Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    man tik įdomu, kodėl įrengiant naują sekciją, ji padaryta pagal senus reikalavimus šviesoforams?
    Na, juk neįrenginėsi vienos sekcijos kitaip, jei visa sankryža įrengta pagal senas taisykles. Matyt, nusprendė pataupyti laiką ir pinigus ir neperdarinėti visos sankryžos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    man tik įdomu, kodėl įrengiant naują sekciją, ji padaryta pagal senus reikalavimus šviesoforams?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Ką reiškia "Kareivių sutvarkė" jei kamštis stovi nuo archyvo O. Milašiaus g.? Ne sutvarkė, o sugadino. Kodėl neišplatino iki 5-6 juostų? Ten lygūs laukai.
    Dabar ten kur stovi dvi juostos, maždaug ties Kareivių g. pėsčiųjų šviesoforu antra eilė yra kairėn, pirma tiesiai ir dešinėn. Privažiuoji sankryžą, dega žalia, bet mašinos privažiuoja tik pirma juosta, kas kad ji išplatėja. Dega žalia, eina sekundės, o nelabai yra kas važiuoja, bes "butelio kakliukas" yra anksčiau.

    Kam reikia kairėn į Žirmūnus iš Kareivių g., tam yra Verkių sankryža. Neprivalo visos sankryžos turėti atskirą "ciklą kairėn".

    Anksčiau, kol nebuvo kairiųjų posūkių, visas Kareivių-Žirmūnų šviesoforo "ratas" prasisukdavo greičiau - tiesiai Kareivių su kairėn link Dalios baldų, tiesai abiem kryptim Kareivių, tiesiai Žirmūnų.
    Dabar tų ciklų daugiau, šviesoforo ratas ilgesnis. Atitinkamai ilgiau stovi norintys kairėn link Dalios baldų ir kemša visą antrą juostą (anksčiau greičiau ištiprdavo). O nuo Milašiaus g. atvažiuoja Antakalnis+Šiaurės Rytų Vilnius. Tai yra trečia Ukmergės gatvė (po Geležinio vilko).

    Dėl. Ozo g. Autobusas gali išsukti iš Ozo PC per Gerulaičio g.
    Čia net alternatyvi Pramogų arena ("Kuro aparatūra") stotelės "įlanka" yra:
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
    Gal nepakankamai gerai vienas kitą supratome. Aš jokiu būdu nesakau, kad visose sankryžose privalo būti kairieji posūkiai. Ten, kur tikrai nėra didelio poreikio sukti į kairę ir yra alternatyva netoliese, posūkis gali būti uždraustas. Bet jei jau posūkis yra ir jis reikalingas, tai jis privalo turėti atskirą sekciją, tuo labiau jei tai judrių gatvių sankryža, o ne įvažiavimas į kiemą. Taip yra saugiau. Ir nemanau, kad čia priklauso nuo vairuotojo įgūdžių. Tokiose nesaugiose sankryžose su neapsaugotais posūkiais avarijų padaro ir patyrę vairuotojai.

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na ir kas kad važiuoja ? Jono Kazlausko st. stoja visi tie patys maršrutai, kaip ir Pramogų Arenoje, keleiviams, atvažiavusiems iš priemiesčių su 26, nebūtų jokio skirtumo, ar persėsti vienoj ar kitoj stotelėj
    Yra dar persėdimai iš/ į 6 ir 10 troleibusus, 5G, 7 ir 53 autobusus, kurie taps komplikuotesni, autobusą nukreipus V. Gerulaičio gatve. Ir dėl ko komplikuosime? Kad kažkas su automobiliu truputį greičiau sankryžą pravažiuotų? Be to, na ir kas gi iš to, kad tas kairysis posūkis bus uždraustas? Ta juostas tiesiai važiuoti vis tiek neišeis, nes bus atsiremta į šviesoforą. O ir šiaip ten labai trumpai dega žalia rodyklė, todėl nemanau, kad tas ciklas turi daug įtakos sankryžos pralaidumui.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.26, 12:07.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Na ir kas kad važiuoja ? Jono Kazlausko st. stoja visi tie patys maršrutai, kaip ir Pramogų Arenoje, keleiviams, atvažiavusiems iš priemiesčių su 26, nebūtų jokio skirtumo, ar persėsti vienoj ar kitoj stotelėj

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    (...)

