Kazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.
Ir šiaip, tu, matau, esi megėjas pasiskųsti kad tas negerai su A juostomis, anas negerai, tas negerai su VT, anas negerai. Bet ar tu rašei laiškus savivaldybei ir SM su pasiūlymai kaip išspręsti kažkokias problemas? Kažkaip labai abejoju.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip pat ir Kalvarijų gatvėje kai kur uždrausta.Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas galit pakomentuot? Aną savaitę girdėjau, kad Švitrigailos g. uždraudė kairiuosius posūkius. Čia tiesa?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Konkrečiai kalbant, pvz., Ozo - Kalvarijų gatvėje važiuojant antra juosta, įsiremiama į Lukšio gatvės kamštį, o pirma juosta - į autobusų juostą. O kad nebuvo avarijų dėl persirikiavimo toje vietoje, tai tik laiko klausimas.Parašė spirit Rodyti pranešimąTomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.
.
Bet kokiu atveju juostų paišymas siaurose gatvėse nepagerino viešojo transporto darbo (to viešojo transporto sumažėjo kelis kartus), bet pablogino gyvenimo kokybę kelioms dešimtims tūkstančių gyventojų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Romai, jei aš uždaviau klausimą, tai aš noriu žinoti ir atsakymą. Atsakymo variantai yra Taip arba Ne. Ir man yra visiškai neįdomu, kiek jis tau pasirodys kad yra apie asmeniškumus. O jei aš atsakymo negaunu, tai aš viską galiu traktuot savaip, kad pvz. tu nerašei jokio laiško su savo kritika ir pasiūlymais. Galbūt tai yra offtopic'as bet toks arogantiškas elgesys verčia mane taip reaguoti.
O kalbant apie tas sankryžas, tai, gerai, sutinku kad Ozo-Kalvarijų-Lukšio sankryžoje viskas galėjo būt geriau padaryta. Bet aš asmeniškai nieko negaliu sugalvot ką ten galima pakeist - A juostos ten tikrai niekas nenaikins, o panaikinus posūkį į Lukšio gatvę ten beliks padaryti dviejų juostų susijungimą, o tai, pagal tave, vėl kels avarines situacijas. Bet jei žmonės vairuos su galva, tai ir jokių pakeitimų ten nereikės
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Draudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten apskritai iš to posūkio (Kalvarijų g. - Lukšio g.) kyla daugiau problemų, nei jis duoda naudos. Jeigu žiūrint į kelionę nuo Ozo g. - Kalvarijų g. sankryžos iki Lukšio g. - Verkių g. sankryžos, tai racionalesnis (ir greitesnis kelias) važiuoti per Kareivių -> Verkių gatves. Įrengus apsaugotą kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Kareivių g. ir padarius pravažiavimą dešiniajam posūkiui iš Kareivių į Verkių g. (vietoje keistos aikštelės visokioms būdelėms), galima būtų drąsiai naikinti tą posūkį į Lukšio g. ir panaikinti "butelio kaklelį" toje vietoje.Parašė Romas Rodyti pranešimąKalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesutikčiau. Verkių g. pati yra butelio kaklelis, piko metu ji visiškai užsikemša ties lakūnų g., nes nemažai žmonių stengiasi išvengti lukšio g. ir apsaugotas kairysis posūkis vergiai ten padės – sankryža tiesiog per ankšta, reikia daugiau eismo juostų. Ta pati problema su lukšio – kalvarijų g. sankryža. Lukšio g. toje vietoje nerekonstruota, liko tokia pati nuo sovietų laikų. Ji tiesiog nesusidoroja su išaugusiu srautu po Šiaurės miestelio rekonstrukcijos. Bendrajam plane ta atkarpa pažymėta kaip platintina, bet kada tai bus – neaišku. Gal tuomet, kai kitoje gatvės pusėje bus statomas Lidl ar kas ten, bet ir tai neaišku kada bus. Toje vietoje paprasčiausiai reikia išplatinimo iki 2x2 ir leidimo į dešinę sukti dviem juostomis.Parašė sleader Rodyti pranešimąTen apskritai iš to posūkio (Kalvarijų g. - Lukšio g.) kyla daugiau problemų, nei jis duoda naudos. Jeigu žiūrint į kelionę nuo Ozo g. - Kalvarijų g. sankryžos iki Lukšio g. - Verkių g. sankryžos, tai racionalesnis (ir greitesnis kelias) važiuoti per Kareivių -> Verkių gatves. Įrengus apsaugotą kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Kareivių g. ir padarius pravažiavimą dešiniajam posūkiui iš Kareivių į Verkių g. (vietoje keistos aikštelės visokioms būdelėms), galima būtų drąsiai naikinti tą posūkį į Lukšio g. ir panaikinti "butelio kaklelį" toje vietoje.Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar papildysiu - kairysis posūkis uždraustas kokie pora (o gal ir trys) mėnesiai, tačiau visada yra norinčių sukti į kairę. Net neįsivaizduoju, kaip kolegas vairuotojus reikia auklėti.Parašė Romas Rodyti pranešimąKalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl tai nesąmonė? Sakyčiau tai alternatyva P. Lukšio g. platinimui. Dabar tikrai daug transporto laukia posūkio iš Kalvarijų i P. Lukšio g., nes kitų alternatyvų nelabai yra, o čia atsiras netgi dvi alternatyvios posūkio į Šiaurės miestelį galimybės paskirstančios srautus. Tuo pačiu naudingas išvažiavimo alternatyvų sukūrimas (J. Treinio g.) ir dabartinių išvažiavimų pralaidumo padidinimas (Apkasų g.), kurios sumažins apkrovimą toje pačioje P.Lukšio gatvėje.Parašė abruo Rodyti pranešimąO jau apsidžiaugiau, kad Lukšio g. platins.... Nesuprantu, pinigai liejami tokioms nesąmonėms kaip Žvejų g. ar dabar šičia, o probleminės vietos taip ir lieka...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ačiū už nuorodą.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesutikčiau, kad šviesoforas sankryžoje su Treinio g. bus kažkoks naujas kamščių šaltinis. Realiai tokias greta esančias sankryžas (su Treinio g. ir su Apkasų g.) galima nesunkiai sureguliuoti, kad jos veiktų bendrai ir sistemingai taip nesudarydamos jokio didesnio skirtumo ar tai būtų viena sankryža (su Apkasų g.) ar šios dvi.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
Gerai, kad platins Kalvarijų gatvę.
Gerai, kad grąžinamas kairysis posūkis į Apkasų gatvę.
Dar vienas nereikalingas šviesoforas su absurdiška sekcija sekcija kairėn į Treinio gatvę, kuri veda į niekur. Dar vienas kamščių šaltinis.
Šioje vietoje iš ties keista, kad nepadaromas toks nebrangus ir nesudėtingas sprendimas.Gaila, kad nesimato nieko naujo dėl Kalvarijų - Lukšio gatvių sankryžos sutvarkymo. Ten be didelių projektų galėtų padidinti pralaidumą nuo sankryžos su Ozo-Kareivių g miesto kryptimi, panaikinę vieną absurdišką ciklą (uždraustas posūkis į kairę iš Lukšio g., bet šviesoforas leidžia tai pdaryti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą Kalvarijų gatvės atkarpos nuo P. Lukšio g. iki Apkasų g., Vilniuje, projektavimą
Rekonstruos dalį Kalvarijų g.
Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.
Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.
Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.
Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai įdomu, kam skirtas pirmas šviesoforas iš kairės, stabdantis eismą tik iš vienos gatvės pusės. Be to, reikės nusiųsti pasiūlymus projektuotojui, kad numatytų papildomus šviesoforus kairėje kelio pusėje dėl geresnio matomumo vairuotojams.Parašė kutas Rodyti pranešimąGerai (galbūt) pravažiuojančiam transportui, nieko gero gyventojams..
Reguliuojama pėsčiųjų perėja, jungianti abi Kalvarijų gatvės puses, perkeliama į kitą Apkasų gatvės pusę. Absoliučiai daugumai ta perėja besinaudojančių žmonių (einančių į/iš Giedraičių stotelės, parduotuvės ar nuo Šiaurės miestelio pusės) dabar reikės kirsti ir Apkasų gatvę. Manau, bėgiojančių skersai Kalvarijų gatvę ties transporto stotele tik padaugės.
Platinant Kalvarijų gatvė, numatyta iškirsti visą palyginus jaunos liepų alėjos pusę (virš 30 medžių). Kaži ar numatyta vietoj jų ką nors atsodinti.
Jei jau kertami medžiai, ardomas ir slenkamas visas važiuojamosios dalies kraštas bei šaligatvis, būtų puiki proga nutiesti ir dviračių taką, pratęsiantį atkarpą, einančią nuo Pramogų arenos. Vietos tam pakanka. Vėlgi, nepanašu, kad kas nors panašaus būtų planuojama.
Kaip suprantu (pagal suplanuotus šviesaforus) atsiranda papildoma juosta transportui, važiuojančiam centro kryptimi. Ar nebūtų daugiau naudos, jei papildoma juosta būtų skirta transportui, važiuojančiam iš centro, kone kiekvieną vakarą ten susidaro kamštis. Tiesa, priešingos pusės platinimas numatytas kaip perspektyva.
Comment
 
Comment