kad ne, visa vizija yra gatvę apstatyti naujais namais per visą ilgį.
                        Kiek čia visko skaitau, tai atrodo kad abi pusės savaip teisios. Riektų įgyvendint arba bešviesoforę greitą gatvę kuo labiau apstaytą garso sienom ekraniniais namais ir t.t. ir tada sutankinti viską kas aplinkui. Arba daryt kaip Šimašius nori. Bet reikia laikytis vieno plano ir daryt rimtai. Dabartinė situacija nėra gera.

                        Comment


                          Parašė ZXS Rodyti pranešimą

                          Tai kad ne, visa vizija yra gatvę apstatyti naujais namais per visą ilgį.
                          Kiek čia visko skaitau, tai atrodo kad abi pusės savaip teisios. Riektų įgyvendint arba bešviesoforę greitą gatvę kuo labiau apstaytą garso sienom ekraniniais namais ir t.t. ir tada sutankinti viską kas aplinkui. Arba daryt kaip Šimašius nori. Bet reikia laikytis vieno plano ir daryt rimtai. Dabartinė situacija nėra gera.
                          .. o tarp namų ir gatvės daryti parkelius, vaikų žaidimo ir sporto aikšteles ir pan. Ir dar kažkur visame šitame įsipaišytų kavinaitės ir t.t.

                          Comment


                            Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                            Tai kad ne, visa vizija yra gatvę apstatyti naujais namais per visą ilgį.
                            Kai kas teigė, kad nebus ten nieko naujo statoma (nepaisant "vaiduoklių" vizualizacijose). Tai kas teisus?



                            Comment


                              Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                              Čia gaunasi off topic visai bet kažkiek susiję su Šimašiaus įdėjom apie miestietišką gatvę. Nueikit savaitgalį bet kur kas ne senamiesčio zonoje, bet dar miesto širdyje. Pvz, NMC. Tuščia. Nieko nėra. Briuselyje, Paryžiuje, Lilyje, Edinburge ir t.t. beskit atsitiktinai į bet kurį tašką žemėlapyje ir rasit kelių šimtų metrų spinduliu beveik visko: barų, parduotuvių ir t.t.
                              Pavyzdys yra kalbant apie miegamuosius rajonus. Net Perkunkiemis daug gyvesnis už visus sovietblokius ir NMC. Nes ten yra infrastruktūra, pirmi aukštai pritaikyti reikalams, tuo tarpu sovietblokiuose kur ne kur kirpyklos klibančius laiptus pasidaro iki pirmo aukšto. Dar ten prekybcentriai su čiliakais. Bet žmonių sovietblokiuose ten gyvena juk labai daug. Pabandykit įsivaizduot kiek visko atsirastų jei sovietblokiai būtų sustatyti normaliais miestietiškais kvartalais su pritaikytais pirmais aukštais.
                              La Défense ar Canary Wharf vakarais irgi tušti kaip ir NMC, bet nematau tame jokių problemų. Man pvz. visai nereikalingas gyvename name triukšmas iš pirmo aukšto restoranų, parduotuvių ir pan. Pvz. Santariškių kvartalas ar žvėryno namų man jaukesnis ir tinkamesnis gyventi už perkūnkiemio, tam ir yra prekybos centrai su savo prekybine paskirtimi, senamiestis su pramogine ir ofisai su administracine, noras viską sugrūsti į vieną namą ir kuo mažesnį plotą man visai neatrodo patraukli idėja. Teoriškai gal taip ir apsimoka, bet gyvename juk ne tik tam, kad pavalgytume ir kvėpuotume. Galų gale, tame pačiame name ar kvartale dirbti, pramogauti, apsipirkinėti ir gyventi labai užknistų.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2018.11.27, 16:05.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                3 juostų į vieną pusę su žalia skiriamąja juosta ir dviejų lygių sankryžomis nepanašu į greitkelį?
                                Ne nepanašu. Greitkelis yra tolygu automagistralei. T.y. greito eismo kelias, kuris skirtas aptarnauti tranzitinį srautą, be jokio viešojo transporto ir su dideliu atstumu tarp sankryžų. Nei vieno iš šių trijų išvardintų dalykų Ukmergės g. nėra: važiuojantys iš priemiesčių ar miegamųjų mikrorajonų į miesto centrą ar kitas dalis nėra tranzitinis eismas, išilgai šios gatvės yra būtinas viešasis transportas atskirose eismo juostose (ir jau šiai dienai būtinas greitasis maršrutas iki sankryžos su aplinkkeliu), sankryžos negali būti dideliu atstumu viena nuo kitos, nes tai gatvė mieste.