    Dėl. Ozo g. Autobusas gali išsukti iš Ozo PC per Gerulaičio g.
    Čia net alternatyvi Pramogų arena ("Kuro aparatūra") stotelės "įlanka" yra:
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
    Galėti yra viena. Bet autobusas važiuoja ten, kur daugiausia keleivių, t.y. pro svarbų persėdimo mazgą - Pramogų areną.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Iš Ozo gatvės į kairę suka 26 maršruto autobusai

    Manau, kalba gali būti tik apie kairiojo posūkio (ne)reikalingumą kai kuriose sankryžose. Bet tokių judrių gatvių sankryžoje, jei jau kairysis posūkis yra, jis privalo būti apsaugotas. Nes taip saugiau. Kareivių-Žirmūnų g. sankryžą jau sutvarkė, tikiuosi ateis laikas ir Kalvarijų-Konstitucijos-Šeimyniškių g. sankryžai.
    Ką reiškia "Kareivių sutvarkė" jei kamštis stovi nuo archyvo O. Milašiaus g.? Ne sutvarkė, o sugadino. Kodėl neišplatino iki 5-6 juostų? Ten lygūs laukai.
    Dabar ten kur stovi dvi juostos, maždaug ties Kareivių g. pėsčiųjų šviesoforu antra eilė yra kairėn, pirma tiesiai ir dešinėn. Privažiuoji sankryžą, dega žalia, bet mašinos privažiuoja tik pirma juosta, kas kad ji išplatėja. Dega žalia, eina sekundės, o nelabai yra kas važiuoja, bes "butelio kakliukas" yra anksčiau.

    Kam reikia kairėn į Žirmūnus iš Kareivių g., tam yra Verkių sankryža. Neprivalo visos sankryžos turėti atskirą "ciklą kairėn".

    Anksčiau, kol nebuvo kairiųjų posūkių, visas Kareivių-Žirmūnų šviesoforo "ratas" prasisukdavo greičiau - tiesiai Kareivių su kairėn link Dalios baldų, tiesai abiem kryptim Kareivių, tiesiai Žirmūnų.
    Dabar tų ciklų daugiau, šviesoforo ratas ilgesnis. Atitinkamai ilgiau stovi norintys kairėn link Dalios baldų ir kemša visą antrą juostą (anksčiau greičiau ištiprdavo). O nuo Milašiaus g. atvažiuoja Antakalnis+Šiaurės Rytų Vilnius. Tai yra trečia Ukmergės gatvė (po Geležinio vilko).

    Dėl. Ozo g. Autobusas gali išsukti iš Ozo PC per Gerulaičio g.
    Čia net alternatyvi Pramogų arena ("Kuro aparatūra") stotelės "įlanka" yra:
    http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Iš Ozo gatvės į kairę suka 26 maršruto autobusai

    Manau, kalba gali būti tik apie kairiojo posūkio (ne)reikalingumą kai kuriose sankryžose. Bet tokių judrių gatvių sankryžoje, jei jau kairysis posūkis yra, jis privalo būti apsaugotas. Nes taip saugiau. Kareivių-Žirmūnų g. sankryžą jau sutvarkė, tikiuosi ateis laikas ir Kalvarijų-Konstitucijos-Šeimyniškių g. sankryžai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ryte gal tai kiek sumažins kamščius, nes važiuojant link miesto eismą užkemša netelpantys "kišenėje", kurie nori sukti kairėn. Iš ryto nuo miesto mažiau mašinų, tai esminių problemų turbūt nekils.
    Kur kas sudėtingiau bus atitaikyti šviesoforo ciklus, nes nuo miesto ir dabar yra didžiuliai kamščiai, o sekcija į Kareivių gatvę tik sumažins pralaidumą link Baltupių.
    Tenka ten sukti ryte, vakare, savaitgalį, dieną ir pan.
    Pastebėjimai:
    1. Dvi juostos sukančios Kalvarijų->kairėn->Ozo užstoja lekiančius tiesiai. Būna tiesiai nuvažiuoja banga, tos dvi juostos stovi ir galvoji, kad jie visi stovi. Čia klaida nes posūkis neapsaugotas.
    2. Prasukti nebuvo problemų. 3 šviesoforai turbūt ilgiausiai laukta.
    3. Sankryža nusikraus po Balsių tilto. Dabar kryptis Santariškės-Žirmūnai (Antakalnis) yra per Žvalgų arba per čia.
    4. Nesugalvoju, kas suka kairėn iš Ozo. Molėtai? Ne. Santariškės? Ne. Abejotina ta sekcija. Galėtų sutaupyti sekundžių.

    Išvados-problemos:
    1. Masinis Vilniaus gatvių "užkairinimas šviesoforais". Tuoj dauguma nebemokės ne tik rankine dėže važiuoti, bet ir į kairę šviesofore pasukti.
    Taip, pradedantiems lengviau. Bet yra dvi lygiagrečios gatvės ir visur kairėn yra sekcija. Tai gal galima vienoj sankryžoj kairėn sekciją, o kitur nuvažiuoti ta lygiagrečia gatve jei jau bijai?
    2. Po 2020 su tuo "užkairininmu šviesoforais" bus blogai. Labai ilgai degs raudona. Ir visi stovės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    BNS 2017.11.25
    Keičiasi viena judriausių sostinės sankryžų
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76445321

    Šį savaitgalį bus įrengiama sekcija į kairę sukant iš Kalvarijų gatvės į Kareivių gatvę.

