Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vėkas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Autobusai ten tiesiai vis tiek nevažiuoja, o tie keli namai gali privažiuoti ir per Žalgirio gatvę. O šiaip tai ten ir tų namų neturėtų likti. Todėl jokių realių trukdžių panaikinti galimybę važiuoti tiesiai nėra.
    Remiantis trafi.lt važiuoja 45 ir 71 autobusai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Autobusai ten tiesiai vis tiek nevažiuoja, o tie keli namai gali privažiuoti ir per Žalgirio gatvę. O šiaip tai ten ir tų namų neturėtų likti. Todėl jokių realių trukdžių panaikinti galimybę važiuoti tiesiai nėra.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Ta posuki uzdraude del avariju. Ju budavo ganetinai daznai, nes sukantys i kaire nepraleisdavo vaziuojanciu tiesiai. Uzdraust vaziuot tiesiai negalima del ten esancios autobusu stoteles ir keliu namu. Bendravau su savivaldybe del sito.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Tai ten ne rytinio piko valandomis pilnai pakanka 2 juostų link tilto. Ta laiko lentelė pilnai visus tenkino. Nevykęs sprendimas buvo to posūkio uždraudimas ir tiek.
    Bet sukantieji stabdydavo eismą važiuojantiems GV nuo tilto, kai žemyn nuo kalno bus 4 juostos ir padarys geresnį apsisukimą, norintys pasukti galės važiuoti į Žalgirio g. pro Akropolį ir GV.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Tai ten ne rytinio piko valandomis pilnai pakanka 2 juostų link tilto. Ta laiko lentelė pilnai visus tenkino. Nevykęs sprendimas buvo to posūkio uždraudimas ir tiek.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Posūkio panaikinimas leidžia turėti dar vieną sklandžiai (nors sekcija ta pati buvo, bet vis tiek stabdydavosi eismas) judančią juostą link centro, kas yra labai gerai, bet aš vis tiek grąžinčiau tą posūkį tam išskirdamas vieną juostą iš priešpriešinio eismo.
    Tik tektų įgilinti stotelę ir turbūt dar galima būtų leisti tik viešajam trasnportui važiuoti nuo centro link Šeškinės.
    Paskutinis taisė tomtom; 2018.04.17, 12:59.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    nepamiršk, kad reikėtų suteikti didesnę šviesoforų laiko dalį šiam kairiam, reiškia nukentėtų kitos fazės.
    Nu seniau buvo galima sukti su tuo pačiu signalu, be papildomos sekcijos

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Man iki šiol nesuprantamas tas kairio posūkio iš Ukmergės plento į Gelž. vilko g. panaikinimas? Dabar iš Ukmergės pl. į Žalgirio g. reikia arba važiuoti per žiedą, kur žiedas rimtai apkrautas ir gaištamas laikas arba važiuoti pro Akropolį ir leidžianti Gelž. vilko gatve, tada patenki į tuos kvailus apsisukimus. Tas kairysis posūkis, kaip ir buvo prieš tai su laiko galiojimu, tikrai pamažintų apkrovas į žiedą arba į apsisukimus.
    nepamiršk, kad reikėtų suteikti didesnę šviesoforų laiko dalį šiam kairiam, reiškia nukentėtų kitos fazės.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Man iki šiol nesuprantamas tas kairio posūkio iš Ukmergės plento į Gelž. vilko g. panaikinimas? Dabar iš Ukmergės pl. į Žalgirio g. reikia arba važiuoti per žiedą, kur žiedas rimtai apkrautas ir gaištamas laikas arba važiuoti pro Akropolį ir leidžianti Gelž. vilko gatve, tada patenki į tuos kvailus apsisukimus. Tas kairysis posūkis, kaip ir buvo prieš tai su laiko galiojimu, tikrai pamažintų apkrovas į žiedą arba į apsisukimus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gražios nuotraukos 15min.lt reportaže.

    15min.lt 2018.04.12
    Vilniuje prasidėjo svarbi Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukcija
    Sostinėje prasidėjo Geležinio Vilko gatvės atkarpos rekonstrukcija nuo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Linkmenų fabriko iki sankryžos su Ukmergės gatve.

    Sauliaus Žiūros nuotr.






    Platinama apie 720 metrų ilgio gatvės atkarpa, perkelta ir naujai įrengiama apsisukimo į Žalgirio g. šviesoforinė sankryža. Planuojama taip pat rekonstruoti Ukmergės – Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforus, pakloti naujus šaligatvius, nutiesti apie 400 metrų naujų dviračių ir pėsčiųjų takų.

    "Iki rugsėjo įrengus dvi eismo juostas iki apsisukimo į Žalgirio gatvę padidės transporto pralaidumas, sumažės eismo trikdžių. (...)" – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.(...)