                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Tai čia visų mūsų svajonė tokia gatvė. Tik kažkodėl čia nesimato šviesoforų į kiekvieno prekybcentrio parkingą, ir čia yra nemažai dviejų lygių sankryžų.
                                O su greitkelio sąvoka tai tamsta grynai tik kabinėjiesi prie žodžių. Puikiai žinai, kad turime omeny ne gatvės skerspjūvį su skiriamąja juosta, o pačią funkciją ir galimybę turėti skirtingų lygių sankryžas.
                                Panašu, kad nesusikalbam paprasčiausiai.
                                Reiktų Kenedžio prospektą apžiūrėti iš viršaus. Tuomet būtų galima pamatyti, kad per visą jo ilgį (4 km) yra dvi dviejų lygių sankryžos iš kurių vienoje galima nesustojant važiuoti pagrindiniam srautui (po žiedu), kitoje sankryžoje yra pravažiavimas apačioje, bet viršuje prospekte yra vis vien šviesoforas. Prekybcentris gatvėje yra tik vienas ir prie jo yra sankryža, bei 100 metrų atstumu dar ir reguliuojama perėja. Yra nemažai kitų sankryžų skirtų pasukti į verslo centrus.
                                Jeigu lyginsime su Ukmergės g. (5,6 km) tai mūsiškėje jau dabar yra daugiau dviejų lygių sankryžų, neskaitant planuojamos su Šiaurine g. Pavyzdį pateikiau vien palyginimui kaip galėtų atrodyti Ukmergės g., nes kaip greitkelis ji jau niekada neatrodys ir niekada neturėjo atrodyti. Jau galima apie tai diskusijos nebevystyti. Mano nuomone Ukmergės g. turėtų atsirasti du tuneliniai pravažiavimai po apačia (arba viadukai), bet jie būtų tik sankirtos vietoje poros sankryžų. Vieno lygio sankryžos tikrai niekur nedings, tik ten kur besikertantys srautai labai dideli, tai jie turi kirstis skirtingame lygyje.

                                Dėl greitkelio aprašiau šio komentaro pradžioje. Gatvę su skiriamąja juosta galbūt derėtų vadinti prospektu, bet tikrai ne greitkeliu, nes greitkelis turi aiškų apibrėžimą ir aiškią paskirtį bei profilį. Ką pats puikiai žinai.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Va kaip Olandijoje atrodo Ukmergės g. atitikmenys. Čia ne aplinkkelis, o magistarė į patį miestą centrą, iš kuriuo priešingai nei Vilniuje, nėra išvažiavimo į kitą pusę.

                                  https://www.google.lt/maps/@52.07192...7i13312!8i6656
                                  Ši greitkelio kertančio miestą (nesvarbu kaip jis užsibaigia) niekuom nepanaši į Ukmergės g. Abu variantai būtų panašųs, jeigu Ukmergės g. įgilintumem 5 metrus ir viršutiniame lygmenyje pastatytume reikalingus vaidukus. Tik tuomet ja galėtų naudotis tik apie 25 procentus dabar ja besinaudojančių.