    Ryte gal tai kiek sumažins kamščius, nes važiuojant link miesto eismą užkemša netelpantys "kišenėje", kurie nori sukti kairėn. Iš ryto nuo miesto mažiau mašinų, tai esminių problemų turbūt nekils.
    Kur kas sudėtingiau bus atitaikyti šviesoforo ciklus, nes nuo miesto ir dabar yra didžiuliai kamščiai, o sekcija į Kareivių gatvę tik sumažins pralaidumą link Baltupių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Spalio mėnesį Kalvarijų - Kareivių - Ozo sankryža buvo išasfaltuota.
    Pora savaičių buvo didžiulai kamščiai, bet dabar ta sankryža lygi važiuojant visomis kryptimis.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė donatasa Rodyti pranešimą
    Šį savaitgali bus rekonstruojama viena judriausių sostinės sankryžų

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ines-sankryzu/
    Eikit jūs su savo tokiais straipsnis šunims šieko pjauti.

    "Rekonstruos" mat, pakabins papildomą lemputę šviesofore ir tiek. Pati sankryža buvo atnaujinta dar šią vasarą.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Šį savaitgali bus rekonstruojama viena judriausių sostinės sankryžų

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ines-sankryzu/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Toje sankryžije kasdien eksperimentuojama su šviesoforų režimais.
    Kai ryte būna "prasiurbimas" - kai užsidega žalias šviesoforas nuo Baltupių pusės ir iš karto dega kairysis posūkis, tuomet kamščiai pakenčiami. Kai srautui nuo Baltupių pajudėjus įsiremiama į raudoną šviesą ties Lukšio gatve, iškart formuojasi kamščiai.

    Vakare nuolat kyla avarinės situacijos, kai į kairę bandoma prieš srautą sukti iš "Lidlio" aikštelės.
    Būtų laikas sukant iš tos aikštelės palikti tik dešiniuosius posūkius; tačiau turbūt teks palaukti, kol iš "Lidlio" sukantieji nesukels keleto avarijų.

    Šios dienos siurprizas po poros dienų karščių.
    Būkite atidūs sukdami iš Kalvarijų gatvės kairėn link Akropolio

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Negalima. Yra apribojimai, kur negalima naudoti. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
    <...>
    77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;
    Kažkoks nelogiškas draudimas. Kaip sukantieji į dešinę pagal lentelę gali trukdyti dešinėje esančiam transportui pasukti kairėn?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    O pėstieji kaip?
    Dėl pėsčiųjų apribojimo šioje sankryžoje nėra, nes į dešinę sukama iš vienos juostos. Jei būtų sukama iš dviejų ar daugiau, lentelė būtų negalima.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    O pėstieji kaip?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Laikinai iki kažkokių metų galima naudoti.
    Negalima. Yra apribojimai, kur negalima naudoti. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės:

    77. Lentelė su žalia rodykle negali būti įrengiama, jeigu:
    <...>
    77.3. dešinėje esančiam transportui numatytas apsaugotas kairysis posūkis;

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Visus punktus, išskyrus 2, savivaldybė gali įvykdyti. 2 punktui įvykdyti reikalingas Susisiekimo ministerijos sprendimas keisti šviesoforų įrengimo taisykles.
    Laikinai iki kažkokių metų galima naudoti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lukšio - Kalvarijų sankryžos pralaidumą gali pagerinti šie dalykai:
    1. Leisti įvažiuoti į Lidl / išvažiuoti iš jo tik iš dešinės pusės
    2. Grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę nuo Lukšio g. link Kuro aparatūros sankryžos.
    3. Važiuojant nuo Lukšio g. panaikinti posūkį į kairę ir važiavimą tiesiai (į Lidl)
    4. Panaikinti pėsčiųjų perėją (kita yra už 100 metrų)
    5. Palikti tik 2 šviesoforo ciklus:
    - Kalvarijų gatve tiesiai abiem kryptimis
    - posūkis į kairę iš Kalvarijų g. į Lukšio gatvę

    Investicijos minimalios, o pralaidumas iškart pagerės.
    Visus punktus, išskyrus 2, savivaldybė gali įvykdyti. 2 punktui įvykdyti reikalingas Susisiekimo ministerijos sprendimas keisti šviesoforų įrengimo taisykles.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lukšio - Kalvarijų sankryžos pralaidumą gali pagerinti šie dalykai:
    1. Leisti įvažiuoti į Lidl / išvažiuoti iš jo tik iš dešinės pusės
    2. Grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę nuo Lukšio g. link Kuro aparatūros sankryžos.
    3. Važiuojant nuo Lukšio g. panaikinti posūkį į kairę ir važiavimą tiesiai (į Lidl)
    4. Panaikinti pėsčiųjų perėją (kita yra už 100 metrų)
    5. Palikti tik 2 šviesoforo ciklus:
    - Kalvarijų gatve tiesiai abiem kryptimis
    - posūkis į kairę iš Kalvarijų g. į Lukšio gatvę

    Investicijos minimalios, o pralaidumas iškart pagerės.

    Komentuoti:

Working...
X