    Pirmojo rekonstrukcijos etapo metu bus atnaujinama ir dviem eismo juostomis platinama Geležinio Vilko g. atkarpa nuo Vilniaus Gedimino technikos universiteto Linkmenų fabriko iki perkeliamo posūkio, perkelta ir naujai įrengiama apsisukimo į Žalgirio g. sankryža, joje įrengti nauji šviesoforai. Rekonstrukcijos metu Geležinio Vilko gatve eismas vyks. Darbus užbaigti suplanuota iki šių metų liepos 16 dienos

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...u-787-955488#_
    Dėl terminų - vienas kalba apie pirmą etapą iki liepos vidurio, o kitur kalbama turbūt apie visus darbus - iki rugsėjo.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    jeigu krūmus pradėjo pjauti 04.05 o baigs anot VMS 07.16, tai yra 3,5 mėn.

    Iki rugsėjo įrengus dvi eismo juostas iki apsisukimo į Žalgirio gatvę, padidės transporto pralaidumas, sumažės eismo trikdžių, Baltupių, Jeruzalės, Visorių, Santariškių ir kitų rajonų gyventojai greičiau pasieks miesto centrą“, – pranešime spaudai cituojamas Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.
    Rekonstrukcijos metu bus platinama gatvė, įrengta nauja apsisukimo į Žalgirio gatvę sankryža, atnaujinti Ukmergės – Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforai, nutiesta apie 400 metrų naujų dviračių ir pėsčiųjų takų.











    Čia VMS nurodo, kad iki rugsėjo mėn., o ankščiau VMS rašė, kad iki 07.16.

    Komentuoti:


  • donatasa
    replied
    Tiesiant kelią, Geležinio vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje rastas karo laikų sprogmuo

    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...aiku-sprogmuo/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Neste degalinė bus spąstai - įvažiavimas yra, o išvažiavimo - ne
    Gal brėžinyje nesimato visų įvažiavimų.
    Įvaža iš dešinės pusės eina po estakada, tai koks nors į /iš važiavimas gali būti užstotas.

    Idėjau kuto brėžinį su dabartinėmis eismo kryptimis.

    Gal prastai matosi, kad nuo Lvovo gatvės "pusžiedžio" link GV yra ir pasiliks vienpusis eismas.
    Neturėtų kilti palikti dabartinių išvažiavimų į GV - išvažiuojant iš Nestės degalinės konkfliktiškumas ne didesnis nei iš Statolio (ar kaip ten ten jis dabar vadinasi).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tikrai nėra ką ten daryt 2 metus. Aišku, skelbiama, kad nuo dabar iki kitų metų pavasario, tai čia metai gaunasi. Spėju, kad čia maksimalūs terminai yra, o ne realūs planai. Pagal dabartinius darbų greičius, tai jau sąlyginai greitai ir asfaltuot pradėt galės.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Beveik penkis mėnesius vykdys darbus pagal planą. Toks darbų tempas parodo, kaip yra dar nesugebama planuoti darbus ir užkeliamos darbų kainos.
    jeigu krūmus pradėjo pjauti 04.05 o baigs anot VMS 07.16, tai yra 3,5 mėn.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Beveik penkis mėnesius vykdys darbus pagal planą. Toks darbų tempas parodo, kaip yra dar nesugebama planuoti darbus ir užkeliamos darbų kainos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jo tikriausiai iš viso nebus, žinant Vilniaus savivaldybės bendruosius planus.

    Bet šiaip jau liūdna, kad net tokį iš esmės ribotos apimties projektą sugebės ištempti per tris sezonus.
    Platins 100 metro gatvės atkarpą prie intensyviausios miesto sankryžos nuo 3 iki 4 juostų ir įrenginės dviračių taką šalia gerus metus laiko, žiauriai ambicingi infrastruktūros planai, tuoj Dubajų pavysim.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    O viaduko planai turbūt dar toliau ? Kiek iš darbų bus nepernaudoti ?
    Jo tikriausiai iš viso nebus, žinant Vilniaus savivaldybės bendruosius planus.

    Bet šiaip jau liūdna, kad net tokį iš esmės ribotos apimties projektą sugebės ištempti per tris sezonus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    O viaduko planai turbūt dar toliau ? Kiek iš darbų bus nepernaudoti ?
    Apie viaduką išvis nekalbama jau seniai. Turbūt reiks žiūrėti kiek realiai bus jo poreikis po dabartinių pakeitimų. Gal jo nebereikės net? Nes Žalgirio g. kamščiai išnyko praplatinus sankryžą, panašaus efekto tikimasi ir dabar platinant sankryžas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    O viaduko planai turbūt dar toliau ? Kiek iš darbų bus nepernaudoti ?

    Komentuoti:

Working...
X