Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Labiausiai apkrauta yra Ukmergės ir GV sankryža.
    Turiu galvoje į apkrovų Top5 patenka, taip ar taip.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
      Ne nauja, bet ir kitur nemačiau mieste vietų, kad kokius 300 metrų tiesiog plaukia masinos abiejom kryptim Po šiandien turėtų ne vieno pėsčiojo skundas pareit, nes kai į darbą važiavau tai bent keturis šlapius nuo galvos iki kojų pamačiau Ir vis dėl to per 12 metų nerealu, kad transportas tokias provėžas išmušė, ten kažkas iki galo nepadaryta toj vietoj.
      Nežinau kaip konkrečiai toje sankryžoje, bet teko pastebėti, kad smėliu užneštos kanalizacijos šulinių skylės nėra valomos.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Aš esu tik iniciatyvus pilietis.
        Tai dar kartą įrodo, kad net vienas iniciatyvus pilietis gali apkartinti gyvenimą tūkstančiams niekuo dėtų bendrapiliečių.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Esmė ne tame. Niekas jūsų nekaltina. Tik keista, kaip pataikėte į ministerijos lauktą mainstream'ą (šiek tiek esu insaideris). O čia kaip tik - liaudies atstovas su racionalizaciniais pasiūlymais. Galvojate, kad kiti piliečiai nerodo iniciatyvos? Bet dažniausiai - kaip žirniai į sieną. Juolab tokioje bendravalstybinėje iniciatyvoje. Ne dėl vienos sankryžos, ne vieno keliuko, ne vieno šviesoforo! O dėl tūkstančių! Kuriuos pertvarkyti kainuos ne vienas milijonas mokesčių mokėtojų eurų. Be to, ne kiekvienas turi laiko diskutuoti su ministerijos klerkais, nes savo darbe nuo 7:00 iki 18:00.
          Asmeniškai didelės tragedijos dėl lentelių nedaryčiau. Bet jų uždraudimas (taip taip) yra tiesiog jų mechanininis nuėmimas, nekeičiant nieko daugiau. Jūs naivus, jeigu manėte, kad jūsų iniciatyvos bus paremtos pinigais ir viskas bus perdaryta gražiai, saugiai ir greitai.
          Uždrausti, o ne kurti yra lengviausia. Mes tai perėjome ne vieną kartą...
          Pataikiau, nepataikiau, koks skirtumas. Tiesiog mano ir ministerijos požiūris į eismo saugumą sutampa. Bet sprendimus priima jie, o ne aš. Ar mano iniciatyvos bus paremtos, ar neparemtos, aš to nežinau. Tik tikiu, kad kryptingas Valstybės ėjimas link tikslo gali duoti apčiuopiamų rezultatų.

          Tai visgi, kuo aš apkartinau gyvenimą tūkstančiams (kodėl ne milijonams?) bendrapiliečių? Prašome pagrįsti savo žodžius.

          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Tai dar kartą įrodo, kad net vienas iniciatyvus pilietis gali apkartinti gyvenimą tūkstančiams niekuo dėtų bendrapiliečių.

          Comment


            /\ Kam reikėjo kišti savo trigrašį giriant Lukšio-Kalvarijų g. šviesoforus.
            Dabar ten kamščiai, kokių seniai nebuvo.
            Jei gyveni Kaune, tai prašom bent negadinti gyvenimo vairuojantiems kituose miestuose.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              /\ Kam reikėjo kišti savo trigrašį giriant Lukšio-Kalvarijų g. šviesoforus.
              Dabar ten kamščiai, kokių seniai nebuvo.
              Jei gyveni Kaune, tai prašom bent negadinti gyvenimo vairuojantiems kituose miestuose.
              Matote, gyvename teisinėje valstybėje ir lentelė Lukšio gatvėje negalima pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių 77.3 p. Džiaukitės, kad vėliau papildomai įrengė atskirus šviesoforus į dešinę, o tai stovėtumėt trigubai didesniuose kamščiuose. Dėkokit Kaunui, jei Vilniaus specialistai to nesugebėjo sugalvoti

              Comment


                /\
                Niekas nesako, kad rodyklių naikinimas priklauso tik nuo D.S. iniciatyvumo.
                Tačiau neapgalvotas rodyklių naikinimo reklamavimas nėra tas dalykas, kuris keltų susižavėjimą, ypač kai kalbama apie realias situacijas, su kuriomis tas asmuo susipažįsta tik labai paviršutiniškai.