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  As nelabai isivaizduoju, pro kur jus ruosiates leisti i Ukmerges visas tas masinas per (skaiciuojam nuo aplinkkelio iki Seskines tilto) ~20 ivaziavimu? Ok, padarysit 3 ivaziavimus vietoj 20, tam reikes irengti paraleliai einancia dubliuojancia gatve vistiek su sviesoforais ir kamsciais. Kaip jus isivaizduojat ten padidinti greiti?
                                  Kaip ir minėjau, žmonės (ypač asmeniškai suinteresuoti) nori, kad Ukmergės g. būtų skirta tik greitam nuvažiavimui iš Tarandės bei Avižienių į centrą, o Fabijoniškių, Šeškinės ir Pašilaičių gyventojai dustų kamščiuose siaurose lygiagrečiose gatvėse.
                                  Gatvė negali būti ir tranzitinio tipo ir aptarnauti šalia esančių teritorijų. Lygiai tokia pati situacija su vakariniu aplinkkeliu yra dabar. Pvz. iš Pašilaičių nuvažiuoti į Karoliniškes yra greičiau Justiniškių g./Laisvės pr. nors ir pastoviniuojant prie šviesoforų, nei išvažiuoti į aplinkkelį ir važiuoti juom. Nors aplinkkeliu tarp šių mikrorajonų gali pralekti greitai, bet kol išvažiuoji į aplinkkelį pastovi spūstyje, po to kol nusuki nuo aplinkkelio vėl stovi spūstyje, taigi kitu keliu gaunasi greičiau.

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Beje, ten "pavažinėjus" su StreetView galima pamatyt kaip ta gatvė atrodė anksčiau. Buvo kažkas panašaus į Ukmergės g., gal labiau greitkelizuota. Pvz.: https://www.google.lt/maps/@49.61861...7i13312!8i6656
                                  Ne visai taip. Ten tik viena ši atkarpėlė nežymiai pasikeitė, nes ją perdarė kai tiesė tramvajų (paleido šiemet) ir matoma šviesoforinė sankryža padidėjo. Visa kita mažai pakito nuo prospekto nutiesimo, kažkur 199x metais.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Ne nepanašu. Greitkelis yra tolygu automagistralei. T.y. greito eismo kelias, kuris skirtas aptarnauti tranzitinį srautą, be jokio viešojo transporto ir su dideliu atstumu tarp sankryžų. Nei vieno iš šių trijų išvardintų dalykų Ukmergės g. nėra: važiuojantys iš priemiesčių ar miegamųjų mikrorajonų į miesto centrą ar kitas dalis nėra tranzitinis eismas, išilgai šios gatvės yra būtinas viešasis transportas atskirose eismo juostose (ir jau šiai dienai būtinas greitasis maršrutas iki sankryžos su aplinkkeliu), sankryžos negali būti dideliu atstumu viena nuo kitos, nes tai gatvė mieste.
                                    Varšuvoj tranzitiniam greitkelyje (net pagal kelio ženklus jei gerai pamenu) ir viešas transportas telpa, net ir su stotelėm. Išsukimų ten irgi nemažai.

                                    Daugybėje miestų yra greitkeliai (tiek normalūs, tiek greito eismo gatvės a-la greitkeliai) kurie skirti ne tranzitui kiaurai, o tranzitui iš centro per priemiesčius į užmiestį. Google maps pagelbės.


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Dėl greitkelio aprašiau šio komentaro pradžioje. Gatvę su skiriamąja juosta galbūt derėtų vadinti prospektu, bet tikrai ne greitkeliu, nes greitkelis turi aiškų apibrėžimą ir aiškią paskirtį bei profilį.
                                    O kas tada yra Gedimino prospektas?

                                    Comment


                                      Jau pradeda atrodyt kad sprogs šita tema nuo duomenų pertekliaus kartu nusinešdama ir serverius.

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                        siaip Siaurine g. projektuojama kaip C1, o Ukmerges g. yra B2 kategorijos. tai niekas nedarys, kad Siaurine taptu greitesne uz Ukmerges, kai ji projektuojama zemesnes kategorijos
                                        o iš kur tokia info, lygtais dar prieš metus Šiaurinė buvo numatyta B2 kategorija

                                        Comment


                                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                          o iš kur tokia info, lygtais dar prieš metus Šiaurinė buvo numatyta B2 kategorija
                                          Projektų žemėlapyje netgi B1 nurodyta, nors jis ne visada tikslus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X