                Pvz.:
                Atsisveikinimas su žaliomis rodyklėmis: kaip veikia naujos išmanios sankryžos?

                Prieš rekonstrukciją posūkiui iš Lukšio g. į dešinę, į Kalvarijų g., buvo įrengta lentelė su žalia rodykle. Po rekonstrukcijos jos neliko, tačiau taip pat buvo neteisingai numatytos šviesoforo fazės, tad kilo nemažos spūstys P. Lukšio g. Eismo dalyviai be abejo pirmiausiai ėmė keiksnoti lentelę panaikinusius valdininkus.
                Tačiau, kaip parodė vėlesnė praktika, eismą galima organizuoti daug sklandžiau ir saugiau be lentelės su žalia rodykle

                http://www.delfi.lt/auto/patarimai/a....d?id=67268424
                Tiesiog buvo praleista proga patylėti.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  /\
                  Niekas nesako, kad rodyklių naikinimas priklauso tik nuo D.S. iniciatyvumo.
                  Tačiau neapgalvotas rodyklių naikinimo reklamavimas nėra tas dalykas, kuris keltų susižavėjimą, ypač kai kalbama apie realias situacijas, su kuriomis tas asmuo susipažįsta tik labai paviršutiniškai.

                  Pvz.:
                  Atsisveikinimas su žaliomis rodyklėmis: kaip veikia naujos išmanios sankryžos?
                  Tai norit pasakyt, kad su lentele iš Lukšio gatvės eismas vyktų sklandžiau? Degant raudonam signalui kiekvienas automobilis privalėtų sustoti prieš Stop liniją. O gal tiesiog niekas nestoja pažeisdami taisykles? Dabar gi degant raudonam signalui tiesiai su atskiru šviesoforu į dešinę galima sukti net nepristabdžius.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2016.10.30, 21:28.

                  Comment


                    Lukšio - Kalvarijų sankryžos pralaidumą gali pagerinti šie dalykai:
                    1. Leisti įvažiuoti į Lidl / išvažiuoti iš jo tik iš dešinės pusės
                    2. Grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę nuo Lukšio g. link Kuro aparatūros sankryžos.
                    3. Važiuojant nuo Lukšio g. panaikinti posūkį į kairę ir važiavimą tiesiai (į Lidl)
                    4. Panaikinti pėsčiųjų perėją (kita yra už 100 metrų)
                    5. Palikti tik 2 šviesoforo ciklus:
                    - Kalvarijų gatve tiesiai abiem kryptimis
                    - posūkis į kairę iš Kalvarijų g. į Lukšio gatvę

                    Investicijos minimalios, o pralaidumas iškart pagerės.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Lukšio - Kalvarijų sankryžos pralaidumą gali pagerinti šie dalykai:
                      1. Leisti įvažiuoti į Lidl / išvažiuoti iš jo tik iš dešinės pusės
                      2. Grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę nuo Lukšio g. link Kuro aparatūros sankryžos.
                      3. Važiuojant nuo Lukšio g. panaikinti posūkį į kairę ir važiavimą tiesiai (į Lidl)
                      4. Panaikinti pėsčiųjų perėją (kita yra už 100 metrų)
                      5. Palikti tik 2 šviesoforo ciklus:
                      - Kalvarijų gatve tiesiai abiem kryptimis
                      - posūkis į kairę iš Kalvarijų g. į Lukšio gatvę

                      Investicijos minimalios, o pralaidumas iškart pagerės.
                      Visus punktus, išskyrus 2, savivaldybė gali įvykdyti. 2 punktui įvykdyti reikalingas Susisiekimo ministerijos sprendimas keisti šviesoforų įrengimo taisykles.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Visus punktus, išskyrus 2, savivaldybė gali įvykdyti. 2 punktui įvykdyti reikalingas Susisiekimo ministerijos sprendimas keisti šviesoforų įrengimo taisykles.
                        Laikinai iki kažkokių metų galima naudoti.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Laikinai iki kažkokių metų galima naudoti.
                          Negalima. Yra apribojimai, kur negalima naudoti. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

                          77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                          <...>
                          77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;

                          Comment


                            O pėstieji kaip?

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              O pėstieji kaip?
                              Dėl pėsčiųjų apribojimo šioje sankryžoje nėra, nes į dešinę sukama iš vienos juostos. Jei būtų sukama iš dviejų ar daugiau, lentelė būtų negalima.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Negalima. Yra apribojimai, kur negalima naudoti. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

                                77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
                                <...>
                                77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
                                Kažkoks nelogiškas draudimas. Kaip sukantieji į dešinę pagal lentelę gali trukdyti dešinėje esančiam transportui pasukti kairėn?

                                Comment


                                  Toje sankryžije kasdien eksperimentuojama su šviesoforų režimais.
                                  Kai ryte būna "prasiurbimas" - kai užsidega žalias šviesoforas nuo Baltupių pusės ir iš karto dega kairysis posūkis, tuomet kamščiai pakenčiami. Kai srautui nuo Baltupių pajudėjus įsiremiama į raudoną šviesą ties Lukšio gatve, iškart formuojasi kamščiai.

                                  Vakare nuolat kyla avarinės situacijos, kai į kairę bandoma prieš srautą sukti iš "Lidlio" aikštelės.
                                  Būtų laikas sukant iš tos aikštelės palikti tik dešiniuosius posūkius; tačiau turbūt teks palaukti, kol iš "Lidlio" sukantieji nesukels keleto avarijų.

                                  Šios dienos siurprizas po poros dienų karščių.
                                  Būkite atidūs sukdami iš Kalvarijų gatvės kairėn link Akropolio

                                  Comment


                                    Šį savaitgali bus rekonstruojama viena judriausių sostinės sankryžų

                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ines-sankryzu/

                                    Comment


                                      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                      Šį savaitgali bus rekonstruojama viena judriausių sostinės sankryžų

                                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ines-sankryzu/
                                      Eikit jūs su savo tokiais straipsnis šunims šieko pjauti.

                                      "Rekonstruos" mat, pakabins papildomą lemputę šviesofore ir tiek. Pati sankryža buvo atnaujinta dar šią vasarą.

                                      Comment


                                        /\ Spalio mėnesį Kalvarijų - Kareivių - Ozo sankryža buvo išasfaltuota.
                                        Pora savaičių buvo didžiulai kamščiai, bet dabar ta sankryža lygi važiuojant visomis kryptimis.

                                        Comment



                                          BNS 2017.11.25
                                          Keičiasi viena judriausių sostinės sankryžų
                                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76445321

                                          Šį savaitgalį bus įrengiama sekcija į kairę sukant iš Kalvarijų gatvės į Kareivių gatvę.

                                          Ryte gal tai kiek sumažins kamščius, nes važiuojant link miesto eismą užkemša netelpantys "kišenėje", kurie nori sukti kairėn. Iš ryto nuo miesto mažiau mašinų, tai esminių problemų turbūt nekils.
                                          Kur kas sudėtingiau bus atitaikyti šviesoforo ciklus, nes nuo miesto ir dabar yra didžiuliai kamščiai, o sekcija į Kareivių gatvę tik sumažins pralaidumą link Baltupių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X